-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
latyak17
tag
válasz Antonio #12185 üzenetére
Én ha városba használom a kocsit akkor is a dízel sokkal kevesebbet fogyaszt, szerintem sokkal több kb bír (nem ritka ami 300-400 ezer km után is megy) illetve ára mindig is tartósabb lesz illetve nem fog rohamosan zuhanni a mondeó nagyon szép 1.5 millió körül rendkívül jó lenne alkudni kell
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Tomoty
aktív tag
válasz Antonio #12185 üzenetére
Szerencsés vagy.
Nekem az asszony a Laguna Coupe-kat és a Jaguar XF-eket nézegetiPostázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Varoz
őstag
válasz Antonio #12185 üzenetére
Az a Honda pont jó. De a Mazda 6 is nagyon jó választás.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
#10726912
törölt tag
válasz Antonio #12211 üzenetére
A Hondáról annyi ismeretem sincs, mint a Mazda 6-ról, utóbbiról annyit tudok mondani, hogy egy ismerős Németországban lakik, havonta 15 ezer körül ment vele (ez pár éve volt), azt mondta, nem volt baja, bírta. Egy dokinak is van, vele is beszélgettem róla, 5 éve használja probléma mentesen. Talán érdemes megnézned a kopó-csere alkatrész árakat és ennek függvényében dönteni.
-
!Overdose!
őstag
válasz Antonio #12242 üzenetére
Nem feltétlenül. A kisebb hengerűrtartalmú motorokban kisebbek a mozgó alkatrészek tömegei is, ami elvileg jó hatással van az élettartamra. Ez szerintem inkább konstrukció függő. Vannak kifejezetten jól sikerült, tartós motorok és problémásabbak. És ehhez jön még hozzá a user.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Rick4
félisten
válasz Antonio #12242 üzenetére
Abban az értelemben igaz lehet, (de csak lehet) ha két autót viszonyítunk egymáshoz, és pl a tömeg nagyjából megegyezik, mint pl Astra G 1.2 16V és 1.8 16V. Ha a tömeghez képest erősebbet veszel, és ugyanúgy közlekedsz vele, akkor a nagyobb motoros verdának kevésbé kell nyomni, ezáltal nem erőlteted, mivel erősebb, ugyanazon a sebességen kevesebbet forog, szóval elméletileg tovább bírja. De a valóság az, hogy nincsen erre konkrét példa, a kisebb motorok simán lehetnek ugyanolyan tartósak mint a nagyok, a gyártók részéről tervezés, a tulajdonosok részéről pedig megfelelő rendszerességű karbantartás és jó minőségű olaj kérdése az egész...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-v-
addikt
válasz Antonio #73973 üzenetére
Hali,
Én nem okoskodnék bele, majd a hozzáértők válaszolnak, csak egyre írnék:
"Illetve még egy kérdés: a jelenlegi magyar autóspiacnak mekkora a fluktuációja? Már ha egyáltalán lehet erre bárminemű megközelítő számot adni egy ilyen összetett kérdésre. Tehát mondjuk az elkövetkező 9 hónapban mennyire cserélődik le a pillanatnyi kínálat? Ha visszanézek mondjuk 3 hónap múlva lehet már 1 kocsi se lesz ismerős, vagy pont az ellenkezője ép csak pár új szereplőt találok? Sajnos nincs hosszú távú tapasztalatom, érdemes kivárni vagy lecsapni a jónak vélt ajánlatra?"
Én régóta követem hahu-t, voltam is sok autót megnézni, nekem az a tapasztalatom, ami jó autó, és reális áron adják, az elmegy. Amit nagyon régóta hirdetnek, az vagy valamiért nem oké (ára sok, vagy tényleg nem szép az autó), vagy pl. nagy benzines stb. amit nehéz eladni.
Pont most írtak amúgy ezekről,
"Ha mindent jól csináltunk, vagyis tiszta autót árulunk jó fotókkal, őszinte szöveggel, és főleg megfelelő áron, néhány héten belül meg kell jönnie a vevőnek."
Nekem sok típusra van beállítva keresőm, csak úgy poénból, és szerintem egy idő után rá lehet érezni, mit érdemes elmenni megnézni, meg jó eséllyel melyik az érdemes példány... általában amire azt mondom, tyűű na itt egy szép vagy jó, az hamar le is kerül. Olyat is voltam már megnézni, ami régóta fent van, nem véletlen volt fent régóta... Persze ez csak az én tapasztalatom, de én biztosan azt csinálnám, nézném aktívan a piacot, tájékozódnék ... nem kell sajnálni a szépeket amik elmennek, jön majd más, de tapasztalat, hogy mi megy el gyorsan, legközelebb mire figyeljen az ember .. mire odajutsz, hogy leszűkült a kör néhány típusra, szerintem jobban lehet már látni előre .. és igen, akkor el kell menni rögtön megnézni, ha lát szépet az ember. -
footy
addikt
válasz Antonio #73973 üzenetére
Teljesen jok amiket kineztel, amelyikbol a jobb allapotut talalod azt kell megvenni. A varosi rovidtavu hasznalatnal a reszecskeszurot elobb-utobb kinyirja. En belevennem meg a Ceed-et is 1.4 benzinnel, esetleg a Seat Alteat 1.6-tal vagy 1.4TSI-vel. (itt a vezermulancot ugye fokozottan csekkolni)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Antonio #73973 üzenetére
A '97 után gyártott kocsiknál mindben van isofix, sok kocsiben az ettől régbbiekben is van. Sokszor nem tüntetik fel az extralistán, ez az általános hanyagság jellemző amúgy szóval ne vedd készpénznek ami oda van írva a hirdetésben.
mod:
To all:
Csak, hogy ma is öntsek egy kis olajat a dízel vs
benzinLPG vitára: [link][ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zewa
senior tag
válasz Antonio #73973 üzenetére
"első körben 3F szabályt (Ford/Francia/Fiat) betartom azaz ezek körében nem keresek" Jajjj...
Annyira tág lehetőségeket adtál meg hogy jó csomó típust lehet ajánlani neked. Egyéni preferencia rendszered a legmeghatározóbb szűrő, utána fennmaradó típusokat ki lehet filézni."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
DZs
senior tag
válasz Antonio #73973 üzenetére
Én pontosan ilyen feltételekkel kerestem ugyanazt az autót egy évvel ezelőtt, ami most neked kell. A helyzetem annyival volt nehezebb, hogy a költségvetésem volt kisebb és az előző autómat is be kellett számíttatnom.
Tanácsaim:
1. ne növeld a keresési kört dízellel, ha benzinest szeretnél
2. ilyen motort japánban, vagy franciában fogsz találni
3. isofix-szel ne foglalkozz annyira, az ilyen gyerekűlések drágábbak, mint a simák
4. a városi padkajáróknak (azért hívom így, mert nálunk az útminőség jelenti a terepet) a látszat ellenére nem nagy a csomagtartójukItt a fórumon néhány hónapja vett valaki egy Versot. Szerintem szívesen beszél róla.
-
mézespálinka
senior tag
válasz Antonio #73993 üzenetére
Hello!
Nekünk is régebbi Xsara picasso van. (apámnak.) 2004-es lehet azt hiszem. 1.8 Benzines. Lehet, hogy csak mák, de, hogy ezzel az autóval kb semmi para nem volt mióta nálunk van (kb 2006-7től) azt állíthatom. Kötelező átnézés/kopó alkatrészeken kívül csak benzinre kellett költeni... (fater átlag 6.7-re hozza ki).
Én is most nézelődök autók után és bár nekem nem tetszik a picasso de ami előnye, hogy belülről hatalmas. 2m vagyok, semmi más autóban nem ültem ekkora kényelemben - a méret és nem a felszereltség/extrák tekintében, hanem pl: magasság - (peugeot, passat, a4. mondjuk pl. 7-es bmw-ben még alapóbl sem ültem XD). Ja ami még lemaradt: most van benne kb. 175k km, nem emlékszem mennyivel vette, de arra igen, hogy megjárta az autó: OlaszO-t, Spanyol-O-t, Székelyföldet minden évben, itthon Keleti csücsök, Alföld és napi 30-40km a munkábajárás.[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
-
Antonio
senior tag
válasz Antonio #73993 üzenetére
JAJ elnézést de siettem az előbb (el kellet rohannom) és csak most vettem észre mikor is újra átnéztem a hahut- hogy szűrésnél "beragadt" az egyik kritérium amire azthitem hogy én felülbíráltam, de most kiderült hogy nem ... szóval természetesen nem 0 a keresés eredménye ...mea culpa
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
Antonio
senior tag
válasz Antonio #73973 üzenetére
Sziasztok,
Közben felülbíráltam azon állításomat, hogy nem éri meg külföldről (Németországból) behozni kocsit. Magyar piacon hahu szinte felejtős kategória marad a privát esetleg márkaszervizek ajánlata csak legyen türelmes az ember és előzze meg a neppert. (mondjuk most nekem van időm még ezért is tudom körbe járni a dolgot nyugiban)
Ha Németországból hozok be kocsit a különböző kts eg együttesen (vagyonszerzési illeték/új forg. engedély/Törzskönyv/Eredetiség vizsg/reg. adó) az keresett kategóriában (1.8-2.0 benzin 2003 tól ami belefér ~ 2-2,4 M be szumma) olyan 200-300 e Ft közötti fix összeget tesz ki. Erre jön még az utólagos ( feltéve ha kell szerviz kts, olaj/szíj csere stb.), utazás szálás utána járás munkából való kiesés.
A kérdés van valakinek tapasztalat a linkeken látható cégekkel akik konkrétan behozatallal foglakoznak? Az egyik az konkrétan 800-1000 € ért vállalja a behozatal lebonyolítását (kimegy leellenőriz, hazahoz lepapíroz idemegy-odamegy stb.) - igaz nem számoltam utána - de nekem kicsit húzósnak tűnik …
Vagy van ismerősi körötökben aki ilyesmivel foglakozik?thx
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
joshua7
veterán
válasz Antonio #75252 üzenetére
Nekem a középső link ismerős. Beszéltem velük tavaly, egész korrekten álltak a dolgokhoz, elég pontos lebontást adnak, konkrét linkek alapján, amit adsz nekik. Aztán nem éltem a lehetőséggel, mert találtam itthon egy példányt. 1 haverom viszont a tavasszal rajtuk keresztül hozott be aztán egy Mazda3 benzines automatát, ő meg volt elégedve a lebonyolítással.
Semper Fi
-
boogie84
veterán
válasz Antonio #75252 üzenetére
Autobehozatallal felvettem a kapcsolatot, mert kicsit húzós lenne több órát utazni, majd vissza + a hercehurca az ottani okmányirodába.
Itt 120-at kérnek el azért,hogy behozzák neked és a nevedre írassák. Nálam a regadó 103, a többi, 140.Azt írták h megnézik az autókat, előtte persze leellenőrzik telefonosan h nem kamu e a hirdetés. Majd ott egy gyors állapotfelmérés után ha akarod felhívnak h mi van az autóval. Olyan is van, amire ők azt mondják h nem érdemes megvenni, ezért több autót kell kinézni nekik, nehogy ők is lyukra fussanak.
Kérdés h megéri e kényelmesen megvárni, míg a neveden van az autó napokon belül, vagy olcsóbban ugyan de okmányirodába rohangálni, meg autópálya matricákat venni és levezetni több mint 2× 650-700 km-t.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen