-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Ez is lehetséges, bár inkább alulról érzem. Ez a kisebbik probléma, ez tényleg extrém használat, tanultam belőle, majd mostantól kicsit jobban figyelek.
@kornelka: ez is igaz. Abban mondjuk nem vagyok biztos, hogy az alsó határ 2000 vagy 1700 körül van (józan belátással olvasnék erről pár véleményt) de lehet tényleg a gyertya bánná.
Akkor mondjuk, hogy a rezonancia probléma megoldva, úgy is csak ritkán jelentkezett, majd jobban figyelek. Marad a kerregés a futómű meg a balkormányos nyikorgás
@Bdanyy: ma hülyeségeket beszélek. Igaz. Akkor legyen a... milka.
@kornelka: és ki érti azt??? mondjuk ha elmagyarázná ezt a birkatetetővályú dolgot akkor lehet meglátogatnám a hétvégén szakértésre, de így kénytelen vagyok ráküldeni a TEK-et, hogy át akar fúrni a nagykövetségre terrorcélzattal.
@aero.: az a baj, hogy az 1500 az első lassításnál 1200 és ilyenkor jön a rezonancia (most az az ötletem van, hogy berezonál a motor az erőlködéstől, és ezt veszi át a tartóelemeken keresztül az alja vagy a kasztni, de ez csak ötlet). Pont ezt írtam, hogy ez szokott lenni a szituáció. Érdekes, anyu az 1.0 corsával lazán kanyarodik 20-szal 3-asban, minden gond nélkül, nem tudom leszoktatni róla. Ott nem rezonál.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Igen, de hogy jön ez ide?
(tényleg hogy jön ez ide?)
@qdak: te lerohadtál Fehérvárnál. péesbocsi
@aero.: eh... (nem) és legközelebb lefotózom csak neked az órát hogy 2550 (mintha nem lenne mindenkinek duva mindegy, hogy nekem mennyit mutat a fordulatszámmérő, de hogy lassan meg is leszek hazudtolva, azon kezdek bepöccenni)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Integra
titán
köszi srácok, a dél-magyar linkre már nem klikkeltem..
ettől függetlenül, ha a kulcs nincs az autóban akkor meg pláne nem értem. most akkor az autó elindíthatóságáért baszták meg (ez azt feltételezi, hogy bent hagyta a kulcsot is), vagy csak erre hivatkozva, de a nyitott ablak miatt vágták meg úgy, hogy a kulcs nem volt benne.....jaaa, és látom, hogy egy kutya volt az autóban. persze húzza csak fel az ablakot 80 fokra, hadd süljön meg az eb is..
én érzem már megint csak ennek az egész helyzetnek az abszurditását??? megint az amúgy szabályos, normális kisembert basztatják, ahelyett hogy a nagyipari csalókat, drogárusokat és rongálokat, vandálokat üldöznék? ....[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
m3tr0
senior tag
Nem baj. Ő egy (fél) ház árán is Hudson Hornetet venne, mert ő megtehetné...
Mellesleg kit érdekel a család,barátok, stb véleménye..teljesen normális döntés lenne ha ez az álma..LOL.
Soha nem adnék el házat/lakást egy autóért se.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Bdanyy
addikt
Hat én ilyen max akkor mernék venni, ha kocsira költhető netto 300 lenne havonta Annak hogy álljon, ha valami gáz van vele, nincs sok értelme.
Mondjuk én szar példa vagyok mert nem szánom rá magam semmire, mert ami tetszik az total felesleges lenne, annyira meg nem vagyok autóraszorulva, hogy olyat vegyek ami nem jön be maximálisan (bár kisebb igényeim vannak )
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
-
DeFranco
nagyúr
Költség-költség A lényeg, hogy számolni kell velük. Jó, a telefonköltség pont véleményes de minden a te zsebedre megy bármit csinálsz.
Ha meg egymilliós kereted van egy négylufis-hathifis-bőrülésesre akkor hidd el, még a tankban maradt benzint is külön kell számolni, hogy beleférj
-
DeFranco
nagyúr
Még egyszer kiemelem, nekem eddig (lekopogom) a "kötelezőn" kívül, ami állapottól függetlenül egy egyéves lexusra is ki kellett volna fizetni, eddig összesen 25k volt amit az autóra költöttem, és ebből 18k-t már a megvételkor tudtam (felxibilis tag csere). Szóval én pont hogy nem locsolom rá a pénzt.
-
blt.62
őstag
Elöl a kormánytól is elfér a hasam? 165kg vagyok és jócskán pocakos. Az szerintetek igaz,hogy az autómata váltós autóknál messzebb lehet ülni a pedáloktól mert nem kell a kuplung pedált nyomogatni? Bocsi ezekért a kérdésekért,de nekem fontosak. Ez a baj a picassómmal is,hogy már teljesen hátra van tolva az ülés és alig tudom benyomni a kuplungot. Akkor a Super B-nek a csomagtere és utastere is ugyan úgy elég a csomagoknak mint a picassóé? Nem muszáj kombit venni belőle.
[ Szerkesztve ]
MegtorloXp
-
veterán
-
-
hobizoli
nagyúr
nem csak loero a lenyeg, hanem a nyomatek is, 25Nm az +20%nyomatek, mikozben a loero csak 10%-l tobb, azaz reszterhelsen siman sokkal jobban is megy, es nem csak 10%-l jobban
latatlanul belulnel, es seggre 10m utan megmondod melyik melyik
1200kg-t mar kell mozgatni, idealis esteben 110-120loeros motor valo hozza, alatta csak szopas van, egy kamionnal az orszaguton...persze mindent meg lehet elozni idovel, csak vagy jonnek mogotted, akik veld egyutt turjak le es az miatt nem tudzs te mneni, vagy szembol jonnek hiaba van egyenes, vagy mar a kanyar jon, es egy forgalmasabb uton vagy dimbes-dombos hegyi uton a 1.4-s motor fosgyenge elozni...ott az 1.6 sem egy repulogep, de egy fokkal jobb
ott a tesom Ignis-e pl, ami megcsak nemis 1200kg, hanem csak 950, 93loeros, 1332ccm-s a motor, szoval ezeknel az 1.4-knel nem sokkal kisebb, meg VVT-s meg 16v-s..., de M1-n M3-n vagy M7-n meglat egy emelkedot es nemhogy a sebsseget nem tudja tartni, a hanem lassul(!!!)
Érd-nel belefutva 135-140-l az aljaba 90-l jottunk fel vele 4.ben 4 szemellyel a tetejere, aszittem kiszallok es megtolom kb
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Dany007
veterán
Ahham! Kezdem érteni.
Tehát ha hasonló érzést akarok, mint a régi Sierránál volt, akkor turbó dieseles autót nézzek."míg a szívó benzinesnél egy folyamatosan felépülő görbe van, ami nem ad ilyen hatást."
Igen-igen. Ez jó megfogalmazása annak amit én is érzek. Illetve ez az ami konkrétan zavar... a mondeoban is meg az omegában is.
@kornelka: értem értem... ezesetben a zöldekre leszek mérges.
@Xero: Azért lepődök meg mert nekem kb annyit jelent a kettő közötti különbség mint szomszéd Pistabácsonak az Intel DualCore és az Intel Core2duo közti különbség. Ami valójában óriási.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Kezdem érteni! Köszönöm!
@Franco: Igen igen, mikor apám vezeti ő is 4000-4500-ig pörgeti... De akkor már hallani a hangján hogy hmm hogy na hogy kapja az észt. Gondolom fogyaszt is mint az állat. Nem szeretem "kínozni".
Nekem kézenfekvőbb lenne ha alacsonyabb fokozaton is húzna. Nem azért, mert minden kanyarból padlógázzal akarok kihajtani, hanem csak így nekem kényelmesebb vezetni.
Tudom ha bármikor megnyomom a gázt akkor lódul.
Már többször volt olyan, hogy autópályán 110-120-nál előzés közben valaki hirtelen bejött mögém és nyomni kellett volna, hogy megelőzzem a mellettem levőt majd elengedjem a mögöttem levőt. De ugye 5-ben ilyenkor hiába nyomok padlót, szép komótosan gyorsul .... ugye kb 3.500-ig. A vissza 4 még vállalható de akkor meg csúnyán ugrik egyet, érezni hogy nem szereti.
Na mindegy, egyszer majd kipróbálok egy turbós diesel-t is. -
Dany007
veterán
Mért? Azért mert keveset megyek még nem tehetem azt dinamikusan és kellő gyorsulással?
Nem szeretek idegeskedni vezetés közben. És a korábban felsorolt autóink mind ezt tették / teszik velem bizonyos szituációkban. Idegesít ha megyek egy gyenge-közepes emelkedőn 3.-ban 30-40-nel padlógázon és nem hajlandó gyorsulni az autó hogy feljebb kapcsolhassak. Mondjuk ez most itt városi forgalomban gondoltam.
Mert most ez van itt Veszprémben, megyek fel a színháznál a dombon és 2-es már kevés a motornak, hallom, érzem, de ha hármasba kapcsolok akkor meg megtorpan és hiába nyomok padlót nem gyorsul... Persze ha már nagyon felhúz, akkor visszarakom 2-be és hadd visítson, de ott legalább gyorsul. (persze nem kell egetrengető emelkedőre gondolni...)szerk.: egyébként ahogy a gyerek egyre nagyobb lesz, úgy fogunk egyre többet utazni... btw továbbra sem értem hogy függ össze a több km meg az autó dinamikája? 110 lovas autóval is lehet sokat autózni ahogy fordítva. Nem őrültködni kell ilyen autó, hanem azért, hogy ha szükség van az erőre, akkor legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Vagy vesz dízelt, vagy szög egyszerű V8-at, ha alsó tartományban akar autózni nyomatékból. Mind a kettő leeszi a gatyáját vagy így vagy úgy.
(#48717) Dany007: Ilyen futás mellett nem termeli meg a dízel a fogyasztás előnyével azt a többletet, amit a szervízben kell otthagyni.
Amúgy egy 6-8 hengeres, akár feltöltetlen benzines is tudja azt amit akarsz, igaz azok utána sem állnak meg.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
DeFranco
nagyúr
Van hozzá pénze, (gondolom megvan, ha mondja, hogy ennyi a keret) meg amúgy még kérdez is.
Nem havi 250 kilométerre akar 800e-ből prémiumszedánt, amit majd az uzsipénzből akar fenntartani, és különben is rohadjunk meg.
Én nem dízelt vennék, meg nem ekkorát, de tiszteletben tartom amit akar.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
ha igazán van pénzed, megengeded és kifizeted azt amit kell.
ott állsz a szalonban, van 30 millád autóra. benzin vagy dízel? nem sokat gondolkodsz az elején, wow, benyásat veszek, mekkora állat dög már, gyönyörű hangja van, nyomaték, lelkesen pörög fel a limiterig, ismeretlen számára az a népbetegség ami a dízelekre a technikából fakadóan úgyis idővel kijön.. jaj, de ennyit eszik? úristen.. és akkor már megy is a dízelhez, mert oszt szoroz és rájön, hogy neki nincsen 15-20 literes átlagfogyasztásra pénze. bizony, van ilyen, 30 millás autó esetén is. mert többet akar mint amit megengedhet magának, mert neki az jár, érted? ez a lényege, a pszichológiája az autóvásárlásnak a legtöbb esetben. többet, nagyobbat erősebbet. de közben smucig, nincsen álmai tárgyára kellő kerete, érzi ő is, hogy igazából a kisebb az, amit nyugodt lélekkel dízel mentesen megvehetne, de nem, egy számmal nagyobb kell, mert a másiknak is nagy van. akkor viszont marad a dízel.. ez ilyen, így működik. és ezek után mikor meglátja hogy egy garnitúra minőségi gumi akár fél millió ft ebben a méretben, akkor agyát eldobja, hogy mi a szar kerül annyiba... nézd végig a téligumikat, detto ugyanez van.. az egész autó életén végig lehet követni ezt a fajta spórolós mentalitást. ilyen autót én a büdös életben nem vennék, mert árulkodó jelek számomra.
ellenben ha ott egy s6-os audi, egy számmal kisebb, látom rajta, hogy komoly gumik vannak, a tulaj sorolja az olajat és látom rajta, hogy vágja a történetet... én is bármikor eladhatnám bármelyik autómat, azonnal megvennék, mert látják, hogy értem a dolgom és üvölt az autókról, hogy mindenből megkapják a legjobbat, ami abban a kategóriában elvárt.
sajnos az a nagy szomorú helyzet, hogy csóróság van amerre csak nézel. mindenki úgy indít álmaiban, hogy veszek egy fasza erős szívó benzinest vagy egy turbo benzinest, aztán hamar jön a pofon a benzinkúton. ami relatív, de a marketing bullshitet meg megeszik az emberek és az általános gazdasági recesszió megadja a kegyelemdöfést. de senki sem úgy indít, hogy neki dízel kell, tudja magától is, hogy egy csörgő szar, ami idővel okádja a füstöt is. mindegy, hogy 10 éves, vagy vadonatúj 30 millás übervágen, ugyanaz, nincsen különbség.
akinek van pénze valóban, az ilyen kategóriában úgyis benzinest vesz és rá is fog költeni. aki dízelt vesz ezen a szinten, az csak egy "angeber"... én megértem, ha valaki egy a4-et mondjuk 2.0 tdi-vel vesz, de az nem a6-7-8.. nem ugyanaz. de itt 20+ milliós autókról van szó.
egyik kolléga épp az előbb mondta, hogy ő egy dízel quashqai-t vezet, de az nem egy a8, ő is tisztában van vele, mi a realitás. szóval aki ilyen kategóriában csórózik, annál egyik lépés vezet a következő költségcsökkentés lépés felé, teljesen evidens. szerinted majd pont nem igyekszik cigánykodni egy kört a szervíznél? meg az olajcsere periódusokkal? dehogynem.. kutyából nem lesz szalonna.. és még sorolhatnám. nem tudom ezt másképpen megfogalmazni, aki ebben a kategóriában dízelt vesz, az az ember számomra kérdéseket vet fel személyiségével kapcsolatban.
én sem járok v8-as tankkal, mert nem engedhetem még meg magamnak. járok helyette sor4-es kis tankkal, mert ezt engedhetem meg magamnak, kis pénz, kis foci. aztán ha minden továbbra is ilyen jól megy, jövőre majd leadom a rendelésem a nagy tankra is. de csak azért, hogy elmondhassam, hogy nagy tankban ülök, nem fogom megrendelni dízellel úgy, hogy nem látom előre 5 évre a költségeim maximalizálva, mindenre felkészülve, üzemanyagban és alkatrészekben. nem röhögtetem ki magam és nem fogom felhúzni a szopóálarcot. ezek pénznyelők, ezt kell elfogadni, drága mulatság. addíg nyújtózkodom, amíg a takaróm ér. sok éven át 90 lóval jártam, kis papír 1.4-es civic-ben. és imádtam minden percet benne.
de lehet, hogy én gondolom teljesen rosszul az egészet.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ReSeTer
senior tag
Nos gondolkozzunk:
Fogyasztás nem számít (vagy bele van kalkulálva), akkor nézzük, benzin vagy dízel.
Ha igazságosak akarunk lenni: Turbódízel vs Turbóbenzin
1.4 tsi vs 1.6 tdi ->> 250nm mindkettő, lóerőben sehol sincs a dízelSzerintem egyszerű
(ezt felejtik el sokan: attól nyomatékosabb a dízel, hogy van rajta turbó. Néztétek már mennyi nyomatéka volt egy szívódízelnek? Akkor hasonlítsátok össze egy akkori szívóval. Na jó max 20 nm különbség, de az semmi)
"a dízel nyomatékosabb a benzinesnél" mítosz lerombolva.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Jó csak azért látod a köbcenti kisebb mint a dízelnél. Mondjuk ez annyira nem lényeg.
Na tehát érted mire akar kilyukadni Integra. 30 milliónál NEM SZABAD, hogy arról szóljon az autóvásárlás, hogy mennyit fogyaszt. És ha a fogyasztást kihúzzuk, akkor csak tájékozatlan ember választja a dízelt. Mert a benzines minden szempontból jobb. Azt a 40 nm-t meg nem fogd megérezni, mert bepakolsz egy nagyobb táskát, aztán oda a 40 nm. (kis túlzással persze).
Ha e szempontok után is dízelt vesz valaki, annak traktor fétise van.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
nem tudom, hogy jó e az, hogy belemegyünk abba, hogy vajon kinek és miből van pénze rá. biztos van sumákolás, és biztos van aki keményen betyár becsülettel megdolgozott érte. természetesen, ha nincsen hátszeled a politikában, akkor kemény.. nagyon kemény, legalábbis nekem ez a tapasztalatom, vért, verejtéket izzadok nap mint nap, az ezzel járó stresszről, idegeskedésről pedig inkább nem beszélek, mert akinek nincsen hozzá idegrendszere, az kerülje el ezt, mert kifog ugrani az ablakon szélsőséges esetben. de nem lehetetlen. szerencse, tanulás, végtelen kitartás, hit, türelem, alázat, áldozat, kockázat, jó helyen jó időben lenni.. ez mind mind kell a sikerhez. mikor fiatal voltam, sajnos én is úgy néztem ezekre a drága autót használókra, hogy lop, csal, hazudik, öl, másokat tönkretesz.. aztán szerencsére hamar rájöttem, hogy ez csak az én energiám viszi és inkább az számított, hogy egy nap magam is ilyen autóban látom és ezt úgy, hogy nem taposok át másokon és nem hozok szégyent a szüleimre. nekem ez szent és sérthetetlen. és mikor kipucoltam magamból azt a sok szart, elkezdtem én is sikeres lenni és egyik siker jött a másik után, rájöttem, megértettem és megéreztem, hogy igenis lehet sikeresnek lenni. nincsen ingyen és alapvetően nem pottyan az öledbe. nincsen siker, amíg az ember nem rak rendet a saját fejében. minden belőlünk fakad.
terepjáró.
benzinest fogsz akkor venni, hidd el. ott már a dízel nem rúg labdába....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...