-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #89235 üzenetére
a gyártók egymásra licitálnak, egy mezei user / flottaüzemeltető megnézi az előre kalkulálható üzemeltetési költséget, és az is sokat nyom a latba, hogy mit választanak végül.
azt persze előtte jól kitesztelik, hogy a garanciát lehetőleg minden eseten kibírja, akár egy eltúlzott 30.000-es olajcsere intervallummal is, utána meg lesz**ják, hogy mi lesz a kocsival a második vagy harmadik tulajnál.
számomra sokkal szimpatikusabb az, hogy igenis leírják, hogy milyen üzemeltetési körülmények között milyen csereperiódusok szükségesek ahhoz, hogy az autó hosszú távon is hibamentesen üzemeltethető legyen.
egy jó példa erre, hogy 1000-2500 km között le kellene cserélni az olajat bejáratáskor, de szerintem egyik gyártó se vállalja már be ezt a plusz költséget, mert rögtön plusz egy olajcsere költségnyi hátrányból indulnának a flottaüzemeltetők kalkulátoraiban.(#89238) tomcsi23: mondjuk normál esetben 45.000 a csereperiódusa, de azt illik betartani, mivel elég silányra sikeredett a magyar suzukik váltója, hála a lengyel beszállítónak. viszont 7500-ból lecserélem a váltóolajat, az meg belefér 45.000-ként.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!