Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tökmindegy

    senior tag

    válasz Varoz #23015 üzenetére

    "De tudom, mindig ez van, hogy ha valaki véletlenül ügyesebb az vagy hazudik vagy csal vagy tudom is én. Elfogadni sose tudjátok. Igaz ez mindenre, játékra, szerelésre, életre stb."

    Ne gyerekeskedjél már. Itt ahogy nézem sok olyan ember van aki már párszor megkerülte a földet kilométerben,és nem egy vagy két autója volt már,ergó van némi tapasztalatuk az ügyben,és a csodákban sem hisznek.
    Csodák pedig nincsenek ,én nem vitatom,hogy ladával el lehet menni 6.5 el de akkor vagy agyonütnek a mögötted levők ,vagy csuklik a muterod elég sűrűn. Ez nem arról szól,hogy te milyen ügyi vagy (mellesleg a kutyát sem érdekli) hanem a realításokról.Beszélsz itt össze vissza ,aztán még egy darab saját négykerekűd sem volt aminek tudnád a fenntartási és egyéb vonzatait, vagy egyáltalán az előnyeit ,hátrányait amit mondjuk kb egy év távlatából leszűrhetsz. De ha akarod én készséggel elhiszem ,hogy nálatok a családban mindenki F1 es pilót és fogyasztás bajnok is egyben:)
    Na részemről ennyi:)

    Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz Varoz #23015 üzenetére

    120 helyett inkább 90-100 legyen az. Hidd el, van tapasztalatom 2105-el és 07-el is, sőt még Niva is volt a családban, rokonságban most is van, de az már 1.7i. 120km/h-nál a Lada már elég sokat eszik, az 1.5-ös is alapból benyeli a 7-7,5 litert, ha nyomod neki akkor 9-10 körül. Niva 8-tól indul (állandó összkerék miatt, bár ezt már meg lehet oldani, átalakítással és még 80-ig kapcsolható a 4*4), terepen a 15-20 litert is megzabálja, persze úgy hogy orrán-száján jön a sár, és felező többször sír, és feljajgat.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Varoz #23015 üzenetére

    110-nal epl a Swift eszik 6-t egy fenyevekkel korszerubb motorral meg vezelessel, meg sokkal kisebb hajtaslanci veszteseggel, meg kozegellenallassal, meg -150kg-val :U

    több drón kell ;P

  • 8th

    addikt

    válasz Varoz #23015 üzenetére

    "Hiába olcsóbb az alkatrész, ha több kel. Vagy ha máshol máson vered el a különbözetet.
    Na megnéztem hirtelen a kuplung szettet, mind kettőnél 40 ezer forint körül jössz ki.
    Tehát most amit így hirtelen megnéztem, nem drágább a Mazda."

    Ezt a igaz, hogy drága de nem kell cserélni baromságot minden japó autó fan felhozza pedig nettó faszság úgy ahogy van. De jó, legyen. Összeírtam pár alkatrészt de, hogy ne legyen hiszti ("bezzeg ennél ilyen annál olyan árú/minőségű gyártóét nézted stb...") így mindkét autó esetén a listán lévő legolcsóbb alkatrészt írtam fel gyártótól vagy minőségtől függetlenül. Ha adott gyártótól kerestem alkatrészt mindkét kocsira jóval olcsóbb volt a VW. Bruttó kiskereskedelmi árak kedvezmény nélkül. Az árakat te magad is megnézheted itt: [link]

    Mazda 323 P 1.3 16v (1994-1998) / Volkswagen Polo 6N1 1.0 (1994-1999)

    - vezérműszíj készlet: 13.039 Ft / 17.912 Ft (+ 4.873 Ft)
    - vízpumpa: 12.264 Ft / 12.097 Ft (- 167 Ft)
    - kuplung készlet: 31.378 Ft / 36.043 Ft (+ 4.665 Ft)
    - e. kerékcsapágy szett / oldal: 11.361 Ft / 1.077 Ft (- 10.284 Ft)
    - h. kerékcsapágy szett / oldal: 32.736 Ft / 3.310 Ft (- 29.426 Ft)
    - e. féktárcsa: 7.370 Ft / 5.759 Ft (- 1.611 Ft)
    - e. fékbetét: 3.150 Ft / 5.540 Ft (+ 2.390 Ft)
    - kézifék bowden: 14.863 Ft / 5.571 Ft (- 9.292 Ft)
    - e. lengéscsillapító: 23.774 Ft / 11.944 Ft (- 11.830 Ft)
    - e. lengéscs. porvédő készlet: 6.085 Ft / 2083 Ft (- 4002 Ft)
    - h. lengéscsillapító: 22.403 Ft / 10.150 Ft (- 12.253 Ft)
    - h. lengéscs. porvédő készlet: 10.465 Ft / 1.421 Ft (- 9.044 Ft)
    - futómű gömbfej / oldal: 5.394 Ft / 1.570 Ft (- 3.824 Ft)
    - hátsó kipuff.dob: 26.319 Ft / 18.280 Ft (- 8.039 Ft)
    - index kapcsoló relé: 8.562 Ft / 2.891 Ft (- 5.671 Ft)
    - generátor: 71.087 Ft / 32.673 Ft (- 38.414 Ft)
    - önindító: 40.530 Ft / 45.418 Ft (+ 4.888 Ft)

    Nincs kedvem tovább irkálni ennyiből is látszik, hogy majd minden olcsóbb a VW- hez. A vezérlés drágább egy ötössel. És? Pár évente belefér +5k. Önindító szintén kb annyival drágább de azt se sűrűn kell cserélni. Komoly utángyártott alkatrészipar épült ki VAG autókhoz pont ezért kopó, fogyó dolgokban csak a Suzuki - Opel - Fiat trió olcsóbb nála. Nézd meg a sűrűbben cserélendő dolgok (gátlók, porvédők, gömbfej, kerékcsapágyak) árában mekkora eltérés van. Mazda index relé 8,5k? Hátsó gátló porvédő (csak a porvédő!) 10,5k? Hátsó kerékcsapágy 32,7k? WTF? Röhej b+. Ez nem egy Maybach csak egy Mazda. Ami mellesleg sokkal inkább rohad mint a korabeli Volkswagenek. Ha már rohadás meg karosszéria. A Mazda karosszéria elemek árairól már ne is beszéljünk... Nem jó ez sehogy sem lásd be. Olcsóbb a "rokkantkocsit" fenntartani.

Új hozzászólás Aktív témák