Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #47205632

    törölt tag

    válasz bitpork #158290 üzenetére

    Én azt bánom, hogy nem két liter. Nekem volt egy ökölszabályom mindig is, hogy szívóbenzinből és turbódízelből is 2 liter alatt minden csak lovasszekér. Régen még el tudtam volna tartani ilyet, manapság már nem annyira, szóval ki van zárva ekkora. Meg amúgy is boltba meg melóba járni felesleges (pár Km), kiránduláshoz jól jönne, de annyira sűrűn nem járunk, hogy kifizetődő legyen. Innentől kezdve meg majdnem mindegy, hogy alatta 1.6-ról vagy 1.4-ről beszélünk. Így meg pláne, hogy 95 vs 110 lovas csak a különbség. Bár van egy érzésem, hogy a 110 lovas nem a +15 lóerő miatt jobb, hanem alacsony fordulatra jobban megy és kényelmesebb. Az is jó dolog. Az Astra ebből a szempontból szarabb, mert 60 vs 101 lóerő azért nagy ugrás, ott nem sokat kell gondolkozni azon melyik motorral legyen szerelve.

    Kereshetek 1.6-ost is tulajdonképpen, csak ahogy elnézem azok drágábbak is és mindenképp fél országot át kell mennem érte.
    Meg ebben az tetszett, hogy használatra kész, beülök és megy. Nem sok kocsi van ezen kívül amivel első dolog nem az, hogy két hétig rohad egy műhelyben, mert vezérlést meg olajat kell cserélni. Itt ez a fickó legalább már megcsináltatta a vevő helyett.
    De mondhatnám azt is, hogy ebbe legalább volt olaj cserélgetve, a többiben lehet 30 ezer óta ugyanaz van... Mivel a legtöbb autó leírása kimerül abban a pár szóban, hogy kopanás metes, pöcröf, megkimelt szeretet karbantartot kocsim eado....
    Ezeket végig se olvasom, és X gomb.

    Bud
    Nem hajtok gyorsan, csak ha már kocsit veszek akkor ma már tudja azt is legalább. Most a céges kocsin sincs semmi és 165-ös gumikon gördül, nem ismeretlen ez nekem, de a sajátomtól ettől többet várok. Eleve az Astra azért lett elhagyva, mert a Megane jóval biztonságosabb, sok díjakkal és akkor már elvárnám ezt is, hogy tudja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák