-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz bitpork #130445 üzenetére
Ezek közül kettőt azért érdekes lesz bizonyítani csak így kamerarendszer alapján:
- Kihangosító nélküli telefonálásért: 30 000 Ft
Ugyan hány olyan eset lesz, hogy a tökéletesen vitathatatlanul éles képen a tökéletesen egyértelműen kivehető telefonkészülék lesz látható, ahogy a sofőr a füléhez tartja...
Én úgy gondolom, ha egy olyan kép lesz, amin annyi látszik, hogy a sofőr egyik keze a füle mellett van, de rohadtul nem látszik, hogy abban van-e egyáltalán valami telefon, vagy épp a fülét vakarja, akkor ilyenre érdekes lenne bírságot kapni.- Autópálya leállósávjában jogtalan megállásért: 50 000 Ft
Na itt is majd érdekes lesz a döntés. Ha csak megáll elakadásjelzővel kapja a bírságot, de ha jól láthatóan felnyitja a motorháztetőt és csinál egy nagygenerált, akkor nem?Ezek olyan dolgok, amiket egy rövid videofelvétel alapján nem nagyon lehet egyértelműen meghatározni a legtöbb esetben. Ha van esze a rendőrségnek, akkor ezeket a funkciókat nem is nagyon erőlteti....
(és az vajon minek számít, ha az indulás napján alatta elhaladva mindkét kézzel egyszerre mutatva a leghosszabb ujjamat üdvözöltem a VÉDA rendszert?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #130814 üzenetére
Tudom, te megvenned. De ha egy szazassal tobbert mar jot kapok, akkor nem fogok bohockodni ilyen lelakott szarokkal.
Sajnalom, nekem teljesen mas szempontok uzletrontoak.
Elvarom, hogy takaritsa ki, ha mar el akarja adni, km allas nem szempont, ezek az 1.2 16v motorok sokat birnak, rengeteget talalni 2-3-400e felett is.
Ettol fuggetlenul tartom magam ahhoz, hogy egy olyan modell mint a Punto, amibol van kb 300 db hahu-n, tehat nagyobb eselllyel talal jot, vagy jobbat, keves plusz penz elleneben, annal ne ragadjon le, van valasztek, keressen tovabb.
Mas lenne a velemenyem, ha lenne belole 10 db, es abbol csak egy vallalhato, es az is csak kompromisszumokkal. Vagy kijon a folt vagy nem, vagy romma volt torve vagy csak raesett valami, stb stb.
Teszem hozza az Alfa ulesebol nem jon ki a barackle, pedig volt mar tisztitonal. Vadaszhatok bele uleseket.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
mycso
veterán
válasz bitpork #131027 üzenetére
2.0dci 2010-2011 körüli laguna3.
Fogalmam nincs, hogy milyen automata van alatta, még nem ástam bele magam, egyelőre hangosan gondolkodom.
Csak jött az ötlet, hogy mi lenne ha....
Eddig csak kéziseket nézegettem, viszont nemrég mentem egy automatával és szerelem lett elsőre.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-v-
addikt
válasz bitpork #131133 üzenetére
Engem pl. semmiről sem kell meggyőznöd. Lényeg hogy el tudd adni. El tudod? Tolonganak a jelentkezők?
Ha igen, akkor fasza.Vagy ki lett cserélve a főtengely szimmering de egy 4k-s lófaßról minek papír?
Például mert azt semmilyen kipróbálással vagy átvizsgálással nem tudod ellenőrizni, ellenben ha van papír a főtengely szimmering cseréről, a szelepfedél tömítés cseréről stb. akkor tudom, hogy nagyobb eséllyel nem nekem kell majd havonta szivárgás miatt szerelőhöz rohangálnom. Ha ezt nem értitek, sajnálom. És nem, munkadíjjal nem 4e forint a főtengely szimmering csere, mondjuk a váltó oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #131133 üzenetére
Nem vagy igénytelen azért, mert nem dokumentálsz mindent, de ne mondjátok már, hogy felesleges hülyeség, mert visszaböffentem az anyatejt.
Azt kell feldolgozni, hogy valakinek előny , nem elvárás, ha lát egy szépen vezetett füzetet a kiadásokról, akár számlákkal km állással stb alátámasztva, ne mi legyünk már a csúnya rosszak.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bitpork #131169 üzenetére
Akkor lehet az én készülékemben van a hiba, hogy így gondolom.
(#131170) Morris
Neked nem jelent pluszt. Megértettem/tük. Másnak meg igen, ezt meg te értsd meg.Csak a tisztán látás végett, hogy véletlenül se keveredjen a te mondandód az enyémmel: én azt mondtam, hogy plusz, ha vannak számlák, ellenben csak ezek alapján nem lehet megítélni az adott autót és megvenni sem. Illetve enélkül is lehet patentül rendben minden.
Saját példa: 17 éves az autó 220e< km van benne. Ősszel gtk lett, mert kvázi szétesett a váltó. Csere és javítás is történt, amiről van számlám (és garanciám is), amivel pl lehet hol asztalt borogatni szükség esetén.
[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #131169 üzenetére
"Pedig ha jobban megnézed pont ez jön le. Más autó nem jó, túlárazott meg szar ha nincs meg minden papír, itt sokak szerint. Gondolod ez segítség egy idetévedőnek, pláne ha nem ért hozzá?"
Reméljük, hogy aki idetéved, az érteni is fogja azt, amit páran próbálunk elmagyarázni.
Számomra, és mint láthatod, többek számára, ad egyfajta pluszt, természetesen csak azon felül, hogy alaposan át lett nézve az autó, és meggyőződtem a valóságról. De te úgy fújod azt, hogy felesleges, mint mi azt, hogy nem, nem az.
Nem lesz értéknövelő, olyan ez nekem, mint a koszosan lefotózott beltér, ha koszos is lehet jó, de ha ki van takarítva, az mutat valamit. (vette a fáradtságot, és elvitte kitisztíttatni, vagy ráuszította a gyereket stb)
Ízlések és pofonok.Amit nekem címeztél, azt pedig vállalom, de nem értem.
(#131177) bitpork: ilyet hol láttál tőlem, vagy tőlünk az elmúlt 100 hozzászólásban?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
lenko
aktív tag
válasz bitpork #131213 üzenetére
Valamit emlegettél nemrég, hogy neked mindig szerencséd van, talán automata váltó volt. Viszont a vevőkkel nincs úgy tűnik. Nekem azonnal elvitték az előző 3 autóm alku és szó nélkül. Mindig megmondtam ez az ára. Tetszik vagy nem. Persze 10en x eves autóhoz mérten a lehetőségekhez képest patika volt mind.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz bitpork #131213 üzenetére
Szerintem ez mindenhol igy van am. Sajnos baromi sok a csalo, piti kis trükközö stb...alkudni meg miert ne probalja meg az ember? Ezek nem piac altal diktalt arak, hanem egy kitalalt, hasraütött valami.
Es szerintem itt jön kepbe a papir kerdese. Ahogy Magus is irta, ez csak egy opcio, egy plussz pont. Ugyan ugy, mint egy igenyes hirdetes (ersd, nem 2 db ferde, homalyos mobillal lött kep, az auto kitakaritva, de nem tul glancolva, normalis fogalmazassal megirt szöveg, ami nincs csurig helyesirasi hibakkal stb.)....ezekhez jönnek hozza szerintem a papirok.
Szvsz egy maganszemely nem fog eladas elött szamlakat hamisitani, meg kamu exceltablakat szerkeszteni. Ha egy maganszemely a hirdetesben kiemeli, hogy ilyen olyan feljegyzesei vannak, akkor az mar feltetelezi azt, hogy valoban gondos gazdaja volt az autonak, tudja es erti, miert fontos a sürübb olajcsere, jominösegü olaj stb....
rengetegen hasznaljak ugy az autot, hogy guruljon oszt jo´van....ha meg inditaskor kigyullad a szervizlampa betolom egy utbaesö szervizbe, hogy csinaljanak vele valamit, hogy ne vilagitson....rengetegen hasznaljak igy a kocsit. Valszeg joval többen, mint akik gyüjtögetik a szamlat, olvasgatjak a neten, melyik a jobb olaj stb..
Ha en tenyleg igenyes vagyok az autoval, akkor azt nem is a kinalati lista aljan fgom hirdetni. Ha meg relative magas aron hirdetem, akkor azt tudom mondani, hogy "pajti, ez ennyibe kerül, ezrt meg ezert meg ezert....ha nem tetszik, byebye es vedd a masikat....szerintem
-
akos727
senior tag
válasz bitpork #131268 üzenetére
Persze hogy próbáltam. 400e-ért lett véve az autó, azt mondta, hogy 150ért visszavenné így. (hogy lehet vkinek ennyi bőr a képén?) De hogy ő amúgy sem, már elköltötte a pénzt (hozzátenném h kertben áll a vadi új 5-ös bmw olyan görgőkön, miből pontosan 3x kijön a szóban forgó autó) meg, hogy ő nem tudja, hogy én hogyan használtam (75 km alatt??...padlogázon is kikéne bírnia...én eleve nem olyan vagyok, ki így közlekedik vele, így végképp nevetségesnek tartom a feltételezést..)
Tom: Ügyvéd egy viszonylag közeli ismerősünk, így nem egyből merül fel bármi költség. Először meg szeretném említeni emberünknek, hogy ha ő így viselkedik, akkor mi is tudunk hasonlóan kedvesek lenni. Csak kíváncsi vagyok, hogy ti hogyan vélekedtek, mik a tapasztalatok, mik a lehetőségeim.
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #131285 üzenetére
Muszáj lenne valahogy felhívni a leendő tulajok figyelmét, hogy mennyi pénzért mire számíthatnak.
Viszont innentől jó lenne figyelni rá, ha valakinek az ársáv alján lévő gépeket ajánlgatnak, ami amúgy jó eséllyel nem véletlen van ott, akkor legalább valaki felhívja a veszélyekre a figyelmet.
Ez egy tizenX, inkább húsz felé közeledő autónál még hatványozottabban igaz.Vannak jó poénok, amikor 500-600-ért 750i-t ajánlanak itt poénból, szerintem ez se vicces, ha egy valaki komolyan veszi, akkora rollerre ül fel, hogy az tényleg vicces lesz, csak nem az illetőnek.
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz bitpork #131481 üzenetére
Nos, apósom elvesztette a bal lábát. Eddig egy Ibizát hajtott, most le kéne cserélni valami automatára, ami viszonylag kevés pénzből fenntartható. Nem hiszem, hogy sokat menne majd vele. Inkább valami kisebb kombi, talán egy Ignis is megtenné, de nem ismerem az abban lévő automatát...
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #131391 üzenetére
Ez azért nem ilyen egysíkú dolog, mint gondolod. Nem is akartam hozzászólni, de pont most jött eg yilyen cikk. És ha megnézed az autó tulaját, pont egy magyar írta. Nem, én sem látom értelmét kis motornál, sőt írtam is nemrég, hogy sztem alig érezni, de egy nagyobb motornál már érezhetően hoz valamit. olvasd el. Egy gyári autót 100 országba, 40 klímára, 2 millió embernek gyártanak. Simán lehet "okosabbnak" lenni, ilyen körüólmények között, mint egy kötött kezű gyári mérnök. Aki csak úgy bemond valamit, amit a helyi kókler csinált, annak én sem hiszek, de a cikkben levő dolog pont hihető, érthető.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz bitpork #131504 üzenetére
Szerintem 12v mondjuk nalam ilyen rakpartos sztori nemfog jatszani varosban is olyan utakon igyekszem haladni ahol nincs dugo meg ez nekem arra kell hogy hetvegen elugrani a pekhez, meg hetkozbe 1x klubba, viszont kell az a lehetoseg hogy ha a citrom veletlenul szervizbe kell toltson 1-2 napot akkor beferjen a 3 gyerek hatra, meg pecsen azert lehet kozlekedni, tudom hany orakor merre nem szabad menni.
A gazt a szomszedba 150-160ft er adjak, szerinted lehetseges ezzel 2000ft/100kmEgyebkent ekkora motornal meg szamit a fogyiba hogy klimaval vagy nelkule mesz, PL a dizel citromnak majdnem mind1.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #131513 üzenetére
Masodik szerianal javitottak tobb dolgot is, belteri anyagokon biztosan. 3 ember elfer hatul, (Cromaban es Saab 9000-ben is elfertunk, nem szorongva) de az ules nem ugy van formazva, foleg a jobban felszerelteken, de gyerekules nem fer el, formazas miatt sem, mert dolnek.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #131527 üzenetére
A képeid alapján első széria, (12v-t a sorozat elejétől a végéig gyártották) másak a lökhárítók, lámpák, beltér stb a faceliftes esetében. Persze függ attól is, hogy mekkorák az utasok, 3 1,75 magas és 70-75 kilós fickó biztos, hogy elfér, nem szorongva, de a határozott formázású üléspad miatt kényelmetlen, a fapados bőrösön már más.
és [link]"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz bitpork #131549 üzenetére
Akkor rosszul mondták ... láttam én már 500-600 ezer km szétkopott B5 Passat is és S60 / S80 -t ami ugyan ennyi idősen és km- el fele annyira sem látszik rajta az idő és km vasfoga, nagyon jól bírják ezek az idő, erős tartós autók
(#131554) zoo8800
Idősebb B5 Passat mállik-porlik a bőr, míg egy Volvo -n inkább csak viseltes
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #131587 üzenetére
Érik már itt is a chip, csakhogy kevesebbet fogyasszon. Már unom, hogy ilyen sokat eszik. Megíratom 200 lóra, ahogy számolom, akkor csak 3,2-őt fog fogyasztani. Kidobom a DPF-et a VW csaló szoftot, az EGR-t, katalizátort, pótkereket, az emelőt meg az anyóst. Mindjárt jobban fog menni. Ja nem, a csaló szoft marad, még jól jöhet a környezetvédelmi vizsgán.
Mondjuk a vizsgabiztos végig matatta az ülést de csak nem lett meg a kar, hogy mivel kell hátra húzni. Jót röhögtem. Nem sok Laurin járhat oda.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
-
8th
addikt
válasz bitpork #131643 üzenetére
Egyébként tényleg ért hozzá de ez semmit sem változtat azon a tényen, hogy egy rosszindulatú önelégült paraszt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Declare
őstag
válasz bitpork #131659 üzenetére
Nem vagyok alszent....ha ilyen eset van, akkor indokolt...itt nem az, raadasul ha ilyen van, hogy balrol kanyarodnak, meg gyorsitosav van, különösen indokolatlan, udvariatlan es baleset veszelyes is ha valaki a belsö savban autokazik, mert azt szokta meg....ha nesa is szepen jobbratartva közlekedik, ahogy kell, akkor pl most nincs miröl beszelni Cseh autopalyan is van olyan resz, hogy senki nem megy a külsöben ha nem muszaj mert borzaszto....ez megint mas eset.
(#131660) bbkk ertelek...szoval Te ha autopalyan mesz, akkor mindig a belsö savot hasznalod, akar Miskolcnal, akar Györnel, mert hat siofoknal Pest irányából az M7-esen rossz a külsö sav....ertem, nem szoltam bocsi
(#131663) footy oo persze, millio egy ilyen story van ...itt most en csak azert irtam, amit irtam, hogy azert ebben az esetben a belsö savban autozni nesanak total indokalatlan...mindenki hibazik, mindenki bambul el, nem ez a lenyeg, csak azert ne magyarazzuk mar meg, hogy amugy ez teljesen franko....még akkor sem ha siofoknal Pest iranyaban szar is a külsö sav az M7 en
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen