-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz ngaba #190355 üzenetére
Hasonlóan gondolkodtam én is, a végén vettem egy 2,5-ös, turbó nélküli benzinest. Jó, nem egy turbódízel, sem fogyasztásra, sem dinamikára, de azért arrébb is lehet vele állni, meg eljárogatok vele 7-8 liter között. És legalább jól érzem magam benne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
parandroid
nagyúr
válasz Biqci #190714 üzenetére
MX-5. Nem hot hatch, nem is lesz erős, de jó vezetni. Amúgy a cooper s nem hülyeség. Ki kell takaríttatni a kokszot, amikor megveszed, pár évig jó autó lesz az. 1000 kg-hoz valami 170 ló, fasza futóművel. Esetleg valami Z-s bmw?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz akooos #190717 üzenetére
Amennyit ő szán rá, abból még a gen1 is necces lesz. Amúgy sem minden a ménes, a 126 lovas gen2-nek a prince-alapú motorral sokkal jobb tulajdonságai voltak, mint a 135 lovas 1,5-ös, turbós bmw-motornak. Jobban is ment, hangja is szebb volt, jobban kellett pörgetni, sokkal viccesebb volt vezetni. Persze a 2 literes turbós motoroknál biztos más a helyzet.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz #34411008 #190724 üzenetére
Mazda 3.
Biqci: Jó, az enyém ilyen városi szaladgálós, csajos Mini, de nézze meg Brumi fórumtárs 200+ lovas jcw-jét. Azzal elég csúnyán el lehet kenni a száját sok mindennek két piros között, aztán átmosolyogni a tükörben szájat rúzsozva, ha ez szempont.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
-
parandroid
nagyúr
válasz Zizi123 #190837 üzenetére
A fehér bor nagyon gáz melegen, nyilván pincehidegen kell kiönteni, és ésszerű időn belül elfogyasztani, különben csak valami langyi lötty, nincs semmi élvezeti értéke.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
A spurfahrer nem a start/stopra élvez, hanem be sem kapcsolja a klímát, mert attól nő a fogyi.
Én szeretem ezt a funkciót, persze ésszel kell használni, ha tudod, hogy mindjárt mehetsz, ne hagyd leállni. Persze így is óhatatlanul vannak bosszantó szituk vele, hogy persze pont akkor vált zöldre, amikor leállít. Amúgy normális rendszer jó darabig bírja a hűtés/fűtést is a tartalékkal, amíg meg nincs elég tartalék, nem enged leállni. Amúgy is minden indítás sokkal simább ezekkel az autókkal már, pont a start/stop miatt nincs már az, hogy motorindításnál vibrálnak a lámpák, kiégnek az izzók, meg elhallgat a rádió, vagy hogy kinyírod az akkut, mert a klíma egyszerre indul a motorral. Egyszerűen sokkal okosabb, ‘smoothabb’ a kiegészítő elektronika.
Környezetvédelmi szempontból meg engem igenis érdekel, hogy a pirosnál álló 50 autóból minél több nem alapjáraton pöfög, hanem leállítja magát. Vagy egymillió autó szaladgál a városban, abból mindig van pár tízezer, csúcsidőben akár egyszerre százezer is, ami épp egyidőben pirosnál áll, ne pöfögjenek már fölöslegesen. Jó, tudom, szeméttel tüzelés, meg mátrai hőerőmű... Ezek is bicskanyitogató dolgok, de ez egy másik harc, amit mielőbb meg kéne vívni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz dangerzone #190918 üzenetére
Én tesztvezettem kb mindet, amit írtál (kiát, suzukit nem, de előbbi kb i20). Amúgy mind jó kis autó, mindegyiket lehet szeretni a maga módján. Végül egy használt Mini lett a családi kisautó, kb pont annyiért, amit írsz. Aztán 2 év múlva megtoltak hátulról, akkor becseréltem egy gen3-ra. Az első vásárlásnál nekem szempont volt, hogy valami kevésbé csoffadt motor legyen benne, mert németeknél az autópályát kikerülni sem tudod, de azért turbo nélkül mert sok a városi menet. Aztán a másodiknál feladtam. Ami még tetszett, az az i20, de a többihez képest az méretben felfelé kilóg, és az 1,4 szívó karakterisztikája nekem kicsit fura volt, másodiknak a Polo lett volna talán a választás, de a tsi-t is inkább kerültem volna. Mazda 2/cx3 is jó kis autó, simán polo szint, amúgy érdekes módon árban is sajnos. Legalábbis újan. Mazda adta volna magát, mert egy 5-öst hajtottam akkoriban (azóta 6-os lett belőle). Nekem bejött amúgy a pici mazda, kicsit ugyan ötajtósan furán néz ki, sok értelme a hátsó traktusnak úgysincs, motorerőre elégnek tűnt (nem alap motor volt, valami nagyobbacska, de a fene emlékszik, melyik). Beltérre a legjobbak között volt a kategóriában, még ha a kis tablet fura is a műszerfalla ragasztva (de ebben legalább nem egy kis szürke lcd-csík a kijelző, mint ennyiért a többiben. Ja, anyagilag a legracionálisabb választás az i20 lett volna. Vezetni meg magasan a Minit a legjobb ezek közül. Próbáld ki mindet! Német kereskedők igen készségesek a tesztvezetéssel, bemész, elmondod, mit szeretnél, kérsz egy ajánlatot, jól elbeszélgettek, kapsz egy kávét, lefénymásolják a jogsid (magyar is jó), és megkapod egy órára a tesztautót. Simán fognak tudni ajánlani a legtöbb helyen lízingből visszavett, kevés km-es, pár éves használtat, vagy jelentős kedvezménnyel egy bemutató-, csereautót is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz dangerzone #190931 üzenetére
Mind a kétszer sima Coopert vettem, ez a középső szint (One -> Cooper -> Cooper S -> JCW). A gen2-ben ez 1,6 szívó, 126 ló (a rettegett Prince motor), gen3-ban 1,5 turbo, 135 ló (ez bmw saját fejlesztés, sajnos csak 3 henger, a 2 literes 4 hengeresből egyszerűen elhagyták a negyedét). Az autó alig több 1000 kg-nál, szerinted hogy megy? 200-at még elviszi ha kell, bár az már kicsit sok neki. 180-ig viszonylag dinamikus. 140-ig nemigen fogsz vele fenntartani senkit, már ha nem kimondottan sportautókról beszélünk. Ha velük is tartani akarod a lépést, akkor Brumi fórumtársat kérdezd, ő jár JCW-vel, az kicsivel 200 ló fölött tud, ha jól rémlik. Fogyasztani én nagyon vegyesben 7 körül szoktam vele, ha ez szempont. A beltér véleményes sokaknál, ha első blikkre nem utálod, akkor tetszeni fog, az anyagminőséggel nincs gond, prémium kisautó. Futómű tökéletes, kerekek a sarkon, az ülés mély, hátra max gyereket lehet tenni. Sportüléshez ragaszkodni kell, az nagyon sokat számít.
Amúgy van belőle dízel is, de nehogy már....
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz dangerzone #190934 üzenetére
3 ajtós. Naná.
A linkelt cuccok simán beférnek. Amúgy van egy olyan állása az ülésnek, amikor fixen meredekebbre tudod állítani a támlát egy felhajtható adapterrel, akkor a csomitartó utastér felőli fala függőleges. De én simán le szoktam lökni az üléseket fekvőbe, aztán néha hetekre úgy is marad, nem zörög semmi, hangosabb sem lesz.
Ha Frankfurt környékén jársz, megnézheted amúgy élőben is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Gergőke88 #190939 üzenetére
A gen2 cooperben turbo nélkül volt, a cooper s kapta a turbos verziót, az volt valami 160-170 ló. Utóbbi volt hajlamos a kokszosodásra is, a turbo nélküli kevésbé.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Beus0726 #191004 üzenetére
Amúgy tudom, hogy keménytetőset keresel, de szerintem a piacon a legszebb klasszikus formájú cabrio a bmw 1-es (most már 2-esnek hívják a coupet és a cabriot) sorozata. Kicsi, arányos, szép, az újak még modernek is, és mindegyikhez van normális benzinmotor. A vászonnal meg szerintem sokkal kevesebb a szívás, mint a keménytetővel. Annyi, hogy gépi mosóba nem mehet, meg sokévente lehet, hogy cserélni kell. De még mindig jobb, mint egy túlkomplikált keménytető, és az autónak is autóformája marad tőle. Nézd meg szegény focust, vagy astrát, mit műveltek vele, konkrétan egy multipla-tulaj is sírva röhög, ha meglátja. A másik, amin én elgondolkoznék, az a Golf, szintén egészen pofás cabrio verzióban.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Beus0726 #191008 üzenetére
Konkrétan arra, hogy bűn ronda mind a kettő.
Két otromba gnóm, nem csoda, hogy az utóbbi években el is tűnik a piacról ez a keménytetősdi. Egyszerűen nem tudják megoldani, hogy egyszerre legyen megbízható, praktikus, és valahol hunyorítva ne olyan autóra hasonlítson, ami kombinak készült, aztán a soron valahol rádőlt egy présgép, és akkor már úgy hagyták. Talán az Eos az egyetlen kivétel, de az sem véletlenül szűnt meg, egyszerűen nem érte meg gyártani.Amúgy meg kérdezz meg keménytetős kabrió tulajokat, hogy ők vennének-e megint ilyet, illetve nézd meg, hogy megtették-e. Gyanítom, hogy ebben nemigen lesz különbség a vászontetőhöz képest.
Az aggályaidat amúgy megértem, kabriot a németek is általában időszakos rendszámmal veszik (itt van olyan, amivel áprilistól októberig használhatod csak az autót), télen garázsban áll. Vandalizmus ellen meg olyan biztosítás kell, ami erre fizet, más megoldás sajnos nemigen van.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz diegho #191047 üzenetére
90-100 között, tempomattal kb bármi elmegy 5 literből, ez annyira jól optimalizált működés. A kérdés az, hogy a kereszteződések, lámpák, eléd keveredő traktorok, kanyarodásra forgalmi helyzettől függetlenül csak álló helyzetből képes falusi sofőrök, stb leküzdése után mennyire dinamikusan szeretnél visszatérni erre a tempóra.
Mondjuk egy dustert venni gazdaságos közlekedésre, aminek emelt a hasa, nagyok a kerekei, légellenállásban legfeljebb egy ikeás pax szekrényt képes lenyomni, belül nem tágas, de legalább nehéz, az legalábbis véleményes. De legalább csúnya. Még ahhoz képest is, hogy suv, vagy mi. Persze falun jól lehet vele vegyülni. A minőséget mittudomén, mégiscsak egy olcsónak szánt román renault, ez legalábbis biztató (khm...).p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz dangerzone #191152 üzenetére
A legújabb swiftben még nem ültem, az előző generációsnál egy fokkal kellemesebb az i20 beltere. Én tesztvezettem annak idején, egy teljesen normális, élhető kisautó, normálisan extrázva volt pár éve akciósan 15k eur, amikor egy 1.0 tsi poloért 17k+ eurt akartak rólam legombolni. És utóbbiban még a kihangosító, meg a normális rádió is feláras volt. Fabiához, Fiestához képest komoly minőségi ugrás, Mazda 2-vel kb egykutya. Viszont ezek mindegyikénél nagyobb mind csomagtérrre, mind beltérre, hátul is teljesen normális hely volt benne magam mögött.
Az meg, hogy mennyit veszik... Németeknél fordot már szinte csak cégautónak látni, magánvásárlóknál tarol a hyundai/kia. Hát még a suvoknál.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #191167 üzenetére
Az olcsó autózás illúzió. Mindig az volt, de az évek során az elvárások is egyre nagyobbak lettek. Nagyapáink egy trabantnak is örültek, mindegy, csak menjen. Apáink tízezerszám hordták be a halálukból feltámasztott roncsokat a határnyitás után. Akkoriban nem számított motor, extrák, csak autó legyen: B Corsák, Kadettek, Fiesták, Escortok, R5-ök, R19-ek, Pug 205-ök, mind eleve torkavéresen került az országba, és egy kisebb vagyonba kerültek. A 2000-es évek első felében volt egy viszonylagos jólét, persze hitelből, azóta is nyögjük, nem mellesleg a magyar autópiac jelentős része nem véletlenül ilyen évjárat. Közben az autók egyre szebbek, egyre modernebbek, egyre erősebbek, egyre nagyobbak, egyre nehezebbek, egyre jobban felszereltek, és ennek ellenére egyre kevesebbet fogyasztanak, miközben a Ft/EUR árfolyam meg 265-ről 365-ig zuhant, ami majdnem 40%.
A megbízhatóság, és a tartósság megint más kérdés, nyilván egy 50 lovas szögegyszerű szívóban, tekerős ablakokkal, 2 csillagos ncap-pel, klíma, és ülésfűtés nélkül kevesebb a hibalehetőség, de biztos, hogy vissza szeretnénk abba ülni? Ha igen, az sem gond, veteránautózásnak hívják a dolgot, és egy fantasztikus hobbi, de ha a megbízhatóság is szempont, meg nem valami szétrohadt roncsot akar hajtani az ember, akkor olcsó az sem lesz.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
parandroid
nagyúr
válasz kisza25 #191271 üzenetére
Nem, nem annyit érnek, mert a Ft közben beleállt a földbe. Konkrétan a pénzed nem ér már annyit.
Ha másképp nem megy, akkor úgy kérdezem, hogy ha volt 2016-ban 4 milliód készpénzben, azt eldugtad a párnahuzatba, és most előveszed, hogy vennél egy autót, akkor milyen autót tudnál venni belőle? Mert 2016-ban kijött volna belőle egy vadas új vitara, most meg csak egy 4 éves, az új meg már 6 milkó. Na, ez a 2 milkó az akkor új Vitara értékcsökkenése.
Aztán meg az is benne van, hogy csak trollkodsz.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Amúgy meg szerintem olcsóbbak lettek az autók.
2014-ben vettem egy Mazda 5-öt 27k eur-ért. 1,8 szívó, alufelni, ülésfűtés elöl, 4 elektromos ablak, navi, kamera hátul, kihangosító, tempomat... kb itt vége is az extráknak. Idén ‘vettem’ egy Mazda 6-ot, 2,5 skyactiv, automata, led fények, körbe kamerák, radaros tempomat, bőr, 4 ülésfűtés, navi, memóriás ülések, estig sorolhatnám az extrákat, és ez volt 35k eur. Szóval konvertibilis valutában annyira nem érezhető a drágulás azért, amennyit a felszereltség indokolna. Persze az igazi egy kb fullos, 2014-es Mazda 6-tal összehasonlítva lenne (még ha ezeknek az extráknak a nagy része nem is létezett akkoriban), de ilyen árajánlatom nincs.
Ja, a Mazda 5 5,5 évesen 12k eurt ért. Vajon volt értékvesztés?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
-
parandroid
nagyúr
válasz t72killer #191384 üzenetére
Az újak között kizárt. Az autó teljes hossza kb fix, és ahogy az ütközéselnyelő zónák, meg a légellenállás leküzdése viszi a helyet, kb elértek arra a szintre, aminél egyszerűen nem lehet nagyobb helyet kigazdálkodni. Ja, kombiban ráadásul a függőleges hátsó ajtót is kb elfelejtheted. Vegyél egy transportert, vagy utánfutót.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz t72killer #191394 üzenetére
No offense, de te milyen gyakran költözöl? Arra a pár évente egy alkalomra egyszerűbb, és olcsóbb is bérelni egy sprintert, mint éveken keresztül egy xxl-es puttonyt cipelni magad mögött. Vagy egy vonóhorog, és akkor utánfutót is tarthatsz / bérelhetsz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Bdanyy #191409 üzenetére
Német forgalmihoz nemigen fogja a magyar szerviz megcsinálni. Ha meg Mo-n szerelteted fel, akkor fordíttathatod le a műbizonylatot, meg idegeskedhetsz, hogy meglesz-e a tüv. Ha meg normális helyen csináltatod, hogy tutira minden legális legyen, meg nemzetközi papírral, akkor meg nem lesz olcsóbb, mint a németeknél. És akkor még a hazaútról nem is beszéltünk, meg hogy ‘otthon’ mennyi időre vagy autó nélkül, és ezt hogy oldod meg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz HKorn #191447 üzenetére
Nemigen hallani róla. Nekem a Miniben is ez van, mondjuk agyonhajtva nincs, 6 év alatt került vele 60k km. Amúgy állítólag tartósan alacsony fordulaton kokszosodik, de melyik downsizingolt turbós nem?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Somatom #191483 üzenetére
Ott többet sóznak, mint a határ szegényebb oldalán, ezért a népi bölcsesség szerint minden osztrák autó pár év alatt lábon rohad el. Meg a németek is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Somatom #191486 üzenetére
Fene tudja. Én itt a németeknél nemigen látok szétrohadt autót. Persze lehet, hogy csak azért, mert a magyar (lengyel, román, bolgár, ukrán, délszláv, stb) nepperek már mind elhordták. Amúgy nekem Mazdám volt (van), amíg használtam, nem rohadt szét. Persze nem a hegyekben lakunk, errefelé igen enyhék a telek, hó meg csak mutatóba van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz zoo8800 #191563 üzenetére
Ez ugyanaz a Skyactiv G-194 motor, ami a hatosban is van. Csak az 400 kg-mal nehezebb.
Amúgy az usa verzió nem egészen ugyanez, azon egy csiga is csücsül, mert anélkül gyenge oda.
Szerk.: Ja, akkor ezek szerint mindkét változat van belőle odaát.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz t72killer #191585 üzenetére
Már megint költözöl? Felejtsd már el a szekrényelemeket, meg a költözést, bérelsz egy furgont, és kész. Ha meg mindenáron a tetőn akarod vinni, akkor ahhoz tetőcsomagtartó kell, nem tetőbox.
Amúgy egy 100x235x60-as ikea pax szekrény önmagában 45 kg, csak a korpusz, erre 2 ajtó kell, aminek darabja 10 kg (a könnyebbeknek, ha nem tükrös, üveges), plusz a polcok (7kg/db), fiókok (8kg/db), egyéb sallang. Ezekből mennyit akarsz a tetőboxba tenni?
Tényleg nem rosszindulatból kérdezem, az elmúlt 8 évben 4x voltam kénytelen költözni, rengeteg szir-szart vettem boltban, ebayen, mostanra utálom az egészet, és a legnagyobb jóindulattal tanácsolom: felejtsd el, bérelj egy furgont a sixtnél, vagy a hertznél.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz t72killer #191587 üzenetére
Vegyél egy jó tetőboxot, ha legalább 4-en vagytok, nyaraláshoz jól jön, meg költözésnél is beletömhetsz ezt-azt. De bútort ne akarj abban vinni (meg amúgy tetőcsomagtartón se, ha rám hallgatsz).
Furgont legutóbb egy napra béreltünk (délelőtt elhoztuk, este visszavittük), nem volt 100 eur. Teljes hétvége sem sokkal több, csak időben le kell foglalni, mert nem fogsz szabadot találni megfelelő méretben. Mobilos appról intézhető az egész.
Vagy veszel egy öreg transitot 500 eur-ért, és imádkozol, hogy az alatt, amíg költözöl, ne rohadjon le, másnap meg eladod.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz bandus #199828 üzenetére
Ja, hallom szóba kerültem (még a lánykori néven).
Jelentem, áprilisban voltunk egyéves szervízben a Mazda 6-tal, még mindig nem rohad. Már csak 3 évet kell kibírnia, amíg a lízing tart. Fingers crossed!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz vzsryl #200475 üzenetére
“eladhatatlanok lesznek a dízel kocsik.”
"6 éve ezt mondja mindenki."Nyugaton már azok. Új személyautó eladásban 50-ről 20%-ra esett az arányuk, használtan a kutyának sem kellenének, ha a káeurópai nepperek nem vinnék trélerszámra.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Stylewars_kp #200497 üzenetére
Úgy érted, 5 éves, 50k km-est, vidéki, nem dohányzó, garázsban tartott nyugdíjas orvostól?
Csodák nincsenek, dízelt itt is az vett, aki sokat ment, azok meg hajlamosak cégnévre venni, vagy lízingelni, a lízing lejártával meg flottaértékesítőnek megy, onnét meg egyben veszik a készletet a nagy kereskedők keletre. És ők nem fogják olcsón adni. Magánszemély már itt is alig vesz dízelt, mert normális éves futással már nem éri meg, különösen a kitiltások miatt. Ahogy meg egyre kevesebb lesz belőle, úgy lesz a kereslet is egyre nagyobb, amíg keleten semmiféle szankció nincs rájuk. Német belpiacon meg azért nem látsz már hirdetésben, mert itt már hirdetni sem éri meg őket. Ami meg még van, azt meg viszik az itt élő balkániak, törökök, meg egyéb káeruópai népek egymás között.Pttypang: Szinte már csak cégek veszik, magánszemélyek szinte egyáltalán nem. Eladások amúgy nemigen álltak földbe, ami csökkenés volt, azt most épp visszahozták volna, ha nem állna be éppen csúnyán az ellátási lánc.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz bitpork #200501 üzenetére
VW id3-4-ek most nagyon mennek. Előtte a Golf GTE-k (meg elektromos Passatok) annyira nem tűntek ki az utcaképből. Ioniq, Kona is van bőven, i3 is, Zoet is látni néha, Teslából is mindenféle, a Toyota hibridek meg évek óta népszerűek. Hibridből még a BMW-t látni sokat (530E), meg a mindenféle Audi suvokat, most legújabban meg az új Cuprát. Ja, meg van az elektromos Mini, meg Smart, városban népszerűek. Érdekes módon MX-30 nem nagyon van.
Amúgy az az érzésem, hogy eddig nem is nagyon lehetett villanyautót kapni. Illetve nagyobb volt a kereslet, mint a kínálat, rengeteg modell csak papíron létezett. A dízeleket meg nem a villany kannibalizálta, hanem a benzinesek. Egyelőre.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz bandus #200517 üzenetére
Ez komolyan érdekel, mert nálunk is pont felmerült. Miért nem?
Én nagyon szeretem, mert az egész úgy van kialakítva, hogy elöl sokkal kényelmesebb, tágasabb, a beszállás is, meg a hely is. Nagyobb az oldalablakod is, úgyhogy kilátni is jobb. Persze utasnak lenni szar benne, de aki 99%-ban egyedül, vagy max egy utassal jár, annak sokkal praktikusabb. Én a hátsó ülést is azért nem fixen ledöntve használtam, mert kicsit hangosabb úgy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz bitpork #200524 üzenetére
Főleg ha háromhengeres is, meg piros, mi?
Szeretem ezeket az örök igazságokat.bandus: Övvel sose volt gondom, amúgy nem tolja előre. Hely egyértelműen tágasabb, a kilátásnál meg pont az oldalra-hátra irányt értettem. A Minin ráadásul keret nélküli ablak volt, az nagyon fog hiányozni most. Nekünk most duplaannyi ajtó lesz, mint eddig, kicsit sajnálom is, szerintem én a következő cserénél állok vissza háromra.
Csomagtér kérdés: Úgysem ül hátul senki, egy mozdulat lenyomni az ülést, amire az nem elég, annak bérelek furgont.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz 3L1T3 #200754 üzenetére
Nem 15 misi volt a keret? Nem követem a prémium suv árakat, de szerintem ebbe dupla ennyivel sem fogsz tudni beszállni (hivatalos árlista szerint 100k euróhoz elég közel indul).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
parandroid
nagyúr
válasz 3L1T3 #200775 üzenetére
Hasonló igények mentén kerestünk akkor autót (amiket a belterekről, meg a felszereltségről írsz), annyi, hogy én kizártam bármi suvot. Végül Mazda 6 lett a befutó. Keretbe belefér, motor fasza, beltér igényes, hely van, extralista rendben, meg tetszett is a dizájn. Persze ezek mind kissé szubjektív szempontok. Ha még hibrid is lenne, meg motorosan nyílna-záródna a csomagtérajtó (igények, igények…), nekem ez lenne a világ legtökéletesebb autója.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- LEGO klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Politika
- Pokémon GO
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...