-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
deicide
veterán
válasz Tsebacsi #118497 üzenetére
Lassan 20K km lesz benne, ahogy itt valaki mondta, megtaknyosodni nem fog a motor, mert simán előfordul, hogy négyesben jövök hazáig a pályán, ha sokan vannak és folyton fékezgetni és gyorsítani kell és nem akarok gyorsabban haladni, mint a 4-es vége.
Amúgy teljesen hibamentes, ahogy az egy új autótól elvárható, eddig 2 kötelező olajcsere volt. Ami idegesít, hogy a start-stop rendszert minden indításnál ki kell nyomni, de ezzel azért együtt lehet élni.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
-
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #118811 üzenetére
Ez az én sznobságom, de előbb ülök bele egy Volvo-ba, mint egy Octavia-ba vagy SuperB-be. De próbáld ki te is őket, ülj bele és tapasztalatod a különbséget, hiába új autó. Mondjuk jelen esetben sem lenne számomra kérdés, h ha belefér még a keretbe az S80, egy Skoda-t válasszak, vagy Volvo-t. Pláne, ha a cég fenntartja helyettem.
Semmit nem jelent az szerintem, ha valamiből 3 évente adnak ki újat. Az S60 is csaknem 10 évig palettán volt, úgy ahogy a 80-as is (elvileg jövőre jön az S90, ami majd váltani fogja), de említhetjük az XC90-et is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
senior tag
válasz Tsebacsi #118820 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Nekem extrák közül ami jó lenne az egy tolató kamera/radar, ezt hasznosnak tartom, a többi (visszagurulás gátló, tempomat, sebességkorlátozó) felesleges számomra! Az új K-s Astra-ra leszek még kíváncsi A J-sek is tetszenek, de elvileg nem soká jön a K-s, eddigi elmondások szerint jó lesz!
Your car, your life ;)
-
-
!Overdose!
őstag
válasz Tsebacsi #118881 üzenetére
Szerintem egyszerűen nem illik a vezetési stílusod az R18-hoz és/vagy olyanok az útvonalad adottságai, de a 9-10 literes fogyasztás nagyon sok avval a motorral. 7-8 liternél nem esznek többet ezek városban. Nekem egyébként (más, de hasonlóan fogyasztó motorral) 7.3 és 7.2 lett a két legutolsó adatom úgy, hogy nem hagytam el a BP táblát. A kulcs, hogy forgatni kell. Alacsony fordulaton erőltetve csak az üzemanyag ömlik bele, de legalább nem megy. Ettől függetlenül én is feltöltött motor párti vagyok.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #118994 üzenetére
Nem ertek egyet. Ennyi erovel a dizel is fillerbaszas mert kevesebbet eszik tole az auto. A fillerbaszas nalam az X6-on 8 eves slick gumik meg az 50k-s olajcsere periodus.
A gazositasnal szerinted mi baja lesz az autonak? Jol ertem, hogy ha te meglatsz egy 3000-es v6-ot, szep hanggal, akkor csorgatod a nyalad, de ha felnyitod a csomit es kiderul hogy gazos akkor mar nem is kell? Lol. Az szakszervizben beszerelt lpg rendszerek igenis jol mukodnek es nem is veszelyesek. Fater astraja gazos, olcsobban jar vele mint egy ezres suzukival. Hatulrol megtoltak zebranal es nem robbant fel mint a filmekben
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #118996 üzenetére
Jo de akkor a dizel miert nem fillerbaszas az lpg-vel szemben? Azt is sporolas miatt veszik az emberek. 3.0 tdi-k nem fillerbaszok? Nyilvan ha veszel egy gazos autot, nem kotelezo gazzal tankolni, benzinnel is eljarhatsz vele, sot le is kotheted a komplett rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #118998 üzenetére
Vannak gyárilag is gázos autók _szerintem_ ha kulturáltan van bekötve és elvezetve, nem egy undorító bojler van a csomagtartóban, hanem pótkeréktartály vagy rendes kiegészítő tank, akkor nincs vele probléma. Az igénytelen beépítéseket én sem szeretem, de inkább vennék egy normálisan gázosított vagy gyári gázos autót nagy benzinmotorral, mint egy dízelt azonos üzemanyagköltség mellett. Minden szempontból jobb megoldás a fillérbaszástól eltekintve is.
-
8th
addikt
válasz Tsebacsi #118994 üzenetére
Én dízel párti vagyok mindig is az voltam de személy szerint nekem (is már) egyre szimpibb az lpg.
Nem tudom miért fáj az embereknek ha valaki spórol az üzemanyagon ráadásul ha nem úgy teszi mint az egyszeri dízeles (aki teli pofára röhögve kivágja a kocsi alól a katalizátort meg a végdobot mert nyer vele autótól függően 0.5-1,5 litert) hanem drága pénzért berakatja a gázt amitől sokkal tisztábbá válik az autó kipufogógáza. Az olajcserét is jobban ki lehet tolni és a katalizátor is tovább bírja. Ha már környezetvédelem akkor ez sem egy elhanyagolható szempont.Az ecoboost-al pedig rendesen átestek a ló túloldalára. Ha belelógatnák a jelenlegi fóka orrába az utolsó generációs 1.6 szívómotorjukat állítom valós körülmények között kevesebbet vagy max. ugyanennyit fogyasztana mint azzal az 1.0 varrógépmotorral. Lehet, hogy 1-2 másodperccel szarabbul gyorsulna meg forgatni kéne, hogy menjen de a kútnál biztos nem kérne többet mint amaz. Az emisszió az elégetett üzemanyag mennyiségével arányos szóval nyugodtan jöhetnek nekem itt a buta downsizeing őrülettel egyelőre ott tartunk, hogy bonyolultabb és hibákra jobban hajlamos autók készülnek az eddigieknél drágábban amik valójában csak papíron tisztábbak a régebbieknél. Adtunk a szarnak egy jó nagy pofont de legalább lehet rá fennhangon recskázni, hogy a teljesen abszurd mérési ciklus szerint milyen keveset fogyaszt. Valóságban meg 8 felett. Ez az én szememben ugyan olyan trükközés ha úgy tetszik csalás mint a Volkswagené. Mindkettő arra ment ki, hogy teljesítsék a normát. A cél szentesíti az eszközt a valós környezetszennyezés már másodlagos.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Declare
őstag
-
kolosanyi
veterán
válasz Tsebacsi #119045 üzenetére
Igen, ez az elsődleges. Úgy tapasztaltam, hogy a VW, Ford, Opel gépekben eleve jobban elférek, mint a többiben, amihez eddig közöm volt. Egyelőre csak barátnőmmel ketten autóznánk, legtöbbet városban, ezért is tartom túlzásnak a Mondeot.
(#119046) rbalint88
A Passat szintén ugyanez. Nem volt hozzá még szerencsém, de városba szerintem túl nagy.(#119047) Declare
Az I-es Octaviát probáltam, ott nem állítható elég magasra a kormány és eléri a térdem. -
-
kalmanchris
tag
válasz Tsebacsi #119179 üzenetére
Ez így van, nagyon pontos és jó a szervózottsága is, ráadásul nagyon közvetlen. Ez egy typeS. Viszont nagyon kevés a visszajelzés az útról, gondolom az elektromos szervo miatt. Tiszta gokart feeling, csak ez a tulajdonság hiányzik belőle. Milyen is lenne egy hidrós szervóval...
(#119178) kolosanyi: sok ember megmagyarázza magának is, hogy az övénél nincs jobb. Miközben általában csak a rávaló szab határt egy jobbra. Nem akarok általánosítani, lehet nála tényleg a suzi a fun, hisz már próbált mindent!
[ Szerkesztve ]
-
leroyclub
senior tag
válasz Tsebacsi #119299 üzenetére
E92 és A5 volt még a kiszemelt, de külsőre ez tetszik a legjobban. Városban nem sokat használnám, inkább autópályás ingázás, kb. havi 3000-4000 km. Mindenképp 6 hengereset szeretnék és azért esett a 350CDI-re a választás, de sajnos sehol nem találok róla infót úgy néz ki tényleg nem egy nép autó, akinek van az meg gondolom nem igen fórumozik sajnos...
-
-
válasz Tsebacsi #119369 üzenetére
Én anno bepróbálkoztam több nepperrel is ( egyik a becsületes volt ), de az általam keresett autókat megnézni sem voltak hajlandóak, egy egyszerű oknál fogva: nekik megvan a kedvenc helyük és környékük ahonnan jó alkuval el tudják hozni az autókat, így nekik nem éri meg ha Te nézed ki. Nekem innentől nem volt megfelelő a közreműködésük, mert nem viccből néztem azt amit, és ha nekem pl didgit klíma kell, akkor ha tótágast áll sem fogok kurblisat elfogadni. Az sem segített a helyzeten, hogy direktben megmondtam: ha ez 200k akkor 200k , de nem akarom, hogy más mondja meg nekem h mi kell.
Így én magam kerestem meg a végén Teddy-t is, és helyben autókereskedő forgalomba helyeztette nekem kb 20k jmf-ért. Én mentem el megnézni-lekápózni, majd magam hoztam el Pozsonyból.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Tsebacsi #119371 üzenetére
Nem viccből lett írva a TIR Találd meg ami tetszik, utána ismerd meg a hibáit ( a net és a sok billentyűhuszár itt is bőségesen elég információval rendelkezik ), majd ezek után kezd el a keresést. Sok eredményre nem vezet ha az ember minden márka és típus között tobzódik.
Én küldtem a volt tulajnak sms-t angolul, magyarul és google fordítóval szlovák nyelven is. Válaszolt angolul és kiderült h a felesége felvidéki magyar, így nagy baj nem volt - megértettük egymást.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)