-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
válasz DeFranco #92887 üzenetére
Oké. Azért majd olvasd el ha módodban áll mert tényleg jó cikk. Nem totalcar stílusban íródott. Konklúzió talán az volt, hogy szervízzel amortizációval biztosítással tankolással kisnyúl bojtos farkával együtt is olcsóbb volt a 8éves japánt fenntartani mint egy új suzukit, xy évre vetítve pedig az öreg zöldséges mercit a legdrágább fenntartani.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #92993 üzenetére
HI!
azert ezt msot dujjosan kiosztottak, de meg si erdremelte, Meleg Gaborrban meg akkorat csalodtammint a ahaz:- (((
udv
neduddki
mod: lehet hogy utanan ken nenzki ki az a Melegh Gabor es utanna irkalni:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeFranco #92993 üzenetére
asbz nem vededno az ittas vezeteset, de amiket neha latok autopalyan a belso savba emberek hogy valtanak savot azert az is meger egy miset
nekem volt az M5-n egy qrva hasonlo szitu, Fobia 1.2HTP potos kamion mogul 92-vel ki
en meg jottem a belsoben 135-140-l
ugy kerultem el hogy ne lokjem fel, hogy ahonnan o kijott oda berantottam az autot plusz satufek, igy is majdnme bebucoztam a alafutasgatlot a potkocsin, a pocsomet nem raktam volna koze
de mogottem amugy 200-250m-re jott a kovetkezo auto, siman kifert volna, de neeeeeeeeeeeemamikor megelozte , en is osszeszedtem magam, melle erve atneztem, hogy hatha int hogy ize bocsi vagy vmi, de semmi, papika markolta a kormanyt szogmereven elore nezo fejjel, mamika mellette detto
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #93019 üzenetére
Semmi, nekem két 1,6 16V EcoTec G Astrám volt. De pont az olajfogyasztásról volt szó ugye.
mod:
runner 125: Egyébként azok a mocik eszik belőle az olajat jellemzően amikben nem cseréltek időben olajat (és/vagy nagyon gyenge minőségűt raktak bele). És az időben azt jelenti, hogy a gyári 15k-s csereciklustig kihúzták vagy még azon is túl. 10 max 12k / év cserés ezekben (is) az olaj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
parandroid
nagyúr
válasz DeFranco #93024 üzenetére
Pedig érdemes, én pl most megnyugodtam egy kicsit. Ráadásul mindenki más megnyugtatására, ha a német költözés nincs a tételek között, és szépen számolok tovább az eredeti összegekkel, akkor 10k-val kevesebb lenne a havi költség a jóval olcsóbb magyar biztosítás és adó miatt - nyilván ebben fájóan benne van a bónuszom hiánya is.
Érdekes adalék ez a használt/új autó vásárlás kapcsán, és mindenképpen az a vége, hogy új autót tényleg csak az vegyen, aki hosszú távra tervez, ott viszont egyáltalán nem biztos, hogy rosszabbul jön ki, ráadásul jóval tervezhetőbbek a költségek, és személy szerint szeretem azt hinni, hogy nagyobb a megbízhatóság.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeFranco #93022 üzenetére
ja, csak ki a tosz bizonyitotta volna be, hogy ~135-l mentem es nem 160-l? meg hogy nem csak siman belementem hatulrol a 95-l csettego tatterba, mert nyitott szemmel aludtam, hanem kozvetlenul elem valtott savot, boven a fektavon belul?
foleg, hogy utana jon a nekem 40 eve van jogositvanyom es nem volt meg egy koccanasom sem cimu megmagyarazo szovege, es jaj a szegeny baaacsi, es fu a felelotlen szaguldozo fiatal-----
ennel a rezesova-s ugynel is azt nem ertem csak, hogy ott volt az a autopalyas felvetel par km-l korabbrol, ahol veret a belso savban, a kulsoben meg ott halad az a valagnyi kamionhogy na azok kozul mennyi allt meg es vette le a poroltojat eloltani azt a meg csak egni kezdo autot? vagy akar az aminek nekikoccant az utkozes utan a Punto
a kamionokon ugyan is kotelezo a tuzoltokeszulek, mindegyiken ott van/volt, es ha 1 nem is eleg erre, de 4-5 vagy akar 8-10 siman, annyi kamion meg boven volt ottazt meg siman el tudtak volna oltani azzal es akkor lehet nem hal meg senki benne, ha mar akarhogy is, de meg is tortent a baleset
azokat is mind be kene sittelni melle, ugyanugy egy peldat statualva ezzel istöbb drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #92885 üzenetére
"Nem feltétlenül az évjárat dönti el, hogy egy autó jó-e vagy sem. Egy jó állapotú idősebb autó még nagyon sokáig szolgálhat hűségesen a megfelelő karbantartás mellett. Nézzen csak a Csikós családra, a legfiatalabb autójuk is huszonöt éves, a Zsolt állólámpása meg negyvenegy, és mégis megy. A szerkesztőségben is mindenkinek öreg autója van, mégis boldogok velük. [...] Nem a környezetének veszi az autót, hanem magának, ha Önnek jó, akkor hajrá." becsnep
köszönöm szépen nincs több kérdésem
szerk: azért az életnek van humora, nem gondoltam volna, hogy ekkora abszurdot tol a felvetésemre ilyen rövid időn belül... facepalm b+
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz DeFranco #93364 üzenetére
Szegény ország szegény újságírói vízzel főznek. Valamikor jórégiben volt egy Porsche teszt, ott szólta el magát valamelyik újságíró, hogy egy svájci kollégával osztották be tesztvezetésre, és hogy mennyire jól ismerte a 911-est, mert áll neki a garázsban otthon kettő is. Nyilván sokféle autót vezetnek, meg sok mindent tapasztalnak, de amíg a szabadidejükben jó esetben csak tizenéves, de akár ennél jóval idősebb roncsokat bütykölgetnek, akkor az valahol a friss információktól, meg a modern autók megismerésétől veszi el az időt. Félreértés ne essen, szent őrültek, bizonyos fokon tisztelem őket, meg én is bírom a youngtimereket, de néha tényleg jó lenne egy TopGear-szerű csúcsautó magazin, ami ki tud lépni a pörköltszaftos atlétatrikó, a micisapka, és az okosban, ügyes ismerős által szerelt házibarkács megoldások köréből.
Az emberek 90%-a meg igenis úgy vesz autót, hogy azt ne kelljen szerelni. Egy izzót még én is kicserélek, ha muszáj, de ennél komolyabban nem agayok hajlandó hozzányúlni az autóhoz. És akármennyire is borzasztó, mi vagyunk az a bizonyos 90%...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
TaaT
veterán
válasz DeFranco #93378 üzenetére
"azzal, hogy ez már átszivárog a szakmai részbe is, meg azzal, hogy már becsnepnek is ez a micisapkás atlétás, haverkomajóbarátos, szartoszogató vonal a hivatkozási alap egy naiv ügyfél érdeklődésére válaszul, na az már kiszabottul nagy probléma."
Ugyanmár, emlékszel milyen állapotban volt az az E30-as amivel a becsületes nepper pályanapra járkál? [link] [link]
Give them hell Ukraine!
-
gaborbol
őstag
válasz DeFranco #93364 üzenetére
Most ennek a mukinak te mit javasolnal?
"800-900 ezerért jó állapotút is kaphatnánk" VS fiatalabb autók
az általunk preferált VW konszern és japán márkák tekintetében (Mazda3, Toyota Corolla, Skoda Octavia, VW Golf5 stb)már nagyságrendileg drágábbak, leginkább 1,1 millió felett kezdődnek és azok még nem is jól felszerelt, megkímélt példányok. -
hdman
őstag
válasz DeFranco #93634 üzenetére
Nagyon acsarkodott az öreg, ott kötekedett a rendőrrel, nekem nem mert szólni. A rendőr 5x megkérdezte, hogy elismeri-e, mondta, hogy nem. Mondta neki, hogy utoljára kérdezi: Elismeri? NEM. Ok, már irta is a büntit, meg intézte a papirokat. Esélyem nem lett volna, meg a rendőr is mondta, hogy hagyjuk, majd ők intézik, szóval hagytam.
Tényleg szinte 0 a kár, de zavar a karc, a lepattogás, meg a lakkfelnyomódás. Ha már megcsinálta, akkor legalább egy fényezés legyen belőle.
Azt még egyszer hangsúlyozom, hogy a rendőrök nagggyon korrektek voltak.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #93893 üzenetére
azért ha elengedi az olajat, azt érezni és látni is fogod szerintem, a kocsi lejjebb is lesz, nézz meg ilyen rozzant kocsikat, némelyik lejjebb van a gatya gátlók miatt, mint ha ültetve lenne
nyilván párba kell cserélni majd, én azt javaslom, hogy nézegess rá hetente, hogy hátha valahol van valami akció, szoktak lenni jó vételek.
ha megspórolsz 20-30%-ot, akkor az nem mind1.
egyébként megméretted őket padon?
50% körül én már lecserélném, 1-2 méter plusz fékút nem mindig jön jól. -
Kornel
veterán
válasz DeFranco #93898 üzenetére
évente kétszer megéri a futóművet megméretni.
szerencsére a suzuki jól bírta ezeket a fantasztikus utakat, és nem kellett állítgatni, de mindig ránézettem gumicserekor a futóműre.
ha nem kell állítani, akkor egész olcsón kijön, találtam egy helyet, ahol 4k volt a futóműmérés és a lengéscsillapító mérés együtt.
tegyük fel lszrod, mert minek az, és félrenyalja a gumit, ha későn veszed észre, akkor egy pár új gumi 30k huf...mod: pedig szerintem ahogy változik a társadalom, úgy lesz egyre fontosabb ez az embereknek, gondolok itt a fiatalabb generációra. már az is eléggé kiment a divatból, hogy minek a téli gumi, amikor régen is nyárival mentünk a zsigulival.
meg minek olajat cserélni, mikor a zsiguli a mosóolajjal is elment.(#93900) tboy93: akkor azt már cserélni kellene... vegyél bele legalább egy konit
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeFranco #94051 üzenetére
Nem teljesen azt írja le, hogy mit engedhetsz meg magadnak, hanem hogy mindenki pazarol, és sokat költ a kocsijára... A valós válasz a kérdésre meg elérhető ha egy fizetős tanfolyam után megkérdezed. Reklám, tanít a spórolásra, de a konkrétumok az a fizetős kategória
ReSeTer: Biztos jó a homemade mérő? 20s megvan, ha nem teljesítménycsúcs körül forgatod. Persze, a végén az is lehet, hogy a motor kopott
Bull Boss: Golf Country? Régi, drága, de a követelményeket teljesíti.
[ Szerkesztve ]