Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Bestbuy játékok
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- EAFC 25
- Elden Ring
- PlayStation 5
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- Battlefield 2042
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #88256 üzenetére
kromofág
(#88259) bitpork: valóban, ez sokat segít. viszont garanciát nem ad rá, hogy 50k km múlva nem adja meg magát a kettőstömegű, viszont ez nem olyan nagy tétel mondjuk az általad vásárolt kocsi árához képest, viszont aki 1M alatti soha el nem romló kocsikról álmodozik, az be tudja cumizni egy ilyennel, amikor hirtelen rákölti a kocsi árának egy jelentős részét "kopó" dolgokra.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DeFranco #88201 üzenetére
Nézőpont kérdése, én nem így látom.
Nem akarok szofisztikált mélységekig elmenni, de egész egyszerűen elkényelmesedett a világ, mindenki elvárja a tökéletesen működő mechanizmust és ki van akadva, ha valami nem működik magától megfelelően, netán gondolkodni kell.
Nem hiszem azt, h bármilyen konstrukciót, megoldást, ami egy minimális odafigyelést igényel az ember saját érdekében, szarnak kell titulálni. Tény h a mai benzin és dieselmotorok elértek egy elég komoly szintet, ahonnan már nem nagyon lesz feljebb. Pont ez a komplex szint igényel kompromisszumokat. Egy motor élettartam növeléséhez nem kell gépészmérnöknek lenni, csak egyszerűen kell pár apró figyelmesség, amire bárki képes, csak akarni kell.
A másik legnagyobb probléma a mai fejekben, h utánajárás nélkül vásárol mindenki agyba főbe. A szalonban nem fogják ezeket mindenkinek belerágni a szájába, sőt, boldog boldogtalannak eladják a turbós downsizing dieselt, mert most arra van a legnagyobb jutalék és könnyű meggyőzni az átlagot, hisz a prospektus is alátámasztja. Erős, keveset fogyaszt. Leszarja az értékesítő, h József csak 6 km-re járna vele. József és a többi birka pont úgy fogja használni az új dieselt, mint az előző szívóbenzinest, majd anyázik, ha lefingja magát a turbo, eltömődik a részecskeszűrő és kettőstömegűt is kell cserélni.Nem sokáig élvezhetjük a szögegyszerű szívóbenzinek korát, pont úgy ahogy te is és én is, rá leszünk kényszerülve, nem tudunk majd mást venni és a pénztárcád érdekében hidd el, h te is figyelni fogsz rá. Mert nyitott szemmel és füllel jársz, tudod h mit vettél.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #88286 üzenetére
Van jól bevált autósboltom, nagyon ritkán vásárolok a Bárdiból. Viszont te ezt írtad: "na mindegy, majd szerzek valahonnan valamit, kátrányoldó, benzin, féktisztító, valamit majd csak találok."
Ebből következtettem arra, hogy neked a közeledben nincs jól bejáratott autósboltod, ilyen esetekben pedig a Bárdiból is tudsz venni egy rohadt féktisztítót 689 Ft-ért, nagyon keresgélni nem kell.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #88512 üzenetére
Elméletben én is jó vok benne.
Nekem csak túlcsűrték kicsit amúgy pöpecül megcsináltak mindent. És már végre van rendes kerettel együtt ellátott utángyártott pollenszűrő is hozzá, nem kell mókolni mint régen... Gyári kerretből szűrő kivág és a gyári keretbe betesz az utángyártott betét.
#nincsbennetarcsi
-
Mr.Grincs
veterán
válasz DeFranco #88838 üzenetére
hali,
A vezérlést nem kell márt láncos. Az olajcsere mellett a légszűrőt, olajat, olajszűrő. Tél előtt hátső tárcsa és betét.
Néztem ezt az olajat elméletileg Fordokhoz van Castrol. A manyuál szerint ez jó bele. És igazából nemtudom, de inkább belelötykölöm a Castrolt, mint a Mobile olajat. De ebben a márka dologban nemtudok mit hozzátenni, sohasem használtam Castrolt. Vélemény? A 6 liter 10 ezer FT, mobile olajból ugyanez a 6 liter az 12 ezer pezó.
[rvilike]: Ezt már átnyálaztam.
[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
neduddki
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #89070 üzenetére
hallod, de mennyire paraszt van az úton.
robogóval, motorral mit művelnek bp-en
máshol ez nem annyira megy, ugye van összehasonlítási alapom.
általában úgy vezetek, hogy folyamatosan nézek magam mögé is, de néha majd eldobom a kormányt, amikor egy nagyobb motor úgy kerül elő a semmiből, hogy előtte néztem a tükörbe.
a biciklisekről ne is beszéljünk.
volt ugye a mostani bkv busz vs. biciklis eset.
a sok pesti liberális **** egyből rácsapott, olyan kommentek születtek, hogy türtőztetnem kellett magam, hogy ne álljak be a sorba, de pár embernek azért megmaradt a józan ítélőképessége szerencsére.
sajnos mára letörölték a youtube-ról a kerékpáros videócsatornáját, ahová a saját pancserságait tette fel, olyan videói voltak, hogy egy kisteherautóval húzatja meg magát kereszteződés után, villamos mögül kilőve előz, aztán ő anyáz, megállóban lévő buszt előz, közben pedig anyázza, hogy miért mer kifelé indexelni, járdán nekimegy egy biciklisnek hátulról, mert nincs féke!
és most meghurcolnak egy embert, aki a munkáját végezte időre, csak azért, mert volt egy majom, aki versenyzett a buszokkal és a többi járművel biciklin, 40+ km/h-val végigelőzve több megállón keresztül, nem törődve semmivel, fék nélkül!
szvsz amelyik meg megengedte, hogy közös sávban menjenek a buszok és a biciklik, azt meg életfogytiglanra kellene ítélni! ráadásul az érintett szakaszon nem is lehetne közös busz és kerékpársáv a hatályos jogszabályok szerint, mivel a sáv szélessége nem haladja meg a 4,25 métert, de a bkk szerint amikor kijelölték, akkor még nem volt érvényben ez a szabály, ezért marad.
kérdem én, nem úgy működik, hogy a szabály életbe lépésétől átalakítják annak megfelelően az úthálózatot?
vicc az egész, szerintem főútvonalról, és forgalmasabb belvárosi szakaszokról ki kellene tiltani a bicikliseket, és a robogókat is, max. akkor maradhatnak, ha rendszámuk lesz, hogy elő is lehessen venni őket! -
-
runner 125
nagyúr
válasz DeFranco #89175 üzenetére
Az biztos, h betétet többször cserélt, mire így elfogyasztotta a tárcsát.
Addig addig fékezte míg a tárcsa külső fele egyszerűen elfogyott, s már a belső fele is olyannyira elvékonyodott, h fék hatására elvált az agytól.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #89235 üzenetére
a gyártók egymásra licitálnak, egy mezei user / flottaüzemeltető megnézi az előre kalkulálható üzemeltetési költséget, és az is sokat nyom a latba, hogy mit választanak végül.
azt persze előtte jól kitesztelik, hogy a garanciát lehetőleg minden eseten kibírja, akár egy eltúlzott 30.000-es olajcsere intervallummal is, utána meg lesz**ják, hogy mi lesz a kocsival a második vagy harmadik tulajnál.
számomra sokkal szimpatikusabb az, hogy igenis leírják, hogy milyen üzemeltetési körülmények között milyen csereperiódusok szükségesek ahhoz, hogy az autó hosszú távon is hibamentesen üzemeltethető legyen.
egy jó példa erre, hogy 1000-2500 km között le kellene cserélni az olajat bejáratáskor, de szerintem egyik gyártó se vállalja már be ezt a plusz költséget, mert rögtön plusz egy olajcsere költségnyi hátrányból indulnának a flottaüzemeltetők kalkulátoraiban.(#89238) tomcsi23: mondjuk normál esetben 45.000 a csereperiódusa, de azt illik betartani, mivel elég silányra sikeredett a magyar suzukik váltója, hála a lengyel beszállítónak. viszont 7500-ból lecserélem a váltóolajat, az meg belefér 45.000-ként.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Ukrajnai háború
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- OLED TV topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Teljesen új gáztűzhely
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen