-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #87689 üzenetére
HI!
hat vannak kiragnevu otok amire a magayr isew-wt kel ralocsolni es meg ugyis kell felni, es van a civic:- )))
udv
neduddki
mod: Mágus2: na rohogtess ma rhogy nem latta szuksegpotkereket;- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
DeFranco #87691 üzenetére
185/65 R14 a gyári téli mérete a haver 1.6 fókuszán. Ha felnyomná 4,5 barra, akkor pattogna az úton szerencsétlen autó. Próbáltd meg így 3,8-al feltenni valahová, és majd meglátod, mennyire instabil lesz tőle a szekér.
Vagy ez valami vékony szar, ami kiváltja a 185/65-öt és elbeszélünk egymás mellett?
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
válasz
DeFranco #87696 üzenetére
"Édesanyám C corsájában láttam utoljára teljes értékű pótkereket, ott is ki volt emelve extraként."
Négyesgolfban teljesértékű a pótkerék, 4motion-ban volt csak mankó.
"akkor kerül be egy teljes értékű pót."
Ezt én is terveztem, 30.000ft+ lett volna 1db
[link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #87701 üzenetére
IH!
na az pojen ha 5ot vennel:- ))) vadaszol egyet ocson. ha nagyon bugos akkor zinkphosfat majd lefujod oszt megvan
udv
neduddki
mod: nyilvanvalo hogy 4 kell, de most bezzeg nicns fenn egy db normalsi sem:- ( escort nem rossz de felmegy? amugy is 15osok az aluk
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #87721 üzenetére
Lesodródtam az M3-ason az árokba. Előzni akartam már fordítottam a kormányon mikor a holtérből kilépett egy mazdás de ekkor már nyélgázon voltam. Annyi időm maradt hogy elvettem a gázt és visszahúztam a kormányt, hogy ne vágódjak neki a madzagnak de a tempókülönbség megvolt már és az előzendő golfos hátsó lökösét eltrafáltam mikor visszahúztam a kormányt ami megdobott. Nyomtam a féket de lesodródtam a padkára és onnan már nem tudtam összeszedni a gépet. A kövi kép, hogy a légzsák portá törölgetem az orcámról...
Szerencsére személyi sérülés nem volt de a gépből kb semmi sem maradt. Így a fényképeket visszanézve csoda hogy nem sérült meg senki...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #87809 üzenetére
Akkor te mégis hogy csinálod?
Kocsi napon áll egész nap. Délután szállnék be a kinti 30-32 fokból, ottbent van vagy 60 fok minimum! Mondom, szabályosan égette a bőrömet...
Elindítom az autót és rányomom a klímát. Na nem olyan jéghidegre, mert a 22-23 fok nekem elég. Aztán ennyi. Megy így kb 2 percet és már hideg is minden. Lehet beülni és menni.Amúgy meg mit csinálsz? Leengeded az ablakokat, elindulsz és várod a csodát a menetszéltől ? (ami esetünkben szintén 30-32 fokos)
Eddig nyilván én is ezt csináltam... de Isten ments hogy újra... Ezeket nem felejti el az ember... Mikor klíma nélküli autóban, ilyen 32-35 fokos délutáni hőségben megállok a pirosnál... hát ba...ki érzem ahogy kezd kicsapódni az izzadtság az egész tesemen... megnő a szívverésem és pár perc után már az az érzés kerülget, hogy most rögtön kiugrok az autóból meg megsülök.
Egyébként igen, ahogy ebből is látszik nem bírom a meleget.Nagyon nem. A testhőmérsékletem átlag 1-1,5 fokkal kevesebb, mint a többségnek, lehet ebből adódik. No meg egy kicsit dagadt is vagyok... legalábbis az elmúlt pár évben lett egy kis hasam. És a dagadtak jobban izzadnak...
No mindegy, egy szó mint száz nem azért vettem egy rakás pénzért középkategóriás autót, hogy fulladozzak az 50 fokos beltérben...@tboy93:
A fentiek olvasata után talán könnyebben érthető, hogy miért nem érdekel az a +3 liter...
De jó is hogy mondod... Akkor talán nem leszek meglepve, hogy a "csúcs" shell akármi power 100 + nitro nyavaja benzinnel se lesz olyan kevés a fogyasztásom városban...
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #87820 üzenetére
Ahaam értem.
Hát régen én is úgy csináltam, hogy 4 ajtó kinyit, vár 5-10 percet, persze ha épp akkor is süt a nap az autóra - ülésre akkor tökmindegy - és aztán kb visszább hül olyan 40-42 fokra. Majd valahogy megfogom a kormányt és elindulok... de az első pár perc pont az amit nem akarok elviselni ha nem muszáj...Az álló helyzet meg kb 2 perc, 2,5. Max 3. Addig lehűl annyira, hogy kényelmesen betudok ülni és menni.
Ez nekem megér annyit, hogy esetlegesen előbb elhasználódik a klímakompresszor vagy valami hasonló.Egyébként az előbb mesélt story, hogy valaki a kinti 40 fokban nem engedte bent lehúzni az ablakot... na az brutális én nem bírtam volna ki. 40 fokos kinti levegőn bent tényleg van vagy 60 fok minimum. De lehet több is. Emlékszem régen volt, hogy apám bent felejtette az öngyújtóját a kocsiban, mikor a Balatonra mentünk és mire délután indultunk haza megolvad! De volt amelyik felrobbant.
Na most így leautózni akár csak 10-20km-t is a hőguta veszélyét hordozza magában. Egyáltalán nem normális dolog. Én biztos 1,5 perc után kiszálltam volna.Volt már olyan nálam, hogy buszról le kellett szállnom mert nem bírtam elviselni a meleget.
Szerk.: de nincs meg tíz fok különbség. Csak próbálja annyira lehűteni...
Mikor érzem hogy hideg nyomok rá 1-2-t fokot és kész. Amúgy általánosságban 2-esnél följebb én se teszem a ventit.
Ja és úgy tudom a 10 fokos különbség a max. Afölött már nem egészséges. De ez is szervezet függvénye. Nyilván ha a gyerek is bent utazik nem hűtök ilyen intenzíven. Az én szívem meg bírja...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #87846 üzenetére
ennyi
amúgy nekem pl. semmi értelme nem lenne levenni az ablaktörlőket, mivel úgy van kiképezve a motorháztető, hogy az ablaktörlők gyakorlatilag szélárnyékba vannak, kicsit besüllyesztve, tehát a levegő menet közben nem ütközik bele.
asszem 0,32 a cv-je a kocsimnak, ami nyilván már kevesebb, mivel porig van ültetve
hát még ha az alját is leburkolom -
Pitu
aktív tag
válasz
DeFranco #87850 üzenetére
A kombi az érkező gyerek miatt lenne praktikus, de nem zárom ki a szedánt, 5 ajtóst sem. 1 gyerekkel még egy yaris is vállalható, viszont a másodiknál cserélni kellene.
Az egyes fókák nálam most jó ár/érték arányt képviselnek. Attól tartok viszont hogy a kereskedések mennyire partnerek az átvizsgáltatásban... Neked magánszemélytől sikerült a vásárlás? -
-
rbalint88
addikt
válasz
DeFranco #87873 üzenetére
az se rossz!
szomszéd nagynénjének 28 éves kispók, 80ezerrel, most kellett kicseréltetni a gyári gumikat, mert műszakin szóltak, hogy repedezett az oldalfal.
bár én a kilométerrel úgy vagyok, hogy mindegy, ha amúgy rendben tartották a dolgokat. van ismerősi körben 400-500e km pluszos autó, amelyiket szervizelik rendesen, azzal nincs gond, nem kotlik meg. kivétel a saab 9-3 (még 900 kasztnis), amiben a 2,2 TD opel motor egy nettó fos volt, nagyon sok probléma volt vele. -
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #87984 üzenetére
Persze, de akkor legyen kötelező biztosítása, hogyha elütöm amiért ugye "ő a felelős" - abban az esetben - akkor legyen miből kifizetnie a káromat! Nem?
Mert ugye ez most is problémás, ha biciklis okoz balesetet... Na most ha kb "szabadon" ihatnak ezentúl akkor v.színű a balesetek száma is növekedni fog.@gyenge47:
"a te logikáddal az alkoholt is be lehetne tiltani."
Értem, tehát az, hogy nem szeretném, hogy a forgalomban részvevő egyének alkoholos befolyásoltság alatt legyenek az egyenlő azzal, hogy tiltsuk be az alkoholt?
Bocs, de ez így belemagyarázás nagyon."És igen, így is van kockázat, de ilyen esetben elsősorban saját magát veszélyezteti az ittas, mint másokat."
Persze, akkor ezek szerint Te még sose voltál az utakon sofőrként. És az mondjuk elképzelhetetlen a számodra, hogy ha egy részeg biciklis aki épp előtted elhasal, akkor te mondjuk elrántod a kormányt, nehogy kivasald a szerencsétlent, így viszont mondjuk épp egy szembejövőnek mész neki... De millió másik ilyen példát lehetne mondani.
Egy be nem számítható közlekedő a forgalomban sohasem csak saját magára veszélyes...Arról nem is beszélve, amit az elején írtam, hogy okés hogy én kivasalom, ő a hibás csak magát veszélyeztette meg minden... ez okés. Na de az én káromat ki a f..om fogja megfizetni? Nem az enyémben, de egy modernebb, újabb és drágább autóban egy biciklis is tud több százezres akár milliós károkat is okozni. Akkor majd állhat neki az illető pereskedni évekig?
Nincs ez átgondolva teljesen... -
#10726912
törölt tag
válasz
DeFranco #87984 üzenetére
Hatalmas plusz egy. Remélem a drága törvény hozók olvassák ezt: Mindenkit köteleznék rá, hogy Tegye le a KRESZ-ből a vizsgát és tegyen rutinvizsgát is, hogy valóban tud egyenesen menni a biciklivel, nem pedig fél méteres kilengéssel kacsázik előtted. . A rend őreinek meg oda kéne pluszba figyelni, hogy a kerékpár gumija milyen állapotban van, fék van e normális, egyáltalán hajtható e az a bicaj normálisan. Durván utálom, hogy kismotorra mindenféle megszorítás létezik, az ugyanolyan, vagy akár nagyobb sebességgel közlekedni képes kerékpárra meg semmi. Ráül bárki s már megy is vele, pedig Rozi néni nem fogja soha érteni a jobb kéz szabályt, az alárendelt út fogalmát, és egyáltalán...az nem közlekedés, hogy úgy tud vele menni, hogy nem borul el. S ez még csak a Rozi néni. Még sem a fiatal hülye gyerek, sem az összes többi nem lett felsorolva.
De persze ebből se lesz semmi soha.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz
DeFranco #87984 üzenetére
Hjah, teljesen jogos az elgondolás.
"Szombattól úgy módosul a KRESZ, hogy a bicikliseket nem lehet megbírságolni alkoholfogyasztás miatt, amennyiben képesek a biztonságos vezetésre."
Számomra is nagy kérdés, h h dől el melyik az a részegségi szint, amikor még biztonságosnak ítélhető egy ittas kerékpáros?
Kíváncsi leszek hány olyan cikket fogunk olvasni a közeljövőben, h "Újabb ittas kerékpárost gázoltak halálra."Falvakban, vidéken eddig is nagy divat volt részegen kerékpározni, de legalább ezentúl méggatyábbra tudják inni magukat a kerékpárral érkező alkeszok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
DeFranco #88078 üzenetére
Mi a baj azzal?
Egy méretpontos, jó minőségű huzat szerintem teljesen elviselhető, főleg annak tudatában, h alatta konzerválva van a gyári huzat, mind kopás, mind a napsütés ellen.Ha, érdekes lehet bárki számára, tudok adni pesti kontaktot, aki 10k környékén méretpontos, nagyon jó, teljesen fedő - gyakorlatilag gyári minőségű - huzatot varr az összes ülésre.
Múlt hétvégén húzkodtam fel őket, egyelőre bevált, nem mászik el, és kellemes tapintású, masszív anyag.giigz
Jah értem, ha korrekt árat adtak érte, akkor ok, csak ez nagyon nagyon ritka a kereskedéseknél, ami persze valahol érthető is, bár ha új autót viszel helyette, azon van úgyis annyi margin, h nyugodtan beszámolhatja piaci áron és még ha nullásan is száll ki belőle, az újon keresett eleget.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #88172 üzenetére
HI!
ja jut eszzmbe a sonax matt muszerfalapooja jol ebaxta a muszerfalam, tiszta folt lett, ne hasznlajatok:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #88179 üzenetére
HI!
nekm oijjan foto slett hogy csak na, amig volt a 10 eves wsplat muanyagapoloja /meg a regi/, meglepo modon semmi gond nem volt vele, utann iden tavasszal nem tom mit kentem ra, de azzal sem lett volna gond ha nem vakulok meg a napsutesben, akkor kerult kpebe a sonax extrema matt,jorabaxtam:- (
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-v-
addikt
válasz
DeFranco #88201 üzenetére
Ha a turbót nekem kell külön hűteni, az a tervezés szar. Ha a klímát ki kell kapcsolnom kb. fótnál, hogy kiszáradjon a kondenzvíz, és ne rohadjon be, akkor az a tervezés szar. Ha egy személyautó, amire sehol nincs ráírva, hogy Dankó InterCity nem bírja a napi 2x3 kilométeres etapokat, akkor az a tervezés szar.
Ennyi
(#88216) hobizoli: ez így van ... a mérnök szakma már csak ilyen, általában az hogy jó legyen a legutolsó szempont
[ Szerkesztve ]
-
válasz
DeFranco #88201 üzenetére
Mondd ki: kurv@ világ az autósoké
Különben a dolog másik oldalát is látni kell. Ha minden autó (örök élet) +1 nap lenne, akkor mindenki F modellel járna, a teljes autóipar 10 családot tartana el és még az araboknak sem lenne a homokon kívül mit árulniuk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Magyarított Android alkalmazások
- F-Secure termékek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!