-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz pető bá' #70124 üzenetére
A Megane-okon szokott lenni kodlampa, csak az enyemen nincs, es nem is lesz
Egyebkent a fenyszororol annyit, hogy az enyem is szar, pedig jo a foncsor es jo izzok is vannak benne, viszont bal oldalon aminek 40 meternek kellene lennie, ott vagy 20 meterre vilagit el nekem is kb. Ami erdekes a dologban, hogy mar 2 szerviz is beallitotta, elvileg tokeletes, sot sajat szememmel lattam, hogy hajszalpontosan tokeletes a vetites kepe/magassaga. Viszont ha barmelyik haverom autojaban ulok, vagy akor a sajat Focus-unkban, ott kb. dupla annyit lehet latni a tompitotton, tehat a 40 meter megvan, es megsem villog senki... Az enyem is olyan, hogy jobb oldalt a tablakat vagy 60 m-re megvilagitja, de az utra meg szinte semmi...
-
giigz
veterán
válasz pető bá' #70130 üzenetére
Persze, nekem is az lenne a cel, hogy a 40 meter legyen, de egyszeruen meg nem jott ossze sehogy...
kornelka: Az izzo nekem eleg jo, GE Megalight Ultra +90%, a fenyszoro pedig be van allitva tokeletesen, megis lefele vilagit a bal oldala... Egyebkent a Focus-ban valami noname izzo van, de azzal is dupla annyit latok, mint nalam a f@sza izzoval, mondjuk nem is a fenyerejevel vagy a szinevel van a baj, hanem egyszeruen lefele vilagit az a szar...
-
giigz
veterán
válasz Kornel #70132 üzenetére
Attol meg a GE is durvan erosen vilagit
Nekem most 4 honapja van bent, nem egett meg ki, remelem meg par honapot elmegy... Bar tobbszor volt olyan, hogy felkapcsolt lampaval inditottam, vagy allitottam le, szoval azok biztos csokkentettek egy kicsit az elettartamat...
De nem is ez a lenyeg, hanem az, hogy mi a szarert vilagit lefele...
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #70160 üzenetére
Autópályán 110 tempomat
-
giigz
veterán
válasz strabowsky #70162 üzenetére
Annyit tudok, hogy 1-2 módosítással nagyon durván szívesen beletenném a seggem
Ha ilyet akarsz, egy megnézést bőven megér
-
giigz
veterán
válasz strabowsky #70177 üzenetére
8 és 12 között csipeget, városban gondolom nem lesz mindig 10 alatt, de vegyesben 8-9 körül tartható, ha nincs nyomva.
-
giigz
veterán
válasz strabowsky #70182 üzenetére
Én egy kicsit sokallom, de igazából a nagy motort etetni kell, ebben különlegesség nincs.
Egy dízel nyilván sokkal kevesebbet eszik ugyanennyi erő mellett (modern dízel), de annak meg megint megvannak a hátrányai (bizonyos tekintet(ek)ben).
Jó ki autó ez egyébként, ha van pénz a nyálra, nincs gond vele.
-
giigz
veterán
válasz Dr.FantastiK #70185 üzenetére
Még szép hogy nem, ez egy raj verda...
-
giigz
veterán
válasz strabowsky #70189 üzenetére
Én egy Porsche 911-et ajánlok (Vagy egy Megane-t)
Viccet félretéve, először írd le mik az igények, mennyi a keret, mennyi a keret szervizre, üzemanyagra, mennyit tervezel vele menni, hol lesz használva, ilyenek. Ezek után tudunk segíteni, én most lépek, majd holnap tudom megírni, én mit vennék, mit tartok jónak annyiból...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz strabowsky #70201 üzenetére
Mumussá tettem, és törekszem is arra, hogy az egész fórumban szállóigévé váljon a Megane, jó szórakozás
Egyébként franciák közül a 407 nem tetszik?
-
giigz
veterán
válasz cheeka #70209 üzenetére
Sajátként nem volt még dízelem, de a családban volt 2.5 TDI, 2.0 HDI, 1.7 cdti, 1.6 HDI, mindet vezettem, tehát tisztában vagyok vele, hogy mennyivel jobb olyan autót vezetni, aminek alul is van nyomatéka, és nyilván nem lehet összehasonlítani egy (gyenge) szívóbenzinnel. Tanulni is 2.0 PD-n tanultam, finom volt a Golfban a 140 LE 320 Nm, főleg tanulóként
Nem is arra irányult a mondandóm, hogy nem lehet vele elközlekedni, hanem arra, hogy azért nem túl acélos az a teljesítmény, bármennyi nyomaték is van, egyszerűen kevés lehet. Ő pont írta, hogy szeretné, ha húzna is rendesen. Az meg milyen érzés már, hogy ott ülsz a BMW-ben, rajnak érzed magad, beáll melléd egy 1.6 16V Megane, és lever... 2.0 Megane-t már nem is mondom, mert az meg egy pofont is ad...
-
giigz
veterán
válasz cheeka #70222 üzenetére
Nekem sem a gyorsulás az elsődleges, de sok esetben jól mutatja az autó erejét. A rugalmasságra pedig a 80-120 a legjobb mérés, adott fokozatokban.
Nyilván az a legfontosabb, hogy hogyan viselkedik a mindennapi használat közben, pont ezt írtam tegnap kornelka-nak, hogy lehet, hogy az ő autója papíron erősebb, viszont az alsóbb fordulatszám tartományokban az enyém az erősebb, és pl. egy városi közlekedésben csak az számít, nem nagyon pörgetjük 4000 fölé...
Az csak egy kiragadott szituáció érdekességként, hogy egy 1.6 16V Megane 0-100-as gyorsulásban elveri a 318d-t, a 2.0 16V Megane pedig a 320d-t.
1.6 16V: 9,8s (a gyakorlatban is igen jól megy, bánom, hogy nem ilyen motorral vettem)
2.0 16V: 8,7s -
giigz
veterán
Nekem az új C osztály nem kicsit adja... [link]
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #70244 üzenetére
Fizettek egy kicsit a kínaiaknak, kimaradt pár tablet
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #70275 üzenetére
Védjegy
-
giigz
veterán
És egyébként bárki megmondja, akinek Megane-ja van, és ült Megane 1-ben is, hogy a Megane 1 a legkényelmesebb a Megane-ok között. És ugye nyilván ez fogyaszt a legkevesebbet a súlya miatt, és ugye ennek a legolcsóbb a fenntartása, gyakorlatilag filléres minden, ja és ugye a Megane-ok közül az 1-es a legmegbízhatóbb.
Szóval das meilleur car a Megane, és ezt így németestül, franciástul, angolustul, magyarostul be is lehetne írni az első hozzászólásba, hogy a topic fő kérdése megválaszolt legyen
-
giigz
veterán
válasz #10726912 #70302 üzenetére
Ja, vicc, vicc, aztan szegyent hozol ram egy ilyen rancfelvarrott kodlampas 16 szelepes 5 ajtos valamivel...
Es mint rvilike irja, azt sem latom, hogy csillogna alatta az uj gumi, pedig anelkul nem lesz aszfaltszaggato...
Ennyit ernek a tanitasaim? Szoval az igazi n1: Legelso Megane, ranctalanitas elotti, 1.4 8V-vel, kodlampa nelkul, vatta uj gumikon. Itt kezdodik!
-
giigz
veterán
Na urak akkor fordítsuk egy kicsit komolyabbra a témát.
Nyári gumit akarok majd venni, és úgy vagyok vele, hogy időm engedi, ezért már most elkezdeném nézni a kínálatot, illetve alaposan átrágnám magam a témán, hogy a legjobb döntést hozzam.
Mit ajánlanátok az én méretemre?
-
giigz
veterán
Viccből írom
joamilestoné: Gumin nem spórolok, az ár kb. mindegy. Direkt azért írtam, hogy az én méretemre, azzal tisztában lennék, hogy a nagy márkák jókat csinálnak, de az enyémre nincs új gumijuk, a régieknél meg jobban tapadnak a közepes márkák gumijai. Mondjuk a Pirelli Cinturato P4 jöhet szóba 14k-ért, vagy a Fulda Ecocontrol 12,5k-ért, ha ezeknél valaki jobb tapadásút talál az én 175/70 R13-as méretemre, ne tartsa magában pls
-
giigz
veterán
válasz vendingo #70324 üzenetére
Gondolkozom a 185/60 R14-re váltáson, megnyílnának a lehetőségek, akkor Conti, Pirelli, Bridgestone vagy Vredi lenne
Csak ugye el kellene adni négy 13"-os felnit, aztán szerezni valahonnan négy jó 14"-os felnit...
Ja igen, és amit még nem tudok, akkor most rakhatok a kocsira 185/60 R14-et? Műszakin át fog menni, vagy egy esetleges balesetkor nem én állok majd a .... rossz oldalán?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz gaborbol #70336 üzenetére
Az a vezérlés megszorulás érdekes, nem hallottam még ilyesmiről, de nyilván lehetséges, az az 544k+áfa viszont vicces, a szerelőmnél a múltkorában pont egy 1-es Megane volt szakadt szíjjal, kompletten mindennel együtt 70.000 Ft-ért rakta rendbe, új vezérléssel, meg még valami munka is volt rajta, de nem tudom mi, viszont megjegyeztem, hogy kompletten 70k-ért lett rendberakva. Ez a márkaszervizetek hibája volt, mármint az a 600-700k, én alapból ki sem fizettem volna, teljesen irreális. Ezt max egy 100k-s hibának mondanám, nyilván attól függ mit kellett cserélni.
A trafó meg a fhp jeladó típushiba, a trafókat nem tudom mennyiért lehet cserélni, de az utána örök élet, a fhp jeladó meg 5-10k, 1 perc cserélni.
Nyilván ezekkel az autókkal is lehet probléma, a tiétek ugye a 16V-s volt? Mert a 8V-nél ha jól tudom rendes trafókat raktak bele, az fhp jeladó szokott előjönni, meg standard hiba még az ablakmosó motor elgyengülése, utángyártott motor 1 év garanciával 2.000 Ft, esetleg még típushibának lehetne mondani a Bosch alapjárati motort ami a Golf III-tól kezdve még millió autóban van, olyan 10 év után szokott egyes esetekben elromlani, az 9.000 Ft.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz cheeka #70362 üzenetére
Az új gumijukat nem csinálják ilyen méretben, régi fajtákat igen, de azoknál meg már jobbak lehetnek az újabb gumik kisebb gyártóktól.
(#70364) hobizoli: Az 1 tonnás súllyal és ilyen viszonylag széles gumikkal nem nagyon lenne tapadásból hiány És akkor Bridgestone Turanza T001 vagy Conti PremiumContact 5 kerülne fel, azokkal el lennék vagy 4-5 évig, amíg a kocsit tervezem... Na majd átgonolom még ezt a nyárigumi témát
-
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #70410 üzenetére
44 Ah az kevés a te autódhoz, ehhez a 44 Ah-hoz gondolom kevés indítóáram társul, ezért teker többet a kelleténél.
Alapból egy 2-3 éves akkuval még nem törvényszerű, hogy gond legyen, és mivel nem városi rövidtávon használtad utoljára, ezért a generátor majdnem teljesen feltöltötte.
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #70412 üzenetére
Nyilván nem kell lecserélni, megy ameddig megy, hamarosan majd egyszer csak nem fog beindulni, és majd akkor 55 Ah-sat vegyél.
Nekem is 55 Ah ment bele, pedig ez csak 1.4-es, illetve az 1.6 Focus-ban is 55 Ah van nekünk, 44 Ah az egy 1.3-as Swift-be való Nyilván tudják a gyárban, mi a jó, de 10+ éves autóba már 1-gyel nagyobbat célszerű venni.
Szerk: Ja igen, az a Banner azért nem rossz minőség, hirtelen valami noname-re gondoltam, azzal még biztos elmegy 1-2 évet
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
F@sza kis járgány
(#70517) joamilestoné: Na ez már sok... Egy ilyen okádékra én rá sem néznék, ha van a nevében Megane, ha nincs... Mondtam 100x, a tökéletes autó EZ, se több, se kevesebb nem kell most nekem
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kompakt vízhűtés
- Ukrajnai háború
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Honor 90 - modellalkat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...