-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz TayRol #97226 üzenetére
Ha pesti lenne nem ennyi lenne HB megyeben egy kis karosszerias muhely, lehet nekem az ismeretseg miatt is mondott ilyen kedvezo arat, de egyebkent sem dolgozik dragan, es becsuletesen megcsinalja. Julius vegen voltam, azt mondta ha meg akarom csinaltatni, leghamarabb szeptemberben vihetem. A 35k-bol egyebkent 5 a hatso merevito es 5 a lakatolas, tehat csak maga az alvaz es uregvedelem 25k. Nekem tiszta rozsda az alja, tehat lenne mit kapargatni, 1 hetes folyamat.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Meg jo sok evvel ezelott egy ismerosom szervizebe vittek be egy Mercit, menni mar nem tudott, 200k km volt benne olajcsere nelkul. Ha mondjuk 60k km-enkent lecsereltek volna az olajat, 300k km-t also hangon megy.
-
giigz
veterán
válasz Typhoon47 #97686 üzenetére
"turbo gondok is lehetnek"
Ez egyebkent komoly? Nem nagyon kovettem soha, de ez manapsag kritikan aluli. Mindig ilyen volt, vagy minek koszonheto ez a vicces hulyeseg?
Kerdezett, hogy milyen autot ajanlana, de arra semmit nem mondott, csak az allroad-ra irta a szokasos hulyeseget. Mar vartam a vegen hogy japan szivobenzint vegyen, de azt sikerult most kihagyni...
-
giigz
veterán
Fentebb is írtam, nem tudom ki írja ezeket a válaszokat, de ez már nevetséges kategória. Mint F1-ben az F1-live, ez a is kb. az a szint, hogy semmit nem tud róla, de próbál valamit előadni.
Azt írja "A Volvo C70 és a Ford Focus szerintem nem rokonok." Hát b+, nézz már utána a gugliban 20 mp. alatt, és ne írj hülyeséget. Aztán "A Megane és az Astra közül inkább az Astrát választanám." Képzelem milyen megalapozott kijelentés lehet ez is, mert hogy az életben nem hallottam még olyat valakitől, hogy a Megane rosszabb lenne az Astránál. A végére hab a tortán "Ha lehetőségünk van ennyit elkölteni, akkor leginkább a C70-es Volvót. " Na most ki lehet találni mennyi fogalma lehet a C70-ről ha azt sem tudja amit kb. minden létező ember tud, h Focus alap... De azért nagy szakértelemmel ajánlja
Nem szoktam manapság foglalkozni az autós fórumokkal, sokszor olvasom a hülyeségeket de nem izgat fel, viszont ez már most egy kicsit sok, tiszta vicc az egész.
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #97717 üzenetére
Az a ráció, hogy az első külföldi papíros, a második esetben pedig már forgalomba teszik
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #97831 üzenetére
Én nem vitát akarok generálni, a saját tapasztalatomat írom le, számomra az a furcsa amit ti írtok ezzel az akku töltés mániával. Focuban 6 évet ment a gyári akksi, nem volt töltve sosem, Astrában 5 évet ment az Electric Power, az sem volt tölve. Nekem ez a tapasztalatom, fele város fele út használat mellett sosem volt még töltőre szükségem.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Tsebacsi #97844 üzenetére
Egy haveroméknak Galaxy van, ültem benne párszor, utasként nagyon jó autó, és ők is szeretik. Nagy, kényelmes, jó vezetni, magasan ülsz, jó a kilátás, könnyű a ki-be szállás, de nem egy ormótlan batár, a városban sem lóg ki, be lehet vele állni a parkolóhelyre. Tehát Galaxy-Sharan-ra egy szavazat
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #97848 üzenetére
Igen, sosem tudtam elképzelni magamnak pl. egy ilyen családi autót, akárcsak használni sem, de a Galaxy kivétel ez alól, nem csak nagy családi autónak akar tűnni, hanem tényleg az is. A Mazda 5 a Ford kínálatát figyelembe véve szerintem inkább az S-MAX ellenfele lehet, a Galaxy már családbarátabb.
-
giigz
veterán
válasz Kornel #97850 üzenetére
"1.9 tdi-t minden sarokba szerelnek mo-n, meg minden bontóban van hozzá cucc."
Áhh ez a mondat Korábban az 1.4 8V-re is ez volt a sláger mondat, még amikor én vettem a kocsimat akkor is ezzel őrítették az embereket, hogy faék egyszerű, minden sarki szerelő ért hozzá, bontóban rogyásig vannak alkatrésszel. A valóságban ez úgy nézett ki, hogy gyakorlatilag az egész megyében alig ért hozzá valaki, fogalmuk sincs még egy 1.4 8V motorról sem, hát így hát úgy, de megoldás nincs... Aztán végül márkaszerviz lett belőle aranyáron, mert a 4. szerelő után meguntam. A faék egyszerű motor sem igaz, max. így van elterjedve a fórumokon, ezt a mondatot tanulta be mindenki, a valóságban a hűdebonyolult 16V-t semmivel nem nehezebb szerelni, számos esetben könnyebb is. A bontóban van hozzá cucc pedig abban merül ki, hogy ami kellene az országos szinten hiánycikk, lásd nívópálca márkaszervizből lett utolsó darab 10k-ért, ami pedig van a bontóban, az már 10+ éves lelakott, és ugyanúgy el fog romlani hamarosan mint ami benne volt.
Ez csak az én tapasztalatom, simán igaz lehet amit mondasz, az 1.9 TDI tényleg ilyen hírben áll, de az 1.4 8V is... Pl. tresh kolléga is rendesen szenvedett az 1.9 TDI-vel, pedig nem is egy leharcoltat vett. Alkatrész meg lesz az 1.6 HDI-hez is meg az 1.9 TDI-hez is, jó minőségű utángyártott, és a sarki szerelő meg úgy sem ért egyikhez sem, a jó szakszerelő pedig érteni fog hozzá.
Tényleg nem támadásként írtam, csak ezzel kapcsolatban megosztottam a véleményem.
-
giigz
veterán
válasz Tsebacsi #97878 üzenetére
Lecsokkent a homerseklet es izgalmas dolgokat csinalt a nyari? Konkretan mire gondolsz? Milyen gumi volt az, szvsz. azonnal dobd ki. 2 hete reggel -3 fokban mentem a nyarival, pontosan ugy viselkedett szaraz feluleten mint melegebben. Korforgalmat a szokasos sietos tempoban vettem 2x, de ugyanugy ugyanolyan iven mentem, szo nem volt nyikorgasrol vagy barmilyen tapadasi tenyezo megvaltozasarol. A fekhatas is ugyanaz volt, nagyot is fekeztem, ugyanugy fogott.
Ez a 7 fok alatt csokken a tapadas csak bizonyos feltelek mellett igaz, egyreszt minden guminak mas a kevereke, az egyik 3 fok alatt kemenyedik meg kicsit, a masik 1 fok alatt. A fekutban meg lesz 20 cm kulonbseg -5-ben a nyarival es +10-ben, ez pedig reakcio hibahatar.
Fagypont kozeleben nem azert kell telire valtani mert szaraz aszfalton rosszabb lesz a nyari, hanem mert fagypont korul lehet ho/jeg onos eso, es ott mar van kulonbseg. De szarazon nagyjabol total semmi a nyari es teli kozott. Ha szarazon 0 fok korul, akar minusz akar plusz erdekes dolgokat csinal a nyari, azt le kell cserelni egy jo gumira.
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #98162 üzenetére
Én már most a hátsó tárcsát nem tudom, de az első tárcsát 110k-nál amikor a betét cserés lett megvettük, de nem kellett felrakni, így most két Fóka 2 1.6 benzinre való tárcsánk még a garázsban pihen
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #98210 üzenetére
+1
Már egy Megane után sem akarna Swift-et.
(#98212) kornelka: És a gumi sem annyi mint 165/70R13-ra
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
válasz roberto211 #98248 üzenetére
Megane lesz a te autód, hidd el nekem
Az a középút. Nem csajozós verda, de nem is Swift. 400k körül már kívül-belül nagyon jó állapotúakat lehet találni, ha az átnézéskor rendben van, nagy baja nem lehet, csak jó szerelőhöz kell venni, sok a pék. A fenntartási költségei a híres filléres Swift alatt vannak.
Vess rá egy pillantást, kétségtelen, hogy a legjobban azzal járnál
-
giigz
veterán
válasz roberto211 #98252 üzenetére
Ja te vagy az a nem tetszős
400k körül lehet találni ph2-ből is.
Egyébként nem néz ki olyan rosszul a ph1 Megane sem, nem mondom, hogy valami csodaszép, de szerintem totál korrekt kinézete van, nem lóg ki a forgalomból. Ez az enyém.
Legalább 20 db van használtautón a ph2-ből benzines 499k-ig, az legrosszabb esetben is 450-ért elhozható. Pl.:
Szóval annyi a lényeg, hogy 400k körül lehet venni jó Megane-t, ráncfelvarrás utánit is
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz roberto211 #98266 üzenetére
Arra figyelj, hogy nagyon jól nézesd át, vagy egy igazán jó szerelővel vagy Renault szervizben. Ha rendben van, utána semmi gond nem lesz vele, és tényleg ég és föld egy Swift-hez, de mondjuk egy F Astrához képest is.
Elhamarkodottan semmiféleképpen ne dönts, nehéz kifogni jó autót jó áron.
-
giigz
veterán
válasz roberto211 #98268 üzenetére
Azzal kell kalkulálnod, mint minden autónál, hogy vétel után vezcsere és olajcsere.
Egyébként gyújtótrafó, alapjárat, elektromos berendezések, stb. alap dolgok.
-
giigz
veterán
válasz Kornel #98311 üzenetére
És igaz.
(#98313) DeFranco: El lehet viccelni a dolgot, de a tényen nem változtat, hogy hibáztál, és haverom is hibázott, amikor megvette a Barum nyárit, majd idő előtt cserélnie kellett, mert elkopott. Aki több évre tervez az autóval és a gumiszettel, az optimális esetben utánanéz a kopásnak is, nem csak a tapadásnak, vagy a legelső tesztnek, és így mérlegel. Nem muszáj a Vredestein-t példának hozni, de kétségtelen, hogy most megvetted a gumit és mész vele 30k km-t, jó esetben 40k km-t, és megint új szettet kell venned, míg a te méretedben elérhető Vredestein Sportac 5 esetében egyrészt a tapadás jóval jobb lenne, másrészt kopásban is amikor a Barumot már lecsélted kb. akkor még lazán jó tapadás mellett évekig használod a Vredit, ugyanis a Sportrac 3 és 5 is, 50-65k km-t elmegy, ráadásul jobb tapadás mellett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen