-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #67057 üzenetére
Én ezt az 56k-t is "sajnálom" gumira áldozni, de az ilyen 100k+-os szettekre gondolni sem merek... Viszont a 175 és 195 között nincs nagy különbség, az én gumim:
175/70 R13: 56k
195:65 R15: 62kViszont 205-ös méretben már a nagyobb márkák ~100k körül vannak...
-
giigz
veterán
Egyébként most nézem, hogy ennél nem nagyon lehetne frissebb a gumi, DOT 3713
Tehát 2 hónapos kb., 2013 szeptember közepén gyártották
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #67112 üzenetére
És ilyenkor jön el az a kérdés, hogy akkor most elől-hátul különböző legyen a nyomás, vagy ugyanannyi? Mert a Vredi honlapján előlre 2,2-t ír, hátra 2,4-et... Nem úgy szokták, hogy mind a 4 kerékbe ugyanannyi?
-
giigz
veterán
Nem gyengék ezek az új Teslák, hogy egy kicsi kocctól is sorozatosan gyulladnak ki
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #67192 üzenetére
Arra, hogy autóvillamossági szerelőt kell keresnie
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #67249 üzenetére
Azt nem tudom, hogy a zajt hogyan mérték, de hogy ez a Vredestein kb. hangtalan, az biztos. A Kormoran Snowpro B2 halkabb (3,4) mint a Vredi (3,6)? Ez vajon hogy jött ki nekik?
Aki csinálta ezt a tesztet, olyan szívesen mennék vele egy kört a két gumival, ha nem hallja, hogy ég és föld a különbség, akkor süket, és inkább ne írjon ilyen baromságokat... Én kb. így érzem:
Vredestein hang: 1,8
Kormoran hang: 3,4 (tehát amit beírtak a Kormoranra, azt reálisnak tartom, de hogy a Vredi nem hangosabb, az hét szentség, és ez 100% biztos, tényleg ég és föld a különbség zajra is)Pont ma vettem észre, egész nap "rosszul éreztem magam a kocsiban", a motor olyan furcsán járt 80-100 km/h körül, aztán jöttem rá, hogy a motor ugyanúgy jár, csak a gumi zaja nem nyomja el... Aztán a kormányt teljesen máshogy kell kezelni, nem megy az autó jobbra-balra, hanem nyíl egyenesen fut az úton, el is engedhetem a kormányt, akkor sem megy sehova... Komolyan mondom, egy jó gumi teljesen átváltoztatja egy kocsi irányítását, viselkedését, sokkal, de sokkal biztonságosabbnak érzem így az autómat, pedig a nyárim "csak" 6 éves, de se repedezés, se hiba nincs rajta, mégis egyszerűen ég és föld, komolyan leírni sem lehet a különbségeket, teljesen olyan, mintha más autóban ülnék.
Szerk: A másik vicc a Pirelli 3,8-as zaj értéke, ez szintén nevetséges, a Michelin Alpin A4-et hangosabbnak éreztem, és az meg csak 3,4-et kapott zajra... Na jó inkább nem is nézem tovább, nevetséges ez a teszt...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #67260 üzenetére
Nem, az én őskövületem még a sima Snowpro volt, most a B2-ről van szó, tavalyig egy haveromnak volt ilyenje, 3 vagy 4 éves koráig tartotta meg, igaz ő többet ment vele, de Debicára cserélte...
Az ő Kormoran Snowpro B2-je, az én 10 éves Snowprom, és a nyári Kormoran Impulserem kb. 1 szinten állt hangilag. Amikkel tapasztalatom van még, Pirelli, Barum, Continental, és most a Vredestein, ezek egy jó kategóriával halkabbak.
-
giigz
veterán
válasz hobizoli #67264 üzenetére
Egyébként én is néztem olyan Uniroyal gumikat, a 66-ot nem találtam olyan jónak, a 77-nek meg nem tetszett a mintája
Ezzel a Vredivel teljesen el vagyok most szállva, rohadt jó vételnek érzem, és a mintája is nagyon tetszik, várom már a havat
A Debica egyébként nem olyan rossz gumi, Sava/Barum szint, talán egy fokkal rosszabb, de a Kormorannál sokkal jobb
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #67265 üzenetére
Persze ez egyértelmű, de az csak nem véletlen, hogy száraz útviszonyok mellett ugyanazon az úton a Vredesteint hangtalannak hallom, a Kormoranok meg ordítottak mint az őrült (Vredihez képest), az adac meg halkabbnak hozza ki? Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy milyen körülmények között lehet ez igaz...
-
giigz
veterán
Alapvetően én is öv párti vagyok, és tuti be fogom magam mindig csatolni, viszont egy ismerősöm talán 2 éve szenvedett balesetet, országúton 140 km/h körül nem tudtak bevenni egy kanyart, vagy csak simán lesodródtak, nem voltak becsatolva, kirepültek, mindenki túlélte, és igaz sérültek, de teljesen felépültek, és kutya bajuk... Más meg becsatolva 70 km/h-s balesetben meghal...
Csak az számít, hogy kinek milyen szerencséje van, akinek olyan angyala van, az mehet országúton 150-nel öv nélkül, akkor sem fog meghalni, más meg becsatolva 70-nel döcögve meghal...
Persze az esélyek mások, de úgyis mindig minden csak a szerencsén múlik.
-
giigz
veterán
válasz kalapacsolok #67383 üzenetére
Én nagyon a lendkerékre gyanakszom, de majd nemsoká megmondja, aki jobban ért hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz peugeotmate #67390 üzenetére
Ezt arra találták ki, hogy ha országúton jársz dolgozni az ~50 km-re lévő munkahelyedre, akkor reggel indítasz, beállsz 80-100 km/h-ra, majd leállsz, délután meg ugyanez vissza, mindezt 4 L-es fogyasztással abszolválva
Városi használattal sincs baja nyilván, ha elindítod, és városban mész vagy 20 km-t, akkor úgy is jó, de a rövidtávokat nem hinném, hogy szereti, tehát 1-5 km-es városi szakaszokra nem ilyet vennék, az tuti
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #67482 üzenetére
És igaz
!Overdose!: Igaz nem Fiat, de 1.4 8V motor van nekem is, mióta rendbe raktam a kocsit semmi bajom nincs a dinamikával, persze nem versenyautó, de a normális közlekedésre tökéletesen elég, és nekem most így a hidegebb idők beálltával is ~ 6,5 liter a fogyim, normálisan hajtva, 60-70% országút 100 km/h-val, 30-40% város a forgalmat nem feltartva, szépen gyorsítva, majd 60-ra beállva 5.-ben.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ezek szerint az ilyen sipnak nem sor ertelme van...
Mondjuk en ejszaka nem nagyon szoktam jarni, napkozben meg nem lehet talalkozni ilyen allatokkal...
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
Én ennek pont az ellentettje vagyok, és sosem nyomták rá még az ajtót, igaz csak 1 éve van ez a kocsi, de napi rendszerességgel állok mások mellé. Mondjuk az is igaz, hogy ha az enyémnek nekinyomják az ajtót, akkor nem ér festést, hanem az oldalsó műanyag lécet...
Általában olyan közel szoktam mindenhez állni, amennyire csak lehet, a múltkor az előttem lévő fém oszlophoz kb. 3-4 mm-re volt a kocsi eleje, az volt az eddigi legpontosabb beállásom De a parkolóházban meg a Tesconál is közel szoktam állni, a múltkor úgy álltam be két kocsi közé, hogy alig tudtam kiszállni, nagyon kellett szenvedni. Aztán beszálláskor haverom az anyós oldalon be sem tudott szállni sehogy sem, csak a kiállásom után...
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #67688 üzenetére
Most hogy írod, hát neked is szedán van Akkor neked is 4,4 méter... Sokat kell gyakorolni, én mindig úgy csináltam, hogy amikor láttam egy olyan helyet, amire kapásból azt mondtam, hogy na ide soha nem állok be, elkezdtem szenvedni, és beálltam valahogy Utána nyilván egyre könnyebben és szebben megy...
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Politika
- Revolut
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kés topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő