-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #102009 üzenetére
de 39 kep nem lesz eleg, mar most szolok
Amugy azon gondolkozom, ha valamelyik nap a bmw d helyen talalsz majd egy astra gtc t, akkor igazabol, az nem is lenne lopas..... csak csere....igaz kisse egyoldalu, de hat na....vegülis jo kocsi ez is, mindenki elismeri ....szerintem ez majd igy megallja a helyet a birosagon
-
FrankMonzano
őstag
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #103205 üzenetére
A saját topikjában kiveséztük igazából az elbaltázott extrapolitika (kb. két felszereltségi szint, nulla konfigurálhatóság) és a nagyon szűk motorkínálat a veszte. Én ha új autót vennék, inkább vennék egy jól extrázott Accordot, 6-ost, 508-ast, mint egy fapad hármas bmw-t, vagy karikás csodát, netán csillagtolót. De úgy látszik, az embereknek a ,,presztízs" rengeteget jelent, még ha közben a szálka szúrja is a seggük.
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #103233 üzenetére
Én ezt így nem mondanám, a nem prémium gyártók közül talán a Ford az egyik legjobban konfigurálható. Véletlenül van pont Honda Accord és több Ford is a családban, mindet újonnan vettük. A Fordnál még a Transitba is tudtunk kérni állófűtést, meg egy csomó dolgot, úgy hogy nem kellett 20 másik, számunkra felesleges dolgot is megvenni. Viszont vannak kis csomagok is, amik együtt olcsóbbak, mint ha külön-külön vennéd.
Mikor az Accordot vettük, volt az Elegance meg az Executive és örüjjé. Ha csak egy valami kéne az Exeből, ami nincs az alapban, vedd meg egy millióval többért az Executive-ot.
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #103437 üzenetére
7 szemely + kirandulas, tehat csomagok, na az mar nem is galaxy szint. Galaxyban ultem nehanyszor leghatul, az ulesnek csufolt valamin, 20 perc is gyotrelem volt. 5 fo + sok-sok csomagra jo vagy 7 szemely (lehetoleg 2 kisgyerek aki befer leghatulra) rovidebb utakra. Ha 7 szemely + sok csomag is van akkor vito, lehetoleg a hosszitott.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Tsebacsi #103437 üzenetére
Hét személyre csak ez a kategória (kiegészítve S-Max-szal) az alternatíva, a kompakt egyterűek sajna hiába hétszemélyesek hivatalosan, valójában csak hatan lehet kényelmesen utazni, és már akkor is kell egy tetőbox. Szóval először is fontos lenne eldönteni, hogy hat, vagy hét személyre kell-e az autó.
Egyébként tudom, hogy hülyén néz ki, de VW Transporter? Ha tényleg nagy a család, és viszonylag sokat is utaznak, akkor annál kényelmesebb és tágasabb nemigen lesz - hja, kérem, a kocka az kocka.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Tsebacsi #103452 üzenetére
Melyik autóba tehetünk három gyerekülést?
Miben fér el három gyerekülés?
A második cikket olvastam anno, arra kerestem rá, de feljött a másik is, gondolom, nem baj. Érdemes végignézni, elég meglepő eredmények születtek (volt, amiben úgy fért el, hogy nem gondoltam volna, volt, amiben nem fért el, pedig illett volna). A vége úgyis az lesz, hogy nagyjából be kell lőni a méretet, aztán a konkrét üléseket belepróbálnia kiszemelt példányba. Az sem mindegy, hogy csak háttámlás ülésmagasítóról beszélünk-e legalább egy, esetleg két esetben, vagy hármasikreknek 3 egyforma fekvő hordozóról.
Másrészt három gyereknek elég komoly csomagvonzata is tud lenni, hogy a babakocsi(ka)t ne is említsük, szóval akármilyen nagy autót vesz, mindenképpen kalkuláljon egy tetőbox-szal is.
Harmadrészt érdemes azt is eldönteni, hogy menny időre kell a kocsi, és azalatt mennyit npnek a gyerekek, esetleg előre, vagy még hátrébb kerül-e valamelyik, vagy hosszabb utakon az egyik szülőnek is esetleg hátra kell ülnie, hogy szórakoztassa valamelyiket, foglalkozzon vele, mert azért ilyen esetekben a lábtér, meg a mozgásra fordítható hely sem mindegy hátul.
Én a Mazdát úgy vettem, hogy a gyerekek hátul gyakorlatilag fel tudnak állni, és mozogni, ha esetleg szükséges (9 és 13, a kisebbiknek is csak magasítója van már, a nagyobbik meg már magasabb, mint az anyja), másrészt ha párom vezet, és a nagyobbik gyerek előre ül, akkor én is bőven kényelmesen elférjek hátul, no meg ha a kutya egy kis szabadságra vágyik, akkor ő is ki tudjon nyújtózni, hogy a sok kütyüről, meg bizbaszról, meg egyebekről ne is beszéljünk, ami egy közel 1000 km-es utazáshoz hozzátartozik.
Ha nagyobbacskák a gyerekek, akkor az is fontos még, hogy mennyire van mélyen a hátsó üléslap, milyen sötét kis barlangba szuszakolod be őket a magas övvonal miatt, tapasztalatból mondom, hogy hiába biztonságosabbak, főleg a kicsik meg tudnak őrülni (jogosan), ha nem, vagy alig látnak ki. Sajnos ebben a témában a modern kombik trendszerűen kritikán alul teljesítenek.
Az ötös Mazdának egyébként meglepően kényelmes a hátsó üléssora úgy 150-160 centiig, szóval 10 (+/- 3-4) éves gyerekeket hátra ültetve simán elindulnék hosszabb távra is 6 személlyel (7-tel nem, a középső üléssor középső ülése csak kartámasznak jó, cserébe a két szélső tökéletesen kényelmes), csak kell hozzá tetőbox, mert csomagtartó nemigen marad. Két kis-közepes méretű bőrönd állítva befér, mert fölfelé azért van hely, de más semmi. Az összecsukható rekesz (vagy a kutya utazódoboza) pl pont pár centi híján nem berakható, ha a hátsó üléssor aktív.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nesa
veterán
válasz Tsebacsi #103448 üzenetére
1 eve en is igy voltam, a megnezett sharan es tarsaik mind egy rakat hulladek ropi szar muanygok mindenhol, utanna altam ra a pug806, fiat ullyse, lancia zeta, citrom evasion, ikrekre ezek klasszisokkal kulturaltabb anyagbol keszultek a leg lerugottabb is jobb kepu volt mint a hasonlo koru sharan es testverei.
Citromot vettem nem bantam meg, 7 ulessel is nagyobb a csomagtarto mint a sharanba.
Az a baj hogy 1M korul van a vege a 806 es testvereinek, 807 es testverei meg ertelmezheto allapotba 1,3-1,5 korul kezdodnek, nagy itt a szakadek, raadasul 806 nal az 1,9td meg adagolos, kettostomegu nelkul, ez azert nagy elony.
Nehez 3 gyerekhez autot venni.
En a kenyelem hive vagyok a nyomort gyulolom, nekem bejott az evasion.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #103463 üzenetére
a 7 eves 180k-t futott 2.0 dizel galaxynak meg semmi baja, a masik 2.0 dizel 200-210k km korul dobta el a turbot, de ahogy Over is mondta, lehet user error
bar azt azert tegyuk hozza, hogy a legtobb tulaj fosik ra hogy hogyan hasznalja a TD autojat, ugyhogy meglehetosen sok "usererroros" auto lehet a piacon
-
-
parandroid
nagyúr
válasz Tsebacsi #103463 üzenetére
"Galaxy felé terelődünk, 10 éves körüli példányok közül milyen motorral érdemes venni? "
Mire kell? Ha havonta rendszeresen két német út figyel be autópályán, akkor dízel, ha városon belül kell a gyerekekkel rohangálni, akkor benzin. Rövid távokon a dízelt hamar kinyírod, oda szívó benzines autó való, hiába fogyaszt papíron többet (ami a folyamatosan hideg motor miatt úgyis még több lesz, de dízelnél is az lenne).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
#76385920
törölt tag
válasz Tsebacsi #103812 üzenetére
Régebben közvetlen befecskendezős benzinmotoroknál kifejzetten a 98-ast ajánlották. Lehet ez már nem létezik, érdemes utánajárni, hogy konkrétan ehhez mi a gyári ajánlás. Általában a gépkönyvben le vagyon írva ez.
BMW idézet:
"BMW recommends the use of RON95 super unleaded petrol. Unleaded RON91 and higher with a maximum ethanol content of 10% may also be used. Output and fuel consumption figures apply to
RON 98 fuel."[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #103883 üzenetére
Jaaa ezert nem ertettem, hogy van az, hogy nezegetitek, de a hangja nem tetszik
Kerdezd meg a BMW topicot, ott szokak irni Bp környeken ilyen nagy bmw szakit, aki bmw-vel kel es fekszik, lehet erdemes hozza elvinni....azert ha valami rommatörött, harom masikbol összekalapalt valami, akkor annal a civic is jobb ......ezt most nem okoskodasnak szanom, csak azert en minden bmw sorsat a szivemen viselem
Fomaja ritkasag az mit jelent? M packet?
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #103921 üzenetére
Egy 200 lovas német szedán vagy egy hot hatch nem fog neked 5s-es 0-100 -at produkálni, mert túl nehéz ilyen kicsi teljesítményhez 6s-et se ... a 2-es focus st ami 2.5-ös turbó 225 lóval az tud 6.8s-t ... az RS a 305 lóval 5.9s -t ..
Az mk2 octavia rs épp 200 ló, az 7.3s[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #103923 üzenetére
De még egy 2.0 tfsi audi is megfutja 7 alatt, az se rossz már.
Nem rossz a 7 se, de nagyon messze van az 5-6 -hoz képest, ahhoz sokkal több ló kell
Az 5s az már a sportkocsi szint, oda már korrekt súly lóerő arány kell.Az Octavia rossz példa szerintem, abban csak a motor tud valamit
És nem arról beszélgettünk? Azt hittem a motor teljesítménye gyorsítja az autót, nem az hogy hány dugattyús a fék vagy hány lengőkaros a futómű
bár az se kimagasló.
Nem mondtam, hogy kimagasló, te mondtál 200 lovat, én meg azért mondtam ezt, mert ez épp annyi
Csak annyit akartam mondani, hogy a 7s meg 5s 0-100 között dimenziónyi különbség van ...[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #103923 üzenetére
7 alatt ugye 7.2 7.3t érted? 1300kg,200ló esetén. ebből 1mp-t lefaragni, már zsebbenyúlós.
a chipelt 1.8tsi vagy 2.0tsi tudja ezt a szintet, és már tud meglepit. de főleg azért, mert 2es oktiból nagyon sok volt az 1.4es 75lovas erőgép, és okti megmaradt a szamár kategória az emberek szemében. ezért meglepődnek, amikor 2est végig nyikorgatja.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tsebacsi #103919 üzenetére
hat altalaban ami 5-6sec alatt ugrik kilora, abban mar van elég jedi amugy is, mert nem a semmitol gyrosul 5-6sec alatt 100-ra amugy sem
amiket havercsavoekkel buzerlagatunk Punto-kat azok is 5~5.5sec korul vannak 100-n FWD-n, attol fugg mennire sikurult jol elndulni vele
201m-n 140-142km/h-ra szoktak felgyorsulni 8.3-8.5sec alattes ez barmifele autobol kipakolas nelkul ertendo ido, mert a street kategoriaban mennek, ahol semmit nem szedhetsz ki, es csak street legal, E jelu rendes utcai gumi lehet az auton is
több drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #104203 üzenetére
Ha hibádzik az összkép, nem kell / nem szabad megvenni. Komolyan mondom.
A legtöbb sz*rosszendvicsre futás úgy indul, hogy kicsit gyanús, csak pici anomáliák vannak, de olyan szép meg olyan jó ajánlat, hogy végül is le kell rá csapni, csak nem lesz baj. De lesz. Rend szerint lesz
Más az, ha bugos a kocsi, azt belekalkulálod, megcsináltatod, tiszta sor, de ha azt szúrod ki, hogy susmus van, ha találsz olyan dolgokat, amik kilógnak az összképből akkor fold ezerrel mert át akarnak b... verni. És át is fognak, mert szinte biztos, hogy nem véletlenül kozmetikáztak rajta annyit amennyit.
Lehet, hogy ezt nem neked kell elmondanom, de ha már ilyen okosan megfogalmaztam, itt hagyom.
-
hobizoli
nagyúr
-
Bigemperor
senior tag
-
gzbotii
veterán
válasz Tsebacsi #104675 üzenetére
Egy ismerősöm, nagyon szép állapotú Golf 3-at árul 240.000Ftért. 3 ajtós, 1.4 8V.
Közepes állapotban levő B Corsákat is simán kapni ennyiért.Érdekes, hogy Erdélyben mennyivel olcsóbb az autó - német import gépek is 500-1000 euróval olcsóbbak mint felétek.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #104842 üzenetére
Igen.
EGR szelep meghibásodásai:
Egr szelep meghibásodás esetén a szelep vagy elzárja a kiáramló égéstermék útját és folythatja a motort amit azonnali teljesítmény romlás jelez , vagy üresjáratban , illetve hidegindításkor is dúsítja az üzemanyag-levegő keveréket füsttel ami leállíthatja a motort de legalábbis egyenetlenné teszi a járását.
mod:
rvilike: Ökoterrorista!!!44!!44!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Milyen processzort vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs