-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz hobizoli #91426 üzenetére
hat en a helyszineloknek jobban hiszek csavo nem tudott semmit (reszeg volt) feknyom nem volt, egy kicsi sem, ELMU-sok is mondtak hogy ezek az oszlopok 80-90 km/h-nal csak megrogynak. Ez kidolt... a terde azert szetnyilt, meg kisebb nagyobb horzsolasa van, de semmi komoly baja nem lett. A masik srac az latszott hogy rakeszult az utkozesre mert kitamasztott, ezert is tort el a keze.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hobizoli #92022 üzenetére
1.2 vérszegény.
1.6 8v ritka.
1.6 16v közül sok ette az olajat már új korában is. Családban 3, nekem 2, barátomnak 1 , összesen 6 db 1.6 16v, ebből 2 ette az olajat. -> rossz arány, persze a nem reprezentatív a minta, de akkor is 33% :-(1.4 16v-ben csak a vezérlésre kell figyelni, eleinte soknál elszakadt és összeakasztotta a szelepeket. Később módosítottak a vezérlés szetteken. Azért cserélném rendszeresen.
A végén amikor kijött a twinport akkor láncosra cseréltek, ezt már nem ismerem, azt mondják a szíjas jobban megy, kevesebbet eszik (gyengébb Euro norma...).Nem megy sokkal rosszabbul (szinte egyáltalán) mint az 1.6 16v. Forgatni kell, ennyi.
Szerk: magamnak az 1.4-et venném, lehetőleg Njoy felszereltségben (sötétített lámpák, kellemes kárpit) valamikor 2003 környékéről. 2004 után lengyel gyártás, az már Astra Classic.
[ Szerkesztve ]
-
biga
senior tag
válasz hobizoli #92635 üzenetére
Szerintem kevered a fékutat a féktávval. A féktáv a veszély felismerése és a megállás közötti idő (reakcióidő (én 0,4-0,6 mp-et találtam a legtöbb forrásban minimum - tehát 100-nál minimum 15-20m-t teszel meg csak a reakcióidő alatt (minimum). + fékút (ami 100-nál száraz úton optimális esetben valóban 40m körül van minimum). Ezért egyértelmű, hogy féktávon belül kanyarodott elé.
Ez nem menti a motoros gyorshajtását, már csak azért sem, amit te is írsz. De ettpl még a balesetért elsősorbansztem az autós felel (az ottani szakemberek szerint meg fele arányban, ez szerintem korrekt).De sztem nem ide való, hanem inkább a másik topicba
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #92671 üzenetére
HJI!
" létre jon egy hőhíd és kavitaciot okoz az ontvenyben," B!+ ennyire ne a aakrjak szagerteni ha nem udo mi az akavitacio JAJJJJJJJJJJjj:- ((( ertem en hogy vmikroolvasta vmit de mar elfejtetted de KONYROGOM NEEE!!!
udv
neduddki
mod: bocs hogy csak most olvastam, ill. ettol tovabnem is jutottam mert mar ezis tulzottan faj
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
veterán
válasz hobizoli #92988 üzenetére
A Trabi G40-ről volt cikk magyarul is az AutóPiac folyóiratban valamikor a 90-es években. Annál nagyobb sleepert akkor elképzelni se tudtam. Aztán azidőtájt egyszer rendesen legyorsult egy Lada 1200, aztán egy Golf I dízel hagyott nagyon a lámpánál. Szép dolgok ezek
@rvilike: a fenti cikkből nekem az rémlik, hogy nem csak a motort pakolták át a Trabiba, az autót németek építették és szabályosan forgalomba helyezték, német rendszám volt rajta.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #93448 üzenetére
Hat B nincs, egy eve hogy leadtam egy 1116 ost a mehbe 2-3 evig arultam de semmi nem volt, hf levolt szedve, havasiek csinaltak a vez tengelyt bele 2000 korul, 2db 32/36 weber volt hozza mondjuk azt mar 2004 korul elvittek, szerintem 100le korul volt, sajnos en nemtudtam hasznalni, a karbikat viszont felpattintottam kis idore a szeria mocira, a dupla weberekel ugy ment hogy 160ig nyult aztan raktam az 5. et
Ennek a szivocsonkjat par eve dobtam egy roka utan, nemtalaltam el.De ugyanez a moci van ,ritmoba, unoba is, tegyel a helyere 1,5 os mocit azis ugyanaz.
Talan ilyen paripat epitesz versenyre?
Tamas cimboram nemtud elaszakadni tolle regen GTL55 el tolta de mar par eve atment koralra. -
nesa
veterán
válasz hobizoli #93553 üzenetére
Az 1116 bol max 202Le hozhato ki (sima szivo) ugy hogy hasznalni is lehessen ehez 12000rpm tarsul, 4db dellortoval de lehet ez 2db de hengerenkenti leosztassal.
Ha a punto HGT nel meg nemjartok 200Le felett mennyetek nyugdijba
8300 nal meg nem libeg be de 9000 korul mar igen.[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz hobizoli #93653 üzenetére
Akkor mégis kinek a szava számit? Hívjam oda a dalai lámát, hogy tanuzzon? Az ember bármikor megváltoztathatja az alááirt balesetit, az ok, de azért a rendőri intézkedés és a jegyzőkönyv nehogy már ne legyen elég. Aki meg egy ekkora ügyből bíróságot csinál, az..... gazdag
Laraxior: tudom, ezért kivtam a kékeket.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #93652 üzenetére
"az elso autonak nem valo"
Na ezt mindig ugy mondja amugy mindenki mintha elso auto = friss jogsi 17 evesen lenne .... orultem volna ha friss jogsi melle telik elso autora is
Na persze itt most lehet ez a helyzet nem tudom, csak altalanossagban mondom.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hobizoli #93678 üzenetére
Ez igy igaz, 4-5-6 gen ara majd annyi mint egy 7 gene ami mar azert mas kategoria. Nagyobb, kenyelmesebb, ara is elfogadhatobb, de mar nincs meg benne az a karakter mint a regebbiekben.
szilva: az utolson en is swifttel voltam, nem neznek ki, menj ki nyugodtan
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #93696 üzenetére
Szerintem meg lesújtó az ahogy te véresszájú Fiatosként szinte másról sem tudsz írni, ha látsz a topikban egy Honda szót..egyből előveszed ezt. Mert,hogy mik mennek a crxforumon. Akkor miért olvasod? Azért,hogy legyen mit fikázni ezen a fórumon?!
Főleg ha azt írod,hogy úgysem értenek hozzá.
Felőlem fröcsöghetsz róla,hogy mekkora szar az összes Honda, meg aki azt vesz az is, mert igazából vehetett volna Fiatot is,főleg Punto GT-t mert azt úgy lehet húzni,hogy meg se kell bontani a blokkot és az milyen kurva jó.
Csak azt nem értem,hogy miért nem a puntogt fórumon teszed ezt. Jah..mert a fehér holló se jár arra...Értem.
Kevés a tag...értem.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz hobizoli #94231 üzenetére
Nekem mostanában a kínaiak a kedvenceim. Ha lassan haladó zárt fehér transportert látsz magad előtt saját sávon belül ide oda kóvályogni azt qrva isten, hogy kínai vezeti. Ez 10ből 8x bejön. És mind transportert vesz. Az összes. Én piacos boltos kínait nem láttam még más furgonban. Komolyan borzalmas egyik másik anno a kőbányai út környékén mik voltak . Másik amikor a hungárián 70-es táblánál megy a paraszt óra szerint 50-el mert annyi ragadt meg a mazsolányi agyában, hogy városban 50-el lehet menni és pont. Emiatt feltorlódik mögötte egy sávnyi ember aki a balfasz kerülgetésekor megakaszt még egy forgalmi sávot. Ha meg rádudál valaki még felháborodva rázza az öklét az ablakon. Ja és úgy is piros lesz címszóval közlekedési lámpa előtt 100méterrel már ég a féklámpája és mire gyök2-vel odagurul nagy valószínűséggel tényleg bepirosodik. Hihetetlenek az emberek. Nem szeretek a fővárosban kocsival mozogni idegesít a sok életképtelen barom. Ha nem fosnék, hogy figyelmetlenségből elkúrnak simán robogóra ülnék.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
#03969024
törölt tag
válasz hobizoli #94232 üzenetére
Nekem volt "szerencsém" Törökország keleti feléhez (Diyarbakir és környéke). Ami itt megy, az ahhoz képest álom. Ott teljesen természetes, hogy szembe megy a körforgalomban, vagy a négysávos úton. Ha úgy állsz be a lámpához, hogy nem fér el + 1 autó, mint amennyi sáv van, simán ledudál. Egy benzinkút mellett volt a telephelyünk, napi rendszerességgel hajtott bele valaki vagy a kútfejbe, vagy mellette valamibe. Semmilyen szabályt nem tartottak be, s ha koccantak, "természetesen" az a hibás, amelyik autónak az orra törött... Megváltás volt hazajönni!
-
-
-
8th
addikt
válasz hobizoli #95059 üzenetére
Mindennapos használatra egy Ibiza Sport is bőven elég ahhoz képest mennyivel puhább mint a cupra elég jó köridőt futottak vele tesztpályán. [link] Vagy az ikertestvére a Fabia RS.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #95747 üzenetére
Na jó ez oké, de akkor is, ugyanaz a motor ...20k a gyári periódus itt európában, ok szarabb a benzin ... de a gyári olaj csak félszintetikus, a full szintetikussal már jobbal eteted, ráadásul ez egy euro 3-mas szívó benya, nem valami koromgyár dízel vagy kényes tsi, ráadásul egr sincs ami visszavezetné a trutyit .. de ok ne legyen 20 csak 15, vagy ha kinyomod a szemét 10e km ... de 3-4e mérföld az 5-6.5e km, full szintetikus olajjal azért az is a ló másik fele ezzel a motorral ...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- GTA V
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gran Turismo
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Milyen okostelefont vegyek?
- Linux kezdőknek
- Építő/felújító topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen