-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mágus2 #147758 üzenetére
Valóban.
Egy passatklubos bejegyzés zavart meg, mert oda A6-ot írtak, de gondolom elgépelték. Hivatalos wikipedia oldalon már az A4-et sorolják hozzá.
Egyébként miért van az, hogy a B5/5.5-ös Passat-ot akkorának érzem, mint a vele egykorú A6-ot, de az A4-et meg kisebbnek? Van mindegyikből a rokonságban, és határozottan ilyen érzést kelt mindenkiben.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz Mágus2 #148198 üzenetére
az jó, mert
1,25 MPI 84ló
1.4 MPI 100 ló
1.0 t-gdi 100 ló
1.4 cdri 90ló
nincs más, mondjuk csak 1066kg
2011 kia pro ceed-em volt ezzel az 1.4 MPI 105 lóval, 1180 kg-al, ez annyival rosszabb lenne
most egy i30 cw van 1.4 crdi 90 lóval 1400 kilóval, attól csak jobban menne?
i20-ból van 1.0 t-gdi 120ló, de az már 4,1M[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Mágus2 #148203 üzenetére
az lesz, már jelentkeztem teszt vezetni, nem versenyezni kellene, hanem dolgozni
hát ez van, ha annyit tud, mint a 2011 ceed nekem az elég lesz, pici baba van, olcsón fenttartható kisautó kell, aminek tudom az előéletét, lehet elkopzom a lánytól a g4 1,6 16V-t
olvastam, hogy tartani tudják az euro előírásokat nem sok híja van, hogy részecskeszűrő kellett az 1.0 t-gdi-hez[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz Mágus2 #148965 üzenetére
Hálás köszönet!
Nekem anno a gyári Kit Car moci volt benne, a kisebbik 1.3-as 145 lóval (mondjuk mérve csak 140 körül volt), de nyomtávszélesítés nélkül, és nem a gyári 6-os kit car váltóval, hanem 4 gangos tolókerekes Hewlanddal, 285 fokos veztengellyel, 4-1-be leömlővel, 50-es rendszerrel, HP Sporting rugó/gátlókkal, ó. Soxor hiányzik.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #148952 üzenetére
Ez jól megy?
Én mentem ilyennel rohadt rövidek a fokozatok és mellé alig akar menni szerencsétlen, persze városba jó, de pályára nem vinném 130-nál ha jól emlékszem 4000 körül forog már rohadt hangos és zabál is.
Ez helyett én inkább az 1.3-as stiftet venném.
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz Mágus2 #149225 üzenetére
Ez egy példa volt, ritkán fordult elő, csak érdekességnek szántam, hogy mennyire nincs erő turbó nélkül.
Amúgy 1800-2000 fordulaton pörgött jellemzően a motor. Sőt inkább felette, mint alatta.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
válasz Mágus2 #149999 üzenetére
Voltak már ezzel gondok. Így akarják megszüntetni (vagy inkább létre sem hozni) a kapcsolatot a vevő és a cég között. Az adásvételire a régi tulajt teszik, így keresheted árkon-bokron át a régi tulajt, ha meg is találod nem fog tudni mit kezdeni vele, mert eladta a kereskedésnek. Ez ha jól tudom már eléggé bűncselekmény közeli dolog is, de talán Saint jobban tudja.
-
addikt
válasz Mágus2 #150052 üzenetére
Ezzel a 3-as Golffal annyi fenntartásom van, hogy mivel elég régi autóról van szó, ezért benne van a pakliban, hogy ennyi idősen már elromlik valami benne. Nekem csak 2-3 évre kéne egy autó, nem is mennék sokat vele, de örülnék, ha amíg én használnám, nem romlana el semmi benne. Gondtalan, takarékos autókázás a célom.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Mágus2 #150054 üzenetére
"Amire neked kell, abban hamarabb megkotlik, mintha többet használnád."
Ennek kíváncsi lennék a műszaki okaira.
Az 1 millió pedig csak most egymillió. Ahogy írtam, folyamatosan keresek és félre tudok tenni rá, 3 év múlva egy sokkal jobbra telni fog majd.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #150098 üzenetére
Mivel csak akkor hajtom, ha 100% igazam is van, ha nincs vagy nem úgy gondolom akkor hozzá se szólok...
(#150100) Studi
Nyilván akinek nagyobb kell, vagy hasmagasság az vitarát vesz, de halkan megjegyzem hiába van rajta nagy kerék ballonos gumi, a futóműve ugyanolyan szar mint a swifté, útbordák dobálják a seggét kanyarba, vagy érezhetően üt. Pályára alkalmatlan a vitara, mert g*ci könnyű, és magas. A szél is dobálja összevissza....
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nandow
aktív tag
válasz Mágus2 #150405 üzenetére
Oké, rendben, bocsi tőled is, nem akartam letámadni a vw/skoda topikot.
Többet kell olvasgatnom a témában.Ezekről a korai TSI motorokról a vélemények számomra - mint laikusnak - negatívak, már amit eddig olvastam.
De ha jól értem, nincs ezekkel azért annyira nagy gond, csak bele kell kalkulálni egy esetleges láncos vezérlést cserét.
Ez körülbelül mekkora tétel? Korábbi hozzászólások alapján ~80e Ft + munkadíj.
Van más nagyobb kaliberű kiadás, ami szükséges lehet a motor kapcsán? -
426os
őstag
válasz Mágus2 #150528 üzenetére
Ha már G4 a téma, a 66kw ALH (ha jól emlékszem) TDI-vel mennyire kéne lomhának lennie? Most egy ilyennel volt szerencsém tenni egy erdélyi karikát, de én borzasztóan lomhának találtam, előzni vele (főleg hegyen) elég adrenalin bomba volt és a rosszabbik értelemben. Pályán sem szerette az emelkedőket. Egyébként mechanikailag teljesen egyben lévőnek érződött, csak nem gyorsult. A papíron elég hasonló speckóval rendelkező mk1 Laguna 1.9dti sokkal fickósabbnak érződött ugyanazon útvonalon, pedig az sem rakéta.
Fáradt turbó/befecskendező lehetett a ludas vagy ez gyári fícsör ebben a motorban? Mondjuk cserébe 5,1 volt a fogyim (Laguna ugyanitt kereken 5l)..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #150556 üzenetére
Jaja.
Cserébe már elég alacsony fordulaton ott a max nyomaték (2800 rpm). Am rpm tartomány szerint alul-felül egyszerre gyújtanak, a középsőben meg eltolva.
Aztán annyira nem jött be ezek szerint mert végül az mk2-nél kukázták ez a 8 szelepes dupla gyertyás motort és jött a 16 szelepes változó vezérléses. Pedig alapvetően nincs gond ezzel sem csak annyi, hogy gondozásigényesebb mert a gyertyákat relatíve hamar "megeszi".mod:
Igazából az eltolt gyújtási fázis miatt ilyen rövid az csereperiódusa, mert ott nagyon pontosan kell adni a szikrát, hogy úgy működjön/gyújtson ahogy azt a tervezők megálmodták.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
theuprising
tag
válasz Mágus2 #150645 üzenetére
Miért ne?
Csak kíváncsiságból, nem ismerem ezt a típust, mik a bajok vele?Én csak ebből tudok kiindulni, sok a BMW, dízel-benzin egyaránt.
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #151739 üzenetére
Na majd 'minnyá' jobban utánaolvasok de nekem úgy rémlik a gyártás végéig rendelhető volt a 110lovas dízel valamelyik verziója. Azt viszont nem tudtam, hogy létezett gyáriban dmf nélküli 1.9 pd. Az még egy jó vétel ha valaki együtt tud élni a hangjával.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #152166 üzenetére
A környezetemben van egy pár, az elején mindenki dícsérte hogy tök jó a fogyasztás meg dimanikus vele az autó aztán az egyiknek rángatni kezdett a másiknak pedig folyamatosan hibaüzeneteket dobott. Amikor pedig az enyém volt (csaló)szoftverfrissítésen kérdeztem a szerelőt, hogy ő mit gondol a 7G dsg-ről aztán mondta hogy ő magának soha nem venne. (és nem azért mert nem szereti az automatát)
Ezek nyilván mind elszigetelt esetek
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen