-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Rambovits
senior tag
Mondjuk a kategória nálam a 600-800k kategória. Annyiért kéne valami értelmes alternatíva. A másik befutó a Swift II. Csak meghalni azért mégse akarok
Taat: Javarészt egyedül használom munkábajárásra, 4-nél több személy csak elvétve utazik velem. Viszont ahogy néztem a polok pont hogy 800-nál kezdődnek. :/ Amúgy meg igazából lehet 1.6os is a motor. De a fejemet ne egye meg
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
!Overdose!
őstag
A múltkor már megkért valaki, hogy egy valamelyest szakmai topikba ne írj megalapozatlan, kevés valóságtartammal bíró dolgokat, mert könnyen előfordulhat, hogy nagyon megvezeted a kérdezőt.
Mi az, hogy Punto II-ből csak leharcoltak vannak 600-800k között? Gyakorlatilag a kínálat 90%-a 800k alatt van. Mind leharcolt lenne és csak az a pár darab lenne rendben ami 800k felett van? Ugyan már!
Polo-ból is szép számmal találni már ennyiért.
Civic-ből is csak 20 éves van ennyiért, mi? Persze. Különben is honnan veszed, hogy a Civic nem kényelmes? Esetleg, hogy neked nem az azt elfogadom. De ültél már egyáltalán angol Civic-ben? Olyan kényelmes az ülése, hogy elmondani nem tudom. 50 kilós lánytól a 100 kilós férfiig senki nem panaszkodott rá eddig. Jó oldaltartása van, megfelelő hosszúságú az ülőlap és jó a tömése. Persze nem egy epedás, esetleg ortopéd Mercedes ülés, de alsó-közép kategóriában ne is várj olyat.
A következő aduászod a biztonság. Bármikor a saját 4 tárcsafékes, ABS-es, 2013-as Dunlop Sport Bluresponse gumikkal szerelt, 2 légszákos Civic-emet tartom biztonságosabbnak, mint a te szedett-vedett, elöl-hátul különböző típusú több éves gumikkal szerelt légszák és ABS nélküli Megane-odat. Hiába a 4 csillag EuroNCAP-n, ha azt egy 4 légszákos, övfeszítős autó produkálta. Oldalütközésnél valóban lényegesen jobb a Megane.
De különben is 600-800k már messze nem olyan összeg amire egyértelműen ki lehetne jelenteni, hogy Megane és kész. Ennyiért Dunát lehet rekeszteni a különböző jó vételekkel legyen az japán, német vagy éppen francia, esetleg olasz. Civic, Corolla, Focus, Golf, Xsara, Megane, Marea mind kapható már ilyen összegért.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
- Gazdag ismerős kiselőadást tartott nekem, hogy nem lehet csak úgy autókázni a városban, mert drága a benzin. 1 M+ természetesen...
és nem is biztos, hogy ez szar gondolat, attól még, hogy van, nem kell mindenre elkölteni, főleg, ha ugyanazt olcsóbban is tudod, lásd gáz és benzin. Irónia volt a fenti az elmúlt 10-15k hozzászólásra, ha nem kapcsolna valaki.
[ Szerkesztve ]
-
-
!Overdose!
őstag
Elnézést kérek, igazad van! Egyébként sem volt célom rádtámadni, de az utóbbi időben tényleg úgy érzem, hogy többször megalapozatlanul írtál valamit. Nem vitatom, hogy a jó szándék és segítőkészség vezérelt, de nem minden fekete vagy fehér. Néha árnyaltabb a kép, lásd Megane biztonsága. Különbözőek vagyunk és mások az igényeink, nem kell mindenkire rámelegíteni a Megane-t, mert a végén a csakamegane is hasonló szállóigévé válik, mint a csakahonda... Mégegyszer elnézést kérek, ha megbántottalak, nem az volt a célom!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
k.
őstag
Van ismerősöm, szalonból kapott új kocsit, a 4 éves verdában van 3000 km. Mondja, hogy jó hogy van, de amúgy minek.
Ettől még nagyon értékes ember, jó neki, hogy ennyire mind1 a pénz
Amúgy szerintem egy iPhone vagy plazma nem nagy cucc, ha lakást kap a gyerek az a valami a többi csak tárgy. -
alienpapa
senior tag
És mi van akkor, ha a gazdag ember megdolgozott a pénzéért és azért vesz gázos autót, hogy havonta megspóroljon 5-10k-t. Szerinted minden gazdag ember két kézzel szórja a lóvét, csak azért mert van? Ez amúgy kib@szott nagy hülyeség! Valamiért sokan azt gondolják, hogy a sok lóvéhoz csak nagy köbcentis benzines motor dukál...
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
tomcsi23
veterán
Nem állt szándékomban EQMontoya kolléga viszonyulását véleményezni, csupán belinkeltem egy ilyen összevetést.
Amúgy szerintem azt gondolta, hogy a TSI az egyből 1,4 - ami mondjuk pariban lenne a számok alapján - és hogy 180 felett elfogy. Bezzeg ezek már a kis varrógépre is ráteszik a TSI-t. Persze, 1,4 is van, az odapörkölt volna szvsz....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
EQMontoya
veterán
Végsebességben az 1.4 TSI-t is elverem. Azért ne feledd, hogy a Lexus 0-100 sprintjében benne van az, hogy a Polohoz képest negyed tonna plusz súly van, és pont 100 előtt fogy el a kettes, tehát 2x kell váltani. Pályatempónál abszolút nem ver meg az 1.4 TSI sem, hiába van 140 lova.
Btw tegnap pont megnéztem, nem árulnak itthon 1.4 TSI Polot újonnan. Talán a Németektől lehet hozni. Szóval esélyesen 1.2 TSI volt, az meg azért nem egy belső sáv takarítására termett autó, arra még az IS is bőven kevés.
Egyébként nekem ezek a gyorsulási adatok is viccesek újabban. 1.4 TSI 140Le Polo 7.9 alatt 100-on? Slicken, autóversenyzővel a volánnál lehet. Az 1.6 turbo 323 tud 7.8-at, pedig 10 lóval több van, és 4 keréken hajt, tehát el tud indulni normálisan egyesben, egy első kerekes turbóval ellentétben...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Miből gondolod? 100-120ig jól megy, mert kicsi a tömeg. De utána leginkább a légellenállás számít, és kevesebb lova van, mint nekem.
Elhiszem, hogy katalógus szerint annyi. Csak nehezen hiszem, hogy az említett Mazdával 100-on fél autót vernék rá. Mert kb. annyi az egy tized. Azért a 4WD nagyon máshogy indul el álló helyzetből, mint egy FWD.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Apámmal találkoztam. Meg a trabantjával. Az öreg szokott vásárokba járni, és nyugdíjasként koránkelő fajta. Unatkozni szokott amikor korábban ér oda, ezért évekkel ezelőtt vett egy analóg kis lcd tévét. Most meg a digitális átállás jegyében egy autós dvb-t vevőt...padlót fogtam amikor csak két láb lógott ki a trabiból érkezésemkor. A műbútor asztalos apám, kábelezett...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mész 60-nal, lámpa pirosan még viszonylag messze. Fogod, még ott 60-nál visszateszed egyel kisebb fokozatba, mondjuk hogy kb 3500-4000-ig ugorjon vissza a fordulat (ilyenkor nem fogyaszt az autó egy decit sem), leesik 2500-3000 alá megint vissza egy. Mikor kb a lámpa előtt vagy, 30-35 körül fogsz menni, ott már nyomhatod a féket. Így benzint is spóroltál és a fékek se koptak annyira. Persze előrelátónak kell lenni, mert ha közbe vált a lámpa, akkor elvesztetted a sebességed, és megint vissza kell nyerni. Ez nem arra van, hogy állóra fékezze. Egyest meg max 5-10km/h-nál kapcsolunk.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Nekem is lentebb van mégis megoldom. Érdemes akkor sarokkal vagy lábujjal próbálkozni. Csak a normálisabb pedál elrendezésnél működik a lábél.
Természetesen visszaváltásnál nem kötelező (én is csak megszokásból csinálom már), de ártani nem árt.
Amúgy vannak már olyan manuális váltós autók (370Z pl: [link]), amik automatikusan adják a gázfröccsöt ahogy húzod vissza egyet.
-
-
-
-v-
addikt
Sajnos nem.. max. montival.. de ha van egy jó országútid, vagy valami sportosabb aszfaltra való bicajod, azzal is kitörölheted a s*gged.. bükkben is annyi jó út lenne, ahol lehetne országútizni, de minősíthetetlen állapotban vannak az utak, sajnos a montim meg már nincs meg..
bitpork : nem a sebességgel van a baj.. arra Lillafüred fele is sokhelyen kanyarban stb. úgy vannak a kátyúk, hogy nem látni előre, plusz tényleg nem látni az árnyékoktól se.. ha komótos tempóban mész is gáz, meg annak meg mi értelme van hogy 20-ra lassítgatsz folyton hogy kerülgesd a tankcsapdákat
[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
Hangos, kulturálatlan és 2000-es fordulattól jön csak meg a nyomaték ellenben a rover BMW-s motorával ahol már 1700-as fordulattól jön a nyomaték és nem olyan hangos.
Persze ezek csak tesztek nem ültem még egyikbe se nem hallgattam meg élőben, de nem vagyok a hangos kerepelő dízelek kedvelője.
-
-
a_tesz
Korrektor
Igazából az a lényege, hogy amikor már a következő sebességfokozatba rakod be, annyi legyen a motor fordulatszáma, mint a berakni kívánt sebességfokozathoz tartozó haladási sebesség fordulatszáma.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Hát ezt mindig az adott sebességhez, és a berakni kívánt sebességfokozathoz kell viszonyítani. Mondok egy példát, úgy könnyebb megérteni. A Swiftem 50 km/h-nál forog harmadikban 2500-at, negyedikben 2000-et. Ha én kuplung nélkül akarok váltani ennél a tempónál, akkor miután kivettem, meg kell várnom, amíg 2000 felett egy kicsivel forog a motor, és akkor hirtelen betolni negyedikbe, és akkor nincs recsegés, csak bevette a fokozatot, és mehetek tovább. Amikor a 4t Trabimban nem volt kuplung, mert elszakadt a bowden, akkor csináltam ezt, csak abban fordulatszámmérő sem volt, így a fülemre kellett hagyatkozni a váltás időpontját illetően, de nem bonyolult, csak rá kell érezni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
mycso
veterán
Nem a gyorsasàgon van a hangsùly, hanem ahogy többen ìrtàk a fordulaton. Ha kitartod az adott fordulatot, szèp lassan is berakhatod a következő/előző fokozatba.
Olyan szèpen lehet sebessèget vàltani ha eltalàlod a megfelelő fordulatot, mintha kuplungal vàltanàl.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Kornel
veterán
nekem 50k körül van a casco-m, nem hiszem, hogy neki is több lenne.
ha most beleraknék mindenféle védelmet 100k-ért, abból 2 évig fizetem a casco-t.
persze van 100k-ért is casco, utána kell járni a dolgoknak.(#51986) TaaT: ennyi
amúgy is tegyük fel elviszik az enyémet, bukok 1,3 millát... lehet morcos lennék kicsit.
nem beszélve, ha szétveri a jég, vagy összetöröm.
számomra nincs más opció, mint a casco.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Tiszta sor nekem is bejön de egy arab olaj milliárdos soha sem fog ebbe beleülni. A nemtudomholvandubaiesküszöménsosemjártamott típusú magyar celeb kurváknak esetleg majd odadob egy ilyet ajándékba a prémium "szolgáltatásért" cserébe de annyi. Ez egy középkategóriát is éppen csak, hogy alulról súroló szűkös olcsó autó. Persze nekik, nem nekünk.
(#52096) [rvilike]: mondtam én egy rossz szót is az autóra?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Spórolós topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Nyaralás topik
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen