-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz Mágus2 #132171 üzenetére
Nem tudom, jobban megy-e, nem próbáltam. Azok asszem amúgy kétliteresek, de talán 2,5-es is van.
No, de nem is akarok mélyebben belefolyni az agymenésbe...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #132254 üzenetére
Nemtudom hol mérnek itthon fonterőlábbal nyomatékot, ami az első görbén tisztán látszik.
Az enyém gyári, és amíg le nem rohad nem is cserélem, de úgy néz ki, nem is fog 5év alatt. Csak felületi rozsda van imitt amott, ha mégis akkor feldobatok egy hasonló rendszert, mert a gyári kipuff aranyár ugye, más utángyártottat meg fel nem tetetnék.Az embereknek fáj az igazság!
-
-
^Boss
őstag
válasz Mágus2 #132535 üzenetére
nem tudom, ez a Cruze amit sikerült kifogni egyáltalán nem ezt sugallja.
gyújtótrafó 2.5 évesen ment tönkre
csikorog a balelső kerék ciklukusan (valamihez hozzáér), ez néha mostmár a jobb hátsónál is megvan.
hátul tolatásnál a fék szintén hangot ad.
gyorsulása gyakorlatilag nincs. 2500-nál rálépek padlóra, nem történik semmi. 0-100 szerintem 14mp érzésre.
néha egy egyszerű szellőztetőrendszertől esik a fordulat és még lassabb, lomhább lesz. emellett 10.7 most épp a fogyasztás, pedig 2000 alatt óvatoskodok vele. persze a szerviz szerint minden oké.
(mindezt a 124LE-s modellel)egy szó mint száz: szabadulnék tőle. szeretnék egy komolyabb gépet. fenntartásra felkészülök, de egy körülbelüli éves költséget ha mondtok, azért hálás lennék egy nagyobb gép esetén.
8 körüli 0-100 nem a városhoz kell, nem pályázni akarok, de unom ezt a lomhaságot, szeretnék egy kis sportosságot, ha úgy tartja kedvem. hajlandó vagyok többet fizetni a kutaknál is, illetve a fenntartásra is.
kicsit javítanék az előző hszen:
benzines szvsz kiesik, én is utánanéztem azóta, a követelményeim szerint inkább 12-t enne, az meg túlzás
dízeles vonalon viszont egy óvatos városozás bele kellene férjen 7-be, ha meg rálépek, mehet 10-ig, nem gond. csak ha rálépek, történjen is valami, mert a Cruze minden életkedvem kiöli. előtte 1.4-es Nubira volt talán 92LE-s, sokkal jobban ment!![ Szerkesztve ]
-
^Boss
őstag
válasz Mágus2 #132539 üzenetére
ezzel én is élek egy ideje, de ugyebár még a garis márkaszervizbe (opel toth) kell hordani. mit tanácsoltok?
egyébként azt tapasztalom, hogy nincs padló. félgáznál van a padló, utána nyomhatom tovább a pedált, nem adagol több benzint, nem változik semmi. ismerősöm pont 2 napja jött velem, direkt meséltem ezt neki, azt mondta egy LADA-ban érezte magát, amikor bejelentettem, hogy most padlózok.
#132541) bitpork : igen, hajlanék egy dízeles vonalra inkább.
[ Szerkesztve ]
-
^Boss
őstag
válasz Mágus2 #132544 üzenetére
lejárt a mod idő.
gyári minden, még garanciális, gyári szervizelések voltak csak.
benzin: volt már minden, pont ezért, aztán egy ideje feladtam a küzdelmet, és beletörődtem hogy ez ennyit tud, de most megmozgattátok a fantáziámat. mostanában OMW 95 megy bele, de volt egy idő amikor sorozatban az OMW legdrágább 100-as csodája ment bele, nem ért sokat.
a kocsi maga 2.5 éves, megnézem majd mit cseréltek az éves szervizeknél, de szerintem a gyertyák is ilyen idősek lesznek. minden gyári.. -
^Boss
őstag
válasz Mágus2 #132547 üzenetére
26000km. de az elejétől fogva ilyen..
igen az megvan, hát én még mindig úgy gondolom, hogy szívesebben cserélnék valami erősebb, nyomatékosabb, dízeles gépre, még ha több is a fenntartása. mit ajánlanátok?
ettől függetlenül egy szervizes látogatás lehet nem ártana, nem akarok szart továbbadni. elvégre még garanciális, ha egy független szerviz talál valamit, azzal lehet érvelni a márkaszervizben? nekik a nyikorgó hang a kerék felől is teljesen oké, nem találtak hibát..
[ Szerkesztve ]
-
^Boss
őstag
válasz Mágus2 #132551 üzenetére
kaphatnék egy körülbelüli "mire számíthatok költségekben?" hsz-t, ha esetleg meglépnék egy 1.8-2.0 T benzines témát?
jelenleg tényleg az egyetlen előnye a cruze-nak az alacsony fenntartás, bár a tankonkénti 520-540km elég gyér (55+ literes tank ugye), de ha menne cserébe, ez nekem teljesen rendben lenne.ha nem lenne pénz limit, akkor egyébként egy mazda 6 kimaxolt benzinest néznék újonnan, csak az ugye 8-9M körül van. mazda 3 is 6.5, ennyit már nem igazán tudnék rászánni.
(#132552) tboy93:
szeretni szeretném forgatni, de szerintem ha beülnél ebbe a cruze-ba hirtelen te sem akarnád forgatni. 20l körül eszik ha tartósan ezt kapja, cserébe talán megy úgy, mint egy suzuki sx4[ Szerkesztve ]
-
^Boss
őstag
válasz Mágus2 #132570 üzenetére
otthon és melóhelyen is garázsban van.
otthoni 14 fok körüli állandó, melóhelyen 25 körül van. ez azért javíthat valamit a dízeles hidegindításokon nem?#132575) tboy93 : pont erre lennék kíváncsi. kb éves szervizköltség egy
chevy/opel, egy passat/akármihasonló és egy bmw/merci/audi környékén hogy alakul. elég a nagyságrend ténylegDPF: akkor már csak az a kérdés, hogy a taxis kollégáknál hogy bírja ez tovább, mint pár év?
[ Szerkesztve ]
-
^Boss
őstag
válasz Mágus2 #132602 üzenetére
nem lenne rossz 2010 utánit találni.
ez a jetta ha tényleg chip-el tudja a 160 lovat, igen erős versenyző lenne..
igazából az álom egy mazda6 lenne jobbfajta motorral, de arra nincs elég kess
igen, ez a 2. tulajdonos 1.5-2 év alatt igen furán jön ki. viszont ahogy nézem, szinte ugyanezt újonnan is össze lehet rakni 5 elején, ami a mostani VW helyzetben könnyen lehet, hogy alkudható. erről van tapasztalat? KP-val mennyit lehet alkudni, ha lehet?
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #132822 üzenetére
Úgy tudom a DPF telítettségétől függően dönti el, hogy aktív vagy passzív regen fog lefutni tehát ha pályán megy valaki huzamosabb ideig, akkor nem fog aktívat indítani, mert passzívból meg tudja oldani, ahogy írod is. Nekünk a céges skodán már állandóan aktívot tolt fix 1000-es fordulat aztán el is tömődött pedig pályázunk elég sokat, de elvitték kitakaríttatni azóta jó.
Amúgy igen elég komplexen van kitalálva sok mindent figyel, nekem pl a mondin rossz a szenzor fals adatokat közöl az ecuval ezáltal össze vissza indította a regeneket elég volt neki télen is 5km és ahogy beértem a melóhelyre már éreztem is hogy elindította mikor nem kellett volna.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
-
válasz Mágus2 #132904 üzenetére
Most viccezel? Én abban a hitben leledztem hogy ha telitalpalok akkor a terhelést egyengetve a kmopi lekaccsol. Lujziban , Gazsiban de még Domiban is szagról meg tudtam mondani amikor 30sec+ ideig talppal gyorsultam.
MOD:
Nem mellesleg ha járna feszt a kompresszor akkor bekaccsoláskor miért nő meg a fogyasztás, változik meg a hangja a kocsinak?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #132909 üzenetére
..én elvágtam a szíjat így nem megy a klíma és plusz 10 ló , most már nem tartom fel a sort az emelkedőn
Mági: Melyik motorral? a 2.0 és 2.2 hdi motorosokkal azon kívül hogy 400k körül elfáradnak a porlasztok még nem hallottam panaszt. Társ cégbe kb 10 db van és mind bő 300 fölötti futással igaz abból van kettő 1.6 os turbós amin már egr 100k után behányt+az egyiken a turbó elkezdte felkapni az olajat (gariba javították őket)
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #132929 üzenetére
Futásteljesítményükről van valami infó? Mert nálunk egy 2lityós adta meg magát injektorok terén 380k-nál "szagszervice" csere és még el nem lopták belement egy 100-as. (melege lett majd megállt a befecskendező rendszer és csók se előre se hátra, ha vártál vele és kihűlt mehettél tovább De amit az az autó kapott az sehol se életszerű családi autóként használva meg pláne nem)Addig semmit nem költöttünk rá a kötelezőn kívül.
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #132929 üzenetére
2.0 Tdci-ről van szó? Mer ezek az injektor problémák 2007-ig valóban így voltak azok a dízelek messziről kerülendők, de utána az újabb motorral MK4-től már teljesen rendben van, nagyon ritka az injektor baj velük. 2.2-t nem ismerem kevés is van belőle, de a mondeo fórumon nem panaszkodnak arra sem az a pár tulaj...
-
Lacy6
senior tag
válasz Mágus2 #133372 üzenetére
Igen csak 170 lovas a seat, de viszonylag könnyű autó.
Igazából báttyámnak kellene, mert előtte volt egy celica neki, de mivel rommá törte így most egy olcsón vett peugeot 206-ot használ aminek már kitaposta a lelkét és kezd nagyon nyűgös lenni. Hiányzik neki a gyorsaság, de mivel sokat ingázik németbe is így mindenképpen dízeles autót akar venni. Celica bekajálta nála a 20l-t.
A legjobb talán az audi lenne, de azok már nagyon drágák sztem. Meg kérdés, hogy mennyire sok a fenntartási költsége. Egyenlőre amik olcsóbbak de mennek is azok a seat leon, ford mondeo, renault laguna.[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz Mágus2 #133374 üzenetére
3 millió körül.
Én is amondó vagyok, hogy az audit ajánlanám neki, mert sokkal szimpatikusabb mint a többi.
A 2.7-es motor vagy a 3.0 ami jobban bevált?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #133577 üzenetére
Az összes 1.6-os mellé ezt a hosszú váltót rakták? Mer a céges praktikba iszonyat annyi forog 5.-ben mint nekem a mondi 6-ba. Szerencsétlent forgatni kell hogy mennyen.
(#133582) HáGé Nem ér semmit én is próbáltam a palackokat.
Egyedül ez vált be, de ha új helyszínre megyek ott is ameddig nem üti meg az áram bele megy, viszont utána már nem fog.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Mágus2 #133816 üzenetére
Nem, Ó Mester!
Rengeteg hibalehetőség kizárva, egyszerű mint a szög.
Hát nézzük.: Van a Mama, vagyok én, meg van a Kölök. Oszt' ennyi. Ebben röhögve elfér.Shalom Ombre!
Kint tetvészkedtem, most próbáltalak visszahínni, de a szám nem kapcsolható előfizetőhöz. Or similar.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
blt.62
őstag
válasz Mágus2 #134157 üzenetére
3 éves kora óta nálam van, 74 ezer km-rel vettem ismerőstől aki legtöbbet autópályán használta. Én a 111 ezer km-t bő 10 év alatt raktam bele. Az utóbbi 7-8 évben csak 5-6 ezer km-t mentem igaz főleg városban. Nem hajtom,sokáig a Lukoil-nál 1 éve az OIL kúton tankolom, olajcserét két évente csinálok.a nagyszervízt 165 ezernél megcsináltam. A szerelő mondta,hogy elég 2 évente olajat és szűrőt cserélnem mert az évi 5-6 ezer km-nél ez nem fog gondot okozni. Full szintetikus Totál olajat raknak bele.
MegtorloXp
-
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #134511 üzenetére
Van erre is példa, arra is, hogy unokatesóm németben élő haverja megcsinálta G4-be 280 lovasra a dízelt, Kamion porlasztócsúcsok stb.
Más kérdés, hogy nem hinném, hogy túl egészséges egy gyári 150lovas auto, gyári alkatrészekkel 200ló fölött, van egy tippem lehet az enyém tovább fogja bírni. Meg akkor már meddig megyünk el, enyémre is lehet tenni kompresszort 240ló lesz belőle. Van ilyen 2db is eladó mobile-n.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #134538 üzenetére
Ez nekem sem teljesen világos.
(#134537): lacházán a maga kategóriájában ezzel sem sok vizet zavarnál.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Horgász topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen