Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz amol #5791 üzenetére

    multkor egy hasonló seggfej halt meg majdnem a XII.-ben, miattam (illetve maga miatt)

    Rőzse közből jönnék ki jobbra, felnézek a diós árokra, látom, a kanyarban feltűnik egy reflektor, kb 350m, rendben van, kifordulok. ez az ott megengedett 50-nél kiváló ötlet.
    1.9 pdtdi, tehát kb 1mp alatt kifordultam, majd 2mp mulva 50-en voltam(főleg hogy aki nem ismeri, kb 5%-os lejtőről van szó), nehogy feltartsam, ekkor ért mellém dudálva, villogva, csikorgó kerékkel, és becslésem szerint ekkor fékezés után előzött meg 90-100km/h-val.
    és mi volt? régi suzuki.
    saccra 150-el jöhetett lefelé.

    persze több se kellett, utána mentem, de a fogas megállónál nem mertem 90fölött bekanyarodni, így meglépett (!!), és ijedtében átment a városmajornál a piroson, mert gondolom beszart, hogy mi lesz ha utolérik.

    normális az ilyen???

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

  • _seth_

    veterán

    válasz amol #5791 üzenetére

    Mi köze van a gyorshajtásnak az indexhez? Szerintem semmi... lehetne így általánosítani de nincs értelme... haon.hu, keresd ki a sárga evo-t rajta... rendőrök már üldözik, záróvonalon megy át nem kis sebességgel (állítólag 300-ba is belekóstolt de szerintem jó lesz az 250-nek is) és mindig indexelt... utána felborult de akkor is (egyébként azóta vezet újra... vmi bogyó volt az autójában amire anno azt mondták, hogy a hatóanyaga ismeretlen... na de kapcsolatok és meg sem történt az ügy...). Ugyanakkor hány papuka van aki a kormányra rakja az állát annyira nézne ki de már nem lát igazán és az indexet még véletlenül sem ismeri vagy úgy megy egyenesen is, hogy közben indexel én meg próbálom eleinte megérteni, hogy ja itt fog kanyarodni vagyis nem továbbment akkor itt fog leparkolni de semmi... az egyet jobbra egyet balra indexelek is tetszik :) Vagy a két sávos úton külsőbe előttem indexel, hogy bejönne a sávomba én pedig udvariasan állva maradok amikor indul a sor, hogy beférjen és fogja magát indexelve megy tovább egyenesen még csak véletlenül sem váltva sávot persze ekkor mögöttem annyi féle duda hallható ahány autót feltartok ezzel... Kamionosoknak is régen "segítettem", beengedtem magam elé, szűk utcába félreállok, hogy elférjen a szabálytalanul parkoló autóktól (ŐK a legroszabbak a magyar utakon, nem a gyorshajtó nem az aki nem indexel hanem aki rohadt szemét módon fogja az autóját és leáll az út közepén hiába van tábla hiába tudja, hogy ott BUSZ forgalom is van és még néha egy egy KAMION is elmegy ott (bár a kamionokat réges régen kitiltottam volna a belvárosunkból főleg, hogy nem alkalmas arra, hogy ott közlekedjenek, úgy nem tud haladni, hogy szabályos marad ez van... ki kell állni rendőrnek 1-2 kereszteződésbe és megkérdezni a kamionost, hogy ugyan miért úgy fordul rá a kanyarra mint egy f1es pilóta azaz a szemközti sávba áthúzva a kamiont?, a válasz egyszerű mert csak úgy tud bekanyarodni na de izé....)

    Na jó nem is folytatom, TI is a magyar utakon autókáztok nem kell bemutatni senkinek sem :) (Tisztelet a kivételnek aki még csak nem is ezen a földrészen van mégis tudja mi lesz jó nekünk és mi nem...)

    [ Szerkesztve ]

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

  • brd

    nagyúr

    válasz amol #5791 üzenetére

    Nem akar eltörni, már 1x éve az a korsó. ;)
    Persze biztos félreérted te is a dolgot, mondván aki gyorsan megy, azt más szabály sem érdekli. Meghagylak ebben a hitedben, meggyőzni úgysem tudlak valószínűleg, az úton valóban ezt látni többnyire.
    Köszönöm, én is hasonlóan balesetmentes közlekedést kívánok!
    A tejeldéket azért igyekszem elkerülni, vagy másképpen elintézni, eleget lop tőlem így is az a felgyújtanivaló politikuscsürhe.

    "'oszt valahogy mégsem én hozom létre a vészhelyzeteket."
    Vagy észre sem veszed.

    Miért ne venném észre? Nem ész nélkül vezetek... Gondolod, azért megyek gyorsabban, mint az átlag, mert ettől érzem magam nagyobbnak, vagy férfinek, vagy akármi? Fenét, nem képzelem magam ettől többnek, egyszerűen szeretem azt a feszült figyelmet, ami ezzel jár, ill. a korlátos sebességeknél elaludnék. ;) De ez nem jelenti azt, hogy meg akarnék halni, vagy bárki mást veszélyeztetni, nem előzök záróvonalon, miattam nem kell a szembejövőnek, vagy a saját sávomban lévőknek lassítania stb., és csak olyan helyen haladok így, ahol lehet is, pl. olyan az út, nincs veszélyes rész az úton (pl. zebra, vagy beláthatatlan keresztutca), láthatóan bizonytalan autós mellett nem megyek el sokkal gyorsabban, lakóövezetben nem száguldozom, és hasonlók. Kevés olyan előzékeny autóst látok, mint én magam (és nem a sebesség miatt nem látom őket ;) ).

    De ilyen ember kevés van, rendszerint aki itt vét az vét mindenhol, és a gyorshajtás eleve magában hordoz más dolgokat, mint az index nélküli cikázás vagy a piroson való áthaladás.

    Az első felével egyetértek (sajnos), a másodikkal nem. Miért ne lehetne indexelni a sávváltás közben, és miért kellene áthajtani a piroson??? Nem csak az a 2 véglet van, hogy tötyögünk, vagy padlógázzal haladunk mindenhol, figyelmen kívül hagyva az összes szabályt... :W
    Egyetlen saját hibás balesetem nem volt a gyorshajtás miatt és még olyan sem volt, hogy másnak kellett volna az én popómat megmenteni.

    The only real valuable thing is intuition.

Új hozzászólás Aktív témák