Új hozzászólás Aktív témák
-
kisninja
őstag
válasz AMD Power #12593 üzenetére
Ebben a formában nagy f@szságnak tartom.... 4 éve van lassan jogsim 23 vagyok... Most meg próbajogsis leszek hát gratula nekik
Nem vagyok kiválló sofőr de tudok vezetni nem úgy mint pár barom.
1-3 évre adnák próbajogsit esetleg 4 re, hogy kerek legyen.
Ittas vezetésnél bárkitől elkéne venni a jogsit.
Nem értek eggyet azzal sem, hogy ha egy galogos a zebra közelében sétálgat már álljak meg. (ha látom, hogy át akar kelni megállok eddig is megálltam) Sok esetben csak a forgalmat fogom akadályozni, mert talán át sem akar kelni vagy két idős nő épp ott trécsel (várjam meg mig befejezi ?).powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
deicide
veterán
válasz AMD Power #12611 üzenetére
Remélem, hogy így is lesz, nekem is szinte napra pontosan 2 éve van jogosítványom, azonban például most péntek-szombaton megjártam a sukoró-genova-sukoró távot, ami 2300km és pl az olasz közlekedés fényévekkel rosszabb a magyarnál, Genovában pl nincsenek, vagy alig vannak útburkolati jelek. Emiatt az évek alapján nehéz megítélni a tapasztalatot.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
tiv83us
veterán
válasz AMD Power #12634 üzenetére
Sokan nem becsulik meg az eletuket, pedig abbol csak egy van. Hihetetlen mennyi a felelotlen barom... talan mindenkinek kellene par hetet segedmutoskent lehuzni, hogy rajojjon, a kozlekedesnek nem kifejezetten a szorakoz/tata/as a celja, hanem hogy eljussunk A-bol B-be egy darabban.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
zsid
senior tag
válasz AMD Power #12642 üzenetére
Azért a 0ás új szakasza sokat fog jelenteni. Éjjel 70%ban kamionok vannak a Hungárián a népligetig. Az mind el fog tünni. A nappali tranzit se a városon fog keresztül haladni. Azért ez sokat fog számítani. Már legalább 10 éve készen kellene lenni a körgyűrűnek. Észak Buda is tehermentesülni fog , ha a 2-es utat is eléri az elkerülő. Már csak az a kédés, hogy mekkora szívás lesz a régi szakaszon egy baleset?? Ha a városon keresztül mennek a kamionok ( M3-Hungária-M5-M0) akkor egységnyi idő alatt napközben kevesebb jármű érkezik egy torlódáshoz, mintha végig elkerülőn ment volna a forgalom. Most majd autópályán mennek a régi szakaszig.. egy baleset és az M3nál fog állni a sor vége. Erre vajon gondolt valaki?
(#12646): Sehol nem írtam, hogy a gyalogosnak nincs elsőbbsége a zebrán...
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz AMD Power #12650 üzenetére
Én attól félek inkább, hogy utána kitalálnak valami olyasmit, hogy csak fizetősen lehet behajtani Pestre, még akkor is ha célforgalom... az okos vezetésünk képes ilyesmire.
Pesten a dugók addig fognak maradni, amíg a BKV és a MÁV nem mutat fel egy versenyképes alternatívát az egyéni közlekedéssel szemben. De egyik se pályázik ilyenre<tRucKdriFteR>
-
-
Calogero
addikt
válasz AMD Power #12667 üzenetére
Máskor majd jobban figyelsz, kocc is volt?Szerk: Én is fordultam már ki más elé, szerencsére észnél volt a srác... így nem lett belőle semmi csak dudálás. Az első lehetőségnél gyorsan elnézést is kértem tőle.
Szerintem mások iskerültek ilyen szituba, nem hiszem te vagy béna, max kezdő, és még rutintalan.....[ Szerkesztve ]
-
Dumb
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz AMD Power #12693 üzenetére
pontosabban FR leon-ból, ilyen az amikor valaki nem tudja felmérni és tisztelni a 180 pacit
#12695: te meg nézd meg az autó hátsóját(lámpákat) a szívó sorból meg látszik hogy FR esetleg cupra
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Rommel6600
őstag
válasz AMD Power #12675 üzenetére
"Ilyen jobb kezes probléma mással is elő szokott fordulni?"
Egyszer egy egyenrangú útkereszteződésnél, balról jött egy fószer, és miután nem engedtem el (nyilván, én voltam neki jobbról, nekem volt elsőbbségem) még, Ő állt neki felháborodottan mutogatni nekem a jobb kezére Most mondjátok meg, mit lehet az ilyennel csinálni? Jogsi érvénytelenít, és 5 év azonnali letöltendő? Ha nem siettem volna, utánna mentem volna, hogy gyakoroljunk egy kis szituációs kreszt, illetve hogy melyik a jobb keze. És még te gondolod magadról, hogy nyomorék vagy?! Eredj már!
-
Rommel6600
őstag
válasz AMD Power #12702 üzenetére
Van, is, nemrég azt a filmet adták, amikor a faszi bemegy a pubba, leteszi a bárpultra a slusszkulcsot és kér egy sört... Csak persze ott a drink&drive*-ért criminal record jár (amivel már munkát találni kurva nehéz, a legtöbb helyen csak security check után alkalmaznak), nem ennye bennye és fél év jogsi nélkül, mint itthon, még a nagy zéró tolerancia alatt is...
Biztos hogy (egy bizonyos átlag IQ felett, ami nálunk mo.-n jelenleg szigorúan meredeken csökkenő tendenciát mutat) van hatása az ilyeneknek, Surrey megyében például az utóbbi 4-5 évben folyamatosan csökken a közúti halálos esetek száma, mondjuk van propagálva is rendesen, csak hogy mást ne említsek csomó busz hátulján a drive safer, live longer-es plakátok vannak.
* 2 unit alkohol a vérben azért megengedett, ez kb egy pint sörben található meg. Itt kezdődik a civilizáció. Többször is söröztem a munkatársaimmal, akik közül sok volt kocsival, és aki vezetett az vagy nem ivott, vagy csak 2 unitot. Itthon ilyet el sem tudnék képzelni, a magyar olyan hogy még mattrészegen az asztal alól is azt bizonygatná hogy csak egy sört ivott.
-
-
dabadab
titán
válasz AMD Power #12798 üzenetére
Igy van, ahol nincs zebra, ott tessek repulni.
Tudom, hogy nehez elhinni, de nem minden negysavos ut nez ugy ki, hogy par szaz meterenkent lampaval vedett zebrak vannak - foleg nem a varos szelen, marpedig oda szeretnek telepulni a gyarak, ahova a melosok tipikusan nem autoval, hanem pl. busszal jarnak. Namarmost, ha a buszmegallo az ut masik oldalan van, akkor valahogy csak at kell jutni a tuloldalra.DRM is theft
-
dragonfx
veterán
válasz AMD Power #12828 üzenetére
hát nem..de tudod az opel sosem kop el..csak összetörik...hogy idézzek egy havertól mikor az S60as volvojába belement egy opeles szőke és sírt utána mi maradt a kocsiból
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Josh
tag
válasz AMD Power #12917 üzenetére
Az emberek (főleg drága országunk lakosai) megszállottan keresik a kiskapukat. Ha épül egy iparág (pl. leszabályozott biztonságos autók piaca), akkor arra egyből épül egy elleniparág (leszabályozást kiütő autószerelők), vagy drog árusítás - leszoktató intézmény. A kocsik leszabályzása csak egy újabb indok a kiskapu keresésre.
Rendet kellene rakni a fejekben, bár mondjuk azt én sem tudom, hogy hogyan lehetne arra engem rászoktatni, hogy betartom a szabályokat, ehelyett 2-3 órával később érek haza, és 2-3 órával kevesebbet tudok aludni, vagy a barátaimmal tölteni. Én is úgyanúgy húzom a gázt, és nyomom a padlót, mint a többi hülyegyerek, de ha robival megyek, akkor a sisakot mindig becsatolom, vagv az övet mindig bekötöm, mert tudom, hogy hogyan vezetek, és ha találkozok egy hozzám hasonló hülyével, akkor csak a bátortalanságunk dönti el, hogy ki marad életben.
A takarékos és környezetkímélő autók koncepciója meg nem ennek a topiknak a témája, mindamellett jó felvetés.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
Josh
tag
válasz AMD Power #12921 üzenetére
Eu-s országokban a 130 és 160 az elterjedt sebességhatár. A legtöbb luxuslimuzin pedig 250-nél leszabályoz.
2-3-400 lóerős autókat azért gyártanak, mert fizetőképes kereslet van rá. A szegény és a gazdag ember is lehet hülye, szóval fejmosás a megoldás. Én is megtehetném, hogy 40-el megyek a robival, de nem teszem, mert haladni akarok.
Szerintem erre ne is keressük a választ, hogy miért nyomjuk. Csak nyomjuk és kész.
[ Szerkesztve ]
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
dragonfx
veterán
-
Integra
titán
válasz AMD Power #13099 üzenetére
te valszeg nem fogsz soha ilyen helyre parkolni mint ezek a suttyók..
vegyél nagy kartondobozokat és rakd le parkolóban és úgy próbálgasd. ha megtolod, nem gáz. lényeg hogy megfelelő magasságúak legyenek az elején hogy könnyen lásd.
menni fog...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
válasz AMD Power #13166 üzenetére
Huhh nem semmi a csávó És én még azt hittem nem tudok parkolni
De a tökömért nem tolatott ki mi a répának állt neki megfordulni?
Vagy kifért volna előrefelé isNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
fero02
veterán
-
válasz AMD Power #13242 üzenetére
Van is egy link abban a blogban, hogy kamera, meg lámpa 100k.
Történt ugyanis, hogy az a lámpa (többször lemérték stopperrel) 2.7-2.8s alatt vált zöldről pirosra.
Vegyünk jópár megtörtént példát.
Busz, a csuklós fajta, jó hosszú dög.
Helyijárat.
Soffőr még bőven zöldbe megy be, mire átér, már piros, kamera villan, 100k.
Aki szerint ez teljesen rendjén van, kérem jelentkezzen.
Ezt jópár buszossal eljátszották, azóta a buszvezetők visszavágtak.
Ha nem a busz kap elsőként zöldet, akkor megáll a zöld lámpánál, megvárja míg újra zöld lesz, és amennyiben ő az első, akkor padlógázzal megy át a kereszteződésen
Ez kegyetlen dugót vált ki, már az autósok is ezt csinálják. El lehet gondolni, hogy délutáni "mindenki megy haza" csúcsban milyen kellemes egyesével átmenni egy ilyen kereszteződésen. Persze senki sem felelős ezért, a lámpát még véletlenül sem hangolják át mondjuk 6-7s-es sárgára.Csekkeket meg küldik.
Betegek...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Razer Basilisk Ultimate Wireless Gamer Egér! 20k DPI/Dokkoló/Razer Chroma RGB/Razer Hyperspeed Tech
- Ryzen5 GamerPc
- Apple Watch Series 8 41mm GPS fekete 6 hó gari
- TP-Link TL-SG108E Smart, 8 Portos, Gigabites Switch, üzleti osztály, fém burkolattal
- Új, bontatlan iPhone 13 128GB Midnight (fekete) gyári független