- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz #92415744 #23036 üzenetére
Érdekes, nekem nem gond lassan menni, pedig nem épp alulmotorizált az autóm. Még 30-cal is tud menni, ha épp az kell.
Én amúgy utálom a motorosokat két dolog miatt: a hangjuk (pedig motorra a műszaki csak 90 decibelt enged max hangerőnek, autónak 100-at), és az a felfogás, hogy ha jön egy motor, akkor az autós számítson rá, hogy nem a megengedettel jön, hanem gyorsabban. Ezt több motoros is kifejtette már nekem, és rettentően csodálkoztak a nem épp szalonképes válaszomon.
A te gondolatmenetedet követve meg mindenkinek elektromos golfautóval kellene járnia, azzal nem lépné túl a megengedett sebességet. Az a gond, hogy a mai magyar közlekedésben az erős motor ugyanúgy a biztonságot szolgálja, mint a légzsákok. Amikor előzöd a 100lovas kisautóban ülő frusztrált látens suzukist, az meg rádgyorsít, mert miért ne, akkor nem mindegy, hogy 100 vagy 150, esetleg 200 lóerőt tudsz mozgósítani a meneküléshez.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz jozefgucci1 #23111 üzenetére
Ebből ugye egyértelmű, hogy amíg részt veszel a forgalomban, nem telefonálhatsz. A vasúti átjáró piros lámpájánál állás is ide tartozik. Semmi különbség a vasúti meg a közúti piros lámpa között.
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz Avicularia #23405 üzenetére
Milyen hihető, hogy a kamionosok minden ok nélkül megverték a csávót...
-
Khelben
nagyúr
válasz #92415744 #23566 üzenetére
Ezt akkor minden 90es évek előtti kisautóhoz kötelezővé tehetnéd. De ennyi erővel bármelyik másfél tonna alatti autó mellé tegyék oda a cetlit, hogy "guruló koporsó", nem?
Asszem én is hisztis öreglánnyá változnék, ha valami barom behorpasztaná a kocsimat. Csak én kicsit erősebb vagyok egy hisztis öreglánynál, szóval nem járna jól az illető, retiküllel qrva nagyot tudok ütni
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz dovitt #23634 üzenetére
A rendőrség először is megnézi, szabad-e az adott helyen előzni. Ha nem, akkor egyértelmű, hogy a Fordos a hibás. Ha lehet előzni, akkor meg fogják hallgatni a tanúkat és ki fog derülni, mi volt előbb: a Ford előzése vagy a Mercedes indexelése. Ha a Merci előbb indexelt, és a Ford csak utána kezdett előzni, akkor megint csak a Fordos lesz a hibás.
A Fordos amúgy tuti bukta a biztosítást, mert a biztosító a rendőrségi vizsgálattól függetlenül azt fogja mondani, hogy kereszteződés előtt megálló kocsisort előzni olyan felelőtlenség, ami a biztosítási szerződésbe ütközik.Az elhárítási kötelezettséget meg lehetetlen számonkérni, elég, ha annyit mond, hogy nem vette észre.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz runner 125 #23645 üzenetére
Ez a Jysk előtti parkoló, ugyen? Ugyanott, ugyanebben a szituációban törtem össze egy fiestát tavaly. A belső sávban álló elengedte, a külsőben meg jöttem én és nem figyelt rám. A kresz szerint természetesen ő volt a hibás, adott is betétlapot (bár a céges autónak csak pár karcolása lett), nem vitatta. De lehet, hogy én is figyelhettem volna jobban, hogy megindult a sor, egy autó meg valamiért állva maradt.
Amúgy ott mindig ez megy, a birkák állnak a belsőben, 2 km hosszan, elállva az összes kereszteződést, a külső meg töküres. De jó ez így, van külön sávom, csak figyelni kell az ilyen balra kanyarodó kamikazékra. -
Khelben
nagyúr
Ehhez vajon mit kellett szívni? Még jó, hogy teherautó jött, nem egy másik személyautó...
2010. november 18., csütörtök 06:41
Három fiatal meghalt, három súlyosan megsérült a Lágymányosi hídon hajnalban, a híd Pestről Budára haladó oldalát lezárták a forgalom elől. A fiatalok autójukkal a híd Budai hídfőjénél a forgalommal szemben hajtottak fel a hídra, ahol karamboloztak a Posta egyik tehergépkocsijával.A teherautó az autó baloldalába csapódott, az autóban utazók beszorultak a roncsok közé. Egy fiút életveszélyes, kettőt súlyos sérülésekkel szállítottak kórházba a mentők.
A forgalmat a Budára vezető oldalon a helyszínelés idejére leállították, mert a sérült járművek elfoglalják a két forgalmi sávot.
-
Khelben
nagyúr
válasz philoxenia #23675 üzenetére
http://index.hu/bulvar/hirek/2010/11/18/halalos_baleset_a_lagymanyosi_hidon/
Vannak képek is, valami kisautó volt.
-
-
Khelben
nagyúr
válasz AMD Power #23693 üzenetére
Főleg, hogy a teherautó jó eséllyel a külső sávban ment, ők meg, ha 2 irányúnak gondolták az utat, akkor a belsőben. Hogy sikerült vajon összeütközni? Ráadásul úgy, hogy oldalról kapták a teherautót. Kíváncsi leszek majd, hogy megírja-e valamelyik újság a konkrét történéseket.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz Calogero #23700 üzenetére
Szerintem minden kereszteződésben névre szóló táblákat tegyünk ki a hülyéknek, a még hülyébbek elé pedig sorompó ereszkedjen, amikor rossz felé indulnak...
Most komolyan: így is legalább háromszor annyi tábla van az utak mentén, mint ami kellene. Nem a táblákat kell a hülyékre szabni, hanem a jogosítványt kell elvenni tőlük.Szerk: ha meg ismeretlten helyen autózok, akkor alap dolog, hogy háromszor megnézek minden táblát, hogy tuti jó felé megyek-e.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #23711 üzenetére
A múltkor az autópályán ~110-es tempónál fél méter alatti követési távolságot tartva jött utánam
És erre az egyetlen megoldás, ha te is gyorshajtasz? Ha valaki fél méterre jön mögöttem, akkor alap, hogy lassítok. Aztán vagy megelőz, vagy leesik neki és lemarad. Mindkét esetben megoldottam a helyzetet. De hogy Pesten vagy bárhol nem lehet 50-nel menni, csak gyorsabban, az marhaság.
-
Khelben
nagyúr
válasz runner 125 #23720 üzenetére
Egy vidékhez szokott (nem rád célzok!)
Jóhogy, mert én 9 évig laktam ott és mostanában is járok. És lehet szabályosan közlekedni, sosem volt még ebből problémám, pedig a suzukitól a transporterig mindenféle autóval jártam ott. Mondjuk én nem érzem feszélyezve magam attól, hogy csak én vagyok szabályos a körülöttem lévő 1000 autóból. Sőt, igazából a kresz-en túl nem is érdekel a többi autós.
-
Khelben
nagyúr
válasz Avicularia #23724 üzenetére
Azért írhattál volna pár szót róla, hogy esetleg aki nem bírja, ne kattintson rá...
-
Khelben
nagyúr
válasz dízelracer #23731 üzenetére
Akkor sem fogom széttaposni az autót egy türelmetlenkedő idióta miatt.
Nem hát. Egy dízelt én se mernék
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz Avicularia #23849 üzenetére
Nem értem,ha volt biztosítása mi alapján kell élete végéig fizetnie?
Ha meg nem,akkor mit akar perelni?Olvasd el a kötelező biztosítási szerződést, amit te is aláírtál. Meg fogsz lepődni Ha Maybach-et törsz, te is fizetni fogod, hiába van köteleződ.
-
Khelben
nagyúr
válasz Avicularia #23858 üzenetére
Keress rá google-ben, nem egy ügy volt már belőle.
Amikor én kinn voltam, 100 volt, de lehet, hogy rosszul emlékszem, rég volt. -
Khelben
nagyúr
B@szhatod az első kerekeddel kormányzást, ha a hátsón nincs tapadás, akkor nem arra fog menni az autó, amerre kormányzol. Ha elindulni nem tudsz, az egy dolog, abba nem halsz bele. Sokkal rosszabb, ha nem tudod egyenesben tartani a kocsit, márpedig tapadás nélküli hátsó kerékkel nem fog menni.
De ne higgy nekem, olvass utána neten, mindenhol azt fogják mondani, hogy a jobban tapadó gumikat hátra kell tenni. Akkor is, ha egyformák, de az egyik pár kopottabb.
-
Khelben
nagyúr
válasz tomcsi23 #23935 üzenetére
Miután felismerhető a sofőr a képen, ezért ennek nem sok értelme van. Tessék szépen befizetni a büntetést.
(#23940) Tomate: szabálysértési.
(#23939) Lauda: hivatalosan 65 felett, tehát 66-tól, de 3 km/h-t számolnak a mérő csalására az autós javára, így lesz 68 felett, tehát 69-től. Pedig a lézeres mérők messze nem tévednek ennyit. Úgyhogy aki közig. bírságot kap, az tuti, hogy megérdemli. A lenti esetben is minimum 65-tel ment a delikvens, tehát ő is megérdemli.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest