Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz theniel #5025 üzenetére
Női sofőröket nem szabad bántani.
valóban nem, mert egy nő sosem fog neked kárt okozni szándékos veszélyeztetéssel, ellentétben egy férfival.
És ha férfi vagy akkor az egyenlőség nevében fizess több kötelezőt, mint a nők.
jelenleg egy biztosító van, ahol megkülönböztetnek nem szerint, számolj csak utána.
-
Khelben
nagyúr
válasz Integra #5073 üzenetére
a hibridek araszoláskor lekapcsolt motorral mennek akkuról.
amíg tart az akku, amit a benzinmotor tölt.
akármennyire szépítjük, a haladáshoz szükséges energia 100%-át benzinből nyeri a hibrid is. Annyi előnye van, hogy motorfékkel némi energiát visszatölt az akksikba, ezáltal x liter üzemanyagból kicsivel több energiát nyer ki, mint egy simán benzines autó. Cserébe fél tonnával nehezebb az akksik miatt. Szóval ha most hirtelen a világ összes autója hibrid lenne, nem sok minden változna környezetszennyezésileg. -
Khelben
nagyúr
válasz fokukac #5127 üzenetére
kívül kicsi, de belül a külső méreteit meghazudtolóan nagy.
látom, nálad is jól működött a marketing
egyszer majd tegyél bele a jazzbe 3 gyerekülést egymás mellé, meg a 3 gyerek cuccait a csomagtartóba mondjuk 1 hétre
csak mert ez az eggyel nagyobb focusban is lehetetlen, ezért is cseréltem le.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #5142 üzenetére
Most megint linkeljem a 940 vs Modus osszecsapast?
ne.
linkelj egy mai volvot, amint nekimegy egy mai kisautónak.
vagy egy 940-est, amit letarol egy egyes golfot.a balesetek jo reszeben egyetlen resztvevo van
tavaly 21000 közlekedési baleset történt, ebből 5200ban volt egy jármű a résztvevő (tárgynak ütközés, borulás), 12000ben pedig járművek ütköztek egymásnak (KSH)
a kis tomeg segiti effele balesetek elkeruleset
??? aztán miért? átrepül az akadály felett?
-
Khelben
nagyúr
azt látod, amint 64 km/h-s sebességgel deformálódó akadálynak ütköznek az autók.
ez megegyezik azzal az erőhatással, amikor két egyforma autó 50-50 km/h-s sebességgel összemegy.nem azt mondtam, hogy a nagy amcsik biztonságosabbak, mint a volvo, hanem hogy minden ncap tesztet úgy kell nézni, hogy azonos autók ütköznek, és az egész semmit nem ér, amikor két különböző autó ütközik.
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #5158 üzenetére
pff
Nagyjabol hasonlo koltsegvetesbol dolgozva
ez hogy jön ide? ez eddig nem volt kitétel. nem is értem, mi köze a témához. a kisebb, könnyebb autó jó eséllyel olcsóbb nagyobb társánál, hacsak nem sportautó, akkor meg drágább.
a kisebb tomegu autonal szinte biztosan jobb lesz a LE/kg arany
jaja. vagy nem. azért attól nem félek, hogy a 700 kilós matiz lemossa egy hegyi szerpentinen az 1600 kilós mondeomat
hatasossabbak a fekei
focus, 1300 kg, 100-0 38 méter.
matiz, 700 kg, 100-0 45 méter.kanyarban is jobban fog tapadni.
fizikaórán meg látom nem figyeltél
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #5162 üzenetére
pont ezt mondom, hogy az átlagautóknál (mondjuk 3-5M ft között) az azonos árúak jó eséllyel hasonló méretűek és súlyúak is, hasonlóan effektív fékkel, futóművel. Innentől fogva nem értem az azonos árú könnyebb autó dolgot.
a súrlódással kapcsolatban meg megin szélsőségeket hozol, az átlagautó kategóriában (1000 és 1300 kg között) egyik említett gumiprobléma sem fog fellépni, illetve ha fellép, akkor az 1000 meg az 1300 kilósnál is fel fog lépni. főleg, hogy - ahogy mondod - jó eséllyel az 1300 kg-oson szélesebb gumi van, mint az 1000 kg-oson.
-
Khelben
nagyúr
amiről te beszélsz, az két nem deformálódó kocka ütközése.
The test speed of 64 km/h represents a car to car collision with each car travelling at around 55 km/h. The difference in speed is due to the energy absorbed by the deformable face. Accident research has shown that this impact speed covers a significant proportion of serious and fatal accidents.
Forrás: euroncap.com
-
Khelben
nagyúr
válasz chicken #5217 üzenetére
én a 166-os alfával voltam így, véletlenül se cseréltem volna el a focusomra, mert egyszerűen nem fértem el benne. némely autónál olyan hülyén bírtak műszerfalat meg középkonzolt tervezni, hogy hiába kétszer akkora, egyszerűen nekem kényelmetlen (jó, nem S-es méret vagyok)
most meg a mondeonak már nem nagyon van versenytársa méretben. szóval én elhiszem valamennyire a kollégának, hogy nem cserélne lexusra, ha tényleg nem fér el benne. nincs annál rosszabb, mint kényelmetlen autóban "lakni".(ennyi mondeos van itt? )))
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz #00809728 #5367 üzenetére
Érdekes kicsit a világnézeted, de sebaj, igazítunk rajta
1., ha autóval lerepülsz a jeges útról, azért senki más nem lesz hibás, csak te. A kreszben benne van, hogy miért. Igazuk volt a rendőröknek is, mondjuk kérdés, mennyire emberséges ilyenkor még büntetni is, de ha megbüntettek volna, akkor se szólhatsz egy szót se.
2., a járdán elcsúszó mamát ne keverjük ide, az ingatlanok előtti járdára teljesen más szabályok vonatkoznak, mint az utakra. A Baumax, hacsak nem jótékonykodik, nem fog fizetni semmit, és neki lesz igaza. Képzeld el, ha minden útról lecsúszó autós perelne és fizetnének neki. Mekkora üzlet lenne, sosem fizetnék futóműállítást, megvárnám a telet és betolnám az árokba az autót, aztán panaszkodnék
3., én is letörném a kezét annak, akit rajtakapnék, hogy a kukámba pakol. Ennek ugyanis az az elintézési módja, hogy odamegyek a szomszédhoz és MEGKÉREM, hadd pakoljak a kukájába. És ha MEGENGEDI, akkor belepakolok.
hát ennyi, kellemes ünnepekt
-
Khelben
nagyúr
de, kötelességük gondoskodni a járható utakról.
neked meg kötelességed úgy vezetni, hogy ne veszélyeztess senkit.
a kettő nem üti egymást.
és igen, van olyan hely meg idő, amikor és ahol nem lehet kocsival menni. tudom, nehéz elfogadni, hogy kifizettem az autót és mégse használhatom, de bizony van ilyen -
Khelben
nagyúr
nem mentek gyorsan? akkor hogyhogy nem tudtak megállni?
relatív gyorshajtás mond valamit?én is zúztam már le felnit jeges parkolóban. csak nem jutott eszembe, hogy a parkoló kezelője a hülye, hanem magamat hülyéztem le. ennyi csak a különbség. de lehet, hogy visszamegyek és beperelem, hátha kifizeti
-
Khelben
nagyúr
válasz dragonfx #5390 üzenetére
4en mondják nincs igazad tán el kéni ismerni nem
persze, ha sokan mondanak valamit, akkor az biztosan úgy van
ez 1 nem várt körlmény
körülményt akartál írni? télen, -5 fokban a jeges út az nem várt körülmény? ez jó
figyeljen ő is
bzmg. sőt, a gyalogos lesz a hibás, ha elütöd!
megkérdezni??..ti vicceltek??
tőled nem is várt senki mást.
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz Clubforum2 #5418 üzenetére
nem ez volt az, amikor valami felüljáróról jött le, aztán lefutott balra az útról?
-
Khelben
nagyúr
válasz Clubforum2 #5420 üzenetére
De hát ki érti ezt januárban?Jég?Ugyan kérem.
ezt a sofőr mondta?
emlékszem erre a balesetre, de kicsit más szempontból, mindig akkor jut eszembe, mikor valaki azt mondja, hogy levezetett 2millió km-t és milyen tapasztalt.
gondolom ez a sofőr is sokat vezetett, aztán a megcsúszó busszal semmit nem tudott csinálni, taposta a féket és ellenkormányzott, ami a lehető legnagyobb hülyeség. jól látszik a képeken, hogy teljesen kitekert kormánnyal csúszott az árokba. -
Khelben
nagyúr
25. § (1) Járművel a forgalmi, az időjárási és látási viszonyoknak, továbbá az útviszonyoknak (az út vonalvezetésének, az útburkolat minőségének és állapotának) megfelelően kell közlekedni; figyelemmel kell lenni a jármű sajátosságaira, az utasokra és a rakományra.
ennyi. értelmezze mindenki, ahogy akarja.
-
Khelben
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MILC felhasználók szakmai topikja
- iPhone topik
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós topik
- Apple notebookok
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest