Új hozzászólás Aktív témák

  • Battle

    csendes tag

    Sziasztok!

    Vettem kettő darab Mi Smart LED Bulb (Warm White) -ot és mielőtt mind a kettőt visszaküldöm garanciába arra gondoltam hátha tud valaki valami okosat és megmondani a tutit: én vagyok a béna.

    A kettő megvásárolt izzóból 0 darabot lát a telefonom. Ezek normál WIFI-s izzók amik HUB nélkül tudnak kapcsolódni. Mi Home alkalmazásban próbálkoztam. Próbáltam Xiaomi MI Note2 és Xiaomi MI 9 készülékkel.

    Az automata keresés egyszerűen nem látja őket. Létezik egy manuális mód amikor állítólag valami wifi hálózatot kellene feldobniuk de ezeket se látom.

    Azt írja a Mi Home, hogy a reset úgy történik, hogy 5x le fel kell a készüléket kapcsolni és utána 5 másodpercig villog majd elalszik és újból felkapcsol, ezzel jelzi ,hogy kész a factory settings. Én 5x le fel kapcsolom és utána pulzálni kezd a fénye és villog és csak villog és villog és nem látják a telók.

    Mi a véleményetek?

    Köszi előre is!
    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák