Új hozzászólás Aktív témák
-
Battle
csendes tag
Sziasztok!
Vettem kettő darab Mi Smart LED Bulb (Warm White) -ot és mielőtt mind a kettőt visszaküldöm garanciába arra gondoltam hátha tud valaki valami okosat és megmondani a tutit: én vagyok a béna.
A kettő megvásárolt izzóból 0 darabot lát a telefonom. Ezek normál WIFI-s izzók amik HUB nélkül tudnak kapcsolódni. Mi Home alkalmazásban próbálkoztam. Próbáltam Xiaomi MI Note2 és Xiaomi MI 9 készülékkel.
Az automata keresés egyszerűen nem látja őket. Létezik egy manuális mód amikor állítólag valami wifi hálózatot kellene feldobniuk de ezeket se látom.
Azt írja a Mi Home, hogy a reset úgy történik, hogy 5x le fel kell a készüléket kapcsolni és utána 5 másodpercig villog majd elalszik és újból felkapcsol, ezzel jelzi ,hogy kész a factory settings. Én 5x le fel kapcsolom és utána pulzálni kezd a fénye és villog és csak villog és villog és nem látják a telók.
Mi a véleményetek?
Köszi előre is!
Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- További aktív témák...