Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Faggattam a fejlesztőket, szóval egy kis adalék a játékhoz. Ez alapján a tesszelláció normalon a legjobb.
    Az Off az mindegy, mert ki van kapcsolva.
    Normal: Ezen a beállításon azokat a felületeket és karaktereket tesszellálja a rendszer, amelyek kijelölésre kerültek, illetve amelyek rendelkeznek displacement mappal (ettől lesznek érdesek, meg hasonló).
    High: Ilyenkor a rendszer már azokat a felületeket is tesszellálja, amelyekhez nincs displacement map, vagyis ezek síkok maradnak, így a részletességük nem nő, de több háromszögből állnak majd. (lövésem sincs, hogy ennek mi értelme, de mindegy)
    Very High: Ez ugyanaz, mint a High, csak a tesszelláció határa ki lett tolva, így a kamerától sokkal távolabb található részeket is tesszellálja.
    Ha a Normalt állítjátok be, akkor gyakorlatilag semmi látható különbség nincs a Highhoz képest. A Very High esetében a tesszellációs határ hozhat különbséget, de már normálon is annyira messze tesszellál a kamerától a rendszer, hogy a párszáz pixelt elfoglaló messzi karaktereken úgy sem látható reálisan a különbség.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák