Új hozzászólás Aktív témák

  • S_x96x_S

    őstag

    válasz 1dude #136 üzenetére

    > Játékok tekintetében teljesen felesleges jövőtállóságról beszélni,
    > ugyanis a jövőbeli hanyag fejlesztői munka mértékét nem lehet előre meghatározni.

    amit meg lehet határozni ( amit lehet tudni ) :
    - hardwares trendek ( pcie gen5, apu, raytracing, gpu ... )
    - softwares trendek ( UE, Unity 3D, Microsoft ... )
    - kapható és megfizethető új hw-ek
    - az új hw-ek részaránya ..
    - egyéb emberi tényezők .. pl. hype / szerencse / lustaság / etc .. faktor
    de ide tartoznak a GPU gyártók által szponzorált(~támogatott) játékfejlesztők is
    - és még pár a fentiekbe nem besorolható tényező ..
    valamint a vásárlónál:
    - melyek a piaci lehetőségek, akciók, gazdasági környezet, etc ..
    - milyen a saját anyagi lehetőségünk
    - és mi az igényünk ... pl. mennyire igényeljük a trendi játékokat és az új ficsöröket

    A fentiek egészséges keverékéből lehet valamilyen stratégiai irányt meghatározni,
    ami egyénre szabott ..

    Vagyis a te optimális stratégiádnak
    és az enyémnek értelemszerűen nem kell megegyeznie..

    Mottó: "A verseny jó!"

Új hozzászólás Aktív témák