Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Templomegere

    senior tag

    válasz dobó #903 üzenetére

    Az élet szép :D:D

    Milyen burman gyürüt tettetek bele és hogyan ? :)

    Szóval a vezérlés !!!

    ha össze van rakva minden , szóval főtengely ékszijtárcsa a helyén adagoló a helyén stb akkor a főtengely felső holtpont az akkor van amikor a 0 -jelzés van egy vonalban a blokk oldalán lévő "tüskével" , a vezértengelyen lévő lánckerék mögött vannak alátétek az egyiken van egy kis bemarás , ezt kell összeállítani a mellette lévő vezérműtengely tartóbakon lévő jelöléssel . Arra figyelni hogy ékszijtárcsa felőli hengernél (1) legyenek a szelepek zárva , a 4-eh hengeren pedig a szelepváltás . Ha ez megvan , tehát ezek okésok , akkor kezdesz el foglalkozni az adagolóval . szóval forgás íránynak megfelelően tekered a motort , (mivel nem tudom mekkora motor , legyen az előtőltés mondjuk 21' ) amikor közelítesz a félső holdpont felé ,akkor álj meg a tekeréssel amikor az ékszijtárcsán a 21-es jelölés áll a blokkból kilógó pöcöknél. na ezután , fogod az adagolót , leszeded a helyéröl ha még nem tetted meg , az összes magasnyomású csövet is leszeded , az első henger kivezetését figyeled , nekiállsz tekerni az adagolót , szintén forgás iránynak megfelelően , de elvileg ha a adagoló fogaskerekén lévő kihagyást összeállítot az adagolóházon lévő jellel , akkor már ok is minden , és ilyenkor meg kell jelennie a GO-nak a 1-henger kivezetésénél . Na ha a jelölés megvan akkor kell az adagolót lefixálni , a táoszivatyú mellett van egy csavarfej , 15-ös kulcs megy rá asszem. Azt kitekered és oda kell betekerni valami hoszabb csavart , amivel le tudod fixálni az adagoló tengelyt , ha ez is megvan akkor belököd a helyére az adagolót , úgy hogy középállásban legyen lerögzítve , hogyha finomhangolni kell akkor tudj minden irányba forgatni .legalább 1 csavarral rögztised le és ismét tekerd a motort , gyujtást vagy akármit adjál neki hogy a GO tudjon közlekedni ...... ahogyan körbeértél akkor a 21' jelölés elött már lassíts le a tekerést , és figyeld hogy az adagoló 1-es henger kivezetésén mikor indúl meg a GO fölfelé . Figyled erősen , és lassan tekerd , ez a rész fontos ..... ha 21' -nál kezd emelkedni akkor ok minden . ha nem akkor mehet újra a móka .

    Lényeges hogy a motort mindig körbe kell tekerni ha kell 100x , soha nem vissza és úgy előre . Magadat csapod be , nem mást :)

    [ Szerkesztve ]

  • Templomegere

    senior tag

    válasz dobó #907 üzenetére

    pontosat nem tudok , de 20-24 között vannak a 4hengeresek , ez is ott lesz , állítsad 22'-ra!

  • Batman2

    őstag

    válasz dobó #907 üzenetére

    Szevasz

    Nekem van egy szervíz könyvem, a szerint a 200D - 26' a 240D és 300D pedig 24' a felső holtpont előtt !
    Nem 100%, hogy mindenben jót ír, de e körül kell keresni az igazságot, nekem pl. olyan 24-25'-os beállítás van és az nagyjából jó.
    26'-nál kicsit többel már vacakul ment, füstölt és erőtlen volt !

    Üdv.:

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák