Új hozzászólás Aktív témák
-
Templomegere
senior tag
pedig de csak tudni kell mit és hol venni . Amúgy Mercedesnél eredetileg nem sokat vaciláltak a rugóval , mivel minden felszereltséghez más rugót szereltek ...... szóval külön szinjelölés stb . Jah meg a rugó tetején lévő gumigyürü vastagságával is játszottak elég sokat .
Teljesen jó rugók , számlával garanciával , asszem svéd gyártmány .
-
Templomegere
senior tag
válasz kelaci69 #856 üzenetére
autó segge fel az égbe , alábakol mindkét oldal , kerekek le , féltengely külső (agyban) csavar kiteker , kipufogó hátsó dob leszed , difi olaj le , kardán csavarok ki a difinél , kardán közepe táján van egy nagy anya ami rögzíti a kardán hosszát fixen , ezt is meglazít , difi alá emelő , difi hátsó dekni leszed , és az azt alvázhoz tartó 4 csavar is kiszed , dekni kidob akna szélére tartóbakostúl , difi leenged kicsit , féltengelyek rögzitő gyürüjét lepattint a féltengely végéröl ( difi belében) , féltengely kiszed vigyázva , van rajtuk távtartó gyürü is , difi teljesen leenged (nem kell fosni ott fog lógni mint egy darab xx , difi tetején 4 db anya , ezeket kiteker ha jó erőben vagy , akkor difi megrángat , és az szépen elindúl lefelé , szar helyen van és nehéz !!!! Én volt amikor féltengelyekkel együtt szedtem le , ilyenkor értelem szerüen csak a féltengely külső csavarjait szeded ki a kerékagyak közepéből . Arra is figyelj hogy a kardánnak van egy kis kinyúlása bele a difi hardytárcsájába , azt ki kell húzni , ezért lazítottuk meg a kardánon lévő nagy anyát !!!
nagyából ennyi .
-
Templomegere
senior tag
válasz Templomegere #871 üzenetére
+kipuf
-
Templomegere
senior tag
Az élet szép
Milyen burman gyürüt tettetek bele és hogyan ?
Szóval a vezérlés !!!
ha össze van rakva minden , szóval főtengely ékszijtárcsa a helyén adagoló a helyén stb akkor a főtengely felső holtpont az akkor van amikor a 0 -jelzés van egy vonalban a blokk oldalán lévő "tüskével" , a vezértengelyen lévő lánckerék mögött vannak alátétek az egyiken van egy kis bemarás , ezt kell összeállítani a mellette lévő vezérműtengely tartóbakon lévő jelöléssel . Arra figyelni hogy ékszijtárcsa felőli hengernél (1) legyenek a szelepek zárva , a 4-eh hengeren pedig a szelepváltás . Ha ez megvan , tehát ezek okésok , akkor kezdesz el foglalkozni az adagolóval . szóval forgás íránynak megfelelően tekered a motort , (mivel nem tudom mekkora motor , legyen az előtőltés mondjuk 21' ) amikor közelítesz a félső holdpont felé ,akkor álj meg a tekeréssel amikor az ékszijtárcsán a 21-es jelölés áll a blokkból kilógó pöcöknél. na ezután , fogod az adagolót , leszeded a helyéröl ha még nem tetted meg , az összes magasnyomású csövet is leszeded , az első henger kivezetését figyeled , nekiállsz tekerni az adagolót , szintén forgás iránynak megfelelően , de elvileg ha a adagoló fogaskerekén lévő kihagyást összeállítot az adagolóházon lévő jellel , akkor már ok is minden , és ilyenkor meg kell jelennie a GO-nak a 1-henger kivezetésénél . Na ha a jelölés megvan akkor kell az adagolót lefixálni , a táoszivatyú mellett van egy csavarfej , 15-ös kulcs megy rá asszem. Azt kitekered és oda kell betekerni valami hoszabb csavart , amivel le tudod fixálni az adagoló tengelyt , ha ez is megvan akkor belököd a helyére az adagolót , úgy hogy középállásban legyen lerögzítve , hogyha finomhangolni kell akkor tudj minden irányba forgatni .legalább 1 csavarral rögztised le és ismét tekerd a motort , gyujtást vagy akármit adjál neki hogy a GO tudjon közlekedni ...... ahogyan körbeértél akkor a 21' jelölés elött már lassíts le a tekerést , és figyeld hogy az adagoló 1-es henger kivezetésén mikor indúl meg a GO fölfelé . Figyled erősen , és lassan tekerd , ez a rész fontos ..... ha 21' -nál kezd emelkedni akkor ok minden . ha nem akkor mehet újra a móka .
Lényeges hogy a motort mindig körbe kell tekerni ha kell 100x , soha nem vissza és úgy előre . Magadat csapod be , nem mást
[ Szerkesztve ]
-
Templomegere
senior tag
-
Templomegere
senior tag
válasz !Overdose! #1146 üzenetére
az lesz a gond hogyha gyárliag nem volt a V8-hoz manuál váltó akkor arra nem teszel fel semmit .....csak automatát .
-
Templomegere
senior tag
válasz ákos123 #1153 üzenetére
azt nem hiszem hogy szétszednék és össze is raknák , mivel úgy van összepréselve . Szóval nem lehet olyan egyszerűen ezen féltengely gumiharangot cserélni . Jah beugrott , a fém kupak úgy van rá peremezve ezért nem lehet jól megcsinálni célszerszám nélkül . Ha van szerszáma (prés ) akkor minden ok . Mindenképpen szívás a meló , szal én simán kérnék érte 10-15e ft-ot . difi hátulját le kell szedni , féltengelyeket kiszedni , aztán azokat szét . 4-5 óra tuti el megy vele . NEKEM tuti .
-
Templomegere
senior tag
válasz Der Bosss #1226 üzenetére
A mindig búg nálam annyit tesz hogy ha megy az autó akkor az búg . Amit te mondasz hogy akkor búg amikor gyorsítok, és amikor motorféken van , az is azt jelenti hogy difi , mivel terhelésnél búg . Nekem ez a mindig mivel üresben nem tudok haladni előre , 80-90 -es temponál is szinten kell tartani a kocsit , tehát ha nem is 100% terhelésen van , de azon van . És akkor is búg max nem annyira mint gyorsításnál, és motorféknél.
Szóval 90%-ban a DIFI BÚG EZEKEN !!
Új hozzászólás Aktív témák
- Escape from Tarkov
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tőzsde és gazdaság
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs