Új hozzászólás Aktív témák

  • #67831552

    törölt tag

    Üdv.

    Telefon vásárlás előtt állók figyelmébe: ÍGY VEGYETEK SAMSUNG TELEFONT!!!

    Öt hónappal ezelőtt vásárolt Samsung Galaxy S3 Neo készülékemnél időszakosan előforduló hiba lépett fel. Az akkumulátor feltöltése után fokozatosan merülni kezd, majd egy ponton a töltöttségi szint kijelzése leáll, és nem jelzi tovább a merülést. Persze a teljes lemerülés után a készülék kikapcsol. Emiatt már négy alkalommal volt szervizben. Négyszer szoftvert frissítettek, háromszor!!! pedig akkumulátort is cseréltek. A Samsung nem hajlandó a készüléket sem megjavítani, sem kicserélni. A szervizben a munkafelvevő elmondta, hogy alaplap hibás a készülék, de a szerviz csak az akkut cserélgeti. Ezek szerint az összes Samsung akku rossz. A Samsung ügyfélszolgálatnál a harmadik javítás után kértem a készülék kicserélését, de azt a választ kaptam, hogy a törvény lehetővé teszi számukra, hogy a kicserélés helyett a kijavítás mellett döntsenek, és mivel a termék cseréje aránytalanul nagy többletköltséggel járna a kijavításhoz képest, a kijavítás mellett döntöttek. Ezek után újra kicserélték az akkumulátort, és szoftvert frissítettek. Hát nem csodás! Ugyanúgy nem csináltak semmit, mint az előző három alkalommal. A Samsung szórakozik a vásárlókkal, úgy gondolja, hogy ők megtehetik. Nyilván az akku számukra filléres dolog, az alaplap meg többe kerülne, pláne a csere, ezért a kifárasztásos módszert választották, majdcsak feladja a vevő, és vesz egy másik telefont. Gusztustalan, vevőriasztó üzletpolitika.
    Szóval ha kifogtok egy hibás Samsung telefont semmi jóra ne számítsatok.

Új hozzászólás Aktív témák