Új hozzászólás Aktív témák

  • nyepi

    tag

    Egyáltalán nem áll szándékomban védeni a márkaszervízeket. Tényleg vannak irreálisan drágák is. Dolgoztam maszeknál is, márkaszervíznél is. Azt viszont tudni kell, hogy a márkaszervíznek rengeteg kötelező költsége van. Rengeteg szerszámot meg kell venni, mind gyári, horror áron. Muszáj pl. szőnyeget venni kamera kalibráláshoz. Több száz euró. Egy évben jó, ha 4-szer, 5-ször használjuk.Rengeteg a kötelező képzés. Szerelőnek, értékesítőnek, munkafelvevőnek (nem ingyenesek). Az összes szoftver legális. Nincs tört autodata és társai. A dolgozók be vannak jelentve, kötelező "X" db. autót megvenni, akkor, is ha egyet sem tud eladni, stb. Ennek mind költsége van. Gondolom itt senki sem a másik két szép szeméért dolgozik.
    Nyugodtan lehet otthon szerelni, aztán ha valami félresikerül meg szaladni, meg segítségért menni a márkaszervízbe. Kérni egy hibafeltárást, megígérni, hogy visszajövök a javításra jövőhéten, aztán miután megmondják a hibát, vissza se nézni. Lehetőleg ingyen.
    Az meg nem korrekt, hogy a legolcsóbb webshopos nipparts, meg japanparts meg würtemberges szarokat hasonlítjuk a gyárihoz. A különbség csak annyi, hogy amikor a prémium alco szűrőt berakod, ami 1-2 mm-rel szélesebb, akkor begyűrődik és nem fog szűrni, vagy a fasza sidem hátsó lengőkar szilent megfordul a lengőkaron, mert precízen van méretezve és gyártva, mert a gyárit sokkaljuk. Aztán ameddig visszaküldjük a Bárdi a szilentet és várjuk a másikat, az autó beragadva áll az emelőn.
    És nyilván a márkaszervíz is egy láncszem a kereskedelmi láncban, így nyilván drágább lesz, mint egy webshop.
    Tényleg kíváncsi lennék, hogy ki mit és hol dolgozik. Reggelig lehetne sorolni az olyan szakmákat, amiket az ember sokall (magánrendelés, ügyvéd, fűtésszerelő, burkoló, masszőr, stb.)
    Ez persze csak az én véleményem, viszont ez jó pár éves tapasztalaton alapszik.
    Kellemes hétvégét minden kedves Mazdásnak. :R

Új hozzászólás Aktív témák