-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #182031 üzenetére
Volt minta azokon a gumikon, keprol nezve sem volt kopott.
Itt inkabb a rutin es a tulvallalas egyuttese volt az ok."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
[link]
Ezt a csatornát is érdemes követni, nyálcsorgatós autók, ahogy ez az E38 is."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #183446 üzenetére
En csak akkor megyek tompitottal, ha indokolt, de 58e km ota benne vannak ezek az izzók, 1,5 éve, és még világít. :D
tboldi: ez ranezesre is csak egy eros FL, 5 ev piacon toltott ido utan, nem.szokas uj modellt kidobni, vonalak, kontur minden stimmel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #183559 üzenetére
Na de ez egy lengőkar, az a kerékkel együtt mozog, csonkállványhoz csatlakozik, tehát az alsó síkjának és a gumi közötti távolságnak fixnek kell lennie.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #183567 üzenetére
"Csináltam két képet - nem a legjobbak ugyan -, a lengőkar szilentblokkja és a kerék közti távolságról, be is jelöltem sárgával a lengőkar alsó pontját, onnan kell nézni a gumi közti távolságot"
Lehet, hogy gyárilag szándékos, meg kellene nézni egymás mellett a két csonkállványt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #183570 üzenetére
Úgy kéne, de az amit mért, az a távolság akkor sem fog változni, ha elefántot ültet az autó orrára.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz slett27 #183857 üzenetére
Szia!
Én T-Jettel venném. Multiair nem költségmentes, aki eladja pedig nem jótékonyságból, a modulok cseréje után adja el. A MultiAir modulok cseréje nagyjából egy 400e Ft-os költség. Ha ezzel kalkulálsz, és utána megfelelő olajjal, szűrőket cserélve használod, akkor amit lehet, megtettél."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz slett27 #183861 üzenetére
Pillangószelep sincs és szívó oldalon vezérműtengely sem, azokat a szelepeket működtetik a modulok.
A 150 lovas T-Jet csak fent erősebb, alacsony tartományban ugyanazt tudja mint a 120, sőt nyomatékban még alatta is van kicsivel. Viszont van hardveres eltérés a két variáns között, más vezérműtengelyek, turbó és az IC is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #184056 üzenetére
Remekül fogyaszt az a kis motor. Skóciában béreltem egy 2008-at, elmentünk teljesen északra, ahol rájöttünk, hogy elbsztuk a foglalást, és este 8-ra kell visszavinni az autót.
Szerencsétlen autó kapott rendesen visszafelé, előztem ahol lehetett, nagyrészt 4-6e között volt a mutató. Majd teletankoltam, és 4,77l, 600+ km-re."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #184635 üzenetére
Én ràbízom az automatára. Ha budos van kint, belso keringetésre vált, (ha pàràsodik a szélvédô, szélvédôre irányítja + futest kapcsol a hatsora) ablakmosaskor szinten, hogy ne jojjon be a moso szaga. Ha fixen belsore allitom, akkor automatikusan kapcsolja a klimat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #184738 üzenetére
Két hónapja nem vettem új felniket az autóra.
Elmentem vevásárolni.
[kép]"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Futás, futópályák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple asztali gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Milyen SSD-t vegyek?
- eFootball
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen