-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz slett27 #187263 üzenetére
Egyik 8 szelepes, masik 16, szivooldal, kipufogorendszer, loket, furat stb.
Az sem mindegy, hogy hogy adja le a nyomatekot.
Szivo 1.6-os motorok egyebkent nagyjabol ennyit tudnak.A Seat pont annyira nyomatekszegeny, mint a Lancer, emiatt nem tennek le a Mitsubishirol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #187272 üzenetére
Lancer esetében 4000, Leon-nál 3800 a nyomatékcsúcshoz tartozó fordulatszám.
Lóeró is elég közel van egymáshoz, 5600 a 102, és 6000 a 117."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #187350 üzenetére
Ezt sosem ertettem, nem egyszerubb gyujtas levetelre lekapcsolni a lampakat, mint figyelmezteto hangjelzest adni arra, hogy egve maradt a lampa?
Az Audinal ezt egy ev alatt sem tudtam megszokni.6030D: okosabb autok figyelik, hogy a kulcs auton belul, vagy kivul van. Ha belul, akkor nem zarja be magat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Futóműbeállítás jó hátul?
Elvittem két éve beállítani, felemelték az autót, első kerék alá berakták a zsámolyokat, négy kerékre a műszert, megforgatták a kerekeket, aztán le a földre. Na ezzel el is lett cseszve az egész, mert ha leengedés után nem gurítod előre hátra az autót, akkor nem fognak normál szögben állni a hátsó kerekei, mert kicsit maga alá fordul a kerék. [kép] [kép]
Pályán elképesztően idegessé vált az autó, instabil lett a hátulja.
Aztán egy helyen jól belőtték, azóta jó, ma felkerültek reggel az új Pirellik, kapott egy futómű állítást, hátha csökken a fogyasztás."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz janakbacsi #187595 üzenetére
64Ah asszem a belevalo, de az inditoaram is nagyon fontos.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #187601 üzenetére
Fiattol a Giorgio platformot veszik at, Fiat pedig az EMP-re epiti a Puntot, a kicsi SUV-okat.
Fiatnak ott van a FireFly es a Pratola Serra, ebbol szerintem egyiket sem veszi at a PSA, de nem is szuntetik meg, nem felvasarlas, csak fuzio.Opelnak jot tett a PSA felvasarlas, jobbak az eladasok, mint korabban.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Zoli-bácsi #187620 üzenetére
Pedig nem torvenyszeru, hogy igy legyen.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #187633 üzenetére
Volt valaha Seat eleterzes? A Fiat es a spanyol állam hozta létre a Seatot. Ami nem Fiat alapu modell, az mar VW.
Gyakorlatilag amiota van autogyartas, azota megszokott dolog az, hogy egy platform, tobb modell, mas hangolas, mas igenyekre szabva."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #187943 üzenetére
Hat erdekes megoldas.
Ez egyszerubb lenne."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #187949 üzenetére
Gyári megoldás, rugótányérba illeszkedik, igy abban is van egy melyedes es a gumiban is, emiatt elvileg nem tud elfordulni, ha rendesen a helyen van.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz torogyuri #188108 üzenetére
En pont ma csereltem a 2,5 eves Exide Premiumot. Reggel nehezkesen indult, hetfon pedig mentem vele 140 km-t a nullason. Toltes jo, de az ertekek akksin merve nem voltak az igaziak, fogyasztokat felkapcsolva leesett, es nem tert vissza az alap ertekekhez.
Vettem ujat, 64/640-es Exide Premiumot, indul, minden szart bekapcsolva sem esik 14 alá, de inkább 14,1 korul van.Lehet beszart a tied is. Dizelben a Jaszaku egy evet sem birt, Bravoban az Exide szinten ket eves, de mar az sem az igazi.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
70-es evek ota sok olasz olyan. Eleinte az elso felfuggesztes volt osszekotve a lampakkal, csovekben folyadek, es az mozgatta a foncsort. Aztan a 80-as evekre mar attertek a hatso futomure, majd elektronikusra. (A folyadekosnak jobb a reakcioideje szerintem.)
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #188243 üzenetére
Leginkább G30-on látom én is. De új X5-öt is pont tegnap.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz ivana #188268 üzenetére
A Delta II azert csalas, mert az osszes korabeli kompaktnal nagyobb, Golf 3 tengelytavban 7 centivel kisebb, szelteben es hosszaban is 5-8 centi a hátránya.
(Alfa 145-146 meginkabb megdobbento, foleg az anyos ulesen ulve, a muszerfal kialakitasa miatt, minden mas ugye megegyezik)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #188279 üzenetére
En most nagyon kacsingatok a Prius 3 irányába, meg lehet kövezni, de szerintem még jól is néz ki. El lehet férni, csomagtartó nem egy hodály, de használható.
Anyós is ezen agyal, Civic 8Gen, aranytalanul draga, nem sokkal többért P3-at kap, ami idotallobb, gazdasagosabb, foleg varosban az 1.8-as Hondahoz kepest.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #188288 üzenetére
A szûkösség nekem is feltûnt, sokat megyek mostanaban P3-mal, elotte P2-vel.
A kormanyról vezérelhetô klíma azóta is hiányzik minden autóból, nem is értem, hogy miert nem vettek at tobben. Plusz minden ott van a kezednel, ezt a 90-es evek olasz autoi ota mindenbol hianyolom, bajuszkapcsolon van minden (jobb oldalin ami ablakkal kapcsolatos, torles, futes, balon pedig a lampakkal, kodlampakkal egyutt) itt meg a kormanyon, jobb nem is lehetne.Viszont a P2 nem tetszik, es ez a baj.
P3-ban az utas elotti visszajelzoktol kapok gorcsot, miert kell visszajelezni 0-24, hogy a legzsak be van kapcsolva? Nem logikusabb akkor egetni azt a LED-et, ha ki?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #188299 üzenetére
Keznel van, nem kell lenyulni semmihez, sem indulasnal, sem kesobb. En a hofokot szoktam allitgatni utkozben, a zasszony is az ô oldalát ha olyan kedve van.
Egyszeruen csak szeretem, ha keznel van minden, nekem intezi automatan a szelvedok es tukrok futeset, paramentesiteset, kulso belso keringtetest, de ahol nem, ott azt is kellhet babralni menet kozben.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
En automatan hasznalom nagyreszt, ugy nem kell szelvedo parasodassal es a belso keringtetessel foglalkoznom, megoldja.
De hofokot allitok, (foleg az asszony), az, hogy hova fuj, pedig belso homerseklet (nezi fejnel, kozepen es labnal) es a beallitott hofok fuggvenye.Nekem buta ahhoz, hogy X fok alatt ne kapcsoljon klimat, -10-ben is megy.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #188419 üzenetére
Nem hasznalok Seleniat, Alfaban egy ideig Pennzoil volt. Meg egyszer volt meg valami japan, azota az csak Elf-et kap. A Bravo es a Lanciak 5W40-es Motult.
tboldi: mindig elkepeszt a Hondak ara. En meg a szarolaszomert ha kapok 700-at, mar jo, pedig minden csingi-lingi benne van, nem elromlos. Mai tankolas 7,7 lett, (Szeged-Gyor oda-vissza meg meg egy kicsi). (Pirelli Cinturatok megdobbentoen fogjak az utat). Viszont a Prius es a benne levo tech vonz. :D
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz pècsimunkás #188578 üzenetére
Manuális is lehet automata.
Qru: a napsütés érzékelő csak a beesési szöget figyeli, az 40-nél és 130-nál is megegyezik adott napszakban."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #188737 üzenetére
Nem beszelve arrol, hogy az uj lengescsillapitokon nem biztos, hogy pont ugyanott van a 2-2 lyuk, mint az elozon.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #188798 üzenetére
Én pont a 4évszakos gumikat akarom eladni, 4 éves Kleber Quadraxer.
Mi lehet a realis ara ezeknek? Nagyjabol 15e km-t futottak.2 Michelin Energysavert adtam el hetfon 6-ert, 3 eves gumik voltak, FB-n nem tolongtak erte, pedig meg a futofelulet is szoros volt. :D
Kellett a hely.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple notebookok
- PlayStation 5
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Tőzsde és gazdaság
- War Thunder - MMO Combat Game
- Diablo IV
- Napelem
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest