-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz tepenzed #235062 üzenetére
Abszolút nem vagyok képben a Balatonnal, szerintem Siófokon meg a Tihanyi félszigeten kívül nem tudnék semmire rábökni a vaktérképen, de azt azért te is érzed, hogy a közel van Pesthez, normális, ingyenes, és nincsenek sokan feltételek nem fognak egyszerre teljesülni, mert ami közel van Pesthez és ingyenes ott még akkor is sokan lennének ha nem lenne normális. Max ha télen mész.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #235313 üzenetére
Állagmegóvás, ez a lényeg.
Én most nagyon örülök, hogy mindig fedett helyen tud lenni a kocsi.
Otthon lett mobilgarázs, a cégnél meg van parkolóház. Igaz 6-8 perc séta onnan ahol dolgozok, mert nagy a telephely, de nyáron berakom, a tűző naptól védeni. Mindig azért nem, mert egyébként tudok 15 méterre a székemtől parkolni, és nem nyáron, ha nem tűz a nap, nem hiszem, hogy nagy kárt tenne a kocsiban az, hogy kint van, vagy ráesik egy kis eső.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Fogyasztással kapcsolatban lenne kérdésem.
Az útvonalon ahol dolgozni járok, van egy emelkedős majd lejtős rész. Nyilván a lakhelyem meg a munkahelyem tengerszint feletti magassága fix, de vannak alternatív útvonalak és gondolom nem mindegy, hogy mászok 50 métert majd ereszkedek 25-öt, vagy csak mászok 25-öt. A dombos felé szerintem többet eszik a kocsi.
Nade a kérdésem, és most az országúti tempóval hegymenetet az autópályatempóval hasonlítanám össze, hasonló pillanatnyi fogyasztás, csak az egyiket az emelkedés, a másikat a légellenállás meg a relativitáselmélet okozza: Mikor emelkedőre megyek, érdemes visszafogni a gázt és 90 helyett mondjuk 70-nel fölmenni? Van itt is olyan elvesztegetett energia mint autópályatempónál a légellenállás? Vagy így is - úgy is meg kell szereznem ugyan azt a helyzeti energiát, tehát lényegében mindegy, és csak akkor van értelme visszafogni magam az emelkedőn, ha utána a lejtőn kanyarok vagy egyéb okok miatt nem tudom szabadjára engedni a kocsit és fékezni kell? Ez utóbbi esetben is csak épp annyira, hogy ne 80-nal menjek a csúcspont elérésekor, hanem mondjuk 50-nel, tehát az emelkedő végére elvenni csak egy kicsit a gázt.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Ezt hogy érted, hogy van egy optimális tempó felfele?
Mármint hogy a normál tempónál érdemesebb lassabban felmenni?
Lendületből sajnos nem tudok menni, pont kanyar van előtte, kb 35-ről kell felgyorsuljak.Csak az a kérdéses, hogy itt elvesztegetem a plusz beleölt energiát a nagyobb sebességbe, mint ha 150-nel mennék 110 helyett, vagy nem.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz szabop27 #235413 üzenetére
És ha abban a bérleti szerződésben benne van az erre vonatkozó kifejezett tilalom akkor is beírják?
Sajnos távol állok attól, hogy lakást adjak ki, de ha valaki be van jelentkezve állandóra, tudtommal nehezebb kirakni. Sokan játsznak erre, húzzák hónapokig, nem tud a tulaj mit csinálni, még le is lakják.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Hát, mi szoptunk egy sort kényszerkijelentéssel. Fiam exét kellett kijelenteni, jeleztük az önkormányzatnál, ők behívták rapportra, elmondta hogy még itt vannak a cuccai, nyilván, mivel nem akarta hogy kijelentsük.
Bevittük a két szomszédot tanunak, aztán nem tudtuk, hogy az egyik hetvensok éves néni már nem igazán van képben, úgyhogy nem azt mondta, hogy persze elköltözött, hónapok óta nem látta, nincs itt semmije, hanem hogy hát ő nem tudja.
Úgyhogy nem jelentették ki, kb 3 évre rá a gyerekelhelyezési per (amit a fiam nyert meg) ítéletében benne volt, hogy ki kell jelentkeznie, csak akkor tette meghttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Urak, MM95-öt látott valaki vmelyik OMV kúton?
Reggel tankolnék a Priusba, xvii (cinkotai, pesti út), jászberényi út-maglódi sarok és élessarok omv-k esnek útba, de kis kerülő belefér.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Valaki képben van, miből áll Prius3 esetén a vásárlás utáni rendbetétel/ellenörzés, közismerten elterjedt nevén "Bélázás" egész pontosan?
Amikre gondolok, de nem biztos és nem teljes:
- 2 hűtő közötti takaritás
- egr+szivosor tisztitás
- elektromos vizpumpa fordulatszám ellenörzés
- akkupakk ellenörzéshttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Köszi, akkor az akkupakk ellenőrizhető obd-n keresztül?
Ma megyek más miatt Priusra ráállt szervizbe.
Akkor már kértem egy EGR takarítást, remélem a szívósort is vállalják egyúttal, mert anélkül sokat nem ér, nem tudom mennyibe kerül ez reálisan.
Két hűtő közötti takarítás megvolt vásárlás előtt az Elite Autonál.
Vízpumpa ellenörzés is, de gondolom az sem egy nagy idő, hátha ránéznek.
És akkor már csak az akkuellenörzésre kéne őket rádumálni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Prius3 +40mm emelés kész, egy szörnyeteg lett, olyan vezetni mint egy SUV-ot
Gátló porvédők, 2 stabpálca cserélve,
Egr, szívósor, pillangószelep tisztítva.
A végösszeg kissé mellbevágó, 175.
160-ra készültem de csak egy stabpálca cseréjére.
Még megtankoltam 15004 Ft-ért, meg lemostan 1200ból, úgyhogy kapott rendesen törődé$t.
495,9km, 31,26l, tehát 6,3l/100km, de csak tényleg nagyon rövideken van hajtva, ha meg hosszabban akkor 100 fölött.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #235628 üzenetére
70 csak az emelő kitt.
1 stabpálca cserével, porvédők cseréjével, emelőkitt beszereléssel 110-120-ra becsülték.
Aztán szóltam, hogy kéne még egy egr takarítás mert még nem volt. Erre plusz 40-et mondtak
Végül cserélték a másik stabpálcát is és összesen 175-öt fizettem, pillangószelep is tisztítva lesz.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #235628 üzenetére
Ja igen és ha jól tudom úgy került be ahogy írtad.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz barnam_ #235638 üzenetére
Már sokszor fennakadtunk vele minden fele. Legutóbb egy köldökvas tépte le a komplett kipufogót. Idegesítő, hogy mindig nagyon figyelni kell.
Amúgy ez a műszaki dolog egy vicc. Olyan roncsok vannak forgalomba, hogy elképzelni nem lehet, de ha valaki a tökéletesen rendben lévő kocsin egy minimálisan változtatni az már agyfasz kategória.
Én sose mertem semmi ilyesmit csinálni, sose ültettem kocsit pl, most ez kellett és kész.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #235643 üzenetére
Igen, elöl elvileg észrevehetetlen, olyan mintha a sok tizenéves, már megrogyott és lesüllyedt Prius közt közlekedne egy olyan ami kapott kompletten új futóművet.
A hátulja kissé aggaszt, hogy mennyire látszik, mindjárt alánézek kicsit mert 38 fokban a tűző napon nem volt kedvem nézegetni, csak fülig ért a szám.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz dnelb #235650 üzenetére
Hát ha bejut a kapun, átverekszi magát a kutyán, bejut a garázsba, felemeli mert így is fel kell csak kevésbé, leflexeli, úgy hogy 8-an lakunk és senki nem ébred fel rá, akkor örüljön neki. Leszámítva az iskola/bolt előtt töltött negyed órákat.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz macilaci78 #235661 üzenetére
Bár ellent mond a józan észnek, lehet a féket bal lábbal is nyomni.
A feleségem így vezet, én meg rettegekhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Nekem ha nincs becsatolva a biztonsági öv, nem működik az auto hold. Néha viccelt már meg, meg néha a priusban elfelejtem, hogy ha elengedem a féket nem marad úgy.
Lehet hogy az automaták nem ilyenek voltak évtizedekig, de nekem akkor is úgy logikus hogy ha megálltam a lassítópedállal nem kezd el előre menni, amíg nem gyorsítok a gyorsítópedállal.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
Tegnap este főtengelyes briggs motoros fűnyírót szereltem meg kalapáccsal
Füvet vágott vele a gyerek, szól, hogy menjek már, ki baj van.
Kifolyt a motorolaj (miután fejreállította) és nagyon csattog valami.
Na, tegyük fel az asztalra, mutasd.
Tö-tö-tö-tö...
Már a szomszéd átkiabált, hogy az főtengely lesz :D
Na nézzünk alá. A ház lemeze elöl vagy 3 centire be volt hajolva, gondolom valami kőnek nagyon nekitolta, és beleért a pengébe. Kikalapáltam, semmi baja.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz tboldi #235948 üzenetére
Nem kifejezetten tetszik az az alap golf, de ez így nagyon jó lett!
Nekem nagyon tetszenek ezek az emelt, körbeműanyagozott autók.
Ilyen körbeműanyagozás egyébként illegális házilag?
A mai prototípusgyártás, NC, 3D nyomtatás korában nem lenne egy extrém bonyolult dolog egyedileg bármilyen autóra megcsinálni.
Ilyen 3M öntapadós gumiszalag mint a koptató persze lehet kapni aliexpresszen, de hát az egy vicc.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz focvis #235950 üzenetére
Nekem a Passat B7 Alltrack óvatosban elvan 6-ból, ha taposom persze több tud lenni, a 7-et viszont csak egyszer lépte át termosztátcsere óta.
Nem mondanám, hogy hatalmas szükségem van az összkerékre meg az emelt hasmagasságra, de azért mégis egy egészen eltérő komoly megjelenést ad, jobb kilátást, ha rendes terepen nem is használnám, de kavicsos-murváson is sokat számít.
Még valami, a Golfot nem tudom, de a Passat alján van egy vastag haspáncél, szerintem ha kitörne a 4 kerék, hason le tudna csúszni a hegyoldalon úgy, hogy az olajteknő nem sérülne, olyan erős.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz focvis #235968 üzenetére
Az áttételezése (az én B7-emnek 6-os DSG-vel, nem pedig a hirdetésekben szereplő 7-es váltós MQB platformos Golfnak) elég rövid, 6-ban 2000-nél kb 100km/h, tehát pályatempónál 2600. Dehát kellett a rövid 1 a terephez, nem mintha aszfalton sokat használná. Egy 20-30%-kal hosszabb végáttétellel jobban ellennék, mert egy 10-20km-t pályázok minden nap, kb mindig 1 fokozattal arrébb lehetnék.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #235992 üzenetére
Alltrackek vannak nem összkerekesben is.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz szabonagyur #236001 üzenetére
Az én Passat Alltrackemnek az újkori listaára 60000 euró volt 2012-ben.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Az feltűnt nektek,hogy a legtöbb MOL kút 479,9-ről 480-ra váltott? Pont pár napja láttam egy nénit nyomkodni a totem távirányítóját, azóta figyelem és más mol kutakon is már 480.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sziasztok! G Astra 1.4 ecotec.
Holnapra sikerült nag, nehezen intézni műszakit, mert a hétvégén lejár.
Ma hazafele kigyulladt a töltésjelzés a műszerfalon
Van valami gyorsfix rá? Feltölteni csontra konnektorból az akkut, bezsírozni az ékszíjat, vagy valami?
Meg lesz majd csinálva, csak nem kéne se lemondani a műszakit se megbukni rajta.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MasterMark #236985 üzenetére
Kár, hogy a műszerfal lámpáknak nincs külön biztosítéka
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen