-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz EQMontoya #26231 üzenetére
Dettó. Bár én sosem tankolok alap 95-öst. MaxMotion 95. 19-20k között lesz a teletank.
Tavaly októberben ez még 23-24k között volt.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #26242 üzenetére
Nyertél, az enyém '99-ben debütált, '06-ban kapott egy upgrade-et.
SOHC - 165 hp (121 kW) @ 5600/rpm, 167 ft·lbf (226 N·m) torque @ 4400 rpm... I-Active valves (VVL intake side) on 06+ models which have ISO 173 hp (129 kW) @ 5600 rpm, 166 ft·lbf (225 N·m) torque @ 4000 rpm.
Akkor esetemben marad a tömeg, a 4wd, a szar légellenállás és a csak 5 gangos váltó mentségként.
mod:
g4bb3r: Shell és Shell között is van difi. Egy időben 95 FuelSave-et tankoltam és érezhető szórás volt a tankolások között. Pedig elvileg azonos a benzin. Elvileg...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #26570 üzenetére
Bemásoltam múltkor Vályi Pistának Mágus kommentjét, erre azt válaszolta Pista hogy szerinte 1.5milliónál fog megállni. Az azért kemény Megkérdeztem hogy annyiért vajon el fog menni, azt mondta szerinte nem, de pár bejegyzéssel később már azt írta lehet nem is kell felrakni a vaterára mert nagy az érdeklődés a bálna iránt.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
válasz EQMontoya #26589 üzenetére
Tudom-tudom, ugyanakkor nekem vannak kétségeim: nem azok fogják-e ezt venni akik ezzel is spórolni akarnak?
http://index.hu/gazdasag/energia/2016/02/15/megint_csokken_kicsit_az_uzemanyag_ara/
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #26900 üzenetére
Az enyém is, ezért van úgy hangolva, hogy 110-nél 3000-et forog, ott még nem vált a vezérlés (3200-nál vált). Ezért írtam korábban, hogy 130-al nem szoktam menni pályán mert az nem fekszik. Vagy 110-120 a vezérlésváltás alatt vagy ha már menni kell akkor 150 (ha már eszik haladjunk is alapon ).
Skillet: Volt teszt a 5 vs 6 gang között az enyémnél, 0-100-ra jobban gyorsul az 5 gangossal mert a 6-ossal nincs meg a 100 kettesben, szúrni kell neki egy 3. fokozatot ami időveszteség.
mod:
"Maradt alkatrész bőven" Haha, 120L-es Skoda szereléskor én is így voltam sokszor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz EQMontoya #27548 üzenetére
Tehát több csoportban sincs. Érdemes ezt is leírni. Na meg hogy az automatákkal más baj lenne... 10 éve használt automatázom, soha semmi bajom nem volt velük. Jó lenne a "lehet" szócskát gyakrabban használni, meg oda kívánkozik az is hogy a legtöbb probléma oka júzer error.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #27572 üzenetére
Colt czt lehet jol megy, de ennyi.
Belul olyan gaz, hogy hanyingerem volt tole.
Futomu egy SS-ban is sokkal jobb, szoval az 1.5 turbo jo benne, meg jol is huzhato, de szerintem nem feledteti az osszes tobbi negativumot.Tsebacsi: ha raersz ma, dumalhatnank egyet, felhivlak telon, hogy ha lassan kezd korvonalazodni a helyzet, akkor te is meg en is tudjunk lepni
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #27572 üzenetére
a régi 1.6 szívó colt is brutálisan ment. nem hittem el.
de ezek meg aztán... kis méregzsákok. tény.(#27574) [rvilike]
elhiszem, mást nem tehetek
elismerem ezeket a kis nyavalyásokat... a technikát, mindent. de sosem fogtak meg az ilyen kis zsebvackok
ez van. biztos csak nem az én világom.
kutyából sem szeretem a hónaljkutya jellegűeket mindig félnék, hogy rálépek és csak egy utolsó fing jelezné, hogy valaha itt jártMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #27939 üzenetére
"nehéz bármilyen szempont alapján kiemelni az Astrát"
azert ennek nezz utana üles, motor, led lampa (kulcsszavak )
nekem pl az a mazda tetszik a legkevesbe....a 6os gyönyörü es jo, bar a 2.0 benzin motor 165 loval es 210Nm el azert nem egy vilagmegvaltas. Palyan most sielesnel 12 literrel haladt, 4 emberrel, boxal...nem rossz, meg nem is 100 tempomat , de semmikepp nem
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #27942 üzenetére
Nem rossz (bár nekem nagyon iDrive copy), de sok jobb van ebben a szegmensben, erre többek között pont jó példa az Astra.
(#27948) EQMontoya:
"-Ledes lámpa. Yeah, örülök, ott van az MX-5-ben is, pedig oda aztán nem ilyen csúcstechnológiát kell pakolni."
Adaptív? Nem, mert az nem volt eddig. Sima LED lámpa a Leonban is van pl.
"-Ülés: abban mi a nagy extra? Hogy végre nem egy hokedlit, hanem egy normális memóriás ülést raknak a középkategóriába, csak a szoftver szar még? Hát jó, vigadjunk."
Az AGM a lényeg, az nem volt eddig ebben a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #27955 üzenetére
A Mazda alapárában már simán belepakolható az ülésen kívül az összes ilyen komolyabb extra.
(#27958) EQMontoya: Nem érv, de azt hoztad fel, hogy ezek extrák, amiket nem sokan fognak bepipálni. Az Astrának pont az lett egy előnye, hogy ebben a kategóriában ezek az extrák megfizethetőek lettek. Ami igaz is, mert ilyesmi felszereltség a legtöbb gyártónál jelentősen magasabb árat eredményez. Lásd pl a Golfot, hasonló konfig 8-9 között jön ki. Astrából 6.2-ért nagyon jól felszerelt 150 lovas 1.4-eseket lehet(ett januárban) kapni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #27948 üzenetére
Nem Nemetorszag, Olaszorszag, vegyes felhasznalas, de voltak 160 as tempok es volt lepegetve...de nyilvan azert nem a padlon allva 11+liter lett a 2000+km ut vege....de mondom tele kocsi+box....szoval azert nem lehet kiabalni, de semmikepp nem olyan ertek amiert tapsolni lehet...a teljesitmeny tekintetben. Ettöl meg "kellene" kategoria, baromi jo auto....de semmi orias bravur nincs a skyactive motorban....gyönyörü hang, turbo nelküliseg (ezert ma divat rajongani) ez klassz, ez vitathatatlan.
Astra:
- pont nem a dizelre gondoltam. Az 1.0 turbo benzin pl allitolag könnyen lehet best a kategoriaban (azt hiszem csont uj fejlesztes....meg nyilvan ez majd idövel fog kiderül)
- a Led lumix lamparol több tesztben olvastam, hogy felsöbb kategoriakat megszegyenitöen jol müködik
- az üles nem hogy nem hokedli, hanem ugyancsak leveri a kategoriat (pl golf) es felsöbb szegmensel vetekszik.....pl egy 15 millios mondeoba nem tudsz ülesszellöztetest kerni, mig az astra ergo üleseben van
- sulycsökkentes valoban menö, de ezzel max behozta a konkurenciat, ez teny
Illetve nyilvan benne van, hogy dijazzak, hogy komolyat fejlödött (alvaz, motorok, fenti extrak) es egy ütökepes konkurencia lett.
szerintem klassz, hogy megkapta....
Volvo pl mi olyat tud felmutatni ami a kategoriajaban wow? Az üveg valtogomb az csecse, biztonsagban erös (de a q7 se sz@r ), motorikusan viszont a tesztekben a konkurencia altt vegzett.
-
raczger
őstag
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #27962 üzenetére
Hatulja pl az xc90 nek elöben nekem nem tetszik kepeken szep volt....
Azert motor es motor közöt is van különbseg a ford 1.0 ja is jo, de lehet az opel könnyebb motort csinalt, jobban hangoltak...akarmi...passz, valamiert kiemeltek a teszten amit olvastam
Mazda 6 fogyi az meg ennyi...nem tudok mit mondani, el lehet hinni vagy sem, en mindenesetre nem lepödtem meg....max annyiban, hogy nem hozott csodat, de csodak ugye nincsenek. A box thule volt, nem kocka de a nyomatek ugye az szivobenzines, szoval ha elözni akarsz/forgalom ritmusat felvenni, akkor taposni kell....ez akkor lett volna erdekes, ha van egy hasonlo kaliberü auto hasonlo teljesitmenyü tsi motorral. Szerintem az is megevett volna ennyit.
En azt vettem eszre, hogy dizelnel pl nem lehet nagy fogyasztas különbsegeket elerni....de benzinesnel igen komoly elteresek erhetök el.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #28018 üzenetére
Nincs sajnos ilyennel összehasonlitasi alapom, egyszer mentem egy nemet utat 1.4 tsi A3 al egyedül, takarekos üzemmodban az volt 7,5-8 liter körül. Ha most ebböl indulok ki, akkor itt 2.0 liter motor, sokkal nagyobb összsuly, tetöbox es nem sporolosban....+3-4 liter? Siman. Jah es csekk nem jöt, szoval azert nem esz nelküli vezetesröl van szo. Atlag fogyija amugy 8 liter környeke üresen. Ehhez ne jöhetne hozza 3-4 liter a fenti körülmenyek között?
Nyilvan nem kell elhinni, nekem is van sok minden, amit nem hiszek
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #28028 üzenetére
Nincs sok mazda 6 azert a spritmnitoron, nem az en autom, csak beszelgettünk az atlag fogyirol is. Ezt a 8 litert ugy ertsd, hogy abba belefer. Föuton ovatoskodva gurulva siman 6.x a fogyi. Ellenben varosban, vagy ha lepkedve van, akkor ez gyorsan emelkedik.
Elfelejted ezt a dolgot, hogy oke a kocsi könnyü, de adj hozza + 4 felnöttet sifelszerelessel, tetöboxal. Hozzajön azert a 19 es teli kerekek is es oke, ha gurul az auto, akkor kisebb a fogyi, de minden egyes gyorsitas sokkal több benzint nyel.
Tenyleg nem ertem a csodalkozast
milyen szamot varnal amugy?ezt közben beszerkesztetted....mi pont azt beszeltük, hogy franko a fogyi a körülmenyekhez kepest. En az 1.7 dizel astrammal 8 liter körül volt a top fogyasztas, amikor valoban sietve kellett haza mennem....es ez dizel es egyedül, boxnelkül.....
mind1, igazabol, nem akarok senkit meggyözni, a mazda egy baromi faja auto es ha alaki benzinhuszar az biztos eljar atlag 7 literrel...csak akkor minek vesz egy olyan motort, ami 3000 fölött kezd el zenelni es elni?
[link] van azert itt aki lepipal minket is
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #28018 üzenetére
Nekem viszont ugyanezzel a géppel nem gond megetetni pályán néha 10.5-11 litert sem, pedig 150-160 a tempó és nincs szénné pakolva csomagokkal.
Neked mi volt a negatív rekord? Nekem 8.7 liter, igazából nem is én, hanem a feleségem produkálta, max 100-as tempó és minden váltás 3500 alatt.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #28090 üzenetére
attol függ, hogy 95 ös vagy 98 as, netan 100 as benzint tankoltal e
(#28088) focvis szoval akkor mar el van lepegetve a szaja a kis golfnak? varakozasaidhoz kepest hogy ertekeled? 1.4 tsi utan (az volt ha jol emlekszem) mennyire wow (igy egy kis idö utan) ?
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz EQMontoya #28090 üzenetére
Lehet, hogy nem pontosak az adatok, de hozzávetőlegesen kb e körüliek az értékek.
160 fölött pedig nem is mentem még vele(sanszos, hogy nem is nagyon tudna).[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #28143 üzenetére
Na ez valoban szep es a kep is jo amugy
(#28146) brumi1024 hat erre mit lehet mondani...megertem...ha meg az M betü is ott figyel, akkor meg
a digitalis müszerek.....ez a jövö, ez van, baromi praktikus es szokhato, de stilustalan
(#28149) EQMontoya v a kek amit latsz csak az also info csik halvanyan...ha fel van kapcsolva a lampa a többi resze borostyan
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #28149 üzenetére
Nincs kék, nappal hófehér, éjjel a régebbi BMW-khez hasonlóan borostyánságra a teljes műszerfalvilágítás. A faceliftelt verzión alul van egy szürke illetve este narancssárga diszkrét háttér. Kikapcsolt állapotban pedig semmi nem látszik, egészen addig, amíg a sofőr be nem ült a balegyre, akkor szépen kivilágosodnak a számok.
A kékkel egyetértek, az nekem sem kedvencem.
(#28151) w333 és (#28154) aero.: aero.-val kell egyetértenem, nekem nagyon nem jött be a digitális, nem is kértük ezt az extrát anno. Most se venném, és a VW/Audi féle sokkal ügyesebb is.
Amúgy az Audi-féle digitálisnak van mindenféle módja, ott azért meg lehet találni a tetszőt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen