-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Dare2Live #269902 üzenetére
Szia!
Erre megyek minden reggel
Sajnos 1-2 hónapja lett 30-as korlát rajta, végig! Úthibákra hivatkozva, de ki is van táblázva elég rendesen. Szóval ha most lőttek le a napokban, akkor valid. Be kell fizetni (amúgy böszme dolog ez a korlát, bár tény mindenki menekülőútnak használja, de én azért 50-nél nem sokszor megyek gyorsabban rajta, mert tényleg tele van úthibával).[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Reggie0
félisten
válasz Dare2Live #270152 üzenetére
Mondjuk a meres, csak kb 2-3 hete indult be ennyire, mostanaban en is latok olyan helyeken, ahol kb. sose. A kozlekedes meg mar legalabb 2 eve ilyen belassult.
Most, hogy kiurult az allamkassza es kijott az "uj" TC108-as mero kisse tulbuzgo lett a hatosag. De minden csoda harom napig tart, rendor sincs eleg egesz nap meregetni hosszutavon.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Dare2Live #271739 üzenetére
Hyundai kia szerintem már túl van árazva, amikor az első kia ceedet vettem szalonból és 2,79M Ft volt az alapára, akkor volt jó vétel, ma már ugyanannyiba kerül mint a konkurencia és nem igazán ad többet.
És szerintem nem is olyan tartós, csak elektromos vonalon látok jobb autókat.
Jelenleg az MG 6,5M Ft-ért ami jó vétel, tipo is 6-6,5M Ft, Ssangyong tivoli 6,5M Ft, ennyiért kisautókat (b szegmens) árul a konkurencia.
Kíváncsi vagyok mennyien vesznek idén új autót Magyarországon
Még a pug és renault vonal ami megfizethető, opel corsa, 208, clio, dacia...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
macilaci78
nagyúr
válasz Dare2Live #271748 üzenetére
Most úgy néz ki, a márciusban esedékes vezérléscserénél mi is költünk a Passat motorgenerálra, meg úgy általában a kocsira*, minthogy újat, újabbat vegyünk.
5-8 éves használt lenne érdemi előrelépés, de olyan árakon mennek a kombik, hogy nem érdekel.Vezérlés mellett a gumiban is benne van már 5 szezon, a váltót is jó lenne levenni egy szimering miatt, ha már lent van, a kuplungra is jó lenne ránézni.
Viszont 24 éves, a mostanit követő vezérléscserekor már OT is lehetne, teljesen más adóterhek illetik meg. Majd most megkérdem a szerelőt, hogy mennyire állunk távol az OT-től.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Chereiose
addikt
válasz Dare2Live #271748 üzenetére
Sandero még talán, mert nagyobb a hely benne mint egy swiftben, de az összes nevetséges, nem tudom miért van rendben a nem is olyan rég 3,1m-ba kerülő ignis/swift 6m-ért, persze tudom a szokásos magyarázó "okokat", de hát akkor is...
Tipot sem értem, jelenleg lehet "jó" vétel, de ha jól rémlik az is 3,5m körül volt nem is olyan rég, jött egy FL meg a csodás 1.0 motor és akkor azt is fel lehet vinni már 8-9m-ig. -
macilaci78
nagyúr
válasz Dare2Live #271756 üzenetére
Óóó, csak egy dízel B5 Passat kombi, ez régen volt valami. Ma olyan 800k-tól hirdetnek olyan példányokat, amiknek nem a hibáit sorolják a hirdetésben és rendelkeznek érvényes magyar okmánnyal. Gumizva ettől többre számítunk, viszont akkor úlyabb 5 évig csak kopó dolgokhoz kell nyúlni.
Rohadás nincs, gyakorlatilag garázsból garázsba autózunk vele, szabad ég alatt évi talán 2 hetet aludt az elmúlt 18 évben.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
diegho
nagyúr
válasz Dare2Live #271789 üzenetére
Az alacsony padlólemez, emelt üléspozíció miatt adott helyen sokkal magasabb ember is elfér, hiszen nem fotelben ülsz, hanem széken, így a lábaid jobban elférnek. Ezért van az, hogy a Venga-ban elfér 4db 190cm-es ember, míg egy új Proceed-ben esélytelenek, pedig utóbbi sokkal nagyobb autónak látszik.
-
Integrale
veterán
válasz Dare2Live #271789 üzenetére
Na de olyan, hogy nincs eleje, az nem lesz csak úgy magától, ez nagyrészt dizájn kérdése. Egy platform kötött mozgásterû, motor, váltó és a sallangok helye fix a tengelyhez és a tûzfalhoz képest.
Nézd meg a Venga Rio párost, a Venga orra nem rövidebb. Azért mert a orra hegyétôl a szélvédô elejéig rövid a táv, attól még alatta a gépészet ugyanakkora."Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
válasz Dare2Live #271789 üzenetére
Ennyire félreérthetően fogalmaztam volna azzal, hogy "valamilyen szinten"?
De Integrale már leírta a lényeget. Csak annyit tennék hozzá, hogy az S-Cross egy másfajta platform, olyan, amilyen. Eleve crossovernek vagy subcompact SUV-nek készült, és a Vitara is ugyanazon van, sőt a futómű, hajtáslánc is hellyel-közzel megegyezik. A Venga-ix20 meg ilyen tömpeorrúnak született, akárcsak a Rio-i20.
szerk.: Milyen lenne, ha az S-Cross a Swift/Ignis deszkájára épülne?
[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
válasz Dare2Live #272015 üzenetére
Én örökre elvenném a jogsiját, ha versenyzett, ha nem. A letöltendő börtön és milliós pénzbüntetés mellett. Vagy elárverezni az autóját, mint a dánoknál.
amúgy ilyen biocid bombát találtam, veszek egyet.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
szabonagyur
félisten
válasz Dare2Live #272015 üzenetére
Pont ez a baj, hogy nem jó koncepció az ilyen kivételek kezelése sem.
A 30-as tábla az esetek nagy részében okkal került oda (tudom van amikor nincs oka, vagy nem látható, de ettől tekintsünk el), tehát ha 43-al mennek el ott is ugyanúgy problémás. Persze ha elütnek 30-as táblánál 43-al azt túlélheted, de ha ugyanott 150-el azt nem.
Ez a zöld hullám érdekes dolog: mióta nincs suli pont néztem is, hogy tartva az 50-et bő 90%-ban végig megyek rajta, iskola időben tényleg kell a 60 ha tartanám, hogy 80%-t a zöldnek elérem. És nem is a lámpa miatt van, hanem a forgalom miatt, hiszen most elég jól (főleg reggel) tartom végig az egyenletes 50-et... iskola időben meg persze mennem kell néha 60-at (de hülyeség, nem kell, nem kötelező), hogy végig érjek mivel sokan nehezen indulnak, vagy már végig a pirosat várják stb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
veterán
válasz Dare2Live #272149 üzenetére
Nem használok. Viszont a Generali és az Időkép appok tudnak ilyesmit.
A Generali asszem' irányítószám alapján, az Időkép pedig az aktuális helyzeted alapján, amihez engedélyezni kell a folyamatos helyhozzáférést.#272150 norbert1998 Szomorú. :/
[ Szerkesztve ]
-
válasz Dare2Live #273090 üzenetére
Most voltam szerelőnél, 18500Ft volt egy jobb külső kormánygömbfej csere, amiből az anyag volt elvileg 14800Ft, adtam egy huszast, láttam a főnök a jattot, már adta is a szerelőnek, az ilyet szeretem látni.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MM
őstag
válasz Dare2Live #273090 üzenetére
Nem kötekedésképpen, de:
A rezsióradíj nevében is benne van, hogy rezsi. Az egy dolog, hogy a bruttó bérre is fizet még 13% járulékot a cég, de az óradij tartalmazza elvileg a rezsi költséget is, amiben minden egyéb benne van, értsd: a telephely, szerszámok, és mindenki más fizetése, pl főnök, meg Gizike az asszisztens.Nem azt mondom, hogy nem drága a márkaszerviz, de almát ne körtével...
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #273843 üzenetére
Igen már ahol van de ha nincs akkor sem egy nagy etwas kiépíteni. De nálunk sincs minden lakónak garázshelye. A régebbi 4-10-15 emeletes panelekről nem is beszélve... De nem megoldhatatlan, Kanadában az elektromos motormelegítőknek is kiépítették a dugaljakat az utcai parkolóknál is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #273848 üzenetére
Gátolja a tejedést az infrastruki hiánya. Haver egy nagy cégnél melózik lecserélték volna a teljes flottát elektromosra. Elmentek az elektromos művekhez, hogy akkor építsék ki hozzá a töltőket. Közölték, hogy nincs se pénzük, se emberük, se anyaguk hozzá. Így maradtak a gázolajosak...
#nincsbennetarcsi
-
válasz Dare2Live #273891 üzenetére
Azt értem mi lenne a cél, csak éppen nem abba az irányba tart ez az egész.
A jelenlegi átállás úgy meg nyomja a dolgokat, hogy nagy eséllyel az váltja majd ki és mire minden co2 mentes lesz (nem mostanában lesz) már mindegy lesz.
Nem az autók megreformálasa fogja megmenteni a világot, mikor az összes kibocsátás kb 15% az autók.
És azt is kifeletjük a képletből hogy mindössze európában van ez a nagy átállás, ázsiában, Indiában, ugyanúgy pöfögnek az euró egyes autókkal is ami még üzemel, hogy lesz@rják, hogy mit csinálunk mi itt Európában és amerika sem áll át[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
válasz Dare2Live #273895 üzenetére
Éves támogatással, havival, vagy napi szaldóval számoltál?
Bár ha mindig ho-ban vagy, még enélkül el tudod használni ev töltésre egy/jó részét.Volt olyan forgatókönyv, amikor az eUP-ot akartam venni, amikor simán jó lett volna, de pl a mostani helyzetben már nem lenne olyan jó, sőt.
Mindenki szeretne idővel otthon/olcsón ev autót tölteni és azt (is) használni, de most még sok mindenre nem megoldás a mostani infrastruktúrával (célhelyen nincs töltés). Mindig nekifutok ev/phev stb variációknak, ha már kiadja, meglépem.
kisza25: Így van, és ne feledjük hogy az egész világon kéne felhúzni az infrastruktúrát, plusz sok olyan helyen voltam melózni, ahol a mostani EV technika életképtelen. Még az ICE is kompromisszumos, de melegebb és főként hidegebb helyeken _nem alternatíva_, lion akkuval biztos, de egyelőre mással sem.
Szerencsétlen UAZ-t véletlen leállították, akkor 2 hónap volt mire bevitték a műhelybe, és kiolvaszották, mert hát -40 - 50° az nem viccel.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
norbert1998
veterán
válasz Dare2Live #273891 üzenetére
Addig értek egyet, amíg megfut a folyamatod és öngerjesztő lesz. Szerintem (és az ismereteim alapján) +15-20 fokot soha nem fog elérni az átlaghő. Egyszerűen elér majd egy pontot, ahonnan visszazuhan jégkorszakba. A másik meg, +70-80 méter vízszint emelkedéshez tudod mennyi víz kéne? Szerintem ha az Io teljes vízkészletét ráborítanénk a Földre, akkor se emelkedne annyit Egyszerűen nincs annyi jég, ami ennyit emelne. Persze katasztrófa így is lenne, már 2-3 métertől is.
ismétlem, szerintem.
-
nagyúr
válasz Dare2Live #274146 üzenetére
Amellett elsiklottál, hogy írta, hogy próbálkoztak, de nem sikerült és végül szegények feladták? Van amikor el kell fogadni valamit bármennyire is szar, és megpróbálni meglátni benne a pici jót és abba kapaszkodni.
Kár bennük az említett feszültséget gerjeszteni ilyen hsz-ekkel szvsz. Ez a téma igen kényes ez jól látszik.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz Dare2Live #274636 üzenetére
Meg nincs hude nagy lassulás tőle.
Auto, valto (jellemzoen automatanal), programozas kerdese, de altalaban nagyobb loket komolyabb motorfek hatas. Nalam kifejezetten nagy, siman helyettesiti a feket sok esetben (ha a radar szerint van elottem valaki).
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Dare2Live #274636 üzenetére
Azért a hipermillerek sem akarják a technikát sem szétküldeni (a nagyja).
Sőt, manapság egyre kevesebb a motorfék - vagy az ECU kétféle erősséget tud.Ahol lehet (kanyargós út) igyekszem Pulse&Glide-ot alkalmazni, de ilyenkor meg eleve finoman engedi vissza az ember, pl kettőtömegűt se akarja szétbaszcsizni az ember.
Xsara Picasson a 2-3 hetes beüzemelések (és közben párás garázsban állás) és utána hipermilleresebb közlekedésnél (hogy meglegyen az első hely spritmonitoron, ne csak a 2.) biza a hátsó olcsóbb tárcsa ment is két év után a lecsóba. Aztán kapott normális fékmechanikát is, meg rászoktam az agresszívebb fékezésre néha, meg kevésbé érdekel a helyezés. Akkoriban a napi 2×1 órás vezetés körben szórakoztatni kellett magam valamivel, mostmár 'csak' közlekedek.
Utak: Néha megy a topikban is hogy páran mondják hogy kell ballonosabb gumi, hasmagasság, páran meg hogy hol a faszba közlekednek ezek az emberek.
Mentünk megint sógiékhoz, Esztergom Letkés (ill következőled az új Ipolydamásdi hídon) Nagymaros, Verőce, stb vonalon. Sokáig ment előttem egy Proceed (óvatosan), első két alkalommal füleltem mi ez a hang, majd rájöttem, hogy időnként leér lengőkar/valami az alján. Nem volt extra csüccs, agyonpakolva sem, egyszerűen ilyenek az utak. Nem számolva pl a majori utat, ami már gyakorlatilag 1 sávos, és helyenként az út széle és közepe között 25-30cm különbség van már.kisza25: A start-stop is csak arra jó,hogy drágább akksi kelljen
Örülök, hogy az enyémben még nincsen
Mikor már volt a 208ban, onnantól az volt fura, hogy a Megane faxért ketyeg mikor állok a pirosnál. Nem hagyom mindig hogy lelője (pár másodpercért), de mikor sokat kell várni kereszteződésnél, pirosnál, sorompónál, minek járjon?
OK, nem 30 hanem 60k egy akksi 4-5 évente, de amúgy is jobb azaz aksi, plusz egy városban mikor 2-3 sávon állunk a hosszú pirosnál (ahogy jártam Oroszlányba Tatán át) az már 15-25 autó ami 30-60 másodpercig ketyeg miközbenaz idióták tapossák a féketállunk.
C4 ST-ben is van, ügyes, szeretem. Évi 10k belefér, és akárhány hengeres, azt is meg lehet szokni mikor semmi rezgés nincs álló autónál. És ha erre méretezték az alkatrészeket, nem valószínű hogy egyéb hátránya van (nem nagyon hallottam önindító vagy öndindítós generátor cserékről tömegesen).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Futás, futópályák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen