-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneel_hu
addikt
válasz 426os #265051 üzenetére
"Bravoban lévő T-jet-ben (eu5) 2,9l olaj van (vicc ez a mennyiség szerintem) és a nívó min-max között 1 liter a difi. Valahol ez benne van a kezelési útmutatóban emlékeim szerint. Szerintem a Mitonál is hasonlók a számok.
Egyébként nálam is kb 1-1,2 liter olaj fogy el 10e km-alatt (11 év és 130e km után)"Nem 3,4 ?
Nekem az rémlik. 4 litert vettem mindig és felet adtak vissza.
Nálunk 120-as T-Jet Bravo van 240k km-rel, egy gramm olajat nem eszik, vagy csak annyira keveset, hogy észre sem veszem. Jó motor nagyon, tartós.MultiAir MiTo-ba 5000-et belezavartam, szintén nulla olajfogyás. (145k km)
-
félisten
-
barnam_
nagyúr
válasz 426os #266472 üzenetére
Nem, az olcsó androidos fejegységre gondoltam.
Én is nézegettem a drágább androidos fejegységeket, lehet jók is, de 300-1000$ drága a kísérletezésre, és jellemzően elavult hardvert adnak régi (ki tudja milyen) OS-el.
Persze ha nincs alternatíva akkor megteszi. Csak a saját google fiókomat nem adnám hozzá -
tboldi
nagyúr
válasz 426os #266684 üzenetére
Általában automobile-catalog.com, de hogy mennyire hiteles, passz.
-
válasz 426os #266902 üzenetére
Ezeken a helyeken is fele magyar a személyzetnek mindenhol.
Egy jó kis út amit 2hét múlva párszor megteszek majd ~300 méter szint különbség 9km-en yt!
Itt éppen felfele megy, a fatelepnél van egy telepített trafi, ott milyen jó fiú lesz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Nordik
őstag
válasz 426os #269271 üzenetére
Europ Assistance Magyarország Kft. találtam. AutoSOS néven is megtalálhatók. Elvileg nincs kor és kilométer maximum, bármilyen autóra köthető akar belföld akar külföld. Jók a vélemények róluk, szerintem majd felhivom őket. Az online kalkulátor 1 hónapra 5940Ftot dobott ki, ennyit megér. Sokminden szerintem nincs a díjban csak tréler, szervizbe szállitás stb. Javítási költségek mar aajat zsebből. De ennyit talán megér a dolog, hogy hívom őket és intézik a szállítást. Bár ne történjen baj.
-
MC Pite
veterán
válasz 426os #269624 üzenetére
A Mol benzin rosszabb, mint az osztrák. Nem placebo, nem urban legend, az autóm egyértelműen mutatja a különbséget.
Ha erre vannak valamilyen mérések, az érdekelne (szerintem mást is)focvis: Így van, szívóknál 2-5 perc szokott lenni az egész bontás.
Én büszke vagyok ha megvagyok egy százasból, nem tartom cikinek
De lassan annyiszor 200Ft kell, mint 2-3 éve ahány darab százas kellett.Adalék: Én a százas mellé is bebaszom a tankba a cuccot, hadd dolgozzanak
Eleve van 2-3 féle erősségű, meg nyilván attól is függ mennyi benyához rakom. Preventívbe, folyamatosba nem kell sok, ha már van tünet, akkor mehet neki nyugodtan.208 múltkor a sprés kezeléstől kisimult, de most -kevésbé mint korábban- hidegen még mindig van egy pici torpanás vagy ingadozás kitartott kicsi gáznál. Megint kezelés kéne?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
válasz 426os #269624 üzenetére
Erről tényeket nem tudok mondani, de szombaton reggel ki Bécsbe 6,5 liter volt a fogyasztás (90 km/h átlag, Zuglóból, tehát először át a városon) vissza meg 5,5 liter átlag este (100 km/h). Ez alapján mondhatnám hogy jobb az osztrák benya, csak sajna nem tankoltam közben. Valami lesz a domborzattal is (és szerintem pl. ugyanakkora magasságkülönbségnél az is számít hogy milyen fokú emelkedőkre van elosztva). Egyébként kb ez van Bp-Nyíregy távon is (nagy szél nélkül egyik iránynak szignifikáns fogyasztás előnye van).
-
nagyúr
válasz 426os #269650 üzenetére
hogy indítás után kicsit bedadog a motor, rosszabb esetekben akár le is áll és csak 2., esetleg 3. indításra jár szépen. Utána semmi gond.
Hoppá... ilyen volt legtóbb, meg is lepődtem.
De harmadikra szpen ment már, és azóta is.
Eddig a 4 hónap alatt 2x volt ilyen.
Szóval akkor aggodalomra nincs ok.
Hibakód nincs.(ehhez képest egy 1 éves, újonnan vett autó nem jól érzékelte a kuplunkkinyomó állapotát, és meg sem próbált beindulni... )
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
őstag
válasz 426os #269845 üzenetére
Franciaországban nekem levont (lefoglalt..., de míg végig nem megy még a itthoni bankos számon is azt mondták hogy ez fizetésnek tűnik) egy barátságtalan összeget (90k+ forint), a hozzá tartozó üzletben csak vállat vonogatni tudtak hogy holnapra visszajön. 3 hét múlva elengedték. Ja tankolni se engedett... Utána már csak pénztáros helyen tankoltam, ami kb mission impossible Dél Franciaországban. Aki így jár figyelje a Citroen szalonokat ott van legtöbb benzin+pénztáros+ 3 percnél tovább nyitva kombó. Egyébként miközben rákerestem nem egyedi probléma, de főleg az Ami kártyákat érinti (én valamiért belehúztam).
-
tboldi
nagyúr
válasz 426os #270080 üzenetére
Ja, az olaszoknál úgy tűnik, mindig megvan ez a variálási lehetőség a hátsó ülésekkel.
A MiTo 5 személyes, aminek csak azért örülök, mert így a háttámla csomagtartó felőli oldala is szövettel borított és 2/3-1/3 arányban dönthető. A 4 személyes kivitelnél fém, és csak egyben hajtható le.
Az Ypsilonnál meg pont fordítva volt, a 4 személyes volt dönthető külön-külön, az 5-ös meg egyben.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 426os #273299 üzenetére
Ez egy különálló kütyü, nem egy app.
Nem lehet kikapcsolni, ha meg kivenném a biztosítékot, akkor nincs dynamic mód, és nem adná le az egész ménest.
Nekem amúgy a 10. generációs Civic 1.5T a legerősebb autó, amit valaha vezettem, 182 póni, ami 2-vel több, mint most a MiTo.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 426os #276752 üzenetére
Nálunk azért eszik sokat, mert nem én vezetem jobbára; anyóka autója. Ő nem a takarékos vezető. (Na meg amikor bekapcsolva marad a klíma, mert nem tudják, hogy mi mit jelent a kapcsolóknál..., az +1 liter is lehet)
De az átlag 7.2 nem olyan vészes szerintem.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
EQMontoya
veterán
válasz 426os #276769 üzenetére
En pont azon gondolkodtam a hetvegen, hogy felesleges az egesz.
Meglatogattunk ismerosoket Gyorben, odauton 130 tempomatot sem lehetett tartani, akkora forgalom volt, hogy ilyen 100-130 kozott oszcillaltunk a belsoben. A masfel oras utban egy pillanat nem volt, amikor ki lehetett volna elvezni az eros autot, azt ereztem, hogy csak elhasznaljuk arra, amit amugy egy Prius/CT200h is tokeletesen lehozna, 3 literrel kisebb fogyival.Emellett lassan mar minden sarkon trafi van, tele az orszag indokolatlan 60-as tablakkal, de a kozlekedesbiztonsag is zero, mert az emberek zome ugy vezet autot, mint aki harom hete meg kecsket vezetett...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
válasz 426os #276773 üzenetére
Azert mikor mo fele hajtok es atlepek az osztrak hataron nemetorszagbol akkor mindig nyugtazom hogy na megerkeztunk a balkan soforok teruletere. Az osztrakok is ritka paraszt modon vezetnek...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
#214
tag
válasz 426os #276773 üzenetére
Utólagos hangszigetelés nem játszik? Nyilván kézműves szakkör, meg plusz súly, de állítólag egész jó eredményeket lehet elérni vele, meg vannak is erre dedikált anyagok. Dobbetétre, kerékjárati ívre, ajtóra láttam már, de pótkerék tálcában is tud elvileg segíteni. A legelvakultabbak az egész belteret szokták a szőnyeg alatt, azt én már túlzásnak érzem.
Szerk.: Ja, látom az ajtókon már megtörtént. Én lehet tovább mennék kerékjárati ívek felé, ha a gördülési zaj még zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz 426os #276769 üzenetére
Ahogy EQ is irta, sztem felesleges a tobb ero. Nekem szivo 155 ponilovam van, soha nem erzem h kene tobb. Bohockodni persze lehetne tobb, de erre van nagyjabol evi 1 alkalmam (se). Ha veletlen lenne, akkor ott ul a parom, aki a 2. Ilyen probalkozasnal mar rokazna…
Ami viszont nekem nagyban dobott az autozason: derektamasz (/normalis ules), konyoklo, digitklima, hangszigeteles, futomu. Adaptiv tempomat + dugokovetes, normalis lampa es egy automata valto kellene mar csak
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Dragon Age: Origins
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ASUS routerek
- Hisense LCD és LED TV-k
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest