Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz focvis #216818 üzenetére

    Én meg check engine-nel barátkozom. Jöttem Zegre, téli gumi, eső, sötét, kulturált tempó.
    Többször szidtam korábban a Sottozero 3-at milyen hangos, most vagy én kezdek süketülni, vagy vizes aszfalton elcsöndesedik, a lényeg, nem volt zavaró hangja. Pedig nem cseréltem meg a tengelyek közt a kerekeket a múlt tél óta, elől hagytam az erősebbeket (így van jól, punktum).

    Már az autópálya vége felé járok, épp kikormolós üzem 180 környéke, mintha egy pillanatra megtorpant volna, semmi para, a boxszal előfordult már máskor is. Lejövök az M7-ről 1 km és bedadog, WTF, kuplung kinyom szépen felpörög a motor, de aztán újra dadog, még 2x.. begurultam Szentgyörgyre, megállok cigi. Újraindul simán, de 100 méter múlva dadog, majd le is áll (WTFx10).
    Lehúzódok, újraindul, a check engine azóta világít. De legalább megy az autó, eljutottam vele Zegre. Próbálgattam, simán forog 6000 fölé, vészüzemmódban lehet, valamivel gyengébb, nem vészesen.
    Indításkor kiírja: "Hiba: start-stop" - ez nem túl informatív, sőt lázba se hoz.

    Tipp:
    1. Kimosott valami trutyit a Vpower (87 K km van benne, sok trutyi nem lehet).
    2. Koszos volt a Vpower.
    3. Csak a puruttyát szereti. ;]
    4. Beázott a tuningbox egyik vezetéke.
    5. Szaraxik a légtömegmérő.

    Ötlet szintjén hogy látjátok? :)

    Otthon van a VCDS, vasárnap este tudom megnézni. Sajnos nem sikerült működésre bírnom az ELM327-et, holnap még próbálom kicsit.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák