Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sick Boy

    őstag

    válasz pweisz #184 üzenetére

    Szerintem a M.o.-i körülmények közé igazán illik egy kis hengerűrtartalmú, gyakorlatilag elhanyagolható fogyasztású, kisméretű autó. Az új turbódízel kocsik, amelyeket modern dízeles mocival szerelnek, nálam mindent ütnek.
    Ilyen volt az oktatóautóm is: Renault Thalia II 1.5 dCi. A legmodernebb turbódízeles motor. Jó, jó kis fordulatszámon valóban elég gyengécskék a dízelek, de ha olyan 2500 körül bekapcsol a turbófeltöltő, kirepül alólad az autó... a max nyomaték is innen jön, egészen olyan 4-5000 RPM-ig, típusfüggő.
    Szerintem a fogyasztás M.o.-on az első helyen áll. Ez a thalia városban sem evett többet 4,5 L-nél, gázolajból.



    Amíg ennyivel beéri egy tanulóautó, városban, addig minden tiszteletem és elismerésem a francia dízelmotoroké!
    Ha amerikában élnék, ahol egy gallon benzin kerül annyiba, mint itt egy liter (1 gallon = 4,nemtommennyi liter), akkor tuttira egy b***ott nagy, automata váltós Buick Electrám lenne. De ez itt elsősorban az árérzékeny szegmens.

    Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!

  • Sick Boy

    őstag

    válasz pweisz #184 üzenetére

    Mondjuk az amcsiknak olyan csapnivalóan rossz minőségű a gázolajuk, hogy ott azért nincsenek dízelesek, csak benzinest csinálnak... odaállítanék egy 1.5 dCi-s Clioval, beletankolnám az ''Oil''-t, aztán mennék vele 200 métert és kész, széjjel is menne a rossz minőségű üzemanyagtól...
    Hát igen, ezeket az új dízelmotorokat már olyan precíziós eljárásokkal állítják elő, olyan pontosak az illesztések... mefűtene nekik az amcsi gázolaj... :DDD

    Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!

Új hozzászólás Aktív témák