Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Tsebacsi #201834 üzenetére
Valami zöld színű csodaszer, még akkor vettem mikor az autóápolási topikból tájékozódtam (adok belőle szívesen).
Ami nagyon jó kommersz cucc, az IKEA-s bőrápoló szett tisztítószere felütve némi vízzel. Ilyenre amúgy is szükséged lesz a bőrhöz, 3000 Ft. (Vagy akár folyékony szappan, de azt nem annyira javaslom, foltot hagyhat a színezéke.)
Lényeg, hogy ne pacsálj, csak minimálisan áztasd a kárpitot, és ügyelj, hogy egy kevés mindenhova jusson, így egyszerre szárad és nem lesz foltos a tető. -
veterán
válasz tboy93 #201836 üzenetére
Már nincs türelmem és k.-ra unom az egészet. Rossz az idő, stb.
Az autót még nem sikerült szépen szivaccsal lemosnom az októberi vétel óta - ez azért gáz.A belsejét rendbe tettem, a kerékdobokat a betét mögött is kinyaltam, az apró sérüléseket javítottam. Az állapota így talán nem romlik.
-
veterán
válasz bulikavagyok #201974 üzenetére
A legfontosabb autópályás kérdés, milyent lép kilóhatvanról?
-
veterán
válasz kisza25 #202043 üzenetére
Nem eladó egyelőre:
- nincs kész (lökhárító festés, spoiler)
- nem tudom, mit vennék helyette
- szuper gép, teljesen elégedett vagyok vele
- de legfőképp nincs időm unatkozni, olyankor szoktam agyalni mikor vannak szabad gyökeim. Már látom, hogy idén nyáron újfent 1 hét szabit tudok kivenni, közben ~ 60 napom van. -
veterán
-
veterán
válasz rbalint88 #202062 üzenetére
Na látod, ennyire nem néztem körbe, hogy ezek újdonságok számomra. Pusztán csak tetszik: a csattogó hangja, a formája.
15 liter? k.sok! A Golf 9, 10 a lélektani (pszichés) határ.(C63-ban nem is gondolkodtam, a 43 elég lenne, a nagyobb feltételezem orrnehéz, drága, sok, melegedik, stb.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Snoop-y #202081 üzenetére
Melegedik - arra céloztam, hogy vélhetően zsúfoltabb a motortér, V8 vs. V6.
Nem jártam utána semminek, maga a C Merga tetszik, a C43 pedig szépen mehet, és tudom hogy szépen csattog a kipuja.Az A45 nem tetszik, semelyik A osztály nem jön be.
Akkor inkább a GTI, még inkább R vagy S3 szedán. -
veterán
válasz bandus #202100 üzenetére
Nyáron jellemzően rosszabb a szombat reggeli / délelőtti M7 a péntek délutáninál.
Írtam már, hogy azt számoltam ki, kb. 1040 alkalommal jártam meg az M7-et oda is és vissza is? Eléggé unom. Ezért szoktam gyakran inkább a 7-esen menni a Balaton parton.
Ma pl. a 8-ast terveztem alternatívának, de a lehajthatónál ~200 méteres sor állt, így M7-7 lett vegyesen. Fogyi budapesti kavarással, ill. spoiler nélkül 7.0. 40-200, fekete 3M duct tape.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Mennyi szabid volt, 1 hét?
Iskolaidőben jó lehet. Utóbbi években 2 alkalommal voltunk csak felnőtteknek ("adults only") szállodában (így jött ki a lépés). Nem hiányzik a 110 dB gyerekzsivaly, de azért furcsa. Olyan kategória kellene, hogy "szálloda csak csendes, jól nevelt gyerekekkel".
-
veterán
válasz fant0mi #202143 üzenetére
Evvan...🤷
Az előző autóba kellett vennem, a Volvo specialista a gyengülő 6 éves gyári akksit nevezte meg a random hibakódok okának.
A Golf ősszel lesz 6 éves*, nagyon ritkán használom a start-stopot, rendszeresen járok hosszabb utakon. Mégis azt látom mikor felteszem a töltőre kb. 2 hetente, hogy 12,5, 12,3, tán volt 12,1 Volt is benne. És jó sokáig tölti, akár 5+ óráig (69 Ah, 3,7-es Lidl töltő).
Szóval valószínűleg ebbe is kelleni fog egy új EFB az ősszel.* Úgy tudom, közel 1 évet kereskedésben állt az autó, bizonyára nem tett jót az akkunak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MasterMark #202144 üzenetére
Pedig molnarpetertől loptam a gondolatot.
-
-
veterán
Itt hagyom a mai
másnaposplattnerezésem eredményét a a jövő generációknak.
Szokásos Zeg-Keszthely-Zamárdi tesztútvonal, 21-23 Celsius, 225/40R18 Bridgestone T005, VW Golf 7 GTI manuális váltó, vegyesen MOL és Aldi-OMV 95 oktán E10. Félúton kisütött a nap, onnantól klímával.
Fogyasztás: 4,8 liter /100 km.
Köszönöm a bókokat!Nagyon kicsit hagytam benne, olyan maximum 2-3 decit, így még a fájdalomküszöb határán maradtam.
Utána vasárnapi M7, egy 7 km-es araszolás Fehérvár előtt, a belső sáv tempójával haladtam 120-150 környékén, Budaörsig 5,7 [kép], majd hazáig szokásos torlódás, a garázs előtt 5,8. [kép] Danke sör.Szerk.: Annyit csaltam, hogy langyos motorral indultam és hiányzik a tetőspoiler (a kiálló vezetékek 3M duct tape-pel leragasztva).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #202264 üzenetére
Anno a Z20LET is nagyon szerette pattogtatni a kipufogót az Astra G Coupéban. VW-kra érdekes módon nem jellemző.
Qru: Danke! Hajjajj...
Ezek után BBD-től elvárom, hogy produkáljon egy 3,9-es átlagot minimum 100 km-es távon.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gabesz87 #202300 üzenetére
A kerékdobot magad is ki tudod takarítani.
- Van egy lyuk a dobbetét és a küszöb között, oda feltolsz kicsit egy slagot, az kiszedi. De mivel ott van az a lyuk, eleve nehezebben telitődik fel.
- Ha nagyon biztosra akarsz menni, T25 torx csavarhúzóval kilazítod a dobbetétet, majd kislagozod, esetleg fogkefe. A szervizben sem lesznek alaposabbak.Igazából a tetőablak is simán s.k. munka, mindig magam csinálom, sose ázott be. Fél óra max.
-
veterán
válasz Doki16 #202318 üzenetére
Tényleg csak tipp szintjén:
1. Kitakarítom nedves mikroszálas ruhával, a szélfogó hálót is, ez utóbbi nagyon dzsuvás, ezért nem érdemes drága mikroszálast használni. Ha extrém sok a kosz, akkor ki is porszívózhatod, nem szoktam.2. A fogaslécre fehér (=lítiumos) zsírsprét fújok (Mannol van otthon).
3. A kéderre külső gumiápolót (pl. Sonax) vagy Lidl W5 kéderápolót
kenek.
Nem árt neki ha van benne szilikon, tehát ha csak szilikonod van otthon, azt is fújhatod egy rongyra és azzal felhordod a kéderre, vagy egyből szilikonzsír ha van kéznél.
(Egy alkalommal teflonos sprével fújtam be akédertperemét, de ezt inkább ne, mert kifehéredhet és macera leszedni.)4. Különösen ha nyikorog, kend be a tetőablak peremét is, gumis anyag szegélyezi. Arra toltam a teflont, nem a kéderre, de ezt is inkább valamelyik előbb felsorolt anyaggal.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #202334 üzenetére
Ugye olvastad ezt a hsz-t? És ugye tudod, hogy a BBD a BigBlackDog rövidítése?
Sikerülni fog, össze tudod hozni!
-
veterán
válasz BigBlackDog #202338 üzenetére
Rémlett valami hasonló a Polótól. Sikerülni fog az 1.5 eTSI-vel.
Kíváncsi lennék egy 1.6 TDI + DSG eredményére. Unokatesóm többször hozott ~4,2-es egész tankra vetített átlagot manuális Octi2 és Octi3 1.6TDI-vel, max.120-szal. Az talán 3,5-ig is leszorítható (?).
(Annyira nem esett jól nekem ezt a 4,8-at összehozni, 5,5 környékén még természetesnek érezném.)
-
veterán
válasz stickermajom #202423 üzenetére
A BC-t 20 évvel ezelőtt már tudták korrigálni az Opelesek a gyári diaggal.
Fejlődnek. Mindbalfsz. -
veterán
válasz sutszi #202428 üzenetére
Egy olyan autónak bírnia kell amit német autópályára terveztek, ill. 250 a vége.**
Suttyó koromban folyamatosan trepnin* jártam autópályán 1.6 és 2.0 szívókkal, kibírták az évi 40-60 e. km-t. (*=180-200)
**A PSA miután megvette az Opelt, a rüsselsheimi (= német) tervezőkre egyebek mellett a nagy sebességű autópályázáshoz kapcsolódó fejlesztéseket bízta.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #202470 üzenetére
A fényszóró tetszik.
-
veterán
válasz BigBlackDog #202531 üzenetére
Eleinte valóban a szárny hiánya feszélyezett jobban, azaz hogy kiállnak vezetékek, esetleg süvíteni fog. Ezt a problémát megoldottam erős ragasztószalaggal (3M duct tape), 200-ig tesztelve.
Legfőképp azért vettem vissza, mert jelenleg nincs 3. fékláma az autón (a szárnyban van), rendes autópálya-tempónál egészségtelen lehet egy hirtelen fékezés úgy, hogy a mögötted haladó későn észleli.Első körben copat a biztosító, de nem adtam fel, így még nem rendeltem meg az új szárnyat (hátha márkaszervizből lesz muszáj). Illene fizetnie, nem én okoztam a kárt.
Amúgy legjobban egy kp-s ajánlatnak örülnék, maradna belőle rendbe tenni a lökhárítókat, ill. fájdalomdíj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Spórolós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Eredeti játékok OFF topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- PlayStation 5
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen