Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Snoop-y #199962 üzenetére
Nem tudom, hogy mi van a Golf8-ban.
Az én Golf7-esemben gyárilag:
- max. 1 év / 30 e km az olajcsere intervallum, ez dinamikus, azaz használat függvényében csökken (ez most át van állítva fix 1 év / 15 e. km-re);
- az átvizsgálásos szerviz pedig max. 2 év / 30 e. km fixen.Nincs fotóm, majd készítek.
-
veterán
válasz stickermajom #200100 üzenetére
Ratyit nem tennék rá. Nézd meg a gyárit. Alternatíva a Bosch Aerotwin.
Bár nekem jelenleg AliExpress-ről való van, nem tudtam ellenállni a 11 dollár / 3 db árnak, gyári csatlakozós, december óta hibátlan, a kínaiak látszólag nem spórolnak a "környezetbarát" anyagokkal.Más.
Ma pszeudotáltost tankoltam. OMV MaxxMotion 95, 430,9 Ft-ért, (sima puruttya 415,9). Fogyi 9,3.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #200200 üzenetére
Elsőre a Csergőre gondoltam pedig. Zsu, Cromax?
@Tse: Ez egy hajó!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
@Tsebacsi:
És hátsókerekes vagy X-drive?Úgy sejtem a fotókból, hogy fekete bőrös.
#casco
Emlékeim szerint az első 15 napban még visszautasíthatja a biztosító a szerződés elfogadását.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz z123456789 #200374 üzenetére
Helló!
(Eddig minden [germán] autónak aminek utánanéztem 35 Nm volt.)
Ez még normális GM Opel* motor, ugye? Akkor nézd meg esetleg ugyanezt a motort Corsa / Astraban, sőt ugyanez a motorcsalád az 1.0 Ecotec is.
* doboz formájú Agila, nem a buborék
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Tsebacsi #200418 üzenetére
Van otthon akkutöltőd? Tedd fel rá.
A Volvo manuál azt írta, hogy a hibridakksi töltésekor tölti a 12V akkut is. De a valóságban erről nem győzött meg.Ma VCDS-sel birizgáltam az autót (mindjárt letesztelem, hogy sikerült-e); és találtam 2 hibakódot, egyik konkrétan alacsony akkufesz (12,2), és a másik is gyanúsan arra utal a CAN-buson - írja is hogy a hiba alkalmával 12,1 V volt a feszültség. (5,5 éves gyári akku.)
-
veterán
válasz focvis #200421 üzenetére
4-ből 3 sikerült:
1. nem bimmbammolt a biztonsági öv hiányára - most már OK,
2. át lett állítva a szervizintervallum fix 15 K-ra, visszaállítottam flexibilisre (ettől még cserélhetem sűrűbben, most pl. ledobom majd 15 K után),
3. sport módban visszaállítottam a belső (mű-)hangot - így gyári, van individuál mód, ott úgy állítom be ahogy akarom,
4. a tükörbillentést tolatáskor nem sikerült beállítani - lehet, hogy 2 lépésben kell (?), majd rápróbálok valamikor újra. -
veterán
válasz aero. #200430 üzenetére
Igen, emlékeim szerint így működött a DSG + parkradaros G7-ben is. Most újfent próbáltam így, de nem megy (manuális + tolatókamera).
Úgy gondolom, hogy elő kell varázsolni a menüben az opciót mint pl. ebben a YouTube-ban [link].Legközelebb így próbálom: [kép] forrás: [link]
Munez: Mit javasolsz?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #200439 üzenetére
Megpróbálom majd valamikor a 2. leírás alapján. Ha nem sikerül, akkor nem kizárt, hogy megkérlek szépen.
(Golfokban csak a belső tükör sötétedik. Eddig egyik sem volt ülés memóriás.) Csak a kényes felni miatt foglalkozom a kérdéssel, nem létszükséglet.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #200443 üzenetére
Az 5 mikit se erő Volvóra is ilyen számok () jöttek ki, beszéltem a biztosítós rokonnal, megkötötte volna 200 körül, de annyira nem érdekelt.
Union magasabb fix önrésszel?* Majd utána keresd fel az Uniont, hogy mennyibe tudják kihozni.
* pl. 10% / 200 ezer forint.[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
válasz Tsebacsi #200668 üzenetére
Teslára mennyi lehet a casco? Ha valaki esetleg kalkulált, ossza meg l.sz. (lusta állat vagyok hozzá). (Semmi konkrét.)
Hozzáteszem, nem tetszik, hogy 3 évig nem adható el + kötelező casco.
Németo.-ból olcsóbban kijönne, csak a plusz macera. 40 000 euró mínusz 9 ezer (? vagy csak 6???) umweltbonus, az 31 vagy 34 ezer, ami valódi pénzben 11,9 vagy 10,9 millió. Plusz a macera. De erezhetően kevesebb az itthoni 13,5-nél. -
veterán
válasz brumi1024 #200675 üzenetére
Hallottam én is ilyesmiről, ill. nyilván megkérdezném a rokonomat aki minden biztosítást intéz a családban. A lenti kalkuláció 200 e Ft önrésszel és keszthelyi lakcímmel készült. Voltak kármentes cascós éveim, talán az is segítene.
De nagyon max. 200 e/év casco díjat lennék hajlandó fizetni. (ÉS az állami támogatás mellé muszáj kötnöd cascot.)
Abban még lehet reménykedni, hogy a hivatalos Tesla jelenlét hatására drasztikusan csökkenek a díjak.#200679 Tsebacsi A GTI-re legutóbb 70 e./ év volt, az szvsz teljesen OK. Az elektromosakat/PHEV-eket cumiztatják.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz fant0mi #200738 üzenetére
Kezdésként áttöltöm a felét egy másik flakonba, hogy duplájára hígítsam deszt.vízzel (azért desztillálttal, hogy ne romoljon meg, ne algásodjon). Így is bőven hatásos és kevésbé kell sajnálni.
Javaslom, takarítsd le az állat nyomait pl. samponos vizes ruhával, így nem irritálja az esetleges másik állatot (gyakran nem otthon parkolok, így más-más állat felségterületére kerülök, ekkor a dög késztetést érez rá, hogy felüljelölje a konkurenciát).
Csak a motorteret és a motortér-burkolatot fújom telibe, nem sajnálva az anyagot, igyekszem minden vezetékre jusson.
A használati szerint a kerekek mögé is érdemes fújni, mert gyakran onnan mászik fel - én ezt nem szoktam.2 hétig biztos hatásos, legalább is én 2 hetente fújom mikor tudom, hogy nyest-járta területen éjszakázik az autó.
A tetőantennát ritkán fújom be vele, pedig minden natúr műanyag antennás autómat szeretik ott megjelölni, odakakál. (Nem tudom, mi vonzza.)
Ne kóstold meg a folyadékot, szörnyen keserű íze van. Volt mikor a szél az arcomba fújta az aeroszolját.
-
veterán
válasz Stylewars_kp #200751 üzenetére
Neked legyen igazad!
-
veterán
Csak hogy mindenki megnyugodhasson, mutatom a mai hazautam 16,2-es átlagát. (S/S végig OFF, most sokat segített volna.)
jelszó: Miért nem maradt mindenki szépen a seggén homeofficeban? 😁A PHEV pedig érdekes, sokkal jobb azzal a dugóban ülni, jót tesz az idegeknek. 👍 Nekem egy ponton elegem lett belőle, nem mondom hogy zsákutca, inkább átmeneti megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #200788 üzenetére
Időnként rákeresek a Merga C350e-kre, szép autók. De azért fel tudom idézni a D6 ormótlan tömegét, a kezesség hiányát.
Túl fiatal vagyok hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- OLED TV topic
- Fotók, videók mobillal
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- BestBuy topik
- Mazda topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen