-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem lehet rossz a teflon spray. De becsszó passz.
A bicklimen biztos hogy van váltóbovden, de még nem igényelt kenést.
Btw, megérkeztem a mama-papa-hotelbe. Ha majd nyugger leszek, visszaköltözök Zegre*, itt minden max. 10 percre van gyalogosan. 15 éve élek Bp. 12ben, az ehhez képest egy sivatag. Ok, hogy nincs ott egy szál rétinéger se, de tényleg semmi más se, mindenhez autó kell, a kb. egyetlen kocsma bezár 22:00-kor.
*'A szülőknek kiadtam, hogy a díszlóf@sz cserjék mellé ültessenek gyümölcsfákat is a kertbe, hogy tudjak majd miből "lekvárt" főzni...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #198962 üzenetére
A teflon kérdéses, elfogadom MC Pite javaslatát.
Gyümölcs: innen hozott apám 4 csemetét, 2 jött Zegre (barack és tüskés körte), 2 a balatonra (gönci barack és bőralma), utóbbi helyen rengeteg szilvamagonc nő, csak valamiért nem élnek sokáig. (Pedig az SZ ügynök hibátlan lenne.)
Más, Van kéznél véletlenül 2 hordó cefre. Abból mennyi cucc jöhet ki kb? Nem gond, hogy tavaly nyár óta cefre (szilva)?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Magnum_ #198982 üzenetére
Jól hangzik. 👍
A szomszéd nemrégiben próbálta a budaörsi Auchan kúttal szemközti lándzsás mosót, különösen a rózsaszín (?) hab tisztítóhatását dicsérte.
Bocs Mindenkitől a tegnapi sok OFF-ért!
#198964 pit stop Ha lenne 2-300 mikim itt egy családi házra - ami nincs - a gyerekkori barátaim javarésze továbbra is Zegen él.
a balatoni kecó 50, a tengerpart 350 km és nem kell hozzá az M7.
[ Szerkesztve ]
-
Danke!
Az olajat nem keringeti a villany, csak a hűtővizet. S/S-t pályán kikapcsolom, 2x ellenőrzöm.
Érdekes, hogy 105-110 C a dízelben.
Már nem emlékszem, hogy régebben / korábbi 2.0 TSI-ben mennyi volt a pályás hőfok. Talán 105 volt. (Meleg időben, városban, hegymenetben felmegy 118-ig.)
Ennek adtam Xado 1 stage-et még nov./dec-ben, és lehet hogy amiatt lett hidegebb a motor - ugye elviekben csökkenti a súrlódást. Most pénteken figyelgettem a pályás hőfokot és 102-103 C a jellemző (150-160), ill. ha visszalassulok 110-120-ra úgy 104 C, országúti sebességnél valamivel magasabb, ott tán 105, és 107-ig is felmegy.[ Szerkesztve ]
-
Akkor kb. 1:1-ben ugyanaz a hőfok.
Turbó-odakozmálás. A D6 PHEV-ben folyton ettől paráztam autópályás dugóban, kikapcsolható S/S híján ott az AWD módot nyomtam be ilyenkor (úgy minden hajt, a dízel se áll le). Majd visszakapcsoltam hibridre miután visszahűlt a turbó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Doki16 #199259 üzenetére
"amelyik Passat nálam van"
Elment a Golf? A hahu parkolómból eltűnt.Tükörbillentés.
Arra jutottam, hogy vagy a DSG-hez, vagy az ülésfűtés mellé jár. A mostaniban egyik sincs, nem is billenti ellentétben a korábbiakkal. 101%, hogy "high" a modul benne, majd egyszer nekimegyek VCDS-sel (iszonyat lusta vagyok mostanában).
Egyik G7-em sem volt tükörbehajtós.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Big_Boss #199264 üzenetére
Hoppá! Ez is lehetséges. Amelyik biztosan tudta, az parkolóradaros volt, a mostani tolatókamerás. (A 3.-ra nem emlékszem, talán kamerás volt.)
Más.
Tegnap tankoltam a budaörsi Aldi automata kúton (391,9 / E10). A touchpanel menüje gyorsabb, nyomásra érzékenyebb a többinél. Viszont a tankolópisztolyokat bontottan vásárolhatták, ránézésre a stílusukat és elkoszolódásukat tekintve min. 20 évesek, de rendben működött.[ Szerkesztve ]
-
válasz
MasterMark #199278 üzenetére
Aránylag kiesik a fő csapásirányokból. Arrafelé volt dolgom (Premier), utána eszembe jutott, hogy némi bevásárlás sem ártana, Aldi, aztán ha már ott vagyok látom jó áron van a benya, 20 litert tudtam beletuszkolni.
Mostanában Shellt + Molt tolok (puruttyát). -
-
válasz
stickermajom #199313 üzenetére
Finom 0.9 TCe.Ránéztem!
Lodgy van helyette és 1.3 TCe. 5,75 milliótól. [link] -
válasz
6030D #199802 üzenetére
Ha már mindenki beszámol.
Nekem '11-ben volt, 70 fő.
Az egyháziért nem kell fizetni, ugyanakkor adományoztam egy konkrét felújítási célra, ami megtörtént, utána név szerint megköszönte a tiszteletes.
Komplett kibéreltünk egy romantikus vidéki panziót otthonról 20 km-re. "Különvonat". A nem helyiek számára a szállás a panzióban, a helyieknek folyamatos hazaszállítás.
Vacsora, pia dögivel, 300 koktél, esküvői torta, éjfélkor megint kaja. (Cimborák nem vetik meg az italt.)
2 DJ, karaoke.
Jegygyűrű, ruha.
Díszítés a kertben.
Fotós.Ez cakk-pakk megállt 1,5-1,7 millából. Ennél frankóbb esküvőn nem voltam.
Szerk.: a DJ-ket ajándékba kaptuk, nincs benne a fenti összegben. Legyen +100 ezer.
A "különvonat" azt jelenti, hogy kaptunk egy saját vasúti kocsit a templom és a helyszín között (költsége kb. 10-20 e. Ft).[ Szerkesztve ]
-
válasz
Motion_Blur #199820 üzenetére
A dupla ár reális lehet 10 év alatt.
A buli jó volt, nem fájt kiadni érte a zsetont.
Ugyanoda terveztem a közelgő születésnapi partimat, sajnálom, hogy szkippelni (halasztani?) kell.
Ez is reggel 6-ig ment, aztán reggel 9-kor folytattuk a kemény-maggal kora délutánig (már csak sör-bor-üditő és maradék kaja.)
ON
#199831 6030D: Akkor kb. ugyanaz az áttétel, mint a 7-es GTI-ben, a 6. szinte 100%, 3-ban valahol 150 és 60 között.
Nálam a második 120+. Ott is?[ Szerkesztve ]
-
válasz
tboldi #199872 üzenetére
Kb. 2 éve írtam egy szösszenet összehasonlítást a Suzuki (Swift) 1.0 Boosterjet / turbó és a Suzuki (Ignis) 1.2 Dualjet / szívó vezetési élményéről.
Az 1.2 szívót jobb vezetni, idézem magam:"Ma mentem tesztkört egy egyéves Swift 1.0 turbó SHVS-sel; nem érzem, hogy sokkal erősebb lenne az 1.2-es Ignisnél; cserébe vibrál a 3 henger és varrógép hangja van, kevésbé akar ugrani.
Részemről egyértelműen az 1.2 dualjetet választanám."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Linux kezdőknek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...