- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #72659 üzenetére
Nekem nem fetisem az uj auto, a jol felszerelt viszont annal inkabb. Ujonnan ami minden vagyam kielegitene es ot evig biztosan nem vakaroznek a cserejen, az konfigurator szerint 19M... de pl egy ot eves passat 3-4 milla kozott tudja azt, amire vennem: erzelemmentes, kenyelmes utazasra. Ennyiert nem irrelais elvaras a futott-szelloztetos-masszirozos ules, a panoramateto, e-h radar, tempomat, navi (altalaban az rns310, de a celnak megfelel), pedig eleve szukito feltetel a dsg, mert ilyen celra csak automatat fogok venni.
Persze jo lenne az ulesmoria, a nagynavi, a tolatokamera, a dynaudio, de ezek nem tesznek annyit a funkciohoz, mint amennyire nyirnak a kinalatot. De pl a linkelt golfkombi vagy egy leon fr kombi is tokeletes lenne. Meg az is lesz majd par ev mulva, amikor mar kell a gyerek miatt asszonynak is auto es az ove lesz a kombi. Nekem marad a 156, amig a 19,5 millas Giulia be nem esik ot misi ala. -
-
BigBlackDog
veterán
válasz brumi1024 #72715 üzenetére
Akkor jól sejtettem, csak csomó szélvédős oldalán olvastam a nullás önrészről.
(#72738) Qru: Köszi a kiegészítést, így már értem a dolgot. Remélhetőleg, ha lesz bármi a szélvédővel, akkor megoldható a cascós csere.
Belső szélvédőtisztításra ilyet (is) használok, szerintem eléggé segít az elérhetetlen helyeken. Mondjuk ősszel-télen, mikor sokat megy a belső szélvédő párátlanítás, pár hét alatt visszamászik rá a zsíros fátyol, de nyáron egész sokáig nem kell hozzányúlni.
-
-
#94529552
törölt tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #73109 üzenetére
Főleg, hogy nem állóból mentünk hanem kettesben gurulásból (pont úgy érkeztünk a lámpaváltásra) onnan meg csak hátrány az awd (plusz súly meg hajtási veszteség) úgy még az 1.8 TSI is elkenné a szám.
mod:
B-L-A-C-K: Igen.
kisza25: Állóból azért el tud indulni a gép de lendületből már nem.
Tsebacsi: Sztem a kocsi miatt. Látják, hogy polgári verzió és akkor be kell kóstolni, mert ez ellen van sansza. Kormival pl még soha nem kóstolt be senki.
Amúgy állóból még a 2.0i is elég szépet lép a felező miatt.Jorus: Jó hát a tiéddel már arébb lehet parkolni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz brumi1024 #73149 üzenetére
Még garis 2018.06. végéig; szerdán viszem olajszervizre. Az előző Golfnál azt mondták, hogy egyből kiderül, mert revíziókor online csatlakozik vmi központi szerverre az autó.
Elvileg 60 ezernél lesz aktuális a DSG-olajcsere és a gyertyacsere - ha csak most nem lesz kötelező 53 ezernél az is. Utána már nem viszem karbantartásra a gari idő végéig.@Vilike: én imádom a dumádat, meg a búrádat de tettekben - egyelőre - szarul teljesítesz.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #73167 üzenetére
Hát de ez a csóka (az utolsó videón M0-> centrum viszonylat) a második lámpa alatt megállt és ott nézelődött, hogy akkor most merre hány méter... Szerencsétlenkedjen a külsőben de egyre jobban él a mondás amit a'szem még az
alsógatya gnómVilike írt, hogy a külső sáv az új belső sáv.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
veterán
válasz brumi1024 #73369 üzenetére
Igen, rájöttem, hogy a hátsó utasajtón tudom csekkolni, a csomiajtón nem. De én a sofőr ajtón (is) szeretem ellenőrizni.
+Tsebacsi:
De kiold az a fosch, ha bekapcsolom az "Auto Hold"-ot. De olyankor a manuális és DSG esetén is érezni, hogy kicsit megtépi egymást a kuplung és a kézifék. Ezért manuálisan oldom a gombbal - nem nekem találták ki, egy fillért nem adnék ezért a 2 funkcióért.[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz brumi1024 #73430 üzenetére
...a dízel vonalon a 2.0 TDI. Ez lemaradt.
lenko: Azt keresheted szinte bárhol, nem fogsz találni. Mondjuk hamarabb (pontosabban gondolkodás nélkül) választanék egy turbós M3-mat, mint egy Passat R32-t.
(#73433) Tsebacsi: Vakok közt a félszemű?
Egyébként tényleg nem csúnya a fóka.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #73432 üzenetére
Passatból R36 van, de se ezt se a turbos M3-t at nem választanám.
Mivel nem versenyezni veszem, csak a közúton le tudjam előzni könnyen azt aki balf*sz, vagy lassan megy, ahhoz teljesen felesleges ilyen auto. E90 330i (258ps-es) doszt elég ebbe az országba.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz brumi1024 #74157 üzenetére
Esetleg halmozottan hátrányosat, egy X D-t
2All: [link] Komolyan ez kell, hogy megéljenek?! Még több hozzá nem értő bolondot rászabadítania a maga elb@szta fékekkel az utakra?! Lassan komolyan eljutok oda h a totalcar-ra valami szakmai fórumot kellene ráuszítani és perelni szénné őket. Mert ki fogja ezt nézni és csinálni? Hát persze hogy azok akiknek az autója amúgy is alulfinanszírozott
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
-
válasz brumi1024 #74978 üzenetére
Köszi Alighanem ezzel kell majd beérnem, mert manuális nincs. Gondolom útviszonyoktól is függ ez a veszteség, egyenes autópályán az automata is maxon marad - ahogy én se veszem ki 5-ösből a kocsit.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
gzbotii
veterán
válasz brumi1024 #75101 üzenetére
egy beláthatatlan kanyar mögött nyugodtan sövényt nyírni a sáv közepén
Ennyire szarok ott az utak, hogy a sáv közepén is lehet sövényt nyírni?
Amúgy egy részletesebb beszámoló jöhetne, akár privátban is, tervezek közelebbről egy útat Macedóniába.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
szabonagyur
félisten
válasz brumi1024 #75962 üzenetére
Na igen nekem M6 nem volt sajna opció A 7,7L-t csak azért emeltem ki mivel a cégesek cserében vannak, így a saját Honda City-vel mentünk ami azért nem éppen pálya autó, illetve még automata is, így szerintem tejesen jó érték lett úgy, hogy pályán szinte végig mentem fix 130-140-el és volt 2 óra dugóban araszolás is.
Kint a táblák nagy részét betartják, de a felező vonal az inkább dísz csak, ahogy a zebra is. Parkolni pedig kifejezetten nem tudnak. Rengeteg bérelt autóval találkoztam és mind meg volt húzva a bal hátsó ajtónál. Féltem is kicsit, hogy engem is meghúznak.
(#75958) tboy93: Kifele semmi gond nem volt, kapunál is 1 perc volt max, utána Zágrábnál majd Zadarnál is a lehajtás, fizetés szintén maximum 5 perc, forgalom is alig volt, ez volt vasárnap 1 hete. Meg is lepődtem milyen laza volt, de a visszafele sávot már néztem akkor is, eléggé durva volt. Horvátországba menet a határ sem volt vészes, hamar pörgött.
Visszafele volt kész állatkert. Pályán lehetett menni amúgy rendesen, a probléma Zágrábig az utolsó 4 km volt. Ami fura volt fizetés gyorsan ment, szerintem megint az emberi hülyeség csinálta inkább a dugót, pedig 5-6 kapun is lehetett fizetni. Érdemes kártyával fizetni szerintem, nem kell az apróval szórakozni.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szőröscica
addikt
válasz brumi1024 #76029 üzenetére
Az enyémben a DRL csak akkor ég, ha a kapcsoló az automata állásban van (és ez is kikapcsolható).
Én általában a sima nullán tartom, úgy nem kapcsolja fel. Át kéne állnom az automata állásra, csak a nyugati utak miatt belém rögzült, hogy az automata rossz, mert az alagútban felkapcsolja, majd lekapcsolja a fényszórót. Ezt a Genova-Nizza útszakasz kb. 200 alagútján 200-szor láttam az Audikon és BMW-ken. A xenon imádja az ilyen használatot.
Persze itthon nincs alagút, nyugodtan használhatnám az automatát. Majd átnevelem magam.
-
a8l
aktív tag
válasz brumi1024 #76314 üzenetére
A motorok készen vannak konszernen belül, nincs értelme annyi motort készíteni.
Panamera 550Le-s motorja pont jó lenne alap motornak, S8-ba meg jöhetne 650Le, 605Le-s verzió már most is van a 4.0TFSI-ből ami nem igazán tér el a 520-560Le-s változattól. 700Lovat is könnyedén tudnak azok a motorok hosszú távon, tehát gyáriba is ki lehet adni 650Le-vel. Autópályán azért nem megy rosszul a sima 420-435Le sem, RS5 megy így pedig az erősebb, igen sok autót legyorsul, van benne potenciál rendesen. Lehet én is megerősítem kicsit, 600Le-vel már elégedett lennék. Egyébként a w12 tfsi ami az új a8-ba kerül az is min 600Le-s, csak 12 hengeres nem kéne mert sokat zabál.
4S-be 6 hengeres motor van csak nem gyorsabb. Nem csak 100-ig gyorsulás létezik hanem 200 meg 250-ig stb. 3-3,5másodperces 100-ra gyorsulás már nagyon rendben van egy ilyen nagyobb kényelmesebb autótól.
Haver rs7-je egy 500eur-os chip(programmal)-el 3.1s alatt van 100-on, 10,2s alatt 200-on, az már nagyon kellemes gyorsulás és emellett nem is eszik sokat ha nincs hajtva. -
a8l
aktív tag
válasz brumi1024 #76334 üzenetére
Azért elég egyformán megy pár tized hibahatáron belül van.
Haverom hozott panamerát, mondjuk az dízel volt még az előző kasztni, de elég fos autó szerintem, nekem nem kéne egy olyan, bár az új sokkal jobb lett. A8 se annyira nagy széria, meg sem közelíti a kisebb modellek eladásait, mint ahogy az S osztályt se, igaz azért próbálkoznak. Nekem megfelel, a D4 is már nagyon jó autó, el sem tudnék képzelni valami kisebb audit magamnak. Még az RS7 is igénytelen vacak belül egy fullos D4-hez képest.
A v8 tfsi egész barátian tud fogyasztani ahhoz képest ahogy megy. w12(mert sima v12 nincs a vw-nek) teljesen más kategória, a v8-al 15-20L között el lehet járni nyomva neki(finoman akár 10L körül), a w12-meg még inkább 25-30L és nem megy jobban alapvetően. A másik gond vele hogy nagy bonyolult nehéz, és nagyon kitölti a motorteret, ami miatt minden kis vacak hiba miatt ki kell venni a motort, tehát nem szerelhető. Gondolni kell a garancián túli életre is. Kevés is van belőle, ha beszarik akkor csak új gyári alkatrész játszik horror áron + a munkadíj se kevés állandó motor ki be. Szóval maradok a v8-nál.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest