-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
focvis #167176 üzenetére
Itt az autód (yt!), hozzászólások alapján van eladó is
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz
focvis #167283 üzenetére
Néha gondolkodik, akkor érdemes kézzel váltani. Lehet kellene neki egy szoftverfrissítés és jó lenne. De az is lehet, hogy csak eltunyult nálam. GTE-be amúgy jó, de hát abban nem fogom mindig használni
Tehát nem konkrétan a GTE-ben van vele bajom, hanem úgy általánosságban a DSG-vel. De ez valószínűleg csak az én hülyeségem, mert megszerettem az E-CVT váltót. Tetszik a fokozatmentesség. Viszont van egy nagy előnye a GTE-nek, hogy váltós. Mindig tud hajtani a villanymotor, egészen végsebességig besegít. Tisztán elektromosan 130 a vége. De mivel váltós ezért eléggé takarékos. Nem egyszer csináltam már városban vele 10-12 kWh-ás fogyasztást. Az átlagom jelenleg is 12.
Elég két nagy véglet egy GTE és egy R
Tudok egy eladó GTE-t ha érdekel. Kell nekem meg egy tisztán villanyos amíg van támogatás
Jó lenne ha tényleg kitartani a támogatás 2022-ig de szerintem ez az 1000 autóra való 1 hónap alatt el fog fogyni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz
focvis #167314 üzenetére
Focvis, szerintem R-t vegyél, ha 180 fölött is igényled a menést
(#167315) Qru: A hagyományos Ford váltó alapban lusta, S-ben meg általában észreveszi ha nem akarsz hülyemód menni és nem bőgeti, de amint egy komolyabb indulást vagy gyorsítást tolsz van hogy 3-4ezernél bőget és nem vált fel, ha meg belenyúlok manuál lesz, és kell egy D-S odavisszát tolni hogy megint automata legyen. D-ben ha belenyúlsz 10 másodperc után általában visszamegy automatába.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
válasz
focvis #167314 üzenetére
Ott is erősebb. Pont a villanymotor miatt mert azonnal ott a nyomaték.
De szerintem is az R lesz a neked valót ahogy korábban is írtam :)
Ez azért nem lép olyan nagyot, mert csak egy kis 1.4tsi. GTE módban megy jól. Pálya tempónál ahogy te haladsz be fogja kajálni a 7-8 litert szerintem.De ha eljössz meghajtjuk a szekeret pályán is :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz
focvis #167335 üzenetére
Nem jó hanem jobb, érezhető az a 5 év különbség a Passat előnyére. Golf GTE MK7.5 kapta meg a Passat GTE cuccait, de az a Golf sokkal drágább és elég ritka még.
Mondjuk van egy előnye a Golfnak, hogy a MIB1 rendszer miatt 4 üzemmód van, míg MIB2-től 3 van és hiányzik az igazi hibrid mód.Ha most keresnék ezt venném. [link] Ez egy baromi jó példány. Csak pár extra hiányzik belőle a maxhoz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz
focvis #167344 üzenetére
Miután veszek egy autót utána nem merem nézegetni, mert tuti lesz egy sokkal jobb vétel fele annyiért
Jó vételnek itt az enyém
És van vonóhorog is rajta, gyári. Frissen szervizelve. Fogd és vidd állapotban van
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pècsimunkás
addikt
-
válasz
focvis #167347 üzenetére
El vagyok szokva attól, h olyan autót keressek amiből ennyi eladó van a piacon - így azért nehezebb szelektálni őket.
Csak hibrideket kerestem, mivel azt írtad, h a másik két típusból naprakész vagy. Elég sok az importált autó (majdnem mind), ami nálam a lehtséges áfacsalás miatt általában kizáró tényező, plusz ezeket általában kereskedők árulják, ami megint nem túl jó előjel nálam (kivéve márkakereskedések). Néztem a Weltautot is, de ott ebben az árkategóriában érdekes módon nincs egyetlen eladó hibrid sem. Árat nem írtál, így 7 millió felett nem sokkal abbahagytam a keresést. Illetve még egy keresési kritériumot alkalmaztam: nem mentem 110k km futásteljesítmény felé. Én személy szerint mondjuk soha nem vennék 80k felett járó autót, de ebben az esetben egy kicsit lazítottam ezen a feltételen is. Egy kivételével mind budapesti, ezt az egyet Miskolcon árulják, és viszonylag ígéretesnek tűnik. Ha komolyan érdekel, szívesen elmegyek lecsekkolni!
Itt a többi: 1, 2, 3, 4, 5 (ez erősen határeset), 6, 7, 8, 9.Ja, még valami! Nem tudom, h ezeknél az autóknál, van-e mód ellenőrizni a futásteljesítményt?! Én mindenképpen megtenném, mert elég sok a gyanús darab.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
focvis #167510 üzenetére
Aldis, Workzone vagy AutoXs márkájú az enyém (nem emlékszem pontosan, a 2 közül melyik). És kb. ugyanennyi volt, mint a mostani, vagyis ~6k Ft.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz
focvis #167529 üzenetére
Tegnap láttam egy gyönyörű kék Golf 6R-t itt. Eddig még nem láttam itt. Városom GR 6 - volt a rendszáma. Jó, hogy itt lehet egyéni rendszám. Van egy R32 5 - ös is. Annak a rendszáma , a városom R 32. Tök jó szerintem.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
tboldi
nagyúr
válasz
focvis #167636 üzenetére
Mint (pillanatnyilag motor nélküli) motoros ezt sosem fogom megérteni, miért akarja mindenki a kommersz személyautóikkal lenyomni a kétkerekűeket. Még az én kicsinek és gyengének számító CB500X-em is ~5,5 sec alatt 100-on volt, de mondjuk egy literes sportmotornak 3-4 sec is elég. Ehhez már azért elég komoly autó kell.
Az előretolakodást meg megengedi a KRESZ, szerintem nincs ezzel probléma. Nyilván van olyan, aki ész nélkül és nagy sebességgel megy el centikre az autók mellett, de normálisan, lassan előregurulva is lehet ezt csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
focvis #167636 üzenetére
A legtöbb motorhoz az Audi is kevés.
Fehér Farkas: Az 1.4 szívó még nem, de az 1.6 már "baszó"?!
tboldi: "...miért akarja mindenki a kommersz személyautóikkal lenyomni a kétkerekűeket" - nem mindenki. Én soha nem versenyzek velük, sőt! Általában annyi helyet hagyok nekik amennyit csak tudok, hadd haladjanak. Tulajdonképpen néhány kivételtől eltekintve jó fej az összes, mindig megköszönik ha előzékeny vagyok velük. Persze köztük is van pár idióta, például az olyanok akik kétszáznál centizgetnek engem a Bükkben, miközben bringával mászom a csúcsra.
Na egy ilyennel szívesen "elbeszélgetnék" a hegytetőn.
Qru: "...az ilyet simán kikerülöm jobbról" - most pályáról van szó? Nálam ez a teljesen kizárt kategória. Soha nem előztem még pályán jobbról.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz
focvis #167605 üzenetére
Ja, szakemberhiány nagyon érződik, kóklerek is jól megélnek. Lehet nekem is rá kellene állni bütykölésre.
Talán veszek/készítetek bakot, és megoldom majd úgy.KAMELOT: tény, hogy később nehéz lenne bővíteni a garázst, mivel betonozva lesz (alap). Szerencsére hely van, szóval ha muszáj, ez nem lesz majd akadály.
Köszönöm a garázs tippeket
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
focvis #167761 üzenetére
Áfutott előttem egy kutya -> Ezt próbálta beadni a BKV busznál is a tetovált "egyetemista", de sikertelenül. Sajnos a felvételen nem látszódott a képzeletbeli kutya.
A büntetőfékezés kicsit más kategória, mint a követési távolság be nem tartása. Előbbi esetén mostanában már ugrik a jogsi is, plusz ugye volt rá példa, hogy börtönt is kapott az elkövető.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
grizlisandor
addikt
válasz
focvis #167771 üzenetére
Random youtube-s arc is megmondta(youtubealert), hogy:
"Azért nem szeretnék ennél gyengébb autót, mivel ezzel könnyű előzni úgy, hogy nem kell visszaváltani. Ad egy biztonság érzetetet, hogyha sietsz, akkor tudsz sietni vele, hogy így mondjam. Nem kell azon gondolkoznod, hogy beférsz-e egy előzésnél az autók közé, mert biztos, hogy beférsz. Mert hogy ha nem váltasz vissza, csak hatosba elindulsz és látod, hogy hát nagyon jönnek szemből, vissza négy és már ott vagy. Szóval szerintem biztonság érzetet is ad ez az autó, plusz élményt nyilván. Úgyhogy, ezért nem szeretnék 310 le-nél gyengébb autót." -
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
focvis #167791 üzenetére
Nem írtál, de nekem az jön le, hogy szó szerint mindegyikben ellenséget látsz, még ha nem is követtek el ellened semmit.
Tegnap onnan indultunk, hogy lámpánál előre tolakodnak, de ezt továbbra is megengedi a KRESZ. Ha normálisan csinálják, nem lehet ezzel semmi probléma, teljesen szabályos dolog, még ha neked vagy más autósoknak nem is tetszik. Ezzel nem tudsz mit csinálni, csak elfogadni.
A bömböltetés paraszt dolog, de autóval nem ugyanezt csinálják ugyanazok a személyek?Bennem emberükre találnak ilyen téren.
Az a baj, hogy ezzel nem halad előre a világ, sőt, inkább ellenkezőleg, még több konfliktust szülhet. Aztán meg sírunk, hogy milyen itt a közlekedési morál.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz
focvis #167761 üzenetére
Nem leszek népszerű, de én a dashcamet hatóságilag kötelezővé tenném. Nem kell online feltölteni semmit, csak baleset esetén csak hatósági hozzáféréssel lenne róla letölthető a felvétel. Vagy csak biztosításból adnék kedvezményt (illetve nem vernék rá áremelést) azoknak az ügyfeleknek, akik használják, és baleset esetén be tudják mutatni a felvételt.
Ja, nekem nincs félnivalóm, nem hajtok gyorsan (max véletlenül), nem szoktam erőszakoskodni, tolni, villogni, ha meg én hibázok, beismerem, engem viszont megvédene azoktól a barmoktól, akik nem így gondolkoznak.
sky11: Igen, németeknél ez a módszer, sokkal kulturáltabban is tudják csinálni. Mondjuk követési távolságot is mindenki komolyabban veszi itt (autósok is, rendőrök is).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kisza25
félisten
válasz
focvis #167887 üzenetére
Tempomatot utoljára a fabiaban használtam, amikor kijártunk dolgozni, az annyira kényelmetlen volt, hogy felüdülés volt, hogy legalább a lábamat úgy rakhattam ahogyan akartam.
2011 óta nem használok tempomatot, mert annyit nem megyek, meg élvezem a vezetést. (Sokszor alig várom, hogy mehessek egyet autózni)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg