-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
a szokott helyen és időben 18:00 szokott megjelölve lenni kezdési időnek, hely meg jobb fent kattintható.
faszméregetés csak poénból van és ritkán, inkább egyéni demókörök szoktak lenni, meg leginkább beszélgetés és egymás autóinak fikázásaha megyek, akkor viszont most csak 7-f8 körül fogok kiérni.
-
rbalint88
addikt
válasz Evil Snowman #42930 üzenetére
kell egyet venni és jól megoknyomozni
-
rbalint88
addikt
válasz Teszla_ #42939 üzenetére
ahol a 750i van, onnan kb sírva fordultunk ki egy Alfa 147 megnézése után. Nagyon tudnak fotózni a srácok, képeken az Alfa is makulátlannak tűnt, élőben meg olyan szinten pusztulat-siralom volt, hogy utána felüdülés volt kinézni a Fehér úti telepekre ott legalább nem akarták ennyire drágán adni az ugyanolyan szarokat...
ja és aki 2M körül keres autót és nem azt a 735i-t veszi meg, az BUZI!!! az tényleg patent, felniválasztás is 5*
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #42942 üzenetére
a luxusautózás drága hobbi sajnos azoknak való, akik újonnan meg tudják venni, aztán 5-10 évesen el kell engedni a kezét. ott meg már mindegy szinte, hogy a 30-40millás új autóból 5 vagy 6 millát látsz viszont...
szomszédnéni (Isten nyugosztalja) kisebbik fiának egy vadiúj S63L AMG van, az se piskóta, előtte S350 volt, kíváncsi vagyok az új szerkezet mennyire válik be. a régi elég sokáig nála volt, 5+ évet. -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #43002 üzenetére
amcsik se angyalok ám, csak bevezettek egy olyan környezetvédelmi szabályozást, amire nem érte meg dízelt fejleszteni, főleg, hogy náluk a fogyasztás kevésbé (volt) kritikus. viszont a dízelek helyett vették a 6 méteres, 8 literes benzinzabáló suvokat közlekedni, amik nyomán szintén nem terem rózsalugas. szóval ők se jobbak, csak máshogy rosszak pl. CO2-ben sokkal többet pufogtak ki.
de legalább most már ott is rákaptak a kisebb turbós benzinesekre, amik meg kb ugyanolyan szarok, mint a dízelek... el kellene fogadni, hogy az autózás egy ártalmas, környezetkárosító tevékenység. inkább arra kellene terelni a lobbit, hogy a valóságban a legtartósabb, hosszútávon legkevésbé környezetszennyező autókat gyártsák és rá kellene szorítani az embereket, de főleg a cégeket, hogy ne cserélgessék az autóikat ilyen gyakran. mert ugye az az autó szennyezi a legkevesebbet, amit nem gyártanak le... -
rbalint88
addikt
Kb ennyi a felső határa, de majd ha széthullik, úgyis erősített meg a helyére Aztán öt év alatt majd összeáll, hogy az épp leeső alkatrész helyére mindig az erősebb ugrik be és egyszer csak puff! kész lesz. (mert ugye mint tudjuk, az épített autó sosenemsincskész, csak épp huzamosabb ideig van az adott állapotban. bár az enyém még kvázi stock)
és az egész végén lesz egy 5-600ezret érő, 3M-ba került autóm -
rbalint88
addikt
válasz focvis #43094 üzenetére
az úgy nem szar mondjuk gondolom akkor már fújja a füstöt rendesen, azt meg elkerülném no meg ugye nekem már mindjárt 300ezer van benne és még szeretném, ha sikerülne ugyanezzel a blokkal (és lehetőleg CR-rendszerrel) megduplázni ezt. injektorok még jók, hidegen is csak másfeles korrekciója van a legrosszabbnak, az kb parádé.
tomcsi23: szerencsére még a rendesen belekezdéstől is messze vagyok, de fejben megvan már, hogy mi lesz a menet btw hiányoltunk. jó igazából csak a Leont
-
rbalint88
addikt
Kár volt azzal a túlméretes szükségpótkerékkel elcseszni aScénic-et, a nagy szerintem különösen szép lett. Bár az új Renault-k formájával eleve nincs probléma, Megane-tól felfele bármelyiket venném, Clio-nak is csak a belterével van bajom, az azért eléggé játékautó még.
-
rbalint88
addikt
no meg ugye az se elhanyagolható, hogy pl a 2003-2009 közötti legacy és outback SZÉP volt, ami azért pár hibát tud feledtetni, de az újabb nagyon csúnya lett, a mostani már kinéz valahogy, de még mindig egy busz. meg ugye dobták a keret nélküli ablakot, ami oké, hogy műszakilag szopás, de az volt az egyik USP előtte 20 évig, aztán irány a kuka, helló. Megmaradt a bulletproof összkerék, amit az esetek 95%-ában egy elsőkerekes is megold már az okos elektronikával, szóval ez is főleg már csak marketing a vásárlók egy jelentős részének. A megbízhatósággal és a kifinomult működéssel lehet még okoskodni, de voltak már olyan hírek is, hogy a boxermotort is dobják.
Akkor gyakorlatilag maradni fog egy USP-k nélküli, drága, csúnya, a kompetitív teszteken elvérző modellpaletta. Tényleg egyszerűbb lenne beszántani az egészet, ha így folytatják... -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Snoop-y #43335 üzenetére
Most nem az itt felulreprezentalt autobuzi hulyekrol beszelek, hanem atlag dr franz milka meg frau gertrud hasseroder svejci osztrak nemet videki kisnyugdijasrol, aki harom evente lecsap harmincezer ajrot a kereskedes asztalara, hogy ebbol a legjobbat a fajos derekamra. O pont leszarja, hogy 140-nel hogy terhel be a nagy iven a kocsi segge es be lehetne e rakni 160-nal is vagy akkor mar leesik az utrol. Ot csak az erdekli, hogy a boltba meg misere meg az onokakhoz eljusson. Es erre az ev legalabb 300 napjan jobb egy sima fwd neki, mert kevesebbet eszik, meg kevesebb nyug van vele, meg olcsobb is volt, meg a biztositas is kevesebb. Maximum ha leesik husz centi ho, akkor legalabb nem megy ki istent kiserteni, hogy beessen az arokba, mint a szomszed franzjoseph, aki beszopta az awd mantrat, csak gumit nem vett jot/kanyarodni felejtett el, hanem majd megy ha mar a hokotro eltolta a nagyjat.
Btw nem vagyok awd ellenes, nekem is volt, imadtam, tenyleg jo nagyon.EQMontoya: mondjuk azzal az ISsel mar mas csufsag is megesett kovetkezo talin menjunk megint, mondjuk akkor a negyevszakos gumi lesz fent Kornelka oromere...
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #43369 üzenetére
astra és splash is ugyanazt futja mindig, astránál 9,5 helyett 8,5 lett a fogyi, splashnél 7,5 helyett 7... mondjuk én ezen a megéri dolgon túlléptem, (gázolajból) a "jobbikat" tankolom röpke 40Ft felárral, de a lelkemet nyugtatja, hogy valószínű nem pancsolt szar kerül a tankba, aztán ha emiatt évekkel később kell a CR-rendszerhez nyúlni, már megérte.
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #43363 üzenetére
kurva jó kocsi, de Göbölyösnek ez a Porsche-felszopása már kellemetlen. amúgy az tény, hogy a Porschék eléggé jól állnak a fenntarthatóságot illetően, szomszéd is a harmadik 911-et gyűri és nem volt gond egyikkel sem soha. a kötelező szervizei nyilván drágábbak, meg idővel fáradnak el dolgok azon is a használattól, de nem úgy kell elképzelni, hogy vasvillával lapátolja bele a pénzt. nem nagyobb lutri bevásárolni egy olyanba, mint egy 10 éves dízel A6-5er-E-klasse.
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #43627 üzenetére
Zacsi nagyon nem hozzáértő autós vonalon. oknyomozgasson csak, baszkurálja a köztereseket, talán motorokhoz ért is, de autókról ne írjon, arra van más kompetens személy a cégnél...
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #43678 üzenetére
bőrkárpit mellé szakbarbárság bármit rakni*
*a kávén kívül, mert az megköti a kellemetlen szagokat. és azért kell szemest rakni, mert azt sokkal kevésbé szopás feltakarítani, mint az őröltet
-
rbalint88
addikt
válasz Remekelek28 #43731 üzenetére
42% alatt buko muszakin. Nekem is a bal hatso 30%, a jobbos 40% es a ketto kozott is baromira erzodik a kulonbseg, de mindketto fosch. Nekem koni megy majd be, 87 lennne a legolcsobb normal uj, 120 a koni... Annyit meger. Ja 4db.
-
rbalint88
addikt
válasz Remekelek28 #43733 üzenetére
Ket helyrol is ezt a szamot hallottam, az egyik a muszakis volt, paromek audijan is 45-46% volt, meg ahol bemerettem az enyemeket kwikfit szervizben is 42%-ot mondtak. De fura, hogy a tieden ilyen fiatalon ki van menve a gatlo... Nalam a gyarik vannak meg 13 evesen.
-
rbalint88
addikt
válasz Remekelek28 #43741 üzenetére
Rs-shop.hu vagy deviltuning.hu, ha addig nem talalok valakit, akinek valakinek van ra kedvessege nezd meg lehet a tiedhez is van, csak ha ilyet akarsz, akkor mindet kell cserelni. Vagy gyari kemenysegut kell keresni, de az elvileg csak regebbi tipusokhoz van.
Amugy nekem 300k van a kocsiban -
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #43769 üzenetére
lehetett munka vele, hogy működésre bírja a 159 TI kormányt a Giulietában. de a gyári kormány tényleg siralmas, legalábbis a multis. mondjuk nekem ez az egy Alfa van, ami nem annyira meggyőző, ebből a platformból a Deltát venném.
-
rbalint88
addikt
Koni STR.T széria mit tud? jó-nem jó, mennyire tartós, felújítható-e, stb.
január-februárban rakok rendes futóművet az alfa alá, aztán most nézegettem a dolgokat, ez a Koni gátló ár-érték arányban elég jó lenne. a kérdés csak az, hogy ehhez mindenképp sportrugó kell vagy jó lesz a gyárival is (nem baj, ha nem a gerincemnek kell feldolgozni az összes úthibát)?
Amiket találtam eddig (teljes árban)
Koni STR.T gátlók és Koni -40mm rugók 150e
Vogtland szett -40mm 147e
Na most ezekkel egy bajom van, a -40mm. Örülök neki, hogy eddig még nem vertem le sehol a kocsi alját és ezt a jó szokásomat meg is tartanám. Nekem az is patent lenne, ha egy megbízható rugógyártó kisiparos csinálna gyári méretes, de a gyárinál picit keményebb rugókat, amik passzolnak a gátlókhoz. -
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest