-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #60114 üzenetére
Seatot? hozza
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #60117 üzenetére
Azert fultanuja voltam, amikor a VW markaszervizbol hivogattak oket, hogy hogy kell megoldani egy problemat... Nem mennek ki helyszinre, faszsag is lenne. Futtaban nwm lehet atnezni a kocsit, emelore kell rakni, diagnosztikat lefuttatni, atnezni rendesen. Egy kikozmetikazott auton felulrol ha eszreveszel valamit a motorterben, akkor ott mar elegge kilog a lolab.
Markaszerviznek akkor van elonye, ha uj tipust veszel. De ilyen 5+ eves autokhoz mar a sima szakszerviznek is megvan a felszereltsege es az ismerete. -
rbalint88
addikt
válasz Jaffa75 #60645 üzenetére
elsődleges tapasztalat: fizikai fájdalmat okoznak a fekvőrendőrök. ha ez tényleg puhult valamit a civic gyári futóművéhez képest, akkor szerintem az alfa a gyári rugó-koni gátló párossal sem lesz ennyire sprőd. lehet a vezetőülésből máshogy értékelném a dolgot, de utasként nagyon hisztis lennék ilyen futómű mellett.
Tsebacsi: add el a faszba, gyújtsd fel, bármi. ennél egy szekér is kényelmesebb...
egy előnye van: jól néz ki vele az autó, bár hátra kellene azért minimum egy centis pogácsa. (csak akkor meg nem férne el a kerék
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #61011 üzenetére
Splash is emelkedőn 1500-ról lefullad, 2000-ről kell kézifék nélkül próbálkozni... Meredeken meg kézifék és 2000 és az 1.2-es Astra kombinál annyiból rosszabb is, hogy az legalább figyelmeztetett, fulladozott összevissza, de ez úgy fullad le, mintha lekapcsolnád a villanyt, minden átmenet nélkül. Esélyed nincs belefesteni kuplunggal. De emlékeim szerint az 1.5-ös SX4 se volt jobb, azt csak párszor vezettem. Nekem ez dízelhez szokva a fülemet bántja, ott is inkább a kettőstümegű kímélése érdekében indulok kis gázzal és nem alapjáraton, pedig elbírná.
Szerintem egy kisbenzin-automata lenne neki jó, azon kevesebb dolgot lehet tönkretenni. Oké, többet eszik, de nem hullik le félévente a turbó ésatöbbi drága pénzért. Egy prius2 kéne neki, az még nem is eszik sokat. -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #61084 üzenetére
http://bmwe39.blog.hu/ ajánlom figyelmébe, csak hogy legyen viszonyítási alap a rendbe vágáshoz
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #61086 üzenetére
A tuning nem zárja ki, hogy emellett patikára hozza az állapotot
Integrale: Egy jó, gyári M-pakettes facelift 530iA nekem is birizgálja a fantáziám csak egyrészt szar a karmám a BMW-kkel, másrészt meg igény-lehetőség koordinátarendszerben nem nagyon találok neki helyet. Alfa most rendbe lesz vágva, azt eladni nettó bukó lenne, családi autónak meg nem szedánt fogok venni, az biztos.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #61477 üzenetére
aha, vagy nem. az ÚJ gyári sportgátlóval is szar volt a Passat. totál elment a balansza. a tiéd legalább konzekvensen kemény, az meg kis huplikon rázott, a nagyokkal meg nem tudott mit kezdeni, mert a rugóút és/vagy a csillapítás kevés volt.
elég elbaszott a civic futóműve ilyen szempontból, a 2.2 dízelé már használható. az is feszes, de rugózik is. -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #61485 üzenetére
majd legközelebb menjetek egy kört lehet a vezetőülésből más lenne az érzés, de anyósról elvetemülten, értelmetlenül kemény volt a rugózása. arénás fekvőrendőr az a tipikus "kecskeszar a deszkán" érzés.
egyzserűen "rideg" az a futómű. nem érzem, hogy dolgozna, csak kifeszít és ennyi. -
rbalint88
addikt
Na jo reggelt urak. Lehet atcsuszik ebed utanra a mosogatas, meg kutyasetaltatas meg egyebek, kb egy ora mulva tudnek odaerni.
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #61905 üzenetére
En voltam ketszer is, de mosni, nem fotozni. Delelott Suzuki, annak otthon megcsinaltam a belteret is patentra, delutan Volvo.
Igy is agyfaszt kaptam, ot napos telefon (garanciaban cserelt) kicsuszott a zsebembol, hatara erkezett, de mind a negy csucskenel van serules. De akkor se fogok ra tokot rakni. Egy evig abban hordtam, tobbet never ever. Hasznalati targy, vigyazok ra, de neha esik, ez van. -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #62042 üzenetére
ebay/aliexpress de akár a vateráról is lehet, plusz szerintem maszek citroen szervizeseknél is kapható új jel.
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #62057 üzenetére
Aez korrekt minoseg megfizetheto aron, lesz is az autodhoz stilusban es meretben is passzolo. Viszont ha mar alufelni, 17"-t raknek ra, 16" atom ballonos, "tuning" aluval hulyen mutat szerintem. 17" alig dragabb gumiban es felniben is, ki is nez valahogy es szeker se lesz, azert ott is meg asszem /50 az oldalfal.
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #62354 üzenetére
V6-nak szar a váltója (156 GTA és 147 GTA szintén ezzel van szerelve), a kettes fokozat megy tönkre benne. 80ezer km-től várható a hiba megjelenése, attól függően, mennyire bántották - nyilván azért vesz valaki 250 lovas autót, hogy lassan menjen vele
EQM: hallhatóan dízel, de nem alibizték el a kipuff megtervezését. majd megyünk egy kört, normális hangja van.
a nagyon csühögős dízel engem is zavar, de főleg bent nem zavaró. -
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #62419 üzenetére
Doboz es ki kell kotni alaposan. A tepozaras nem er semmit, ha hasznalva van az auto alaposan
-
rbalint88
addikt
meg is érdemled, hogy busszal jársz
a másik témához: nem is értem hogy lehet klíma nélkül forgalomba hozni új autót... esp, meg guminyomásbaszkodó meg minden csingilingi kötelező bele, de klíma az nem. mikor ha a parasztnak nem fő meg az agya 38 fokban és nincs betompulva, akkor össze se törné a kocsit...
Qtya: gyors gyógyulást az IS-nek! padló visszahúzatása nem olyan nagy dolog, a szedán passaton nekem is kellett. (megálltam gyalognak és egy corsa c belémrongyolt, vize elfolyt, eleje eltűnt ) passaton kívülről látszott két karc, de cserélni kellett a lökösvasat meg húzni a padlót.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Van az uj c klassebol 160-as, beszarok
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #63028 üzenetére
jó paszme, aki valami szívó 1.0-1.4 siralomból ül át, annak biztos nagyon hasít...
szerintem ~10kg/lóerő alatt konkrétan büntetés minden autó, mondjuk sok függ a teljesítményleadási karakterisztikától, ilyen szempontból a kis turbósok nagy előnyben vannak. pl adott autó 1.6 szívóval lomhának érződik, 1.0-1.2 turbóval meg tök jól használható ugyanolyan csúcsteljesítmény mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- DXRacer használt szék eladó
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen