- PlayStation 5
- xDefiant
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Cyberpunk 2077
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EAFC 24
- Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Peter.70 #107643 üzenetére
Én a Csalogányon akartam dobni egy jobbost felfelé, hogy elérjem a Börgerkinget a Szénán, de az csak erős raumban fog sikerülni attól tartok...
Vili: Ezeken nincsen fék
Qru lassan kibasz innen minket
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
válasz Peter.70 #108780 üzenetére
Ha egyszer valami le lett írva akkor az megmarad. A magyar hatóság szokása, hogy tanúként idéz be, mert a törvények szerint a tanú igazságmondásra van kötelezve - mivel a nyomozás további szakaszára még most nincs rálátás, nem tudható mennyire lesz kibővítve az elkövetési kör, személy stb. Én egyszer nagyon megszívtam, a végén társtettes lettem mert állampolgári kötelességemnek nem tettem eleget amikor tudomásomra jutott egy bűnügy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Kornel
veterán
válasz Peter.70 #108818 üzenetére
Megpróbálom az ígért beszámolót megejteni az SX4 S-cross 1.4T 2WD MT-ről.
Szóval az autó lassan másfél éves lesz, ~27.000 km-nel járok, ami bőven több, mint az eredetileg tervezett km futás, ebben azért szerepe van az autónak is, ahova lehet autóval megyek, szerintem többet is, mint eddig.
Kezdem a negatívumokkal, ebből talán kevesebb van:
Gyárilag a zajcsillapitas csak közepes, főleg a hátsó részén, ahol az ülés és a csomagtér alatt szövet sincs, ezért bőven nem ér fel a középkategóriához ebben a tekintetben. Ezen utólagos hangszigeteléssel segítettem, az ajtókat és az egész hátsó traktust CTK standard lapokkal fedtem be, az eredmény egész kulturált lett, hátul prémium kategóriás zajcsillapitassal, persze most elől igényelné, de ez otthon gyakorlatilag kivitelezhetetlen, az egész műszerfalat ki kellene bontani a teljes körű munkához.
Szokásos Suzuki betegség az egy két apró, de annál zavaróbb zörgés, úgy mint a kesztyű tartó, kalaptarto, ezeket is gyorsan orvosoltam.
Az első üveg gyorsan karcolódik, és hamar kilyukad egy kis kavicstól is, made in France... Nemsokára cseréltetem utángyártottra, ennél csak jobb lehet.
A fényezés iszonyú sérülékeny, és az indigókék sajnos mind narancsos is, ez van, majd megszokom.
A kormányzás nem elég közvetlen, de megszokható, vannak sokkal rosszabbak is, de nem is egy sportautó.
És az előnyök:
Az 1.4T elég jól mozgatja a viszonylag könnyű kasznit, elég könnyű a szabályos kereteken kívül kerülni, ezt rajtam kívül többen is leírták. A gyári gumival viszont rögtön csalódás ért, azt hittem, hogy az autó esne le az útról, közben pedig a gumi hibája volt. (Eco contact 5)
Az útfekvés és úttartás annak ellenére is megfelelő, hogy hátul csak csatolt lengőkarra telt, forszirozott helyzetben azért jól jönne az Allgrip automata módban, utólag gondolkozva megérte volna a 400k-s felárat.Fogyasztásban szerintem parádés, vegyesben, viszonylag haladva 6,8 liter a számolt nagyátlagom, ennyit égett a 2.0 dízel Mondeo, és 1 literrel kevesebb, mint az 1.8-as Civic, ami ráadásul nem is ment.
Ülése minőségi plüss huzattal jónak mondható, 900 km után sem fájt a hátam benne, de kitűnő osztályzatot így sem érdemel. A gyári huzat viszont inkább 2-es, ezért is éri meg egy jó üléshuzatot csináltatni rá.
A fék kitűnő, bárhol, bármikor megáll, abszolút értelemben is az élmezőnyben van.
Kátyúkat jól átlépi, bár inkább feszes a futóműve, mint lágyan rugózó.
Beltér átlagos Suzuki-s, viszont próbáltak kicsit előre lépni, például szövet betét az ajtó könyöklőin, puhább műszerfal betét a kéz előtt, de az alap dolgok egyen Suzuki-s megoldások.
Méretre bőven az átlag kompakt méret felett van, elől hátul kényelmesen elférek a 184 cm-el és a hosszú lábaimmal, a csomagtér 430 litert az ál padlón kívül, összehasonlítva sokkal tágasabbnak hat egy Astra-nal vagy Focus-nal is.
A GL+ felszereltsége az átlagos alap / közepes felszereltségű versenytársak felé emeli az ár érték arányát, a LED lámpák kitűnőek, az automata fényszórók, ablaktörlő, automata ketzonas klíma, az automatán sötétedő tükör elég komfortossá teszik a vezetést.
A 27.000 km alatt semmilyen extra meghibásodás nem volt, remélem sokáig így is marad.
Összességében alaphelyzetben 7/10, upgrade-elve 8/10 pontot érdemel eddig nálam, a pár apró bosszantó dolog miatt.
-
gzbotii
veterán
válasz Peter.70 #109328 üzenetére
Engem két hete szedtek ki a forgalomból Romániában, 72-vel vadultam városban.
Legnagyobb meglepetésemre - amikor hozták a jegyzőkönyvet aláírni, egy írásos figyelmeztetéssel megúsztam.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Peter.70 #109352 üzenetére
Még azt sem mondhatnánk, hogy nehezen belátható, max annyit, hogy erősen lejtős. Attól még ez nagyon szar Nem hiába verik a fejébe a tanuló vezetőnek, hogy ha párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest zebrájánál az egyik autós megáll, akkor mindenkinek meg kell állnia, pont emiatt.
(#109354) K Norbi
Látszik, hogy a zebrától 10-20 méterre már blokkolnak a kerekei, csak hát a sebesség, meg a lejtő ugye...[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
brumi1024
veterán
válasz Peter.70 #109414 üzenetére
Reggel 8 körül tömött lesz a rakpart, de nem vészes, nem éri meg kerülőzni. 30p alatt simán teljesíthető a budai rakpartos rész.
Mágusnak: w333 által linkelt/rajzolt térkép annyiban csalóka, hogy az Árpád hídról nincs délfele lemenetel az alsórakpartra (felsőre se így), legkorábban a Margit hídnál lehet, de az be szokott állni. Waze a javaslatom nekem is.
(#109412) Tsebacsi: Dél fele pont hogy csendes a rakpart, a 9 előtti időszak az igazán rossz, illetve a 4 utáni.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Peter.70 #109711 üzenetére
[link]ma villanyoztam ketto es negy kereken is
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz Peter.70 #110311 üzenetére
Nincs pénz jó hybridre ami jól is megy és tetszik is.
Ipace-re főleg nincs, pedig jaj de élném.
Vili: önmegtartóztatásra nevel.
Motor akkor se ha... Túl sok az idióta az utakon.
Kornél: 1-2 literrel kevesebb.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz Peter.70 #110522 üzenetére
De most ez akkora gaz? Akinek egy evben egyszer kell, hogy lemnjen a Balcsira, nem hal bele, a kulonbozetbol egy langos se jon ki a parti bufeben. Aki gyakrabban jar, az ugyis vesz megyeit/eves orszagost.
A sok vendegmunkas meg fizessen csak tobbet, veluk van tele minden autopalya az M6-ot leszamitva. Mert arra meg a roman se jar.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Peter.70 #110609 üzenetére
Mindig, mindenhol előre kérdezni helyes Boltban is ki van írva, mennyit fogsz fizetni az adott termékért a kasszánál. Az szokott gyanús lenni, mikor x és y között mondják az árat, kb mindig a drágább lesz a vége (Seiko szerviz egyszer pozitív csalódás volt ilyen szempontból, de más nem rémlik ).
-
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- BestBuy topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- Politika
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen