-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #178421 üzenetére
Az megvan, csak valahol pont azt olvastam, hogy a kuplungok nem teljesen komparibilisek vele.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #178585 üzenetére
Szerintem már javítottam. Vagy az is rossz?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #178717 üzenetére
Golf R32, 147 GTA, 1-es BMW, Leon Cupra stb. ez szerintem pont az europaiak "hulyesege", aztan mentek utanuk ertelmetlenul a japanok.
Az utcai ralli autokrol nem is beszelve, (mondjuk ebben a japanok is mindig erosek voltak Impreza, Lancer stb.)"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Hőtágulás lesz az oka. A felső betonréteg alatt van még 21-26 centi beton. (vastagabb érték a fel és lehajtók alatt értendőek) alatta pedig további 20 cm CKt beton van.
Az értékek a körgyűrű hosszán eltérhetnek, attól függően, hogy mikor építették, (2010 után két rétegű, mosott felületű betont használtak) honnan jött az anyag stb.Nap melegíti a felszínét, akkor púposodik, ésjazaka lehül a levegő, viszont a talaj az útszerkezet alatt meleg, úgy pedig a koptatott felület zsugorodik, az aljzat felől pedig tágul.
Síneknek van fasza hangja, amikor nagy minuszban elszakad. (23-5 fok körül ajánlott síneket telepíteni, különben, torlódik/szakad nyáron/télen).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #179712 üzenetére
156 és a 159 ennyi idősen már majdnem feleződött. Eladásai rosszabbak, mint az elődeinek, kb olyan számokat hoz, mint egy Mazda 6, XE, IS, S60.
Pont ezt mondom, hogy nem vennék 8-ért használtat, hiszen plusz pár milla és ott az új, csak épp az árak emelkedtek, így már inkább 4 a különbözet.
Jó 156-ok ára most épp megállt, 159-ből az 1.8 T még mindig túlzó, valahogy a Giulián nem az látszik, hogy nagyon esne az áruk."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #179716 üzenetére
Nem platformtárs a Bravoval. Motorokon kívül gyakorlatilag semmi azonos nincs a két modellben, se futómű, sem beltér, semmi.
Új platformra került a Giulietta, a Bravo utódot szánták már erre, ami aztán nem került gyártásba, csak amerikai és kínai piacra (Dodge Dart, Viaggio, Ottimo).1-2 olasz oldalon volt is erről egy külön cikk, hogy fogalmuk sincs, hogy honnan az a tévinfó, hogy a Stilo/Bravo/Delta platformjára épülne.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #179920 üzenetére
Nekem bő két éves az Exide akksim, már kezd gyengülni, Alfában kb 3 évet bírt.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #180001 üzenetére
Ki kell költözni valahova, ami szerinted/kozvelekedes szerint jobb, es kiprobalni. Hulye, ugyetlen, idegbeteg, stresszes, frusztralt mindenhol van.
Mashol mas fog idegesiteni, maximum csak sok ev elteltevel jossz ra/veszed eszre, amikorra felszivott annyira az adott orszag kulturaja/burokraciaja, hogy el tudd donteni, hogy ez elheto e vagy sem.
Ir, kanadai es ausztral rokonok (szarmazasuak es ott eloek egyarant) mindig megjegyzik, hogy mennyire szep orszag, milyen kedvesek az emberek, rendezett es tiszta Bp es az orszag. De csak ennyit lat ebbol, nem megy be egy okmanyirodaba ugyetintezni, ahogy Szloveniaban te sem ezzel kezded a hetet. Ok azt szoktak meg, te ezt. A problema onnan indul (szerintem), hogy amig ok elegedettek azzal, amilyuk van, addig itthon a jo sem jo, nincs eleg, csak a feszenges es az elegedetlenseg.Romania annyira jon a nyakunkra, hogy az ottani ex munkatarsak megkerdeztek, hogy mi a fszert nem jo nekem itt? Ha ok itt elnenek, nem vagynanak el, mert Romaniahoz kepest mar ez is nyugat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"