-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #44715 üzenetére
"A skyactive M6 szerintem elég korrekt belülről. De oké, lehet, hogy jobb a Passat beltere, ahhoz képest aztán tényleg mit ad az A4?"
Erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy menj be egy szalonba és ülj bele egy A4-be. Én elég háklis vagyok arra, hogy semmi ne zörögjön, pillanatok alatt kiszúrom a picit nagyobb hézagokat (pl ezért nem vagyok maradéktalanul elégedett a mai BMW belsőkkel, még egy kategóriával feljebb sem), de ez szerintem is impresszív.
"Azért az se egy prémium kiváltság, Passatba is kérhetsz, Bubukban alapból van, de Mazdához is van összkerék, még ha nem is ennyire profi."
A Torsen nem említhető egy lapon a Haldex-szel, így pont egy prémium kiváltság.
"Benzinesből nincs semmilyen hat hengeres."
S4.
"Itt azért nem lesz olyan nagy difi, hidd el. Maximum ésszerűtlenül magas tempónál (170+) lesz érezhetően halkabb az A4."
Ez nem hit/nem hit kérdése, ültem Mazda 6-ban és vezettem A4-et, egyértelműen csendesebb az utóbbi. Persze lehúzott ablaknál ez változhat, de míg nálad a 170+-os tempó ésszerűtlen, nálam a lehúzott ablak az 30 km/h felett.
"Ami egy annyira jó autó a maga kategóriájában, hogy szerintem egy A4 nem igazán ad hozzá képest komoly pluszt, viszont sokkal-sokkal drágább."
Az tény, hogy sokkal-sokkal drágább, de szerintem egyértelműen jobb is. Kérdés megéri-e ez a vevőnek. Az utcaképet látva azért többeknek (szerk.: egyértelműsítés egynél több embernek ) igen.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #44722 üzenetére
"nekem az az alapvető kifogásom, hogy a különbség azért sokat csökkent az elmúlt években (nagy motorok zömmel kiszorultak a prémium kategóriából, miközben az azonos kategóriájú, nem prémium gépekben is elérhető már bőven elég erős motor és beltérben is sokat fejlődtek), az árkülönbség pedig megmaradt."
Ezzel (meg amúgy az egész hsz-szel) abszolút egyetértek. És amíg sokaknak elegendő egy prémium autó esetén, hogy propeller/csillag/négykarika legyen az elején, emellett az sem érdekli őket, hogy nem érződik túlzottan minőséginek, és elég fapados is (jó példa erre egy A160/A180d közel 8 millióért, alapdízellel, nulla extrával), addig ezen nem is fognak akarni változtatni. Kíváncsi leszek mi lesz itt a villanyautók korában.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #44738 üzenetére
De míg a 45AMG-nél ott van a motor, a "sportosság" (értse mindenki jól ), addig ez itt elveszett. És anyagminőségben (számomra a design is csak kívülről bejövős, de főleg benne ülnék) nem biztos, hogy odatenném egy Octi vagy egy Golf mellé, és azok elvileg nem közvetlen konkurensei.
-
brumi1024
veterán
-
-
brumi1024
veterán
Ha már a TT RS-t emlegettem, megjött a teszt is róla. Határozottan tetszik. És a hangját is imádják.
(#44859) Qru: "Juhúú. Ez a Veki a legszebb. Milyen motor van benne?"
Én tudom, én tudom! Négyütemű.
Csak hogy folytassuk a sort.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
Akkor automata fényszóró kell neked. Átvilágít refivel az autók között-mellett, így nincs gondod az éles határral.
Más: Visszatérve a pár nappal ezelőtti V6(/V8) hang vs villanymotoros csend témára. A mai ~80 km SQ7 és Q7 etron tesztvezetés után az esetek 85%-ában az előbbi kellene. Szép a hangja az SQ7-nek, eléggé nagyon kényelmesen viszi a kasztnit az a 900 darab nyúlmókus, már nagyjából 1300-as fordulattól, de amikor erre a 80 km városi autókázásra 1.9-es átlagot mutatott a BC és 100-nál annyira nincs semmilyen hangja, hogy a hátul ülő telefonjának zsebben való rezgése hangos, akkor azért el lehet tekinteni a V8 hangtól és 200 nyúlmókustól.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #45197 üzenetére
Ezt alá tudom támasztani, de elég szomorú. Lehet szidni az Audit vezetési élményre, de az A3-amon (2016-os) sokkal igényesebb és pontosabb illesztések vannak, mint egy 1 évvel idősebb F10-es 5-ösön. Pedig hát nem egy kategória a kettő.
Én csütörtökön próbáltam a Q7 e-tront és a V8 dízel SQ7-et (jó 80-80km mindkettővel, bár csak városban/M0 hídon), bejöttek, pedig lent szeretek ülni. Előbbi a végtelen nyugalom és Zen (3 literes dízel, plusz villanymotor, "valami" 370 ló, de egy másodpercig nem voltam kíváncsi rá, nem akartam, hogy a dízelmotor elkezdjen lokálisan bébifókákat mészárolni), utóbbinak viszont nagyon morcos-morgós hangja van, és a 900 Nm nem kérdez. 100-ról is tud ülésbe elmélyíteni.
-
brumi1024
veterán
Az tény. Én SQ7-nél éreztem hasonlót 435 lóval meg 900 Nm-rel. Gyorsításkor teljesen mindegy milyen fordulatszámtartományban vagy, visszaváltás nélkül húz (villany kompresszor felette meg két turbó ebben segít), még azt se érezni rajta, hogy nehéz lenne, de tényleg 0 feedback. 140-nel is pont úgy megyek, mint 30-cal, az A3-ban sincs sok érzet, de ennél azért több van. Fékezéskor persze érezni, hogy azért ez is 2.1 tonna, kanyarban meg irreális módon nem dől, de ettől függetlenül nem megyek be egy kanyarba ugyanazzal a tempóval, mint egy átlagos kompakttal.
(#45397) w333: Hányan vannak ilyenek... Múltkor az M7-esen láttam egy Swiftet hasonló szituációban egy M5 előtt. Én már láttam a visszapillantóban, hogy ez nem a "hétköznapi" 30d, így jó előre lehúzódtam, ő viszont megpróbálta.
(#45401) Declare: Kell az az érzés, de vannak határok. Ha egy teljesen elszigetelt, de nagyon erős dobozban ülsz (M5, M6, X6M, X5M, RS6, stb.) akkor elég sokkal kell menned ahhoz, hogy igazán megkapd ezt az érzést. És mivel az itthoni autók 95+% nem tudja tartani a tempót, így elveszik az is, hogy találsz magadnak valakit akivel hasonlóan mentek és gyorsulgattok lámpától lámpáig. Kizárólag a megengedett sebességig persze.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #45432 üzenetére
Láttam a másik oldalról, eléggé össze volt törve a mitsu.
A meghúzás témára: Nekem 2 hónapos volt az autó, amikor egy Mercis ürge egy mélygarázsban a tripla helyből (nyilvánvalóan, hova máshova állna, végülis ennél nem volt távolabbi hely) beállt középre, mellém. Már épp elmenni készültem, tehát sétáltam az autó fele, de nem voltam elég közel ahhoz, hogy ne ők szálljanak ki előbb hanem engem odaengedjenek hogy elállhassak. A hátul ülő nagy lendülettel kezdi nyitni az ajtót és meg sem állította volna, ha nem látja meg a tekintetemet. Így csak egy épphogy lassan összért a két ajtó szituáció lett a biztos horpadásból, de ha két perccel később érkezem akkor szépen lendülettel támasztja meg a kedves utas az ajtaját az autómban. Azért még megkérdeztem, hogy közelebb nem tudott-e volna állni hozzám.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #45599 üzenetére
Szövet/bőr Golfnál a híglányhoz (Highline) jár alapból, máshova nem is kérhető tudtommal. Tényleg kényelmes
"A könyöklők sem kemények."
Ennek az ellentéte meg VW-nál nem is opció. Szerencsére nem erőltetik a fullműanyag ajtókat.
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #45676 üzenetére
Abszolút skálán nem rossz a belső, de egy A4 B9 mellett nem prémium. Amúgy az 520d is 8 körüli 0-100-at tud, azért nem megy az rosszul, de nyilván nem úgy megy ahogy egy 530d.
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #45696 üzenetére
A micsoda van 4.6 alatt százon?
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #45713 üzenetére
Az M5 maximum. Najó, az M550d és az 550i is tud ilyet még, más 5-ös nem nagyon.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #45818 üzenetére
Sose szerettem a ledesített angel eye-t. Az gyári ledeshez képest nem láttam még tűrhető kinézetűt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest