-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #47633 üzenetére
Az egy dolog, de 60km van az autóban és végsebességen megy.
Ezt még az Audi meg a BMW is kiköti (akik egyébként nem kérik az első 5k km utáni olajcserét, és 30k km-es olajcsereperiódus hittérítői), hogy az első 1500km-en ne legyen 160-nál nagyobb tempó.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #47648 üzenetére
Plusz a fékek, a gumik, az összes alkatrész. Aztán amikor lejár a kölcsönzőnél az autó ideje, megy majd a használtpiacra, és a második-harmadik tulajnál megy a panaszkodás, hogy mit adtak el neki... Tisztességes hozzáállás a másik f.rkával verni a csalánt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #47697 üzenetére
És emellett ezer meg egy másik dolga is van szerintem. Ő a kreatív igazgató (jelentsen ez akármit is), rengeteg médiarendezvényen szerepel (pl a tavalyi és az idei Kutatók éjszakáján is ő volt a műsorvezető az Ericssonnál az egyik rendezvényen).
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz Evil Snowman #47759 üzenetére
Az érték relatív, lehet hogy többet kérnek el érte, de szerintem többre mész egy autóval, mint 4 felnivel.
-
brumi1024
veterán
Csatlakoznék a whitecrew-hoz, én is szeretem a fehéret. De mostanában a szürkék is tetszenek, pl VAG féle monszunszürke.
-
brumi1024
veterán
válasz -secret- #47958 üzenetére
Drótháló nekem bevált. Berakod az első kerekek alá (ésszerűen, a nyest mászik) és mivel nem szeret rálépni nem fog bemenni. De többet adott az, hogy nem jut be a háztető alá, így elköltözött.
(#47962) -secret-: Rág, úgyhogy tud. A Q3-nál csinált egy 47k-s kábelcserét (gari miatt márkaszerviz... ).
(#47964) richie900812: Én úgy hallottam, hogy az elefánt talpából vett szövetminta hatásos. De a mammutszőrre esküsznek sokan.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #47972 üzenetére
Amúgy is kamu. Már a törött lámpa miatt bimbammolna középen, nem navit mutatna.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #47981 üzenetére
Este csinálok, mindig ki van készítve. Ez a külső összemászást nem gátolja meg (kivéve ha több hálót raksz, majd a képnél könnyebben megmutatom mire gondolok), de a belsőt igen. Ha választani kell, hogy kívül vagy belül garázdálkodjon, akkor én inkább a külsőt választom.
Egyébként érdekes, a BMW-ket nem szeretik, annak a motorterében még sose láttunk nyomokat, pedig rajta, és a mellette álló autó motorterében volt.
(#47985) Tsebacsi: Ezt mutattam ott is. Mondom én, Black+Decker csak nehezen olvasható mert kicsi.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #48130 üzenetére
Meglepő? Ezek jönnek aztán Magyarországra, mint premium selection gyártói használtautók.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #48132 üzenetére
Tudom, csak egy tipp volt. Ott meglepően sok az ilyen futásteljesítményű autó, valahonnan ezeknek jönnie kell.
(#48133) [rvilike]: Egy kölcsönzős autónak mi baja lehet? Hidegen padló, leégetett kuplung, szétgyalázott belső tér...stb. 30k km alatt azért bőven lehet kárt okozni. Már a 3-4.000 km-t futott itthoni BMW szalonbeli próbaautókon is meglátszik, hogy ridegtartásban voltak.
A közhiedelemmel ellentétben pedig Németország nem csak autópályából áll.
(#48135) MunezXBK: Évi 4-5 alkalommal bérlünk autót a Hollandoknál, teljesen változó állapotban vannak belsőtér ügyileg. Bár nálam más a küszöb, én a hajszálkarcokat sem viselem a belső térben.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
A topik nagy része erre nem jó példa, mert eleve vigyázunk az autóra. De sokan a sajátjukra kevésbé, a kölcsönzősre meg egyáltalán nem vigyáznak. Előforduló dolgok: kopások a festett műanyagelemeken, küszöb illetve ülés körülötti műanyagok karcosak a beszállások miatt, stb. A holland autókon ez kevésbé látszott, de ami az USA-ban, vagy Izlandon volt, na az kritikán aluli.
Munez: "Semmi sincs szétgyalázva benne. Mint írtam, körbe kell fotózni őket, mielőtt bármit is csinálok."
De a hidegen padlózásra a körbefotózás nem garancia.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #48138 üzenetére
Beltérfotózással a nagyobb kölcsönzőknél én még nem találkoztam, ha meg leadáskor személyes ellenőrzés van (általában utólagos szokott lenni Európában) akkor se veszik túl komolyan. Ahová te viszed az autókat ott belteret is fotóznak, és a beltér sérüléseit is feltüntetik a szerződésen, mint meglévő, korábban szerzett sérülések?
Mellékesen írtam amit írtam, nem kontrának.
Rvilike: Izland eleve más tészta, ott a földutakon 80-as sebességkorlát van (és mindennel tartják, bár sok földútjuk simább, mint a Hungária), az F-es utak meg szinte mindent kinyírnak a patakokkal-folyókkal amiken át kell kelni. Izlandon 50k km volt kb az autóban, USA-ban 15-20k mérföld volt kb a Passatban és a Jeepben is.
-
brumi1024
veterán
válasz Alvin_ti4200 #48200 üzenetére
A rakpart sem marad teljesen ingyenes, a Margit híd alatti (pontosabban attól északra lévő) parkolóöböl elé is kikerült a letakart fizető zóna tábla.
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #48237 üzenetére
Astra. Leon-Octi-Golf-A3 egy méretkategória (elvileg ilyen ársorrendben, feltételezve azonos felszereltséget), szinte megegyező tengelytávval, és az Octi esetén nagy csomagtartóval. Ezek az Astra osztályában vannak. A Skodának nincs egy-az-egyben Passat konkurense.
(#48247) focvis: Annyira a Passat és a Golf között van, hogy 3 centivel nagyobb az Octi tengelytávja a Golfénál.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz bobooo #48368 üzenetére
Szerintem teljesen normális. A Porsche vezetéstechnikai tréningeken pl azt oktatják, hogy a felkarod és az alkarod 90 fokos szöget zárjon be.
-
brumi1024
veterán
válasz B-L-A-C-K #48383 üzenetére
Nem csak annyiból állnak ezek a sportmodellek (RS, M, AMG), hogy nagyobb motort kapnak, hanem a futóművet, vezérlést, fékeket...stb is lecserélik, teljesen más autónak érződnek. Van sportos modell mindenkinél, ebben a méretben az az S6, M550d/i, és az E43 AMG, de ezek nem véletlenül olcsóbbak a valódi sportmodelleknél 6-8-10 millióval. 32-33 körül lesz amúgy szerintem az E63 alapára, de ugye itt szokás még 3-4-5-6 milliót rápakolni extrában.
Remekelek28: Szerintem meglepődnél milyen "fapados" egy 12 milliós szedán a német triónál. Illetve hogy mikért kérnek el pénzt. Például az, hogy a csomagtartóban legyen szatyorhoz akasztófül 150e Ft. A oldalanként lehajtható hátsó ülés szintén extra.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #48430 üzenetére
Nyaralás/pihenés volt Zakopane-ban? Én is megyek két hét múlva. Azt nem tudom, hogy van-e ott fizetős szakasz, tavasszal mentem erre, de a visszaút miatt vettem matricát. Viszont futottam bele traffiba (egész szemét helyeken is vannak), azt nem kaptam meg.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz tboy93 #48440 üzenetére
Nekem is jelezte egyébként a navi (és ellenőrzésképp a Maps-en is láttam), hogy van fizetős szakasz, de az úton semmi erre utaló jelet nem találtam, így én se hiszem, hogy lenne.
EQMontoya: Ja értem. Ebben az esetben jó szórakozást! Ha valami mindenképp ajánlandó programot találsz, szívesen veszek tippeket. Ugyanez igaz tboy-ra is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
"De azért a fogyim is egész jól alakult. 8,5 liter, a táv meg 551 km 1/3-ad pálya 2/3-ad országút meg lakotterületen kívül. Város minimal amíg elértem a város széléről az M0-t."
Bubu? Nekem 8.9-et mutatott a BC a balatoni utamra, ez majdnem elérte a rekordomat. M7 egyébként türhető volt, egy A5-össel mentünk végig, emlékeim szerint csak egyszer villogott ő, illetve egyszer kellett megvárni egy 100-as előzést.
(#48653) EQMontoya: Én Veszprémben találkoztam a Sonntagsfahrerekkel. Kilométerekre belátható kereszteződés, jövök a védett úton, jobbról fordulna az ürge a velem szembe menő teljesen üres sávba. Mögöttem viszonylag sokan vannak, így megállok, jelzek, hogy menjen, nem sietek. Néz, és vár. Jelzek másodszorra. Ugyanez. Fél perc múlva elkezd csúszni kifele, majd meglátja, hogy a mögöttem lévő elkezd előzni. Na gratulálok, megvártad. Már gondolkozom rajta, hogy elindulok, mert nem jön, de győz a jobbik eszem, hogy csak lassan kapcsol, el fog indulni. Meg is teszi, összesen nagyjából egy perc villogás után nagy lendülettel nekikezd a fordulásnak. Ám eközben megérkeztek a szembejövők, így a manőverrel okozott egy pár izgalmas percet és egy satufék-szükséget a szerencsétlen szemben érkező autósnak. Ilyenkor felmerül a kérdés, hogy minek ül az autóba, aki egyáltalán nem képes értelmezni az ilyen egyszerű jeleket?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #48663 üzenetére
Az a másfél is elég jó. Nekem ez lett a rekordom, persze lehetne még fogni rajta, de a városban még nem ilyen terveim voltak. Ha nem jött volna az az A5, akit követtem utána (innen is köszi neki, hogy bevárt, a mozgásából 6 hengeres volt, nem az én ligám), akkor fogyasztásra mentem volna.
A gyárilag megadottat (220) szerintem tudja, ha a csalás nem több, mint 10 km/h. Nem úgy tűnik, hogy több lenne, alatta több helyen is hasonlítottam a GPS-hez, nagyjából konstans offset jellegű a hiba, tehát mindenhol + ~4 km/h. De persze egy ismeretlen pontosságú mérőeszközzel kalibrálni egy másik ismeretlen pontosságút nem feltétlen a legjobb ötlet.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nem ám sajnos. Nekem a családban volt egy hasonló sztori: nagy parkoló, mindentől távol, tök egyedül állt az autó. Az arra járók elmondása alapján a teherautós fogta magát és egyenesen beletolatott. Magyarázat, szó szerint: "nem gondoltam volna, hogy ott van autó".
(#48725) Saint_: Emlékszem igen, végigkövettem a sztorit.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #48908 üzenetére
Én azt mondanám, hogy ha nincs elsőbbségi szituáció (nem keresztezi egymást a pályátok) akkor mehettek nyugodtan.
-
brumi1024
veterán
-
-
brumi1024
veterán
válasz Evil Snowman #49053 üzenetére
Jó, de azt reggelire eszi egy X6M (az összes többi is mondjuk, mert mind 4WD, igen még a dízel SQ7 is ), és azok valószínűleg még kanyarodni is tudnak hozzá képest.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Eastman #49677 üzenetére
Arra még érdemes figyelni, hogy a megyematricás korszak előtt a 7-est és a 8-ast az M7-es egy rövid szakaszán kötötték össze Székesfehérvárnál. Na ez már fizetős, de még sok navi arra visz.
Amúgy jó útvonal, Székesfehérvárnál az új elkerülő és a felújított 8-as is elég jó minőségű.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Milyen videókártyát?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Microsoft Outlook topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest