-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #149661 üzenetére
Buta is, ha nagyobb kanyarban elkezdek ráfékezni már bicsaklani akarna mindenhogy, ésszel kell sportoskodni vele. Szerintem előbb esne le az útról, minthogy az ABS dolgozni kezdjen.
Tipikus olyan, ha megyünk az akciós krumpliért akkor inkább csússzon mind a 4 kerék, de gázról nem leszállni. Na nem mintha így mennék vele mindig, de kipróbálni ki kell különben sose tudja meg az ember vész esetén meddig eresztheti el a kocsit.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #149670 üzenetére
A súly/teljesítmény arányt néztem +45% súlyra jut +30% teljesítmény és a +60% nyomaték. Mondjuk a teljesítmény csak menetszélhez kell, az meg úgyse lesz.
Kicsit pazarlásnak érzem másfél tonnával járkálni.Mondeo, Focus esetleg? Nem ismerem őket.
Nem tudom mi az a csatolt hosszlengőkar, de le tudom írni.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz Integrale #150163 üzenetére
Hallottam már, hogy ott drága a biztosítás, de ez borzalom, gyakorlatilag néhány év alatt kifizeti az ember még egy viszonylag drága autó árát is
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Gaben92
őstag
válasz Integrale #150159 üzenetére
Az mondjuk elég durva. o.O Én 1300€-t fizetek egy évre (kötelező + full casco) 40%-os bónuszbesorolás mellet és még ezen is felakadt a szemem elsőre. Ott kb olcsóbb taxival járni akkor.
Amúgy fun fact: Munkatársam felesége minden nap taxival jár dologzni, mert olcsóbb mint még egy kocsit fenntartani.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #150393 üzenetére
Van rá egy raklap előrendelés
Már 200000 előrendelés[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #150399 üzenetére
Amerika a piaca, ott mindenki pickupal, meg suval jár.
És megnézed szinte egyformák , ha ki akarsz tűnni, akkor veszel egy ilyet, amúgy nagyon megosztó, viszont azt tudni kell, hogy ami megosztó az a marketing szerint működik.
Kíváncsi vagyok mikor látom itt az elsőt, teslák és kona elecric és hasonlókat már látni szép számmal.
Fura lesz egy ilyet az utcán látni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #150399 üzenetére
hát rendesen beleszartak a ventilátorba, az tuti azóta tele van velük a sajtó, aztán lehet kijön majd egy közlemény, hogy háhá, elnéztük az április egyet, igazából ÍGY fog kinézni és kiraknak egy konvencionálisabb fazonú autót. a beépített tudás egyébként elismerésre méltó, ha nem lenne totál felesleges és életképtelen itthon egy 6m-es pickup, még el is gondolkodnék rajta, a plató kb lakásnak is elég
-
Richard!
addikt
válasz Integrale #150611 üzenetére
Igen, feltűnően sok törcsi akcentust hallani a videóban, de ez most mellékes.
1.6 ezrelék volt a vérében, 1600-5900€ közötti bírságot kaphat, illetve legalább 6 hónapig nem vezethet.Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #150836 üzenetére
ott rontjátok el, hogy azt kell mondani "köszönöm, semmit". azt 99%-ban megértik. egyszer kérdezett vissza egy riadt őzikeszemű vissza, hogy biztoooos? mondom igen, teljesen. azóta ő se.
Gaben92: az X-XS-11Pro vonulat nem tepsi, viszont rohadt drága...
molnarpeter: ilyen tészta kell!!!!
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Integrale #150871 üzenetére
En olyan emelt fenyereju p21w-ket vettem a hatso lampaba, olyasmit, mint amit b4zsi linkelt, ami ugye fúllegál, de mernek tenni oda ledet is, pont azert, amit irsz.
Egyebkent jobb lett a hatso lampa fenye, a rendszamvilagitassal egyutt, de arrol sajnos nem tudok fotot linkelni, pedig szivesen megmutatnam, nekem nagyon tetszikI humbly and respectfully decline™
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #150871 üzenetére
Vettem ilyen Osram ledet. Nagyon komoly fénye van. Megéri a pénzét, mert minőségi és nem kezd el villogni pár hónap után. Van rendes hűtése. Egy csomó kocsiban lehet látni ezeket a kínai gagyibb ledeket, hogy villognak és bizonyos szegmensek már nem is világítanak. Nagyon gáz Ez az Osram meg azért 6 év garis. És a Lumenet olyan cég, hogy szó nélkül cserélni fogja ha elromlik.
Én most egyébként egy ilyet rendeltem a gyári ködlámpa helyére. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
barnam_
nagyúr
válasz Integrale #150871 üzenetére
Alapvetően egyetértek veled, ezeket a kínai ledeket szerintem is fenn tartásokkal kell kezelni. Én a legtöbb értékeléssel rendelkezőt szoktam venni, abból is adott esetben több darabot. Tartalék halogén izzót meg úgyis mindig tartok az autóban.
Amúgy nincs rossz fénye ennek, de kicsit szórt, a halogén fénye homogénebb. De cserébe a fényerősség nagyobb, bár kellene egy pontos összehasonlítás egymás után. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Integrale #151115 üzenetére
Jók ezek a barokkos túlzások, csak na... Főleg akkor, ha használat közben is nézed a tartósságot, pl: hogy néz ki a két autó ~100.000 km után.
Mondom ezt úgy, hogy szeretem a skoda ötletes megoldásait, akár a csomagtérben a tépőzáras határolót, a pohártartóban a kólásüveg elfordulásgátló gumijait stb., ráadásul szerintem a japánok nem tudnak belteret rajzolni és a Toyota Priusokban a létező leggagyibb beltér van, ami autóban valaha létezett (eskü még a Twingo I is lenyomja néhol), amit az újrahasznosított műanyag dumával próbálnak meg eladni. ráadásul több generáción keresztül. Ez kb. ugyanaz, mint amikor a rendőrfocus baromi ronda műszerfalát azzal a szöveggel árulták, hogy antiallergén.
Priushoz képest még az Auris is megváltás, mert ott legalább vannak normális (fél)bőr cuccok és puha anyagok. De különböző korok autóit amúgy is kár összehasonlítani, mert ha megnézel egy normálisan karbantartott T25ös avensist, akkor az a mai napig egy teljesen korrekt darab, ellenben egy Octavia I, hááát...
Laurin & Klement tényleg szépen néz ki, korrekt darab, de elég combos felára van egy mezei változathoz képest. Toyotánál azt hiszem ezt Lexusnak hívják. (Csak hát az ár ott sincs párban).
molnarpeter: nagyon nagy ugrás van a két típus között, ég és föld a két generáció beltere.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #151155 üzenetére
Amugy ez annyira elszomorito, hogy ezeknek az adatoknak a jelentos resze ott van CAN-en, ami szuksegkepp be van kotve a muszerfalba es valoszinuleg a fejegysegbe is. (navi eseten pl. biztosan, de sok auto ott ir fogyasztast, stb)
Miert olyan nagy luxus megjeleniteni? Draga volt az a 3 screen a menuben?
Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #151173 üzenetére
Apropó kinyerés... Kíváncsi vagyok, ezek közül miket fogok tudni beállítani még az alap adatokon kívül.
-
gzbotii
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #151740 üzenetére
A PSA házasság a Fiat részéről előre menekülésnek tűnik inkább. Mert nekem az az érzésem, hogy azért nem veszteséges a Fiat csoport, mert nem költ túl sokat fejlesztésre.
Ami rövid távon tud működni, de elektromos vonalon azért eléggé lemaradtak, minden más konszern esetén ott vannak akar a meglévő elektromos autók (ID3, Leaf), vagy legalább egy jol összerakott hibrid rendszer (Toyota), miközben a Fiatnal ebben a témában kb. az 500e volt az egyetlen kísérlet.
Szóval az oké, hogy nem veszteségesek, de nem látom, hogy mitől menne később jobban.Same rules apply!
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #152077 üzenetére
Mondjuk itt az extra se védte volna meg, tüdő helyéről szedik ki a légzsákot legfeljebb. Szegény hogy nézhetett ki... Egy ilyet legjobban a vészfék asszisztens védene ki a mögötte jövőnél, mert meg sem történik a baleset vagy csak pici kocc. Túl későn terjednek ezek....
Én nem is agyalok rajta, ezt nem élni túl fiatalabb autóban sem. Igen jó biztonsági paraméterek mellett esetleg, de mint írtam egy ilyennél a Meganeban ugyanúgy darabokra foszlok szét én is. Az aláfutásgátlók a kamionokon az a baj dísznek vannak kb. Valamit véd, de sokkal több tervezést igényelnének. Meg hát ja, a hátsó autó konkrétan egy betonfal volt. Ugye itt kijön az is, hogy ha én egy elavult kocsival járok akkor nem csak magamat veszélyeztetem, hanem utastársaimat is. Mert ha az én kocsim betonfalként működik, akkor sokkal rosszabbak az esélyek. Persze egy teherautót nehéz megépíteni ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- BestBuy topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen NAS-t vegyek?
- Több Redmi, mint kolbász
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DIGI internet
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!